Vilniuje dar gali pasitakyti "krokodilų". Be to, pataisykit, jei klystu, elektromechaniniai komposteriai blokuojami atskirai nuo e-bilieto. T.y. vairuotojas privažiuodamas prie stotelės, turi nukreipti dėmesį nuo vairavimo ir žiūrėti kažkur į šoną/viršų, suspaudinėti mygtukus e-bilieto kompiuteryje ir tada dar švieslentės valdymo bloke. Kalba apie Vilnių. Kaune su tuo paprasčiau, bent jau kaip buvo anksčiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
o tai ne kaip dabar vairuotojas turi kas kiekvienu sustojimu turi žiūrėti į borto kompiuterį jo parodymus kad ne per anksti išvažiuoti iš sustojimo. Kaune komposterių blokavimas vykdomas paspaudus borto kompiuterio klavišą o prie šito mąstoma padaryti kad kartu ir žiogo kodas tampų neaktyvus.Parašė Mettal Rodyti pranešimąVilniuje dar gali pasitakyti "krokodilų". Be to, pataisykit, jei klystu, elektromechaniniai komposteriai blokuojami atskirai nuo e-bilieto. T.y. vairuotojas privažiuodamas prie stotelės, turi nukreipti dėmesį nuo vairavimo ir žiūrėti kažkur į šoną/viršų, suspaudinėti mygtukus e-bilieto kompiuteryje ir tada dar švieslentės valdymo bloke. Kalba apie Vilnių. Kaune su tuo paprasčiau, bent jau kaip buvo anksčiau.
Comment
-
Čia reik suprasti, kad blogai, jog stotelėje stovėdamas turi žiūrėti į grafiką? Ar kaip?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o tai ne kaip dabar vairuotojas turi kas kiekvienu sustojimu turi žiūrėti į borto kompiuterį jo parodymus kad ne per anksti išvažiuoti iš sustojimo.
Comment
-
kodėl stovėdamas? važiuojant, lipant išlipant keleiviams ir panParašė Mettal Rodyti pranešimą
Čia reik suprasti, kad blogai, jog stotelėje stovėdamas turi žiūrėti į grafiką? Ar kaip?
Comment
-
Vilniuje ,vairuotojai i borto kompiuteri neziuri visai, nes grafikai taip tiksliai sudaryti, kad i ,, pliusa'' nepavyks vaziuoti. O jei veluojama,- priezastis aiski. Kaune, ryte 5 ojo marsruto troleibusas nuo Pertasiunu iki Kaustos vaziuoja 8 minutes! isv 7:20 atvyksta 7:28, tai ar protingai Kaune sudaryta? https://www.stops.lt/kaunas/#trol/5/a-b/295/11Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kodėl stovėdamas? važiuojant, lipant išlipant keleiviams ir pan
Comment
-
O tai pas jus Kaune keleivių laipinimas vyksta iš važiuojančio autobuso?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kodėl stovėdamas? važiuojant, lipant išlipant keleiviams ir pan
Tikrai nėra taip, kaip čia rašai.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąVilniuje ,vairuotojai i borto kompiuteri neziuri visai, nes grafikai taip tiksliai sudaryti, kad i ,, pliusa'' nepavyks vaziuoti.
Comment
-
o Kaune sudaryti kitaip ryte iki 7 h tikrai nėra ko žiūrėti, nes skubėti tikrai beveik neįmanoma, rytinio piko metu ir vakarinio aišku kodėl vėluojama, o nuo 9 h iki 16:30 grafikai lieka beveik kaip ir piko metu tada reikia žiūrėti, o nuo 19 h vakaro kaip ir ryte iki 7 valandos prasideda kosminiai grafikai kai iš buvusios 1 valandos skirto laiko tampa apie 40 minučių (nors realiai reikia apie 50 minučių), o iš 1 valandos 30 minučių lieka apie 1 valanda 2 minutės (nors realiai reikia 1 h 15 minučių) nakty važinėjama su daugmaž 10 - 15 minučių vėlavimu.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
O tai pas jus Kaune keleivių laipinimas vyksta iš važiuojančio autobuso?
Tikrai nėra taip, kaip čia rašai.
Comment
-
Manau tokiu atveju būtų logiška ne piko metu nestoti visose stotelėse, o tik pagal mygtuką, ar esant stotelėje laukiančių keleivių.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o Kaune sudaryti kitaip ryte iki 7 h tikrai nėra ko žiūrėti, nes skubėti tikrai beveik neįmanoma, rytinio piko metu ir vakarinio aišku kodėl vėluojama, o nuo 9 h iki 16:30 grafikai lieka beveik kaip ir piko metu tada reikia žiūrėti, o nuo 19 h vakaro kaip ir ryte iki 7 valandos prasideda kosminiai grafikai kai iš buvusios 1 valandos skirto laiko tampa apie 40 minučių (nors realiai reikia apie 50 minučių), o iš 1 valandos 30 minučių lieka apie 1 valanda 2 minutės (nors realiai reikia 1 h 15 minučių) nakty važinėjama su daugmaž 10 - 15 minučių vėlavimu.
Comment
-
Man atrodo kad tiem kas sėdi kauno autobusų/troleibusų valdžioj sprogtų galva nuo tokios idėjos. Mygtukai ? Naudoti juos pagal paskirti ? Kaip užsienyje? Na jau ne, mes sudarom grafiką kaip 80taisiais, o jūs vairuotojai važiuojat ir stojat kur reikia ir kur nereikia.Parašė disident Rodyti pranešimą
Manau tokiu atveju būtų logiška ne piko metu nestoti visose stotelėse, o tik pagal mygtuką, ar esant stotelėje laukiančių keleivių.
Comment
-
Kodėl sugalvota būtinas durų atidarymas? O todėl kad būtų galima nustatyt konkretų durų atidarymo laiką, visiškai nereikšmingi lieka keleivių skundai dėl per anksti išvažiavimo ar aplamai ne spėjimo įlipti ar aplamai durų ne atidarymo. Iš šalies gal ir Durnai atrodo visa tai, bet išspręsta daug galinčių įvykti problemų. O paprasčiausiai pažiūrima kada buvo atidarytos durys jei viskas laiku tai keleivio problemos.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Man atrodo kad tiem kas sėdi kauno autobusų/troleibusų valdžioj sprogtų galva nuo tokios idėjos. Mygtukai ? Naudoti juos pagal paskirti ? Kaip užsienyje? Na jau ne, mes sudarom grafiką kaip 80taisiais, o jūs vairuotojai važiuojat ir stojat kur reikia ir kur nereikia.
Comment
-
Logikos dėl laiko registravimo yra, sutinku. Bet visgi 2020 metai, transporto priemonių vidus filmuojamas. Galima būtų papildomą kamerą nusukt į stotelę, ir ginčų atveju patikrinti ar kažkas laukė stotelėje (įrašas be kuriuo atveju turi laiko žymes). Problema gal būtų tame - keik tie įrašai užima, kiek laiko juos realu saugot ir t.t.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Kodėl sugalvota būtinas durų atidarymas? O todėl kad būtų galima nustatyt konkretų durų atidarymo laiką, visiškai nereikšmingi lieka keleivių skundai dėl per anksti išvažiavimo ar aplamai ne spėjimo įlipti ar aplamai durų ne atidarymo. Iš šalies gal ir Durnai atrodo visa tai, bet išspręsta daug galinčių įvykti problemų. O paprasčiausiai pažiūrima kada buvo atidarytos durys jei viskas laiku tai keleivio problemos.
Comment
-
Jie keleivio nepaėmė, pravažiavo nesustojęs, tai keleivis skųsis su didele tikimybe per pirmas 2 darbo dienas. Jei pasitaiko išeiginės, tai sekančia darbo dieną. Vėliau 5 dienų skųstis tikrai jau nėra prasmės... Net ir po 2 dienų pasimirš ir praeis tas pyktis ir noras skųstis. Tai toks ir saugojimo laikas. Maksimum savaitė.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Logikos dėl laiko registravimo yra, sutinku. Bet visgi 2020 metai, transporto priemonių vidus filmuojamas. Galima būtų papildomą kamerą nusukt į stotelę, ir ginčų atveju patikrinti ar kažkas laukė stotelėje (įrašas be kuriuo atveju turi laiko žymes). Problema gal būtų tame - keik tie įrašai užima, kiek laiko juos realu saugot ir t.t.
