Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kol pas vairuotojus toks požiūris į keleivius, tol jie ir tų 600 eurų neverti. Nesuprantu, kodėl įmonėje išvis tokie dirba, tokiems ir krovinio nepatikėčiau vežti.
    Na ir tiesą sakant užkniso tas pasibėdavojimas kiekvieną dieną dėl mažo atlyginimo. Eik dirbti kitur, kur daugiau moka, ir neverkšlenk. Niekas neverčia dirbti vairuotoju.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Kol pas vairuotojus toks požiūris į keleivius, tol jie ir tų 600 eurų neverti. Nesuprantu, kodėl įmonėje išvis tokie dirba, tokiems ir krovinio nepatikėčiau vežti.
      Na ir tiesą sakant užkniso tas pasibėdavojimas kiekvieną dieną dėl mažo atlyginimo. Eik dirbti kitur, kur daugiau moka, ir neverkšlenk. Niekas neverčia dirbti vairuotoju.
      O koks požiūris keleivių į vairuotojus? Kas nori susimoka kas nenori nemoka vagia iš vairuotojų taip kiekvienas nesusimokejes maždaug po 15 centų. Užtai ir vairuotojai atsipalaidavę neskuba. Dar tokiu atsiranda draskanciu akis kad jau per karšta.

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        O koks požiūris keleivių į vairuotojus? Kas nori susimoka kas nenori nemoka vagia iš vairuotojų taip kiekvienas nesusimokejes maždaug po 15 centų. Užtai ir vairuotojai atsipalaidavę neskuba. Dar tokiu atsiranda draskanciu akis kad jau per karšta.
        Ar dėl to, kad Maximoje pasitaiko vagių, kasininkės turi tapti nemandagios? Salės darbuotojai nepadėti pirkėjams? Manau čia yra bėda, ypač vyresnių žmonių, kurie gyvena sovietinėm paniatkėm, kur nesupranta kas yra kliento/paslaugos tiekėjo santykis. Kol toks mąstymas bus gajus, tol VT kokybė negerės, nes būtent vairuotojai yra paslaugų tiekėjo pirma linija, t.y. įmonės dalis turinti tiesioginį kontaktą su klientu. Iš komentarų matosi, jog bent čia besireiškiantys vairuotojai mano, jog VT yra kažkokia malonė ar paslauga, už kurią keleiviai turetų būti labai dėkingi, nors realybėje tai yra papsčiausia vežimo paslauga už kurią keleivis susimoka, kaip bet koks kitas, valstybinis ar privatus, verslas. O protingas verslas tausoja, vertina, globoja ir visaip kitaip vilioja klientą, nes žino, kad tik jis jiem atneš pinigų.

        Comment


          Parašė taspac Rodyti pranešimą

          Ar dėl to, kad Maximoje pasitaiko vagių, kasininkės turi tapti nemandagios? Salės darbuotojai nepadėti pirkėjams? Manau čia yra bėda, ypač vyresnių žmonių, kurie gyvena sovietinėm paniatkėm, kur nesupranta kas yra kliento/paslaugos tiekėjo santykis. Kol toks mąstymas bus gajus, tol VT kokybė negerės, nes būtent vairuotojai yra paslaugų tiekėjo pirma linija, t.y. įmonės dalis turinti tiesioginį kontaktą su klientu. Iš komentarų matosi, jog bent čia besireiškiantys vairuotojai mano, jog VT yra kažkokia malonė ar paslauga, už kurią keleiviai turetų būti labai dėkingi, nors realybėje tai yra papsčiausia vežimo paslauga už kurią keleivis susimoka, kaip bet koks kitas, valstybinis ar privatus, verslas. O protingas verslas tausoja, vertina, globoja ir visaip kitaip vilioja klientą, nes žino, kad tik jis jiem atneš pinigų.
          Jei vairuotojo tiesiogiai nebūtų susijes atlyginimas su parduotų bilietų kiekiu tada su tavimi sutinku visiškai ką parašei. Nes jei maximoj kažkas kažką pavagia kasininkėm visiškai vienodai, o jei.pradetu už kiekvieną pavogta prekę atskaiciuoti nemanau kad jau tokios malonios jos būtų.
          ​​​​​​Pvz jei pirkėjas prasinesa nesusimokejes kokia prekę tai pardavėja turi už ją susimokėt.
          Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.04.25, 18:41.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Kol pas vairuotojus toks požiūris į keleivius, tol jie ir tų 600 eurų neverti. Nesuprantu, kodėl įmonėje išvis tokie dirba, tokiems ir krovinio nepatikėčiau vežti.
            Na ir tiesą sakant užkniso tas pasibėdavojimas kiekvieną dieną dėl mažo atlyginimo. Eik dirbti kitur, kur daugiau moka, ir neverkšlenk. Niekas neverčia dirbti vairuotoju.
            Dar variantas vietoj verkšlenimo ir visų keleivių (klientų) baudimo, prieš einant dirbti kitur, pabandyti vieningai reikalauti teisingesnio atlyginimo ir geresnio darbo organizavimo tiesiogiai iš darbdavių, kurie tą atlyginimą turi mokėti.
            ПТН ПНХ
            «Русский военный корабль, иди нахуй!»

