Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kaip pas mus naudoja, kaip priklauso?

    Comment


      Taip, pila Adblue. Nieko ten per daug neprigalvosi. Pilant vandenį katalizatorius užkemšamas kalkėmis, nepilant nieko - suodžiais. Yra tik viena išeitis. Išdaužyti katalizatorių ir "apgauti" ecu, imituojant normalų sistemos darbą emuliatoriumi. Kad sistema veikia taip, kaip turėtų, galima suprasti net pagal išmetamųjų dujų kvapą.
      Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2014.12.25, 11:59.

      Comment


        O "apgautas" ecu, katalizatorius kiek laiko dirba normaliai?
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Be Adblue maždaug po savaitės katalizatorius jau būna užkimštas. O sumontavus emuliatorių (apgavus ecu), nėra prasmės palikti katalizatorių, nes jis vistiek nedirbs, tik mažins galią ir didins degalų sąnaudas.

          Comment


            685 užkalė variklis. Kadangi net blokas netinkamas naudoti (švaistiklis išlindo iš bloko), variklio neremontuos.

            Comment


              Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
              685 užkalė variklis. Kadangi net blokas netinkamas naudoti (švaistiklis išlindo iš bloko), variklio neremontuos.
              Nurasys?

              Comment


                Jei atsirastų variklis, keistų variklį. Kadangi volvo varikliai labai mažai skiriasi, ir lengvai pritaikomi. Tik 685 buvo vienintelė volvo b10m su VOITH pavarų dėže. 689 ištempė į metalo laužą, donoro nesulaukė.

                Comment


                  Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                  Turi būti dažomi visi trumpi denai. Nors ir labai nerealiai skamba, bet svarstoma galimybė perdažyti daugiau seniau įsigytų autobusų.
                  Taip kalbėjau rugsėjo mėnesį. Ir, štai, žodis virsta kūnu. Perdažytas 2007 metais įsigytas volvo b10b, garažinis 726. Telefoninis vaizdas, kurį greitai ištrinsiu.

                  Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2015.01.16, 21:04.

                  Comment


                    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                    685 užkalė variklis. Kadangi net blokas netinkamas naudoti (švaistiklis išlindo iš bloko), variklio neremontuos.
                    Gal yra žinoma, kokia pasiekta rida iki šio graudaus momento?

                    Comment


                      Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                      Gal yra žinoma, kokia pasiekta rida iki šio graudaus momento?
                      Gerokai virš milijono kilometrų. Rytoj patikslinsiu. Kažkur yra telefonis kadras su iš bloko išlindusiu švaistikliu. Jei yra noras, paviešinsiu.

                      Comment


                        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                        Gerokai virš milijono kilometrų. Rytoj patikslinsiu. Kažkur yra telefonis kadras su iš bloko išlindusiu švaistikliu. Jei yra noras, paviešinsiu.
                        Būtų visai įdomu.

                        Comment


                          Volvo b10m, garažinis 685. Švaistiklis nuotraukoje stovi 90 laipsnių kampu savo judėjimo ašiai.

                          Comment


                            Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                            Volvo b10m, garažinis 685. Švaistiklis nuotraukoje stovi 90 laipsnių kampu savo judėjimo ašiai.
                            Atvaizdas
                            Nu jo... Nurasys ar lauks donoro?

                            Comment


                              Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                              Volvo b10m, garažinis 685. Švaistiklis nuotraukoje stovi 90 laipsnių kampu savo judėjimo ašiai.
                              Atvaizdas
                              Velnioniškai sunku suprast.. Čia apkaba pertrūkus ar kaip?

                              Comment


                                Keis variklį. Šiandien užtempė ant duobės, kad išimtų užkalusį. Taip pat užkalė 768, pirmam cilindre kompresija 0. Trūkęs ir sudegęs stūmoklis. Ir dar, iš Islandijos plento atvežė troleibusistų "kirovo" aštuoniukę, neprasisuka alkūninis.

                                Comment


                                  Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                  <...> Taip pat užkalė 768, pirmam cilindre kompresija 0. Trūkęs ir sudegęs stūmoklis. <...>
                                  Viskas aišku, kame bėdos su 768, kad keistai dirbo variklis kai buvau gruodžio gale ir teko važiuoti. Taip pat jautėsi dyzelio kvapas salone.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Viskas aišku, kame bėdos su 768, kad keistai dirbo variklis kai buvau gruodžio gale ir teko važiuoti. Taip pat jautėsi dyzelio kvapas salone.
                                    O vairuotojai nepastebi, kad autobuso variklis netvarkingas. Šoferių jau nebėra, yra tik vairuotojai. Išskyrus veteranus...

                                    Comment


                                      Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                      Ir dar, iš Islandijos plento atvežė troleibusistų "kirovo" aštuoniukę, neprasisuka alkūninis.
                                      Legendinis Jaroslavlio "ЯМЗ-238НД3" V8 turbodyzelis, trakrorius "K-700A"
                                      naudojamas žiemos sezonu, aikštės sniego valymo darbams. Pirmasis, šį sezoną, išvažiavimas į darbą baigėsi nesėkmingai.
                                      Dažykloje dažomas pirmasis "Solaris Urbino 12" autobusas, Nr. 618.

                                      Comment


                                        Neper gerai su Kirovu sniegus stumdyt?

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Neper gerai su Kirovu sniegus stumdyt?
                                          Tai bus nukrypimas nuo tiesioginės temos, bet gal kam ir įdomu.
                                          Dėl nemažo verstuvo pločio, dirbti didelėje erdvėje yra tik privalumas, kai galima aprėpti didelį plotą vienu važiavimu, pačio traktoriaus pravažumo savybės įspūdingos. Dirbti galima tik dienos metu, kai aikštė ištuštėjusi nuo troleibusų ir eismas joje menkas. Į gatvę traktorius nevažiuoja dėl savo gabaritų.
                                          Autobusų parkas turi "T-150K", kuris naudojamas nevažiuojančių autobusų užvilkimui ant remonto duobių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X