Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Na tai prisigalvoti galima daug ką, bet bet mum reikia faktų ir jų pagrindimo. Aišku, kad vienas iš srautų šaltinių yra atsižymėjimas, bet teigti, kad pagal jį nusprendžia kokį autobusą leisti- didžiausia nesąmonė.
    Kam leisti autobusą kuris vartoja 40 - 45 litrus kuro jei galima mikriuką kuris vartoja iki 15 litrų?

    Comment


      Čia yra atskira tema principe niekuo nesusijusi su atsižymėjimu komposteriuose

      Comment


        Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

        Konstatavau faktą vakar dienos, maniau visam laikui.
        Tai daugiau emocija, nei uztikrinta zinia.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Na tai prisigalvoti galima daug ką, bet bet mum reikia faktų ir jų pagrindimo. Aišku, kad vienas iš srautų šaltinių yra atsižymėjimas, bet teigti, kad pagal jį nusprendžia kokį autobusą leisti- didžiausia nesąmonė.
          Kokiu budu Vilniuje, Klaipedoje nusprendzia koki autobusa leisti? Susimoku e ticket ir vaziuoji .

          Comment


            Vilniuje ar Klaipėdoje iš viso nėra srautų apskaitos, nes mėnesinių nereikia žymėti, yra popieriniai bilietai, o Kaune taip, yra griežta apskaita. Visgi tai ne argumentas, kodėl reikia leisti mikrobus. Tai buka bukų politikanų savivaldybėje, nenorinčių skirti dotacijų VT politika. Dėl tokių bukų politikų Kaunas ir tarpukaryje neįsirengė tramvajaus, o užleido autobusus, dėl tokių pat bukų poliktikų ir Vilnius dar prie caro nenusitiesė elektrinio tramvajaus, o tarpukaryje užlenkė ir konkę, paleisdamas autobusus (jų reikėjo, bet ten, kur nebuvo tramvajaus). Klaipėdoje irgi tramvajus buvo užlenktas dėl to paties. Na bet tai jau išeina iš temos apie Kauno VT.

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              Norima taip parodyti kad nėra svarbus viešasis transportas kad kuo mažiau reiktų mokėti dotacijoms. O keleiviai nesizymedami bilietų savivaldybei padaro puikų įrodymą kad važiuoja mažai keleivių, nes niekas iš ten iš savo kabinetų neišeina ir nemato realiu srautu o tik registruotų bilietų statistiką.
              Is vis kad nebutu tu visu nepasitenkinimu, skundu siulau viesaji transporta panaikinti.Kaip iki 2010 metu buvo Kipre.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Vilniuje ar Klaipėdoje iš viso nėra srautų apskaitos, nes mėnesinių nereikia žymėti, yra popieriniai bilietai, o Kaune taip, yra griežta apskaita. Visgi tai ne argumentas, kodėl reikia leisti mikrobus. Tai buka bukų politikanų savivaldybėje, nenorinčių skirti dotacijų VT politika. Dėl tokių bukų politikų Kaunas ir tarpukaryje neįsirengė tramvajaus, o užleido autobusus, dėl tokių pat bukų poliktikų ir Vilnius dar prie caro nenusitiesė elektrinio tramvajaus, o tarpukaryje užlenkė ir konkę, paleisdamas autobusus (jų reikėjo, bet ten, kur nebuvo tramvajaus). Klaipėdoje irgi tramvajus buvo užlenktas dėl to paties. Na bet tai jau išeina iš temos apie Kauno VT.
                Apskaita ar neapskaita, iesiog noras nemoketi dotaciju. patys matome kiek zmoniu vaziuoja, ir kur nevaziuoja (A33 )

                Comment


                  Nuo 12.22 laikinai nevažiuos 105 maršrutinis taksi.
                  Nuo 2020.01.06 sugrįš.
                  Paskutinis taisė Barabanas; 2019.12.09, 17:30.

                  Comment


                    https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=82944635

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Užtat ir VT ir yra tik lochams (anot kietų pacančikų valdžioje ir KA vadovybėje), kurie nesugeba nuspirkti auto, nes su tokiu VT tik savęs negerbiantys ir ubagai gali važinėti. Sėkmės Kaunui virstant gūdžia skyle...
                      Einu Šiaurės pr. pakraščiu ir juokinga buvo žiūrėt kai visi maršrutai darbo dieną važiuoja tik kas pusvalandį. Ir tai yra maršrutai, kurie važiuoja per Centrą (20, 43, 24). Jau maniau pasigausiu kokį ir greičiau nuvažiuosiu, o pirmas mano pastebėtas autobusas atvažiavo jau tik prie Muravos sankryžos (Savanorių pr./Šiaurės pr. LIDL), kur planavau išlipti.