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              Jei vairuotojo tiesiogiai nebūtų susijes atlyginimas su parduotų bilietų kiekiu tada su tavimi sutinku visiškai ką parašei. Nes jei maximoj kažkas kažką pavagia kasininkėm visiškai vienodai, o jei.pradetu už kiekvieną pavogta prekę atskaiciuoti nemanau kad jau tokios malonios jos būtų.
              ​​​​​​Pvz jei pirkėjas prasinesa nesusimokejes kokia prekę tai pardavėja turi už ją susimokėt.
              Visų pirma ne atskaičiuoja, o prideda.

              Nebūtų priedų, būtų pastovus atlyginimas 700 eur, neverkšlentum.

              Dabar 700 eur + už parduotus yra geriau net ir įvertinus, kad dalis nenuperka bilieto, bet verkšleni.

              Trumpai - net ir daliai sumokėjus gauni priedą, kurio negautum jei nebūtų tų piredų. bet tuop atveju neverkšlentum ape tai, nors iš tikrųjų būtų blogiau.

              Neturi racionalaus mastymo sugebėjimų.

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                O koks požiūris keleivių į vairuotojus? Kas nori susimoka kas nenori nemoka vagia iš vairuotojų taip kiekvienas nesusimokejes maždaug po 15 centų. Užtai ir vairuotojai atsipalaidavę neskuba. Dar tokiu atsiranda draskanciu akis kad jau per karšta.
                tai yra kontroles darbas. vairuotojai turetu teikti administracijai kur mieste stiprinti kontrole. Nes pagrinde ji po centra zuja,o miesto pakrasciuose situacija nekontroliuojama...

                Comment


                  Parašė taspac Rodyti pranešimą

                  Ar dėl to, kad Maximoje pasitaiko vagių, kasininkės turi tapti nemandagios? Salės darbuotojai nepadėti pirkėjams? Manau čia yra bėda, ypač vyresnių žmonių, kurie gyvena sovietinėm paniatkėm, kur nesupranta kas yra kliento/paslaugos tiekėjo santykis. Kol toks mąstymas bus gajus, tol VT kokybė negerės, nes būtent vairuotojai yra paslaugų tiekėjo pirma linija, t.y. įmonės dalis turinti tiesioginį kontaktą su klientu. Iš komentarų matosi, jog bent čia besireiškiantys vairuotojai mano, jog VT yra kažkokia malonė ar paslauga, už kurią keleiviai turetų būti labai dėkingi, nors realybėje tai yra papsčiausia vežimo paslauga už kurią keleivis susimoka, kaip bet koks kitas, valstybinis ar privatus, verslas. O protingas verslas tausoja, vertina, globoja ir visaip kitaip vilioja klientą, nes žino, kad tik jis jiem atneš pinigų.
                  tai viso labo tik paprasta viesa paslauga. Turtingieji vazineja nuosavom masinom, truputi turtingesni renkasi mikrus. o cia ka kol kas manau nera labai didelis prestizas vezti lengvatininkus... Ka jau, geriau pilotuoti lektuva -ten tikrai nebus zujkiu, ir alga patraukli,

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Visų pirma ne atskaičiuoja, o prideda.

