Šiandien pastebėjau kad prie Utenos g stotelės tiek link centro tiek link Klinkų pradėta ruošti KT , pakabinti laikikliai, link klinikų puses dalis iešmo, kaip suprantu troeibusas važiuos iš/į Kalniečiu tiesiai Petrausko g į centrą ,žiurint pagal laikiklių išsidėstymą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
KTU fizikas bandė apgauti Viešojo transporto sistemą
Pirmadienį Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Nusikaltimų tyrimo valdybos Ekonominių nusikaltimų tyrimo skyriaus pareigūnai kartu su UAB „Kauno autobusai“ specialistais surengtos operacijos metu nustatė ir sulaikė 3 asmenis, kurie Kauno mieste, naudodamiesi viešojo transporto paslaugomis, už važiavimą autobusais ir troleibusais, atsiskaitinėjo neteisėtai piniginėmis lėšomis papildytomis elektroninio mokėjimo priemonėmis.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/05/2...#ixzz32ubsnjIN
Comment
-
Panašu, kad 1 troleibusų maršrutą nukreips Parodos g. Tik įdomu ar 2-trą paleis per klinikas ar taip ir paliks važinėti stotelėmis kuriomis mažai kas naudojasi, nekalbant, kad centre ir Savanorių pr. atkarpojen ebus tiesiogiai į klinikas važiuojančio transporto.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąŠiandien pastebėjau kad prie Utenos g stotelės tiek link centro tiek link Klinkų pradėta ruošti KT , pakabinti laikikliai, link klinikų puses dalis iešmo, kaip suprantu troeibusas važiuos iš/į Kalniečiu tiesiai Petrausko g į centrą ,žiurint pagal laikiklių išsidėstymą.
Comment
-
Paleidus truliką vistiek mažins autobusų į Parodos kalną (bent taip šnekėjo), galimas daiktas, kad 34-as važiuos vietoj Parodos kalno per Centrą, Savanorių kalną, ir toliau senaja trasa.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąManau galėtu 2 daryti per Klinikas o 1 troleibusą dayti tiesiai per Sukileliu pr nes 34 vistiek užsuka per Klinikas.
Comment
-
Kiek prisimenu, prieš pradedant įrenginėti KT K.Petrausko gatvėje, buvo kalbama, kad šio projekto tikslas "išvaryti" kuo daugiau autobusų iš miesto centro. Taigi, A34 nukreipimas per Savanorių pr. nieko nepakeistų, nes jis vistiek važinėtų Kęstučio/Donelaičio gatvėmis. Todėl reikės pakoreguoti autobusų maršrutų tinklą.Parašė Tautvis Rodyti pranešimąPaleidus truliką vistiek mažins autobusų į Parodos kalną (bent taip šnekėjo), galimas daiktas, kad 34-as važiuos vietoj Parodos kalno per Centrą, Savanorių kalną, ir toliau senaja trasa.
Visų pirma reikės galvoti apie A43 trasos keitimą, taip pat koreguoti A6, A34, A38 maršrutus, bei, žinoma, kai kuriuos troleibusų maršrutus.دائما الليتوانيه
Comment
-
Įdomu, kokiu būdu nustatė, kad jo kortelė suklastota? Įtariu, kad tyrinėjo statistiką ir nustatė įprastus maršrutus su laikais, kada važiuoja į universitetą.Parašė Gator Rodyti pranešimąKTU fizikas bandė apgauti Viešojo transporto sistemą
Pirmadienį Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Nusikaltimų tyrimo valdybos Ekonominių nusikaltimų tyrimo skyriaus pareigūnai kartu su UAB „Kauno autobusai“ specialistais surengtos operacijos metu nustatė ir sulaikė 3 asmenis, kurie Kauno mieste, naudodamiesi viešojo transporto paslaugomis, už važiavimą autobusais ir troleibusais, atsiskaitinėjo neteisėtai piniginėmis lėšomis papildytomis elektroninio mokėjimo priemonėmis.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/05/2...#ixzz32ubsnjIN
O tada padarė reidą. Galėjo ir nepavykti. Bet matyt pavyko. Arba bachūriukas buvo ant tiek kvailas, kad savo vardinę kortelę "modifikavo"...
