Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    37 838, galimai perkeltas iš 46, kuriame šiandien viengubas vietoj trigubo.

    Comment


      Parašė do. Rodyti pranešimą
      37 838, galimai perkeltas iš 46, kuriame šiandien viengubas vietoj trigubo.
      Krėvės prospekte ties Draugystės parko stotele

      Comment


        Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
        Krėvės prospekte ties Draugystės parko stotele
        Čia 840. Du trigubi dirbo 37, pereidami į A5 ir A7. Iš karto atsakau, kad nežinau, į Nato nepanašu.
        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

        Comment


          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
          Kažkaip visiems pro pašonę praslydo faktas, jog 824 jau gerą mėnesį ir vėl dirba. Remontas užtruko apie metus, susidurta su dideliais sunkumais.
          vakar




          bonus: (ex?) 875, rugsėjo 21

          Comment


            676 vairuotojas iskeite i 824?

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              676 vairuotojas iskeite i 824?
              Ko gero kolega būsi teisus
              Analogiškas atvejis buvo ir Vilniuje - 078 iškeitė į 501
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Sveiki gal kas nors zinote kiek jau Kaune isvaziavusiu nauju Volvo?

                Comment


                  Parašė Vilius116 Rodyti pranešimą
                  Sveiki gal kas nors zinote kiek jau Kaune isvaziavusiu nauju Volvo?
                  lygtais penkios 3 raudonos ir 2 dar neperdazytos
                  ir nededa invalidu trapo bus kaip DEN autobusuose. Pries daug metu buvo elektrinis trapas o dabar jokio
                  Paskutinis taisė egiscrypth; 2018.10.26, 13:42.

                  Comment


                    Pirmos dienos:
                    Užvakar (Spalio 24): 551
                    Vakar: 556, 566
                    Šiandien: 558, 559

                    Comment


                      Sestadienis.geras oras .63 autobusiukas Mega - Raudondvario pl. Popietiniu reisu is Megos mikriukas pilnas( viso 23 keleiviai) yra stovinciu keleiviu su vaikais. Visi keliauja nuo Megos iki Apuoles st. Toliau lieka 3 keleiviai iki pat galo.

                      Comment


                        Ne sezono metu 49 asis, toks ,kaip atskiras marsrutas visiskai nereikalingas. Uztektu viena 44 ojo autobuso grafika padaryti su uzsukimais i Lampedzius, Pilis - Lampedziai -LIucijanavos. ,iseitu kas 1,5 valandos butu susisiekimas su Lampedziais .

                        Savaitgali beveik visi mikriukai tusti. Zino ar nezino ta Kautra - neaisku. Bet anksciau i svecius zmones savaitgali vykdavo arba taksi, arba Mikriuku, - dabar si rituala pakeite viesasis transportas.

                        Perkant bilieta is vairuotojo miesto auobuse turetu buti 2 euru mokestis. Dabartinis euro tarifas ivertinus vairuotojo darba, atsakomybe, sugaista laika, ir graza vairuotojui,( 5 ct nuo parduoto bilieto) toli grazu neatitinka sios kainos. Todel euro suma turetu atitekti vezejui, euras- tiesiogiai vairuotojui. Apmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                          Apmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.
                          Apmažės keleivių, o vairuotojus išvadins duchais, už bandymą apiplėšti vidury baltos dienos.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Kaune galiojantis 35min bilietas su nemokama persėdimo galimybe išvis nuostabus ir labai apsimokantis dalykas, gaila, kad nuo jo įvedimo, kuriama dar daugiau besidebuliuojančių, retai kursuojančių autobusų maršrutai, vietoj stiprinant pagrindinėmis gatvėmis važiuojantys..

                            Kas dėl "Kautros" gaila, jei jie pasitrauks. Aš visuomet ir visur gyvenime esu už kokybę ir aukštus standartus, kad ir aukštesne kaina, o "Kautra" mano manymu juos palaiko. Keista išvis, kad įsivėlė į šį '90 biznį. Jei pasitrauks iš miesto, gal atkeliaus į priemestį, kur visokie "Garliavos taksi" ir "Merulos" karaliauja

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              Ne sezono metu 49 asis, toks ,kaip atskiras marsrutas visiskai nereikalingas. Uztektu viena 44 ojo autobuso grafika padaryti su uzsukimais i Lampedzius, Pilis - Lampedziai -LIucijanavos. ,iseitu kas 1,5 valandos butu susisiekimas su Lampedziais .

                              Savaitgali beveik visi mikriukai tusti. Zino ar nezino ta Kautra - neaisku. Bet anksciau i svecius zmones savaitgali vykdavo arba taksi, arba Mikriuku, - dabar si rituala pakeite viesasis transportas.

                              Perkant bilieta is vairuotojo miesto auobuse turetu buti 2 euru mokestis. Dabartinis euro tarifas ivertinus vairuotojo darba, atsakomybe, sugaista laika, ir graza vairuotojui,( 5 ct nuo parduoto bilieto) toli grazu neatitinka sios kainos. Todel euro suma turetu atitekti vezejui, euras- tiesiogiai vairuotojui. Apmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.
                              o kiek šiuo metu yra perkančių pas vairuotoją? 60% su elektroniniais 20% perka pas vairuotoją 20% viskas px važiuoja nemokamai. Kaip tik gerai kad kaina pas vairuotoją yra ne kažkokia nesąmoninga o keliasdešimčia centų didesnė nei įprastas bilietas todėl vis dar perkamas bilietas pas vairuotoją vis prie algos apie 50 eurų.
                              O kiek atsirastų mokančių 2 eurus už bilietą? per visą dieną gal 2 kokie? Tokiu atveju dar blogiau būtų nors ir dabar ne pasaka.

                              Comment


                                Vilniuje is vis bilieto pirkimo is vairuotojo paslauga NEPOPULIARI. nors vairuotojai dar parduoda talonus, galiojancius bet kuriame T A ar greitajame matosi, kad perka tik ilipe Stoties, ar kitu didziuju sustojimu masinese ilipimo vietose.

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                  o kiek šiuo metu yra perkančių pas vairuotoją? 60% su elektroniniais 20% perka pas vairuotoją 20% viskas px važiuoja nemokamai. Kaip tik gerai kad kaina pas vairuotoją yra ne kažkokia nesąmoninga o keliasdešimčia centų didesnė nei įprastas bilietas todėl vis dar perkamas bilietas pas vairuotoją vis prie algos apie 50 eurų.
                                  O kiek atsirastų mokančių 2 eurus už bilietą? per visą dieną gal 2 kokie? Tokiu atveju dar blogiau būtų nors ir dabar ne pasaka.
                                  tas 20 procentu perkamu isvairuotojo irgi yra daug. s avaitgali vaziavau 3 marsrutu popiete nuo silainiu iki 25 mecio turgavietes kokia 15 keleiviu pirko bilietus. vienaip ar kitaip trikdomas vairuotojo darbas. Nors kaip suprantu. vairuotojai nori, kad ir tu keliu centu prie algos.

                                  Comment


                                    20% vaziuojanciu be bilieto tai cia su trenkta galva galima tik sugalvot tokius skaicius. Bet matant kad egis raso tai nieko keisto.

                                    Comment


                                      Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                                      20% vaziuojanciu be bilieto tai cia su trenkta galva galima tik sugalvot tokius skaicius. Bet matant kad egis raso tai nieko keisto.
                                      Sakai mažiau? Manau sakysi 2 daugiausiai

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                        Vilniuje is vis bilieto pirkimo is vairuotojo paslauga NEPOPULIARI. nors vairuotojai dar parduoda talonus, galiojancius bet kuriame T A ar greitajame matosi, kad perka tik ilipe Stoties, ar kitu didziuju sustojimu masinese ilipimo vietose.
                                        Perka visur ir tai gan populiari paslauga. Nebent maršrutas yra iš niekur į niekur ar visiškame pakraštyje.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                          Perka visur ir tai gan populiari paslauga. Nebent maršrutas yra iš niekur į niekur ar visiškame pakraštyje.
                                          vaziuojant antru iki Antakalnio, paskui 19 iki Europos, uzteko vienos rankos pirstu, pagal bilietu pardavimus. nekalbama apie marsruta is niekur i niekur. kalbama marsruto viduje, aplenkiant stoti, VKurdirkos aikste sirdy lasives ir nepriklausomybes st Spaudos rumus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X