                    Nebūtų priedų, būtų pastovus atlyginimas 700 eur, neverkšlentum.

                    Dabar 700 eur + už parduotus yra geriau net ir įvertinus, kad dalis nenuperka bilieto, bet verkšleni.

                    Trumpai - net ir daliai sumokėjus gauni priedą, kurio negautum jei nebūtų tų piredų. bet tuop atveju neverkšlentum ape tai, nors iš tikrųjų būtų blogiau.

                    Neturi racionalaus mastymo sugebėjimų.
                    Kaunui reikia ivesti ilipima ir islipima tik pro priekines duris. Tada tikrai atkris keleiviu, visi vaziuos saziningai.

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                      Kaunui reikia ivesti ilipima ir islipima tik pro priekines duris. Tada tikrai atkris keleiviu, visi vaziuos saziningai.
                      Merulos, kautros tvarka būtų

                      Comment


                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                        Merulos, kautros tvarka būtų
                        Merula turi tiek keleiviu, kiek jai reikia. Ir vaziuoja ja tie,- kam reikia. Visiems moketi reik, ir jokiu nuolatiniu. Cia geriausias sprendimo budas. kazkad po Vilniu vazinejo A5 ir A62 komerciniai autobusai dubliave pagrindinius marsrutus, keleiviu buvo, ir vaziavo tie, kas pirkdavo bilieta is vairuotojo.

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                          tai yra kontroles darbas. vairuotojai turetu teikti administracijai kur mieste stiprinti kontrole. Nes pagrinde ji po centra zuja,o miesto pakrasciuose situacija nekontroliuojama...
                          Jei vairuotojas negautų nei cento už bilieto pardavimą tada taip tegu važiuoja kas ir kaip patinka. Iškart priekinių durų skyrius uždaromas kad nereiktu varstyt nes px ar kas moka, priekinis komposteris perkeliamas už vairuotojo kabinos

                          Comment


                            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                            Jei vairuotojas negautų nei cento už bilieto pardavimą tada taip tegu važiuoja kas ir kaip patinka. Iškart priekinių durų skyrius uždaromas kad nereiktu varstyt nes px ar kas moka, priekinis komposteris perkeliamas už vairuotojo kabinos
                            Maksimos kasininke tikrai negauna ne cento nei uz aptarnautu pirkeju skaiciu, nei pajamas. Komunizmas ir lyderiavimas - baigesi. Tam yra kontrole, ir taip aisku, kas vazineja per centra daugiau suprekiauja, nei tie kas dirba pvz 33 ar panasiai. Gal iveskim privaloma pinigu inesimo plana vairuotojams> Ivykdzius plana- priedas vairuotojui, neivykdzius - nieko . . Juk jei vairuotojui tenka 20 centu nuo bilieto, tada parkui 80ct?? apsimoka parkui. . Spaudos kioskui ir pan. dar komisinius moketi reikia, ir manau, kad paskui lieka kokia 40 centu.

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                              tai viso labo tik paprasta viesa paslauga. Turtingieji vazineja nuosavom masinom, truputi turtingesni renkasi mikrus. o cia ka kol kas manau nera labai didelis prestizas vezti lengvatininkus... Ka jau, geriau pilotuoti lektuva -ten tikrai nebus zujkiu, ir alga patraukli,
                              Nesvarbu, paprasta ar nepaprasta. Ir nesvarbu ar važiuoja turtingi ar biedni. Esmė, kad už ją mokama. Pinigai iš visų vienodi. Tad tai yra veslas, paslaugos tiekimas. Galėtume sakyti, kad ir į kokį Koop eina tik biedni, bet kažkodėl jų mažesniu verslu nelaikome.

