pilnatis siandien?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu taip smarkiai nesistengtum tai butu daugiau galimybiu apartaus atnaujintParašė ViR2 Rodyti pranešimąstengiuos nevazinet viesuoju, bet kiek kartu netycia teko uztaikyt ant troleibuso, tai labiau sugriuvusio aparato nesu mates
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, kur gi ne. Išvystyti... Visur tik bandomieji. Ir kol kas nėra jokios masinės gamybos. Kelių vienetų partijos pagaminimas nėra masinė gamyba. Taip kad apiramink ir pasidomėk realia situacija. Jei nesugeba nupirkti net pakankamai naujų autobusų, tai tuo labiau elektrobusų neįpirks, nes jie NEGALI kainuoti pigiau nei troleibusai. Nes turi kur kas sudėtingesnę galios sistemą. Jei manai, kad elektrobusas tai troleibusas su akumuliatoriumi, tai labai klysti. Bet net ir tokiu atveju jis kainuotų brangiau, nes traukos akumuliatoriai yra brangūs.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąAha atsiras negreit... Tik Liuksemburge, Kroatijoj, Vokietijoj, Kanadoj, Svedijoj ir net Rusijoj ju yra
 Pakankamai jie isvystyti, kainuoja 20% brangiau, bet... Nereikia naudot brangios dienines elektros, galima optimizuoti energijos suvartojima, nera vizualines tarsos, nera problemu sukeliamu nutraukus "usus" 
 Jie yra visiskai normalus, patikimi, nuvaziuoja 400-800km, galingesni uz vidaus degimo variklius, galingesni uz troleibusus. Matau tik pliusus is troleibusu panaikinimo, ypac atsizvelgiant i fakta, kad didzioji dauguma dabartinio chlamo, kuris vezinas yra atgyvenes, nesaugus ir gendantis 
 stengiuos nevazinet viesuoju, bet kiek kartu netycia teko uztaikyt ant troleibuso, tai labiau sugriuvusio aparato nesu mates 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
kokie traukos akumuliatoriai? licio jonu baterijos autobusui 20-30k usd dabartinem kainom, po desimtmecio dar bus pigiau. To ir tikiuosi, kad per desimtmeti po jungtuviu atsikratys troleibusu ir vietoj ju prades diegti eletrinius autobusus
 PVZ Proterra stampuoja po 400 autobusu per metus, nepasakyciau, kad labai jau blogas rezultatas ir butu naudojami vien pabandymui 
 Taip, kad visa technika yra, tereikia noro, tuo labiau, kad kainos nera taip stipriai skirtingos nuo hibridiniu.
Vienas zmogus nieko nekeicia, o neskaitant Soliariu, tai Lietuvoj vt kokybe labai zema, greiciau tik paveluosi ir pakeliui liga pasigausi musiskiuoseParašė Gator Rodyti pranešimąJeigu taip smarkiai nesistengtum tai butu daugiau galimybiu apartaus atnaujint
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Balsuoti irgi neini remdamasis šia genialia logika?Parašė ViR2 Rodyti pranešimąVienas zmogus nieko nekeicia, o neskaitant Soliariu, tai Lietuvoj vt kokybe labai zema, greiciau tik paveluosi ir pakeliui liga pasigausi musiskiuose

Daug tokių "vienų žmogų" yra, kurie galvoja, kad jie nieko nekeičia..
Beje Kauno VT nevėluoja, apie ligas vėlgi tik demagogija bandant sustiprinti neigiamą savo nuomonę.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai ir yra traukos akumuliatoriai. Tai bendrinis jų pavadinimas, o kokios technologijos jie yra - nesvarbu. Taigi, kol kas jie brangūs, patikimumas neaiškus.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąkokie traukos akumuliatoriai? licio jonu baterijos autobusui 20-30k usd dabartinem kainom, po desimtmecio dar bus pigiau. To ir tikiuosi, kad per desimtmeti po jungtuviu atsikratys troleibusu ir vietoj ju prades diegti eletrinius autobusus
 PVZ Proterra stampuoja po 400 autobusu per metus, nepasakyciau, kad labai jau blogas rezultatas ir butu naudojami vien pabandymui 
 Taip, kad visa technika yra, tereikia noro, tuo labiau, kad kainos nera taip stipriai skirtingos nuo hibridiniu.
Dar vienas niuansas. Ekologija. Bet kokiu atveju akumuliatoriai ilgiau 2-3 metų netarnauja. Manai šiaip sau sandėliuose kur kas plačiau naudojami dujiniai pakrovėjai, o ne elektriniai? Akumuliatoriai patys savaime yra labai neekologiški. Kitas dalykas, energijos vartojimas tiesiogiai iš tinklo VISUOMET yra pigesnis už naudojimą iš akumuliatorių. Be to išlieka autobusų šildymo problema. Žodžiu, vietoj neteršiančio troleibuso būtų elektrobusas su dyzeliniu pečiuku. Vasarą norėtųsi dar ir kondicionieriaus. O jis naudoja dar daugiau energijos nei šildymas. Žodžiu, vėl veiktų dyzelinis generatorius... Galbūt dujinis.