                      Comment


                        Mano nuomone didelė problema VT transporto yra vingiuoti maršrutai, kurie jau nesikeitė n metų ir tikiu daugelis dar nuo sovietmečio. Tarkim pažiūrėkime kaip vingiuoja 3 maršrutas, tai tarkim tau reikia iš šilainių į 3 ligoninę tai ir noras gali praeiti kol nuvažiuosi.
                        Mano nuomone maršrutai turi būti kuo tiesesni ir išvystytas geresnės persėdimo galimybės, tai yra dažnesnis kursavimas, stotelės kaip įmanoma arčiau sankryžų ar pėsčiųjų perėjų, kad norint persėsti nereiktų įveikinėti ilgų atstumų. Netgi galbūt neriboti persėdimo skaičiaus per pusvalandį ar valandą. Įvesti netik mėnesinį bilietą, bet gal ir dieninį, savaitgalinį, ar darbo dienų. Super, kad atsirado "Žiogas" bet dar yra kur tobulinti, tarkim sukryžminant su "trafi" kuri stebėtų live trafiką ir galbūt rekomenduotų persėsti, jeigu matytų, kad atsirado patogesnis maršrutas pasiekti tikslą.

                        Kiek girdėjau Kaune niekas neruošia specialistų kuris gebėtų planuoti naujus maršrutus ir pan. tai jie yra prisiėmę jaunuolį ir bandys patys tokį specialistą užsiauginti.

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                          Mano nuomone didelė problema VT transporto yra vingiuoti maršrutai, kurie jau nesikeitė n metų ir tikiu daugelis dar nuo sovietmečio. Tarkim pažiūrėkime kaip vingiuoja 3 maršrutas, tai tarkim tau reikia iš šilainių į 3 ligoninę tai ir noras gali praeiti kol nuvažiuosi.
                          Mano nuomone maršrutai turi būti kuo tiesesni ir išvystytas geresnės persėdimo galimybės, tai yra dažnesnis kursavimas, stotelės kaip įmanoma arčiau sankryžų ar pėsčiųjų perėjų, kad norint persėsti nereiktų įveikinėti ilgų atstumų. Netgi galbūt neriboti persėdimo skaičiaus per pusvalandį ar valandą. Įvesti netik mėnesinį bilietą, bet gal ir dieninį, savaitgalinį, ar darbo dienų. Super, kad atsirado "Žiogas" bet dar yra kur tobulinti, tarkim sukryžminant su "trafi" kuri stebėtų live trafiką ir galbūt rekomenduotų persėsti, jeigu matytų, kad atsirado patogesnis maršrutas pasiekti tikslą.

                          Kiek girdėjau Kaune niekas neruošia specialistų kuris gebėtų planuoti naujus maršrutus ir pan. tai jie yra prisiėmę jaunuolį ir bandys patys tokį specialistą užsiauginti.
                          tuo ir skiriasi viešasis transportas nuo taksi, kad vienu maršrutu stengiamasi kuo daugiau aptarnauti keleivių, kuo daugiau įmanoma apvažiuoti pakampių. 3 maršrutas yra vienas pupoliariausių maršrutų pagal keleivių pervežimą. Mano nuomone kitaip turėtų būti pvz nuo linkuvos gatvės iki krevės pr. jų indentiškos trasos, o kam tai yra? Kodėl kažkurio iš jų nepaleist kitom gatvėm toj atkarpoj? Kai buvo planai kad važiuos karaliaus mindaugo gatve autobusai tada ir būtų jie išsiskyrę vienas nuo kito.
                          Aš matau kitą problemą, kad labai daug maršrutų važiuojančių tomis pačiomis trasomis.

                          Comment


                            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                            tuo ir skiriasi viešasis transportas nuo taksi, kad vienu maršrutu stengiamasi kuo daugiau aptarnauti keleivių, kuo daugiau įmanoma apvažiuoti pakampių. 3 maršrutas yra vienas pupoliariausių maršrutų pagal keleivių pervežimą. Mano nuomone kitaip turėtų būti pvz nuo linkuvos gatvės iki krevės pr. jų indentiškos trasos, o kam tai yra? Kodėl kažkurio iš jų nepaleist kitom gatvėm toj atkarpoj? Kai buvo planai kad važiuos karaliaus mindaugo gatve autobusai tada ir būtų jie išsiskyrę vienas nuo kito.
                            Aš matau kitą problemą, kad labai daug maršrutų važiuojančių tomis pačiomis trasomis.
                            3, 39, 54 ekskursija po Kauną.

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                              tuo ir skiriasi viešasis transportas nuo taksi, kad vienu maršrutu stengiamasi kuo daugiau aptarnauti keleivių, kuo daugiau įmanoma apvažiuoti pakampių.
                              Va dėl to ir atsiranda tokios nesamonės kaip 65 / 65A. Važiuoja per visur, ilgai ir nepatogiai. Dėl to jais važiuoja tiktai tie, kas neturi kitų alternatyvų. Kadangi nėra keleivių, maršrutai kursuoja retai. Kadangi maršrutai kursuoja retai, tie, kas neturi alternatyvų, galų gale jas įsigija ir dėl to maršrutas pradeda kursuoti dar rečiau.

