Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Iš tokių trumpų jokios naudos. Keleivio iki reikiamos vietos nenuveža, skatina persėdimus, o Kauno miesto dydžiui 2 persėdimai yra daug. Parkui irgi tokie maršrutai netiktų, nes reikėtų daugiau autobusų ir vairuotojų, nebent prastovų galiniame punkte laikas būtų proporcingai sumažintas. Trumpi maršrutai nėra pakankamai integralūs ir negeneruoja tokių didelių keleivių srautų kaip ilgi maršrutai. Be to, galiniuose punktuose reikėtų didinti prastovoms skirtas aikšteles.

    Kiek tau metų?
    ir vėl tu žiūri vienapusiškai į keleivių pusę o ne į vairuotojų ar parko pusę.
    Pilnai suprantu kad keleivis nori vienu įsėdimu nuvažiuoti iki reikiamos stotelės.
    O trumpi maršrutai kuo yra gerai vairuotojui nes daug kartų yra galinių sustojimų tuo pačiu ir atsistovėjimų už kuriuos mokama kaip ir už važiavimą.

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
      ir vėl tu žiūri vienapusiškai į keleivių pusę o ne į vairuotojų ar parko pusę.
      Pilnai suprantu kad keleivis nori vienu įsėdimu nuvažiuoti iki reikiamos stotelės.
      O trumpi maršrutai kuo yra gerai vairuotojui nes daug kartų yra galinių sustojimų tuo pačiu ir atsistovėjimų už kuriuos mokama kaip ir už važiavimą.
      Tai sakai viešojo transporto vairuotojas=tinginys, veltėdis ir goduolis? Iki šiol taip nemaniau.

      Būtų protingiau šiek tiek ilginti atstovos laiką ir atlyginimą, o ne imtis trumpinti maršrutų. Gal truputį reikėtų pamąstyti prieš kalbant nesąmones.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Jau atsirado nauji grafikai ir mikroautobusu
        http://www.stops.lt/kaunas/#minibus

        Comment


          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          a23.
          Iki to A23 dar reikia dasigaut su A39 ar A3

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
            tas pats autobusas dabar dirbs ir A22 ir A65. Vieną ratą važiuos vienu maršrutu kitą ratą kitu maršrutu.
            O į kokį kitą maršrutą dar perkeliamas autobusas (mikriukas), šeštadieniais važinėjantis 61 maršrutu į Vainatrakio kapines?

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              O į kokį kitą maršrutą dar perkeliamas autobusas (mikriukas), šeštadieniais važinėjantis 61 maršrutu į Vainatrakio kapines?
              Į jokį. Čia tokia trumpa pamaina. Kaip ir 21 rytinis grafikas.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Tai sakai viešojo transporto vairuotojas=tinginys, veltėdis ir goduolis? Iki šiol taip nemaniau.

                Būtų protingiau šiek tiek ilginti atstovos laiką ir atlyginimą, o ne imtis trumpinti maršrutų. Gal truputį reikėtų pamąstyti prieš kalbant nesąmones.
                puikiai manau žinai vairuotojų atlyginimų vidurkį tai pagal tokius pinigus turi būti ir darbo krūvis.
                Aišku dauguma šauks kad ne minimumą gauna tai tegul ir džiaugiasi o jei nepatinka eina lauk
                O šiaip žiūrint į tiek daug neigiamų faktorių (pamainos (anksti keltis, vėlai baigti darbą), vasarą aukšta temperatūra žiemą žema temperatūra, sėdimas darbas viena darbo padėtis, darbas su žmonėmis (žinant kokie keleiviai tai ir gaunamas psichinis spaudimas) kuriuos patiria vairuotojas turėtų būti atlygimas ženkliai didesnis.
                Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.10.28, 09:44.

                Comment


                  Parašė uksas Rodyti pranešimą
                  Iki to A23 dar reikia dasigaut su A39 ar A3
                  Ten buvo klausimas apie važiavimą į Šilainius iš Šančių, tai A23 iš ten ir paims.
                  O iš Petrašiūnų A39 į Šilainius nuveža pats. Tiesa, ne į Baltų prospektą, bet vis arčiau jo...). O "turistinis" A3 po Šilainius pavežioja...
                  Paskutinis taisė Vitas; 2015.10.30, 08:23.

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                    puikiai manau žinai vairuotojų atlyginimų vidurkį tai pagal tokius pinigus turi būti ir darbo krūvis.
                    Aišku dauguma šauks kad ne minimumą gauna tai tegul ir džiaugiasi o jei nepatinka eina lauk
                    O šiaip žiūrint į tiek daug neigiamų faktorių (pamainos (anksti keltis, vėlai baigti darbą), vasarą aukšta temperatūra žiemą žema temperatūra, sėdimas darbas viena darbo padėtis, darbas su žmonėmis (žinant kokie keleiviai tai ir gaunamas psichinis spaudimas) kuriuos patiria vairuotojas turėtų būti atlygimas ženkliai didesnis.
                    Aš nesakau ir nesakiau, kad jei nepatinka eik lauk. Tai būtų netoleriagiškas požiūris. Dabar tokie darbdaviai kenčia dėl darbuotojų stygiaus kai kuriose srityse. Patys kalti.

                    Dėl vairuotojų darbo sąlygų ir atlyginimų - vairuotojai jų gerėjimo turėtų siekti ne kalbėdami apie VT įvaizdžio bloginimą ir keleiviams sąlygų prastinimą, bet dirbti kitais metodais. Minėtas būdas yra kvailas ir siauras, nes keleivių kiekis ir VT populiarumas tiesiogiai susijęs su piniginiais srautais į įmonę, jos finansine padėtimi. Todėl logiška manyti, kad geriau vairuotojams ne kištis į keleivių daržą, bet rūpintis savais reikalais per profesinę sąjungą ir kitais instrumentais gerinti savo padėtį. Bet ak, vairuotojai gi yra pabrukę uodegas bailiai, bijantys ar tinginys, nenorintys pasišakoti prieš įmonę. Tokie ten ir vyrai... O profsąjunga gerai išsitepusi ir sulindusi įmonės administracijai giliai šiknon. Čia vairuotojai turėtų rūpintis ir gerinti situaciją, o ne svaigti apie jiems mažai suprantamus, bet savanaudiškus, dalykus.

                    Sutinku, kad miesto autobusų ir troleibusų vairuotojai verti didesnių atlyginimų. Man kilo klausimas, kiek asmeniškai pats tamsta kartų kreipėtės į profesinę sąjungą ar tiesiogiai į įmonės vadovybę dėl minėtų neigiamų faktorių ir ar išsakėte lūkesčius? Kokių sulaukėte rezultatų? Ko ėmėtės, jei rezultatų nebuvo ar jie netenkino? Ko žadate imtis toliau?
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Toks pastebėjimas. Teko vakar "Kautros" mikriukui vakar duoti 50eur ir jokių problemų. KA kolektyvo turbūt būčiau išmestas iš jų dėžės ir aprėktas visokiausiais žodžiais už už tokį įžulumą

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        Aš nesakau ir nesakiau, kad jei nepatinka eik lauk. Tai būtų netoleriagiškas požiūris. Dabar tokie darbdaviai kenčia dėl darbuotojų stygiaus kai kuriose srityse. Patys kalti.

                        Dėl vairuotojų darbo sąlygų ir atlyginimų - vairuotojai jų gerėjimo turėtų siekti ne kalbėdami apie VT įvaizdžio bloginimą ir keleiviams sąlygų prastinimą, bet dirbti kitais metodais. Minėtas būdas yra kvailas ir siauras, nes keleivių kiekis ir VT populiarumas tiesiogiai susijęs su piniginiais srautais į įmonę, jos finansine padėtimi. Todėl logiška manyti, kad geriau vairuotojams ne kištis į keleivių daržą, bet rūpintis savais reikalais per profesinę sąjungą ir kitais instrumentais gerinti savo padėtį. Bet ak, vairuotojai gi yra pabrukę uodegas bailiai, bijantys ar tinginys, nenorintys pasišakoti prieš įmonę. Tokie ten ir vyrai... O profsąjunga gerai išsitepusi ir sulindusi įmonės administracijai giliai šiknon. Čia vairuotojai turėtų rūpintis ir gerinti situaciją, o ne svaigti apie jiems mažai suprantamus, bet savanaudiškus, dalykus.

                        Sutinku, kad miesto autobusų ir troleibusų vairuotojai verti didesnių atlyginimų. Man kilo klausimas, kiek asmeniškai pats tamsta kartų kreipėtės į profesinę sąjungą ar tiesiogiai į įmonės vadovybę dėl minėtų neigiamų faktorių ir ar išsakėte lūkesčius? Kokių sulaukėte rezultatų? Ko ėmėtės, jei rezultatų nebuvo ar jie netenkino? Ko žadate imtis toliau?
                        Nežinia nuo kada ar aplamai taip bus kad visos valstybės esančios ES turės turėti vienodas darbo sąlygas t.y. autobuso vairuotojai galės dirbti tik 6h per parą.