Comment
-
Nėra galimybės gyvu metu matyt kur kortelė panaudojama? Tokiu atveju palaukė kol kortelė bus panaudota ir tame troleibuse ar autobuse padarė reidą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮdomu, kokiu būdu nustatė, kad jo kortelė suklastota? Įtariu, kad tyrinėjo statistiką ir nustatė įprastus maršrutus su laikais, kada važiuoja į universitetą.
Comment
-
Kiek girdėjau, tai Parodos kalnu važiuos 1-o maršruto troleibusai. Dar gali 3-o maršruto troleibusus grąžint į Centrą (nuo Savanorių važiuotų Petrausko gatve, Parodos kalnu), paskui grįžtų į Savanorius Kęstučio, Vilniaus gatvėmisParašė arsiakas Rodyti pranešimą<..>
Visų pirma reikės galvoti apie A43 trasos keitimą, taip pat koreguoti A6, A34, A38 maršrutus, bei, žinoma, kai kuriuos troleibusų maršrutus.
Comment
-
Taigi, kad nėra. Tai kažkiek užtrunka, ir tikrai ne sekundes. Kam tuomet informaciją saugoti pačioje kortelėje? Juk kortelė buvo modifikuota ir apgaudavo nuskaitymo įrenginį nuskaitymo metu. O kai informacija iš troleibuso ar autobuso pasiekdavo centrinį sistemos kompiuterį, tik ten nustatydavo, kad sąskaita tuščia.Parašė Gator Rodyti pranešimąNėra galimybės gyvu metu matyt kur kortelė panaudojama? Tokiu atveju palaukė kol kortelė bus panaudota ir tame troleibuse ar autobuse padarė reidą.
Vis tiek kol jie privažiavo prie troleibuso ar autobuso, jis galėjo ir išlipti. Todėl sakau, kad tos kortelės maršrutus išanalizavo iš anksto.
Comment
-
Bus. Domėjausi Transporto skyriuje, sakė, 2-asis troleibusas iš Donelaičio gatvės suks į Parodo gatvę.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąBūtent. Nėra troleibusui linijos ir iešmo nuo K. Donelaičio g. į Parodos g.
Comment
-
Reiskia 2 troleibusas ir liks Islandijos pl-Kauno pilis tik važiuos per parodos g ir centrą. o Dėl 1 troleibuso turbūt paliks?Parašė Linas Rodyti pranešimąBus. Domėjausi Transporto skyriuje, sakė, 2-asis troleibusas iš Donelaičio gatvės suks į Parodo gatvę.
Comment
-
Mazint autobusu skaiciu Petrausko g. nera prasmes, is esmes jie reikalingi Silainiu gyventojams. Vienintelis kuris ten nereikalingas, tai A43. Ji skelciau, nuo Kliniku link Silainiu, kaip dabartinis 42 mikriukas, del sitos atkarpos praktiskai ir gyvuojantis. Kita marsuto dalis galetu buti Laisves al(kur dabar sushi express)-Vokieciu g.- Viciunai. Uztektu ir midbuso.
Comment
-
Gi raso, kad neliks, i centra vaziuos T2, T1 kabins tik Vytauto pr. Beveik tobula, tik i pili vaziuojantiems teks rinktis A150.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąReiskia 2 troleibusas ir liks Islandijos pl-Kauno pilis tik važiuos per parodos g ir centrą. o Dėl 1 troleibuso turbūt paliks?
Comment
-
Ir laikas pagaliau isigyt padorius autobusus tinkancius mieste vazinet.Parašė Al1 Rodyti pranešimąA150 irgi laikas būtų suskaldyti į du atskirus nesusisiekiančius maršrutus. Miestui iš jo naudos nėra, tik atima keleivius iš autobusų ir troleibusų.
Comment
Comment