O kas ne taip?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Tai nes problema nesprendžiama, pastoviai prigrūstas, net stovėt nebūna vietosParašė vilijampolietis Rodyti pranešimąTaigi va prijungs pusę Kauno rajono prie Kauno miesto, tai bus daug naujų maršrutų ir niekam to 54 jau nebereikės
ok, juokauju, bet ar jums patiems tas 54 neatsibodo per du mėnesius non stop diskutuoti, kartojasi ir kartojasi
- 1 patinka
Comment
-
-
Realiai intervalas 7 min, nera Kaune nei vieno autobuso, kuris vaziuotu vos ne visa diena 7 min intervalu....Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
Comment
-
Tai vat, kad nėra, o dažnas transporto kursavimas prisideda prie viešojo transporto patrauklumo ir patogumo didele dalimi.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Realiai intervalas 7 min, nera Kaune nei vieno autobuso, kuris vaziuotu vos ne visa diena 7 min intervalu....
- 1 patinka
Comment
-
Greitu metu vaziuos maži kai visi mikriukai bus važiuojantys. Ne tik 21 ir 64 vaziuos bet ir 27, 28 dvipamaininis grafikas, 49, 57g, 61.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKeista, kad 21 asis ir 64 asis vaziuoja standartiniai autobusai, nors keleiviu vos vienas kitas......
Comment
-
O 24-as labai daug veža, kad paliks 12-metrinius?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Greitu metu vaziuos maži kai visi mikriukai bus važiuojantys. Ne tik 21 ir 64 vaziuos bet ir 27, 28 dvipamaininis grafikas, 49, 57g, 61.
Comment
-
24 ajame pasitaiko, y pac jei kuri laika nera troleibuso. Tada nuo Kauno pilies iki Eiguliu patogiai ir greitai galima nuvykti. Ji galetu iki Partizanu g. pratesti.Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
O 24-as labai daug veža, kad paliks 12-metrinius?
Comment
-
57 G darbo diena zada mazus leisti?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Greitu metu vaziuos maži kai visi mikriukai bus važiuojantys. Ne tik 21 ir 64 vaziuos bet ir 27, 28 dvipamaininis grafikas, 49, 57g, 61.
Comment
-
Taip, todėl ir palikti laikai pagal kuriuos su autobusu be šansų laiku vaziuotParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
57 G darbo diena zada mazus leisti?
Comment
-
Dėl 90-ųjų galima sutikti (manau, visiems žinomos to laikotarpio VT problemos), o kokios problemos su autobusais Kaune buvo tarybiniais laikais?Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaune autobusai tiek tarybiniais laikais buvo probleminė VT rūšis, po 90-ųjų dar didesne problema tapo, netgi praėjus beveik 3 dešimtmečiams, niekas iš esmės ė teigiamą pusę nesikeičia...
Lyg tai autobusai važinėjo, keleivius vežė, maršrutų tinklas ir kursavimo dažnis atitiko to laiko poreikius.
Comment
-
[QUOTE=Al1;n1747503]Važinėji tai važinėjo, bet ne ką geriau nei dabar - skysti grafikai, dauguma po 2-3 reisus per valandą. Kas visiškai neatitiko to meto poreikių, kai automobilizacija buvo eile mažesnė.[/Q
Tiesa, autobusu marsrutu ir transporto priemoniu marsrute buvo netgi maziau. Miestas buvo mazesnis, o i Garliava, Raudondvari, Mis (Domeikava), Slienava, Ziegzdrius vaziavo priemiescio autobusai su konduktorėmis, kurie buvo prigrusti keleiviu. Tais laikais nebuvo ilgu autobusu reisu( kaip dabar 3 asis, 6 asis, ir kiti), daugumos autobusu galine ( pradine) stotele buvo Gelezinkelio stotis arba Kauno Pilis.
Populiariausi troleibusu marsrutai buvo Nr 3 Vaidoto g. -Draugystes g, kuriame buvo 36 grafikai ( 12 is ju pertraukiami, 1986 metai) intervalas piko metu 3 min, ir is Draugystes g. dirbanciu gamyklu jau antroje stoteleje sunkiai ilipsi, ir Nr 7 Partizanu g. -K. Markso pr. 32 grafikai ( 14 pertraukiamu )
- 1 patinka
Comment
-
Pries gera penketa metu vaziavo nr 30 kas 3 minutesir nr 54 kas 7 ir buvo pilni, ir zmoniu buvo ir algas uzsidirbdavo , o dabar vaziuoja i valanda 1 2 ar 3 , tai pasityciojimas, nieks nelaukia tiek kad galetu vaziuot , iesko kiti iseiciu, kol bus tokia betvarke ypac savaitgaliais nieko gero galima ir nesitiket, nes liko tik pencinyka ir spikuliantai ale verslinykai, o gamybos jokios , tik perku perduoduParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Realiai intervalas 7 min, nera Kaune nei vieno autobuso, kuris vaziuotu vos ne visa diena 7 min intervalu....
Comment
-
2001 m. paleistas 46 aisis, kurio atsisake priemiescio autobusu parkas, dabartine Kautra. Pats turiu ten kolektyvini soda, net ir 51 ojo ir 81 ojo autobuso grafika.Parašė uksas Rodyti pranešimą
Pries gera penketa metu vaziavo nr 30 kas 3 minutesir nr 54 kas 7 ir buvo pilni, ir zmoniu buvo ir algas uzsidirbdavo , o dabar vaziuoja i valanda 1 2 ar 3 , tai pasityciojimas, nieks nelaukia tiek kad galetu vaziuot , iesko kiti iseiciu, kol bus tokia betvarke ypac savaitgaliais nieko gero galima ir nesitiket, nes liko tik pencinyka ir spikuliantai ale verslinykai, o gamybos jokios , tik perku perduodu
Comment
-
Tikrai ne. Vaisvydava niekada nenorejo buti miesto sudetyje. Iki 2000 metu susisiekimas grizti is mokyklos buvo puikus, veze mokinius priemiescio autobusu parkas.Paskui veze trumpa laika Broniaus Baceno imone, kurios zvaigzde buvo vairuotojas Algis, nes dirbo visiskai be iseiginiu. Baceno imone virto UAB Vietras, galiausiai sio marsruto buvo atsisakyta, kai 2001 m paleido 46 aji. Buvo baisus gyventoju protestai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa, kiek pamenu jau pabaigoje tarybų valdžios, Šlienava, Žiegždriai ir pan. buvo miesto zonoje ir ten važiavo miesto autobusai, o į Garliavą tai tuo labiau.
Garliava 6 uoju autobusu aprupinta keleta metu anksciau, apie 1997 metusPaskutinis taisė Nerijus_kns; 2019.09.14, 11:27.
- 4 patinka
Comment
Comment