                              Kaunui apskritai reikia naujo autobusų maršrutų tinklo. 90-ais (o ne tarybiniais laikais, kaip čia kažkas minėjo) buvo priveista belenkokio ilgio maršrutų, kurie tuo metu puikiai "atitiko keleivių poreikius" - kartą per valandą per visą miestą. Dabar srautai persiskirstė ir turime tokias nesamones kaip 23 ir 43, kur 2/3 trasos žmonių yra, o 1/3 - pusantro keleivio.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                Va dėl to ir atsiranda tokios nesamonės kaip 65 / 65A. Važiuoja per visur, ilgai ir nepatogiai. Dėl to jais važiuoja tiktai tie, kas neturi kitų alternatyvų. Kadangi nėra keleivių, maršrutai kursuoja retai. Kadangi maršrutai kursuoja retai, tie, kas neturi alternatyvų, galų gale jas įsigija ir dėl to maršrutas pradeda kursuoti dar rečiau.

                                Kaunui apskritai reikia naujo autobusų maršrutų tinklo. 90-ais (o ne tarybiniais laikais, kaip čia kažkas minėjo) buvo priveista belenkokio ilgio maršrutų, kurie tuo metu puikiai "atitiko keleivių poreikius" - kartą per valandą per visą miestą. Dabar srautai persiskirstė ir turime tokias nesamones kaip 23 ir 43, kur 2/3 trasos žmonių yra, o 1/3 - pusantro keleivio.
                                kad ir keleiviai būtent tokių ir reikalauja maršrutų kad nereiktų persėsti, kad įlipus į autobusą savo reikiamą vietą pasiektų vienu autobusu, o ne keliais nors taip ir būtų daug greičiau.

                                65 maršruto paskirtis surinkti kelis mokinius kreidos gatvėje kurie mokinasi adamkaus gimnazijoje.

                                O ką naujo sugalvosi? Ką pakeisi? Kurie tau aplamai netinkantys sakysi kad aplamai panaikinti.
                                Bet yra kas labai patenkinti 24 maršrutu, net žinau kam patinka 27, net yra kam 33 geras amalių sodų gyventojams.
                                Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.12.10, 11:49.

                                Comment


                                  Vienas persėdimas nėra blogai. Maža kas ko reikalauja. Tiesioginis maršrutas turi būti ten, kur iš tiesų yra poreikis ir yra keleivių, kurie važiuoja didesnę maršruto trasos dalį, o ne kelias stoteles.

                                  3 maršrutas tikrai nėra blogas, nors juo nuo galo iki galo nevažiuoja daug keleivių, bet visoje trasoje jis yra apkrautas. Ir kursavimo dažnis priimtinas. Yra kitų važinėjančių rretai į pakampes ir ratais ir dar didelę dalį gatvėmis su troleibusais, kur dubliuojasi ir orą vežioja.

                                  Comment


                                    Pačio važiavimo greičio nepakeisi, nes pagal grafikų sudarymo laikus jau pasiektas beveik maksimumas (kaip kuriuose maršrutuose net perviršinta - tokie kaip 20, 34G, 41, 57G savaitgaliniai 23, 39, 57G) todėl vairuotojai į tai nekreipdami dėmesio važiuoja pagal savo sugebėjimus ir kaip jam atrodo saugu) pagaliau iš 54 kosminio padarė normalų.
                                    Kad pakampę kažkokią pasiekti reikia pravažiuoti atkarpas kur nėra keleivių.

                                    Comment


                                      46 maršrutui nuėmė sustojimą st. Kauno pilis prie žiedinės sankryžos link Vaišvydavos. Kvt.lt apie tai jokios informacijos, eismo tvarkaraščiai nepakeisti. Kam reikia tas žino. O kas nežino, tai lochas. Nėra čia ko važinėti.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        46 maršrutui nuėmė sustojimą st. Kauno pilis prie žiedinės sankryžos link Vaišvydavos. Kvt.lt apie tai jokios informacijos, eismo tvarkaraščiai nepakeisti. Kam reikia tas žino. O kas nežino, tai lochas. Nėra čia ko važinėti.
                                        Kad kaip buvo 3 Kauno pilies sustojimai, taip ir liko, nieks nenuimta.

                                        Comment


                                          Sekmadienis, pravažiavau per miestą. Išsipildė automobilistų svajonė: beveik neliko mašinoms pravažiuoti trukdančio VT: pora trūlų, vienas kitas autobusas ir keletas mikrų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X