Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
3-ias maršrutas pakankamai įvairus ir nemažai sąnaudų reikalaujantis - dažnas stovėjimas kamščiuose, įkalnės.
-
Parašė Anonimas Rodyti pranešimąpasišnekėk su vairuotoju kuris jį vairavo ir sužinosi visą tiesą kas kaip, o kad čia šneki vėjus nežinodamas tiesos tai nebent pačiam nuo to geriau
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą3 maršrutu vienas ratas gaunasi kažkur apie 55 kilometrai tai gaunasi kad nuvažiavus 55 kilometrus sunaudojama 40 procentų elektros energijos.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJis ir nėra skirtas tam, kad galėtų atidirbti pilnavertes 2 pamainas. Vilniuje visą bandymų laikotarpį atidirbdavo pertraukiamais, vienpamaininiais (savaitgalį) arba pusę pamaininio graiko.
Ir kur "jis rašomas"? Fotobuse? Jei dirbat vairuotoju, tai geriau turėtumėte žinoti jo lokaciją.
Komentuoti:
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąPer pertrauką buvo kraunamas parke. Atidirbus pirmą dalį, likdavo apie 60 procentų įkrovos. Buvo nuspręsta nerizikuoti ir krauti per pertrauką. Dirbtuvėse buvo krovimo stotelė, nuo trifazio.
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąjis rašomas vis dar esantis Kaune.
O kam jis tinkamas galintis nuvažiuot tik tuos 150km? Pagamintas be normalaus panaudojimo.
Ir kur "jis rašomas"? Fotobuse? Jei dirbat vairuotoju, tai geriau turėtumėte žinoti jo lokaciją.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąO kaip jis galutinėse stotelėse (šiuo atveju KKL ir Onkologijos lig). kraudavosi akumuliatorius? Kas nors gal turit foto? Ar apvažiuodavo du reisus ir grįždavo į parką?
Komentuoti:
-
O kaip jis galutinėse stotelėse (šiuo atveju KKL ir Onkologijos lig). kraudavosi akumuliatorius? Kas nors gal turit foto? Ar apvažiuodavo du reisus ir grįždavo į parką?
Komentuoti:
-
Parašė Anonimas Rodyti pranešimąegiscrypth,
neskleisk erezijų. Visada parvažiuodavo savo eiga. O kad davė vairuotojui pirmą kartą sėdinčiam prie elektrobuso vairo ir liepė važiuoti maršrutu, kurio ilgis apie 150km (kai autobuso galimybės yra apie 150km), tai ko norėt. Čia dėkot valdžiai, kad taip pasielgė, ne autobuso gamintojui.
O nebematai gatvėse todėl, kad sėkmingai važinėja Tauragėje
O kam jis tinkamas galintis nuvažiuot tik tuos 150km? Pagamintas be normalaus panaudojimo.Paskutinis taisė egiscrypth; 2017.03.29, 14:23.
Komentuoti:
-
egiscrypth,
neskleisk erezijų. Visada parvažiuodavo savo eiga. O kad davė vairuotojui pirmą kartą sėdinčiam prie elektrobuso vairo ir liepė važiuoti maršrutu, kurio ilgis apie 150km (kai autobuso galimybės yra apie 150km), tai ko norėt. Čia dėkot valdžiai, kad taip pasielgė, ne autobuso gamintojui.
O nebematai gatvėse todėl, kad sėkmingai važinėja Tauragėje
Komentuoti:
-
Parašė dvdr Rodyti pranešimąKaip supratau 712
Žiūrėjau prieš 17 val. Dabar kaip matau sitema jo nerodo.
Komentuoti:
-
Parašė Lich Rodyti pranešimąLaba diena,
Koks yra Solaris Urbino Electric garažinis numeris, bandau autobusą pagauti per http://googlemap.kvt.lt/google_map/ kad galėčiau apsukti vieną reisą, kol šis neišvažiavo.
Žiūrėjau prieš 17 val. Dabar kaip matau sitema jo nerodo.
Komentuoti:
-
Laba diena,
Koks yra Solaris Urbino Electric garažinis numeris, bandau autobusą pagauti per http://googlemap.kvt.lt/google_map/ kad galėčiau apsukti vieną reisą, kol šis neišvažiavo.
Komentuoti:
-
Parašė Kaunietis AidasLegenda tapęs 640 šiandien vėl 3-ame!! Turbūt 3 jau 2 mėn. nematė savo legendos
Komentuoti:
-
Kraunant ant tralo 1087 prakirto karterį, tai sakė "paj**at, vistiek ant svorio eis". O karosą adampolio vilkikas tempė į kuusakoski supirktuvę.
Komentuoti:
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąGal būt tie lapai priklijuoti, nes jie buvo pardavinėjami aukcione?
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąnemanau kad į laužyną, nes buvo ant lango priklijuoti lapai su autobuso marke, rida, pagaminimo metais ir gedimu manyčiau kad kažkam jie kaip ir parduoti
Komentuoti:
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąTikriausiai jau į laužyną.
Komentuoti:
-
Komentuoti: