Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Nes nėra kam juos atvaryti į linija nėra tiesiog tiek darbuotojų
    Niekas ir nesižais su varinėjimu, vakare ner kam su dujiniais jau užsiimt,kai pakeitė valandas darbo, o ir nėr tiek važiuojančiu,kad eitu keist ir cia ne priemestis kad butu laiko grįžt į parka ir pasikeist .

    Comment


      Įdomus maršrutas planuojamas kur buvo jau seniai sugalvotas. Kadangi 56 mikriukas turi dingti tai neveronyse nelieka transporto. 39 panaikinti važiavimą į neveronis tik iki Neveronių gatvės tas pats ir su 17 nevažiuotu į Kauno tiekimą ir 45 nevažiuotu iki Palemono keramikos.
      Tai naujas maršrutas greičiausiai 53 važiuotų iš 39 galinii sustojimo šiltnamiai poto neveronnyse ten kažkur prasuka pro Kauno tiekimą toliau marių gatvė ir už pervazos kaip 45 keli reisai iki Palemono gatvės 45 galinė stotelė

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        Šiais metais vienas iš tikslų yra tokią pačią ridą įveikus sutaupyti apie 600 000 eurų
        O kodėl savaitgaliais važinėja dyzeliai kaip Volvo ir Solaris, kai tuo tarpu dalis dujinių Solaris ir Castrosua, kurie, kaip suprantu taupesni, stovi parke?

        Comment


          Parašė do. Rodyti pranešimą

          O kodėl savaitgaliais važinėja dyzeliai kaip Volvo ir Solaris, kai tuo tarpu dalis dujinių Solaris ir Castrosua, kurie, kaip suprantu taupesni, stovi parke?
          Tai kam maišyti dyzelinius su dujiniais? Reikia dyzelinu varomu autobusu nuvažiuoti tam tikrą atstumą sutaupyti. Panašu kam perki 1 litro Rokiškio pieninės pieno jei yra piemenelio 1 litro pakuotė daug pigiau. Ne norima kad užtektų ne 1 litro pakuotės o 0,5 litro.

          O jei rimčiau yra nustatyta kiek ridos turi įveikti dujomis varomais autobusais ir kiek dyzelinu.
          Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.01.25, 16:01.

          Comment


            Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

            Niekas ir nesižais su varinėjimu, vakare ner kam su dujiniais jau užsiimt,kai pakeitė valandas darbo, o ir nėr tiek važiuojančiu,kad eitu keist ir cia ne priemestis kad butu laiko grįžt į parka ir pasikeist .
            o jei tiesiog padaryti specialius grafikus priekabai, kurie baigtu darba 19-20 valanda.

            Comment


              Šiandien mačiau važiuojantį mokomąjį Škoda 239. Paradoksas, škodų nebeliko, tačiau nauji vairuotojai turi pradžiai išmokti, kaip vairuoti škodą

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                O jei rimčiau yra nustatyta kiek ridos turi įveikti dujomis varomais autobusais ir kiek dyzelinu.
                Kas čia ir kodėl nustatė?
                Kame nauda važiuoti brangiau jei galima pigiau?

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Kas čia ir kodėl nustatė?
                  Kame nauda važiuoti brangiau jei galima pigiau?
                  Dujomis važiuoti taip pigiau kol nereik remontuoti.
                  Yra parke tiesiog planinis kuro kiekis kiek galima jo suvartoti.

                  Comment


                    Tai tas 53 bus kaip privežamasis, dar mikriukai greičiausiai važiuos?

                    Comment


                      Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
                      Tai tas 53 bus kaip privežamasis, dar mikriukai greičiausiai važiuos?
                      jei jie aplamai atsiras nežinia.

                      Comment


                        Greičiausiai bus atsisakyta Maximos Kauno spaudos pašto ir pan vietų kuriose buvo galimybė pasipildyti e bilietus nes ima už paslaugas nemažus pinigus. Todėl bus montuojamos nuo balandžio visame viešajame transporte naujos kasos su galimybe e bilietų papildymu. Kada įsigalios papildymo galimybė niekas dar nežino.

                        Comment


                          Genialu! Iš vis jie su galva draugauja? VT taps dar lėtesnis, kai e-bilietus pradės pildyti tik vairuotojai.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Genialu! Iš vis jie su galva draugauja? VT taps dar lėtesnis, kai e-bilietus pradės pildyti tik vairuotojai.
                            Dar bus galima Raudondvario pl, Islandijos pl ir statybininkų gatvėje. KA būstinėse.
                            Kas iš to kad dabar sugreitino daugumą maršrutų ir ipatingai savaitgalio laiku? Neįmanoma įvažiuoti - tai važiuojama su 5- 10 vėluojant.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Genialu! Iš vis jie su galva draugauja? VT taps dar lėtesnis, kai e-bilietus pradės pildyti tik vairuotojai.
                              Jei kautros vairuotojai sugebėjo tai sugebės ir KA vairuotojai. Jei už surinktus pinigus gaus vairuotojai procentą priedo kaip ir už bilietus tai bus puiku. Vieno papildyto bilieto už 10 eurų vertė bus tarsi pusę valandos pradirbus gautum
                              Gal todėl skamba vis gandai kad ne ne nuo sumos procentas bus mokamas o tiesiog stafke už darbą su kasa.
                              Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.01.26, 08:19.

                              Comment


                                Prie ko čia "Kautra"? Jei kiekvienoje stoteleje bent po vieną pirks vienkartinį ar pildysis, tai bus košmaras. Tai tiesiog debilizmo viršūnė. Vairuotojo darbas yra vairuoti, o ne bilietus pardavinėti.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Prie ko čia "Kautra"? Jei kiekvienoje stoteleje bent po vieną pirks vienkartinį ar pildysis, tai bus košmaras. Tai tiesiog debilizmo viršūnė. Vairuotojo darbas yra vairuoti, o ne bilietus pardavinėti.
                                  Čia Lietuva vairuotojas turi viską spėti. Nežinau kiek tiesa bet vieno bilieto papildymas sako kad trunka apie minutę

                                  Comment


                                    Lietuvoje to nėra. Kaunas yra Kaunas. Blogąja prasme.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Lietuvoje to nėra. Kaunas yra Kaunas. Blogąja prasme.
                                      Nori visus pinigus pasiimti o neatidavineti kitiems. Maxima ir kiti už e bilieto aptarnavimą kažkokį mokestį ima o čia perkels viską ir nereiks jokio mokesčio mokėti svetimiem

                                      Comment


                                        Mėnesio pradžioje užsiknisimas budavo su tais biletų pildymais, antras dalykas jų pildymas nelogiškai padarytas bilieta reik laikyti,aisku prigalvodavom ir visokiom gumom prispaust,kad laikytusi,bet siaip laikyt ir viena ranka nekažka,nekalbant apie sauguma.

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                          Nori visus pinigus pasiimti o neatidavineti kitiems. Maxima ir kiti už e bilieto aptarnavimą kažkokį mokestį ima o čia perkels viską ir nereiks jokio mokesčio mokėti svetimiem
                                          Tai tegul automatus stato. VT - ne vieta prekybai, jis turi vežti, o ne stovėti stotelėse, kol visus apibilietuos. Tegul tada konduktorius įveda ir jie galės pardavinėti ne tik bilietus, bet ir laikraščius, degtukus, kramtoškę ir mineralkę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X