Ką ten kažkokia Proterra. Gamina kažkokius midibusus JAV. JAV skiria daug lėšų alternatyviai energetikai, tai ir perka parkai vieną kitą tokį autobusą, tikriausiai dar ir alternatyvios energetikos programų rėmuose (gauna finansavimą įsigijimui). O kokia reali iš jų nauda bus, kiek metų jie juos eksploatuos, nėra aišku. panaudos metus kitus, kol suges, ir numes patvoryje. Lietuvoje autobusai naudojami iki 20 metų - nesame turtingi, neįstengiama nupirkti net naujų (vienas kitas nesiskaito) už savo lėšas.
Ir jei atkreipei dėmesį, tai elektrobusai visuomet lyginami su autobusais, kuriuos pirmiausia ir turėtų keisti. O ne troleibusus.Paskutinis taisė Al1; 2014.02.02, 09:33.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai gerai pasakyta - "jų yra". Ypatingai jie "yra" Rusijoje. Kitur tai bent jau jie važiuoja, o ne ramsto patvorius.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąAha atsiras negreit... Tik Liuksemburge, Kroatijoj, Vokietijoj, Kanadoj, Svedijoj ir net Rusijoj ju yra
Liuksemburgas čia išvis ne pavyzdys - kai pas mus bus toks pats VT lygis kaip ten, jie jau skraidys skraidančiomis lėkštėmis. Ir būtų gerai pamatyti konkretų grynai elektrinio autobuso Liuksemburge pavyzdį.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Al1, turim imonej Leaf, skaiciuoja 4-tus metus ir bedos nemato
 O ir siaip garantija baterijoms siekia 8-10 metu, su efektyviu tarnavimo ciklu iki 15m. Cia bedos nera. Proterra ir kiti elektrobusai turi elektrinius sildytuvus ir kondicionierius. Tam naudoja oras-oras sistemas, kurias galima sutikt kas antram name, todel efektyvumas labai aukstas ir energijos sanaudos zemos 
Mettal, Roosvelto gatve iki operos rumu (nepamenu marsruto) visada tik elektriniai
Man tik idomu, kodel toks priesinimasis technologijom?
Mantukas05, tiesiog troleibusai yra atgyvenusi technologija, sukuria nemazai vizualines tarsos, kemsa eisma ir pagrinde ju visas parkas susidevejes
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neturiu nieko prieš Proterra, tačiau jo estetinis grožis labai primena paprastą seną amerikietišką autobusą, kuris prilygsta mūsų seniems "Škoda" troleibusams. Jeigu toks pasirodytų gatvėje, keleiviai sakytų, kad nupirkom dėvėtą mašiną.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąProterra ir kiti elektrobusai turi elektrinius sildytuvus ir kondicionierius.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O man jokios vizualinės taršos nėra nuo jų. Panaikina tarkim troleibusus , jų vairuotojai lieka be darbo , didins autobusų parką tada , tai tiem trolikų vairuotojams reikės laikytis D , arba CE kategoriją , už kurias manau tikrai niekas nemokės. Beto turės paleisti autobusus troleibusų maršrutais , man asmeniškai baigus darbą po 22 h , nevažiuoja nei vienas autobusas , lieka tik troleibusas , nes tarkim nuo darbovietės 15 autobusas paskutinis išvažiuoja 21:58 , 28 autobusas 22:02 į kurį nespėčiau niekaip , o 41 autobusas išvis paskutinis būną 20:13 , o savaitgaliais 41 ir 28 nevažiuoja , beto su persėdimais tektų , nes man asmeniškai tiesioginio nėra iš šių autobusų , o troleibusai 2 tiesiogiai važiuoja ir itin geru ir patogiu intervalu.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąMantukas05, tiesiog troleibusai yra atgyvenusi technologija, sukuria nemazai vizualines tarsos, kemsa eisma ir pagrinde ju visas parkas susidevejes
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ką tu lygini, kažkokį mažalitražį su autobusu. Autobusas per metus pravažiuoja daugiau nei tavo Leafas per 5 metus. Net ir oras-oras šildymas ryja apie trečdalį galios elektros nuo savo gaminamos šilumos galios. Neaišku, kokiam klimato tipui pagaminti tie Proterra. Šaltam klimatui autobusas dar sunkesnis, nes reikia apšiltinti, langai su stiklo paketais sveria dvigubai daugiau nei paprasti. Vėl keli šimtai kilogramų. Taip auga autobuso masė. Didėti turi ir galia.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąAl1, turim imonej Leaf, skaiciuoja 4-tus metus ir bedos nemato
 O ir siaip garantija baterijoms siekia 8-10 metu, su efektyviu tarnavimo ciklu iki 15m. Cia bedos nera. Proterra ir kiti elektrobusai turi elektrinius sildytuvus ir kondicionierius. Tam naudoja oras-oras sistemas, kurias galima sutikt kas antram name, todel efektyvumas labai aukstas ir energijos sanaudos zemos 
Mettal, Roosvelto gatve iki operos rumu (nepamenu marsruto) visada tik elektriniai
Man tik idomu, kodel toks priesinimasis technologijom?