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                Maksimos kasininke tikrai negauna ne cento nei uz aptarnautu pirkeju skaiciu, nei pajamas. Komunizmas ir lyderiavimas - baigesi. Tam yra kontrole, ir taip aisku, kas vazineja per centra daugiau suprekiauja, nei tie kas dirba pvz 33 ar panasiai. Gal iveskim privaloma pinigu inesimo plana vairuotojams> Ivykdzius plana- priedas vairuotojui, neivykdzius - nieko . . Juk jei vairuotojui tenka 20 centu nuo bilieto, tada parkui 80ct?? apsimoka parkui. . Spaudos kioskui ir pan. dar komisinius moketi reikia, ir manau, kad paskui lieka kokia 40 centu.
                                Maximoje taip gauna priedą už suprekiautu pinigų sumą priedą. Pvz norfoje iki 100 eurų yra priedas nuo kažkokios sutartos sumos.
                                Beje aš noriu tik viena pasakyti kaip galima normaliai dirbti jei matai konkrečiai asmenis kurie tiesiogiai iš tavęs ne pirkdami bilieto atima uždarbį? Ar nei vienam nervai laikytų ?

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                  Maximoje taip gauna priedą už suprekiautu pinigų sumą priedą. Pvz norfoje iki 100 eurų yra priedas nuo kažkokios sutartos sumos.
                                  Beje aš noriu tik viena pasakyti kaip galima normaliai dirbti jei matai konkrečiai asmenis kurie tiesiogiai iš tavęs ne pirkdami bilieto atima uždarbį? Ar nei vienam nervai laikytų ?
                                  Jei vairuotojai nebūtų pakanktūs (paprašytų per garsiakalbį susimokėt arba nevažiuotų kol nesusimokės, arba bet ką kita darytų) tų parazitų būtų mažiau. Jų yra, nes 9 iš 10 vairuotojų į tai niekaip nereaguoja.

                                  Comment


                                    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                    O gal vertėtų sukurti temą "Kauno autobusų ir troleibusų parko pletkai" ir ten galėtų žinovai visa aktualia informacija apsikeisti - kas kiek bilietų parduoda, kokie gedimai, sankabos, varikliai, techninės apžiūros rezultatai, atlyginimai ir t.t. O jei dar ir tarnybinių romanų skyrelį įvestumet - iš vis tobula butų, juk visiems būtų naudinga žinoti ar Petras iš 1 maršruto 2 grafiko su Maryte iš 3 maršruto 4 grafiko kažkur kažką veikia ar ne
                                    Tai sukurk. O jei rimtai, tai pikta ir apmaudu, jog forume nepageidaujama bet kokia informacija apie techninę eksploataciją. Negražu tyčiotis iš žmonių, kurie iš to duonai užsidirba, stengiasi, ir turi ką pasakyt ta tema.

                                    Comment


                                      Virtęs pelenais, aš manau, kad ne tik pageidaujama, bet ir labai labai laukiama. Jei tamsta daugiau pasidalintų, manau būtų populiariausia/skaitomiausia tema šioje skiltyje. Kaip be bebūtų, be tavęs daugiau čia turbūt nesilanko, profai iš KA.

                                      Comment


                                        Buvo dar 2 profai, vienam prie Brežnevo ir vogti kurą buvo gerai, kitas šaudytų klientus, tai gavo atostogų po 10 dienų.

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                          Maximoje taip gauna priedą už suprekiautu pinigų sumą priedą. Pvz norfoje iki 100 eurų yra priedas nuo kažkokios sutartos sumos.
                                          Beje aš noriu tik viena pasakyti kaip galima normaliai dirbti jei matai konkrečiai asmenis kurie tiesiogiai iš tavęs ne pirkdami bilieto atima uždarbį? Ar nei vienam nervai laikytų ?
                                          sustabdyti ,ir kiekvieno reikalauti, kad atsizymetu prie pirmojo komposterio. Antra ir trecia komposteri is vis panaikinti...


                                          Comment

                                          Working...
                                          X