Bei dar pasiūlymas: Pažaislyje vasarą važiuojančius troleibusus žymėti žalia spalva, kaip tavo, Mettal, 1980 metų Vilniaus schemoje.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visų pirma, prie midibusų galima pritempti tik tas Noge, o Sprinteris yra eilinis mikrobas. Tik kad pažemintos grindys ties automatinėmis durimis. Antra, 11 orą vežioja nuo pilies iki Aleksoto. 9 iš viso toks koks yra nereikalingas. Verčiau jau jį paleisti iki Stulginskio universiteto su užvažiavimu į Lampėdžius. Nauda būtų, nes dabar Vilijampolė neturi tiesaus susisiekimo viešuoju transportu su kita Nemuno puse, reikia važiuoti su persėdimu per centrą.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKo jus nepatenkinti. Po ilgo laiko tarpo sukurtas naujas marsutas, kur savaime suprantama srautai iskart niekaip negali buti dideli. O ir mano minetu marsutu 9, 11, 13, dabar autobusai vezioja ora, didindami nuostoli arba isvis nevaziuoja savaitgali. Bet to, esu beveik isitikines, kad sitie midbusai keleiviams yra patrauklesni nei dalis(ne tokia ir maza) KA autobusu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar jau tiesiama?Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą...dabar tiesiama Parodos/K. Petrausko g. linija
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Statomos atramos - tai kaip ir tiesiama. Kažkas buvo parašęs, kad 2014 vasarą jau veiks.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr jau tiesiama?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
11 kiek matau ir i Aleksota ora vezioja. Geriau mano manymu dazniau vazinetu mikrobai, nei dabar retai autobusai. Isvis, man keista, kad vazineja jis iki Klinikinės ligoninės iki šiol.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisų pirma, prie midibusų galima pritempti tik tas Noge, o Sprinteris yra eilinis mikrobas. Tik kad pažemintos grindys ties automatinėmis durimis. Antra, 11 orą vežioja nuo pilies iki Aleksoto. 9 iš viso toks koks yra nereikalingas. Verčiau jau jį paleisti iki Stulginskio universiteto su užvažiavimu į Lampėdžius. Nauda būtų, nes dabar Vilijampolė neturi tiesaus susisiekimo viešuoju transportu su kita Nemuno puse, reikia važiuoti su persėdimu per centrą.
9 ir man toks neatrodo reikalingas, kaip iki troleibuso nera toli nueit. Galima nebent galvot kai kuriu reisu uzsukima i Lampedzius, to pacio 44.
Dar man vienas nesuprantamas dalykas tai 41 pratesimas iki Kaniuku, kaip ivesta tokia puiki persedimo galimybe.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei jau pradėti žaisti su mikrobais, tai galima ir visiškai prisižaisti. Kaune nemažos dalies autobusų maršrutų kursavimo intervalas yra 1 kartas per valandą. Tai jei pradėti visus tokius maršrutus dažninti ar keisti mikrobais, galiausiai Kaune vėl prisiveis krūvos mikrobų. Ir kas iš to, kad tai bus "Kauno autobusų" mikrobai, kuriuose galios e-bilietas? Vien toks kiekis mikrobų rodytų tik VT degradavimo laipsnį.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
11 kaip tik daugiau žmonių būna Vilijampolėje. Nors 44 srautai keletąkart didesni. Aleksote juk funikulierius yra, geriau būtų pratesimas per Noreikiškes iki Akademijos.
9 toks irgi nereikalingas. Nors žmonių jame pakankamai. 41 pratęsimo palikimas sutvarkius Jurbarko g. irgi nepaaiškinamas.
Comment
 
Comment