Comment
-
Bet yra kita "medalio pusė" kokie keleiviai naudojasi viešuoju transportu? Jiems pasakius kad norint išlipti reikia spausti mygtuką? Kas čia per išradimas sakytų.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Logikos dėl laiko registravimo yra, sutinku. Bet visgi 2020 metai, transporto priemonių vidus filmuojamas. Galima būtų papildomą kamerą nusukt į stotelę, ir ginčų atveju patikrinti ar kažkas laukė stotelėje (įrašas be kuriuo atveju turi laiko žymes). Problema gal būtų tame - keik tie įrašai užima, kiek laiko juos realu saugot ir t.t.
Kalbu apie amžiaus grupes: tai studentai ir pensininkai. Dauguma keleivių ir sustojęs mąstymas ties tais minėtais 80-siais vienodai kad nuolatinių nėra jau seniausiai jiems galvoje tik tas ir užstrigę, juos reikia žymėtis bet kam to reikia vistiek kontrolei tinka ir nežymėtas. Kiekvienas nežymėtas bilietas ne tik iškraipo statistiką, bet ir vairuotojui kerta per galvą nes mano kad nesižymi tai neturi ką žymėtis. Nes dabar bilietų pardavime atėjęs aukso amžius už kiekvieną parduotą bilietą po 15 centų gaunama.
Comment
-
Nuo balandžio jei tikrai pakeis taisykles išvis neliks nestojančių sustojimuose nei vieno. Žadama padaryti už nestotą sustojimą baudą po 1 eurą (o ne kaip dabar buvo leidžiamas 2% nuo bendro sustojimų kiekio) limitas (kažkur per mėnesį apie 100 kartų).Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jie keleivio nepaėmė, pravažiavo nesustojęs, tai keleivis skųsis su didele tikimybe per pirmas 2 darbo dienas. Jei pasitaiko išeiginės, tai sekančia darbo dieną. Vėliau 5 dienų skųstis tikrai jau nėra prasmės... Net ir po 2 dienų pasimirš ir praeis tas pyktis ir noras skųstis. Tai toks ir saugojimo laikas. Maksimum savaitė.
Comment
-
zymiesi nuolatini tam kad patekus i avarija gautum draudimo ismoka is KA. Tikrai ne tam kad kontrolei itikt ar vairuotoja patenkintParašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Bet yra kita "medalio pusė" kokie keleiviai naudojasi viešuoju transportu? Jiems pasakius kad norint išlipti reikia spausti mygtuką? Kas čia per išradimas sakytų.
Kalbu apie amžiaus grupes: tai studentai ir pensininkai. Dauguma keleivių ir sustojęs mąstymas ties tais minėtais 80-siais vienodai kad nuolatinių nėra jau seniausiai jiems galvoje tik tas ir užstrigę, juos reikia žymėtis bet kam to reikia vistiek kontrolei tinka ir nežymėtas. Kiekvienas nežymėtas bilietas ne tik iškraipo statistiką, bet ir vairuotojui kerta per galvą nes mano kad nesižymi tai neturi ką žymėtis. Nes dabar bilietų pardavime atėjęs aukso amžius už kiekvieną parduotą bilietą po 15 centų gaunama.
Comment
-
Esu skaitęs, kad mygtukai lauke ir išorėje padeda taupyti šildymą žiemą, o atvėsintą orą vasarą. VT stotelėje stoja, bet durų be poreikio neatidarinėja.Mygtukai ? Naudoti juos pagal paskirti ? Kaip užsienyjeЧеловека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Nesąmonė. Tikimybė būti nubaustam už važiavimą be bilieto milijardus kartų didesnė nei papulti į avariją...Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
zymiesi nuolatini tam kad patekus i avarija gautum draudimo ismoka is KA. Tikrai ne tam kad kontrolei itikt ar vairuotoja patenkint
Comment
-
yra vairuotojų tokių jei juos už durnių laikai tai yra yra važiuojančių be bilieto įeina ir tie kas ir neatsižymi pradeda ir betkaip važiuoti (neskubėti vos vilktis) vasarą (išjungia kondicionierių).Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
zymiesi nuolatini tam kad patekus i avarija gautum draudimo ismoka is KA. Tikrai ne tam kad kontrolei itikt ar vairuotoja patenkint
Comment
Comment