Parašė Sklansky
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
stulpai būtent ir statomi iš tos pusės iš kurios atvyksta transportas, ko nebuvo laikomasi anksčiau, kai į švieslentes reikėdavo žiūrėti nusisukus nuo atvažiuojančio transporto.Parašė evil Rodyti pranešimą
Būtų trūkumas, jei ji būtų per vidurį stotelės, o kai pakraštyje tai nelabai daug ten tų žiūrovų iš kitos pusės.
- 4 patinka
Comment
-
O tai sunku pasijudinti ir pasukt galvą bei pažiūrėt iš tos pusės kur pakabinta švieslentė. Šiaip ir senosios buvo iš vienos pusės.Parašė Sklansky Rodyti pranešimąPasirode svieslentes ant stulpu, kurie atsirado prie kiekvienos miesto stoteles.

Trukumas tik tas, kad holograma tik is vienos puses.

Comment
-
Gerai, kad pasakei. Nepagalvojau.Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
O tai sunku pasijudinti ir pasukt galvą bei pažiūrėt iš tos pusės kur pakabinta švieslentė. Šiaip ir senosios buvo iš vienos pusės.
- 6 patinka
Comment
-
Atsirado tikrai ne prie kiekvienos. Viena populiaresniu stoteliu- Kovo 11 osios gimnazija: i centra yra, i priesinga puse nera sviestlentes.Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
O tai sunku pasijudinti ir pasukt galvą bei pažiūrėt iš tos pusės kur pakabinta švieslentė. Šiaip ir senosios buvo iš vienos pusės.
Comment
-
Gali būti, kad stotelės ženklas (Nr. 548) turi būti įrengiamas kaip „Stop „linija“ ženklas (Nr. 554), t. y. ten kur turi sustoti autobusas (jo priekis).Parašė PoDV Rodyti pranešimąAtrodo ok, tik galvoju stotelės ženklą galėtų priderinti, uždėti ant švieslentės stulpo, dabar daug stulpų stotelėje gaunas.
Nebent man su teksto suvokimu blogai...
Iš KELIO ŽENKLŲ ĮRENGIMO IR VERTIKALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ
188. Ženklas Nr. 548 „Stotelė“ <...> Ženklas įrengiamas prie pat keleiviniam transportui sustoti skirtos vietos (aikštelės).194. Ženklas Nr. 554 „Stop“ linija naudojamas vietai, kurioje turi sustoti transporto priemonės, esant draudžiamam šviesoforo (reguliuotojo) signalui, nurodyti.
- 1 patinka
Comment
-
Perskaičiau kelis kartus.Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Gali būti, kad stotelės ženklas (Nr. 548) turi būti įrengiamas kaip „Stop „linija“ ženklas (Nr. 554), t. y. ten kur turi sustoti autobusas (jo priekis).
Nebent man su teksto suvokimu blogai...
Iš KELIO ŽENKLŲ ĮRENGIMO IR VERTIKALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ
Man atrodo tiesiog žymi sustojimo aikštelės vietą, ir kad autobusas turi sustot išleist/įleist keleivius prie jos (tiksliau, į ją), o ne kur nors šalia, pvz. pievoje.
Kitaip formuluoti reiktų kaip "vietą (ne aikštelę, o būtent vietą), kur VT turi sustoti, siekiant įlaipinti/išlaipinti keleivius".
Vilniuje kai kurios stotelės turi ženklus, nurodančias vietas, kur pirma tr. priemonė turi sustoti (labiausiai į prieky nutolusiame stotelės aikštelės kampe). Stotelės ženklas yra kitur, arčiau stoginės.Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.16, 23:14.
- 1 patinka
Comment
-
Arba kaip lipduką užklijuoti nugarinėje švieslentės dalyje, to ženklo tuščioje mėlynoje dalyje, dar būna berods geltonas ir raudoni stačiakampiai, žymintys kad toje stotelėje gali stoti tarpmiestiniai, ar tarptautiniai autobusai.Parašė Horn Rodyti pranešimąKai yra tokia švieslentė, stotelės pavilijonas, tai stotelės ženklas yra visiškai perteklinis ir ateityje galėtų juos pašalinti.
Comment
-
tie stačiakampiai iš viso ar kada nors buvo KET dalimi? Niekada nesu matęs jų reikšmiųParašė thomcius Rodyti pranešimą
Arba kaip lipduką užklijuoti nugarinėje švieslentės dalyje, to ženklo tuščioje mėlynoje dalyje, dar būna berods geltonas ir raudoni stačiakampiai, žymintys kad toje stotelėje gali stoti tarpmiestiniai, ar tarptautiniai autobusai.
Comment
-
Su amžiumi silpnėja pusiausvyra. Troleibusai važiuoja taip pat, kaip ir prieš 30 m., mes senstame.Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąVakar važiavau troleibusu (berods 15 maršrutas). Veža taip, kad sėdimose vietose reikėtų 5-kių tvirtinimo taškų saugos diržų, o važiuoti stovint gali nebent patyrę snieglentininkai. Trumpas klausimas: KPŠ?
- 2 patinka
Comment
-
Teiginiams neprieštauju, bet neabejoju, kad keleivius vežti galima ir pagarbiau. Vankuveryje, bent kiek smarkiau truktelėjęs/pastabdęs autobuso vartuotojas keleiviams ištaria nuoširdų „atsiprašau“, taip kad, tai – kultūros ir pagarbos klausimas. Dar pastebėjau reklamą su džiugiu pranešimu „sulaukei 80 m. – 3 metų bilietas jums kainuos tik 3 eurus“. Mano patirties kontekste ši reklama atrodo kaip patyčia.Parašė Austras Rodyti pranešimą
Su amžiumi silpnėja pusiausvyra. Troleibusai važiuoja taip pat, kaip ir prieš 30 m., mes senstame.
- 1 patinka
Comment
-
30 mikriukas, dar rimčiau veždavo ir buvo visiems gerai.Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąVakar važiavau troleibusu (berods 15 maršrutas). Veža taip, kad sėdimose vietose reikėtų 5-kių tvirtinimo taškų saugos diržų, o važiuoti stovint gali nebent patyrę snieglentininkai. Trumpas klausimas: KPŠ?
- 2 patinka
Comment
-
Bando maksimizuot kelionių laikus, kad realiau konkuruot su automobiliais pagal kelionės greitį?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNe tik Maltoj, bet ir kitose vakarų šalyse, reikia net sėdint laikytis, kad nenugriūtum.
Comment
-
Apie ką ir kalba.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bando maksimizuot kelionių laikus, kad realiau konkuruot su automobiliais pagal kelionės greitį?
Comment
Comment