Mantukas05, tiesiog troleibusai yra atgyvenusi technologija, sukuria nemazai vizualines tarsos, kemsa eisma ir pagrinde ju visas parkas susidevejes
Niekas technologijoms nesipriešina, tik jos turi būti patikimos ir tokios pat ar pigesnės nei esamos. Dar kartą kartoju, kad elektra visuomet pigesnė imant tiesiai iš tinklo, o ne per akumuliatorių. Elektrobusai lyginami su autobusais. Tai nėra korektiška, nes autobusai pagal savo energetinius parametrus ir ekologiją nusileidžia troleibusams. Vadinasi, elektrobusai troleibuso atžvilgiu atrodo dar prasčiau.
Troleibusai nėra atgyvenusi technologija, nes lygiai tą patį galima būtų pasakyti apie tramvajus. Jie gi irgi ima elektrą iš tinklo. O laidas ir dar du bėgiai teršia estetinį vaizdą... Bet kažkodėl juos vėl plėtoja. Taigi, tavo visi argumentai iš esmės yra analogiški tiems, kurie buvo prieš 40-80 metų, kai buvo naikinami tramvajai ir keičiami autobusais.Paskutinis taisė Al1; 2014.02.02, 17:40.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei pastebėjai tai už tai pasisako žmogus, kuris ne tik nėra VT klientas, bet net ir stengiasi juo nevažinėt. Tai argumentas, kad kontaktu tinklas jam negražiai atrodo su automobiliu važiuojant. Dauguma VT keleivių neabejotinai už troleibusus.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąJūs man paaiškinkite , kodėl čia norima panaikinti troleibusus? Skaitau , skaitau ir niekaip nesuprantu , kad kai kurie forumiečiai labai jau prieš troleibusus. Tai kame čia šaknys?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na aš taip pat turiu automobilį ir man važiuojant nekliūva tie laidai, apskritai man tas kontaktinis tinklas nekliūva , o ir pats stengiuosi važiuoti VT , kadangi tai man būna patogiau , pigiau ir net kartais greičiau. Į darbą rytais ir po jo vakarais tai tik su troleibusu . Skaičiavau , tai su automobiliu užtrunku net 5 min.ilgiau ,nei su troleibusuParašė Gator Rodyti pranešimąJei pastebėjai tai už tai pasisako žmogus, kuris ne tik nėra VT klientas, bet net ir stengiasi juo nevažinėt. Tai argumentas, kad kontaktu tinklas jam negražiai atrodo su automobiliu važiuojant. Dauguma VT keleivių neabejotinai už troleibusus.
							
						Neskubėk ir nespėsi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei neklystu tam tikru intervalu pravažiuojančių troleibusų skaičius tikrai padidėjo. Kaip minimalus pavyzdys yra darbo dienomis 19 val pravažiuojančių 12-to troleibusų maršruto skaičius padidėjo iki 5-kių. Tai buvo padaryta anksčiau, dar prieš panaikinant 33-čią mikroautobusų maršrutą. Pagrindinis klausimas, ar 9-ntas ir 12-tas dar kartą bus dažninamasParašė disident Rodyti pranešimąNuo šiandien 33 mikriukas nevažinėja, tačiau ar padidėjo T9 ir T12 transporto priemonių skaičius? Atrodo, kad nelabai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Piko metu reikėtų padažninti.Parašė Traf Rodyti pranešimąJei neklystu tam tikru intervalu pravažiuojančių troleibusų skaičius tikrai padidėjo. Kaip minimalus pavyzdys yra darbo dienomis 19 val pravažiuojančių 12-to troleibusų maršruto skaičius padidėjo iki 5-kių. Tai buvo padaryta anksčiau, dar prieš panaikinant 33-čią mikroautobusų maršrutą. Pagrindinis klausimas, ar 9-ntas ir 12-tas dar kartą bus dažninamas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
manyciau iki pavasario grafiku nedazninsParašė disident Rodyti pranešimąPiko metu reikėtų padažninti.
Comment
 
Comment