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                          Nežinia nuo kada ar aplamai taip bus kad visos valstybės esančios ES turės turėti vienodas darbo sąlygas t.y. autobuso vairuotojai galės dirbti tik 6h per parą.
                          O kuriose konkrečiai valstybėse vairuotojai tiek dirba maršrute, įskaičiavus nulinę ridą ir prastovas? Ir koks ten atlyginimas už tokį darbą? Kiek jie tuomet dirba per savaitę dienų ir per savaitę valandų?
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Toks pastebėjimas. Teko vakar "Kautros" mikriukui vakar duoti 50eur ir jokių problemų. KA kolektyvo turbūt būčiau išmestas iš jų dėžės ir aprėktas visokiausiais žodžiais už už tokį įžulumą
                            Privatininkas supranta, kad klientas yra vienintelis pinigų šaltinis. O savivaldybių įmonės yra pinigų melžėjos, biudžeto onkologiniai dariniai su iškrypusiu mąstymu.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              O kuriose konkrečiai valstybėse vairuotojai tiek dirba maršrute, įskaičiavus nulinę ridą ir prastovas? Ir koks ten atlyginimas už tokį darbą? Kiek jie tuomet dirba per savaitę dienų ir per savaitę valandų?
                              Mano žiniomis toks režimas jau yra Vokietijoje, Austrijoje, Liuksemburge. Tos 6h per parą skaičiuojamos atmetus pietų ir atstovėjimų laiką. Per mėnesį dirba iki 160h ir uždirba apie 1600 eurų.

                              O prieš tai kur klausei dėl profsąjungos reikalų. Jie dirba dabar jau darbo drabužiai nėra apmokestinami viskas už dyką (darbo kodekse yra straipsnis kad darbdavys turi darbuotojus aprūpinti darbo drabužiais), taip pat negali priverst dėvėti darbo drabužių darbdavys, nes darbovietė neturi patalpų kur darbuotojams persirengti ar galiniuose sustojimuose turėtų būti patalpos.
                              O mano veiksmai ateityje tiesiog nieko nedaryt ir susiradus kitą darbą išeiti, nes daugumos autobusų būklė yra tragiška.
                              Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.10.29, 09:51.

                              Comment


                                O nepadarė jokio maršruto per HES'ą kaip buvusio 5 maršruto visai ne be reikalo, nes bus uždaromas tiltas per HES tik dar nėra aiški uždarymo data.

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                  O nepadarė jokio maršruto per HES'ą kaip buvusio 5 maršruto visai ne be reikalo, nes bus uždaromas tiltas per HES tik dar nėra aiški uždarymo data.
                                  Bet, panašu, jo ir vėliau nebus, nes ir tas 5-as važinėjo į Petrašiūnus tik puse reisų...
                                  Parašė Gintaras663
                                  Vienintelis dalykas yra atgyvena , autobusai, o kam naikint troleibusų maršrutus kurie dar yra pakankamai populiarūs darbo dieną , o padarius kažko0kį 6 maršrutą su apgailėtina orą vežiojančia trasa iš Draugystės gatvės į Vaidoto , tai vėl bus planai naikint ir tą 6 , ka jau sakyt koks būtų 10 kuris kompensuotu Nuokalnės gatvę iš partizanų gavtės ir vėl važinėtu tusčias . Viskas daroma tik dėl troleibusų naikinimo. Nieko gi elektros į kibirus neprisikasi.
                                  Tą Draugystės g. liniją išvis reik naikint, kiek teko ten būt tai net piko metu troleibusai tušti važinėja, keleiviai atsiranda tik nuo Kauno Gelžbetonio stotelės.
                                  Parašė egiscrypth
                                  Popieriuje taip jų yra, bet realiai iš jų gal kokie 5 ir yra.
                                  O dėl troleibusų lygtais gaus keletą AMBER troleibusų. Būtent dėl trūkumo jei atsiras 6 maršrutas turi kažkurį naikint maršrutą šiuo atveju 8 maršrutą.
                                  Ir vėl VBS tarnyba? Jau nuo 2013-ų pabaigos šneka apie naudotus ar naujus troleibusus, bet nieko naujo nematom. Jei visi gandai būtų išsipildę, mūsų gatvėse jau važinėtų ir Rygos Škodos 15TrM, ir dar kažkokie MAN'ai, ir dar kažkas...
                                  Paskutinis taisė Elis; 2015.10.29, 11:47.

                                  Comment


                                    Parašė Elis Rodyti pranešimą
                                    Bet, panašu, jo ir vėliau nebus, nes ir tas 5-as važinėjo į Petrašiūnus tik puse reisų...
                                    taip nebus nes jis buvo tik iki tilto atidarymo padarytas.

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                      Mano žiniomis toks režimas jau yra Vokietijoje, Austrijoje, Liuksemburge. Tos 6h per parą skaičiuojamos atmetus pietų ir atstovėjimų laiką. Per mėnesį dirba iki 160h ir uždirba apie 1600 eurų.
                                      Vokietijoje 1600 Eur alga yra arti minimumo. Prašom, tada darom Lietuvoje tokias darbo valandas už 330 Eur į rankas. Sutiktum?
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Vokietijoje 1600 Eur alga yra arti minimumo. Prašom, tada darom Lietuvoje tokias darbo valandas už 330 Eur į rankas. Sutiktum?
                                        bet kad nėra Vokietijoje brangesnis pragyvenimas net dauguma maisto pigiau nei čia.

                                        Comment


                                          Jei tikėti www.kvt.lt , tai 54 mikriukas nuo spalio 31 d. artimiausiu keliu (Skuodo gatve) sujungs Aukštuosius ir Žemuosius Šančius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X