Tai faktas, bet valdžiai atrodo troleibusai lėti ir jų reikia atsisakyti, nors atnaujinus kreives ir visur sumontavus žmoniškus greitaėgius iešmus ir kryžmes pasakyčiau troleibusai gretesni būtu ir už autobusus. Pagal taisykles per gretaėgius iešmus galima važiuoti iki 30km/h
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paprieštaraučiau,troleibusai darosi pasenusi technologija,todėl žiūrima į ateitį be jų.Dėl to ir atsisakė tiesti liniją į šilainius.Dabar ieškoma kitų alternatyvų galėsiančių pakeisti troleibusus nebūtinai tai gali būti būtent elektriniai autobusai.Aš neturiu nieko prieš troleibusus,bet nelabai įsivaizduoju po 10 metų tuos pačius lėtus ir senus troleibusus,bet kaip minėjo Gintaras663 apie greitaeigius iešmus ir kryžmes galėtų valdžia pagalvoti ir apie juos,o ne būtent elektrinius autobusus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaune jau yra nemažai greitaėgių kryžmiu ir iešmu pvz, Taikos pr link aklųjų , Iš autobusu stoties link geležinkelio stotis , gretaėgiai yra tie kurie yra elektroniškai perjungiami jungikiu (Plačiau negaliu pasakyti kaip ir kas) ar greitaėgis ar ne įrodo šalia iešmų ant stulpo esanti melinai šviečianti rodiklytė.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar yra ir nepadaryti darbai. Naujas KT gerai, bet šitiek metų nei vieno naujo troleibuso? Suprantu, kad autobusai buvo prastesnėje padėtyje ir juos atnaujinti trūks plyš reikėjo, tačiau visiškai ignoruoti pagrindinės miesto VT rūšies atnaujinimą neatrodo labai išmintinga.Parašė TheCoach Rodyti pranešimąČia gi vyksta eilinis politiko stumiamas prognozavimas kas bus ateity kai jo jau nebus poste... Kol kas nulio verti žodžiai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pritariu,ŠKODOS gi neamžinos.Vistiek reikės priimti kažkada sprendimą dėl naujų troleibusų.Parašė disident Rodyti pranešimąDar yra ir nepadaryti darbai. Naujas KT gerai, bet šitiek metų nei vieno naujo troleibuso? Suprantu, kad autobusai buvo prastesnėje padėtyje ir juos atnaujinti trūks plyš reikėjo, tačiau visiškai ignoruoti pagrindinės miesto VT rūšies atnaujinimą neatrodo labai išmintinga.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būtent! Jeigu plečiamas kontaktinis tinklas ir planuojama leisti naujų maršrutų, tuomet išlaikyti patogų susisiekimą troleibusais bus gana sunku. Daugelis troleibusų yra atgyvenę, todėl būtina juos naujinti. Bet kol kas situacija tokia, kad pinigai KT tiesimui panaudoti (kad nedulkėtų), o ar kas juo važiuos ar ne, nelabai kam ir rūpiParašė disident Rodyti pranešimąNaujas KT gerai, bet šitiek metų nei vieno naujo troleibuso?
P.S. Beje, ar Jūs naudojatės KVT realiu laiku sistema? Pastaruoju metu aš niekaip negaliu prisijungti prie šios sistemos, visuomet būna "užlūžusi".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip tai nei vieno naujo troleibuso? Prieš keletą metų buvo nupirkta partija Solaris troleibusų, ir būtent naujų (o ne iš sąvartyno). Yra gera proga ir toliau pirkti Solaris troleibusus, jais formuoti ir atnaujinti parką, vistiek tikriausiai jau ir bazė yra, ir personalas apmokytas. Ir įvaizdžiui tik pliusas, kai parką sudaro vienos, maksimum dviejų markių transporto priemonės.Parašė disident Rodyti pranešimąNaujas KT gerai, bet šitiek metų nei vieno naujo troleibuso?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sakai prieš keletą metų?Gal prieš 8 ką?Ne tiek ir mažai laiko praėjo nuo naujų troleibusų pirkimo ir negirdėjau,kad artimiausiu metu pirks.Aišku būtų labai smagu jei parkas artimiausiu metu bent kiek atsinaujintu.Parašė zn76 Rodyti pranešimąKaip tai nei vieno naujo troleibuso? Prieš keletą metų buvo nupirkta partija Solaris troleibusų, ir būtent naujų (o ne iš sąvartyno). Yra gera proga ir toliau pirkti Solaris troleibusus, jais formuoti ir atnaujinti parką, vistiek tikriausiai jau ir bazė yra, ir personalas apmokytas. Ir įvaizdžiui tik pliusas, kai parką sudaro vienos, maksimum dviejų markių transporto priemonės.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šeip Kaune nebutu tiek daug troleibusu solarių tik kad 001-021 partija buvo skirta Ispanijos miestui, o jie atsisakė nes netiko kažkas o Kaunas nupirko juos aišku ši partija yra minkštesnės važiuoklės nei vėlesni. Tai realiai jei ne Ispanu atsisakyti troleibusai nežinia kokios spalvos dabar būtų troleibusai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vo kaip! Įdomu. Negirdėjau tokios Soliarių pirkimo priešistorės (kad ispanai atsisakė).Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąŠeip Kaune nebutu tiek daug troleibusu solarių tik kad 001-021 partija buvo skirta Ispanijos miestui, o jie atsisakė nes netiko kažkas o Kaunas nupirko juos aišku ši partija yra minkštesnės važiuoklės nei vėlesni. Tai realiai jei ne Ispanu atsisakyti troleibusai nežinia kokios spalvos dabar būtų troleibusai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na man asmeniškai tai nešaltą būdavo važiuoti.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąJei atkreipėte dėmesi žiemą visi Solariai troleibusai šalti nes šildymas buvo montuotas šiltoms vietovėms, jokių pečiukų nėra o šilto tik iš tų vietų kur prie grindų yra grotelės. Tuo pačiu dėl sėdynių kietumo.
Comment
 
							
						
Comment