Parašė vilijampolietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Kaip tik ilipanciu keleiviu stebejimas yra atsipalaidavimas vairuotojui; nervams, akims ir emocinei buklei. O bilietus tikrinti turetu kontrole, kurios ekipazu tikrai Kaune per mazai. Kontrole turi tikrinti iki pat velyvojo vakaro, naktinius reisus, bei lipti pagal keleiviu judejimo krypti. t.y ryte kai visas srautas i centra- kontrole stovi nuo centro, ir tikrina kur sedi po 2 keleivius transporto priemoneje.
-
Kontroles yra ryskiai per mazai ar ji per svelni- nes dar daug kas vaziuoja be bilietu ir manau, net nerizikuoja, nes yra daug ruozu, kur kontrole net neuzklysta...Parašė PoDV Rodyti pranešimą- Šiaip iš bilietavimo smagu kai kuriems vairuotojams papildomai užsidirbti

- Truputį tuo pačiu juokina ir užknisa tie vaikai, kurie sako vairuotojui, kad pavažiuos kelias stoteles, bet varo zuikiu per visą miestą. Gerai bent tiek, kad vairuotojo nelinčiuoja už zuikius, o visą darbą atlieka kontrolė. Nu, aišku, turbūt vaikams nėra iššūkis tie pasivaikščiojimai pora km, ypač grupėmis, bet jau kai reikia per visą miestą eiti tai nekažką

Comment
- Šiaip iš bilietavimo smagu kai kuriems vairuotojams papildomai užsidirbti
-
Išimtiniai atvejai -30 minučių. Galiu pateisinti, kad verta nutraukti reisą. Gaunasi visiškai ne pagal grafiką ir tikrai nemanau, kad dėl bilietavimo tokie gali atsirasti, o greičiau kai kur nors Petrausko g. užstringi dėl šviesoforų per pūgą piko metu.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o dabar turi pilną teisę neišvažiuoti iš sustojimo jei yra neatsižymėjusių ar nenusipirkusių bilietą keleivių tai taip ir atsiranda vėlavimai. Jei užsivėluojama iki -30 minučių tada reikia nuvažiuoti iki galinės stotelės o po to neišvažiuoti su vėlavimo, o tuščiomis važiuoti iki to sustojimo kuriame atsirastų be vėlavimo.
Patys kalti bus keleiviai jei nebus vieno ar kito autobuso.
Comment
-
Ne dėl bilietavimo bet dėl laukimo kol ateis nusipirkt gerbiamasis zuikis bilietą ar pasėdėjęs 10 minučių nejudančiame autobuse ir supratęs kad jis nevažiuos išlips todėl geriausias būdas toks nevaziuoti pakampių maršrutais kur kitas autobusas bus tik po 30 ar daugiau minučiųParašė PoDV Rodyti pranešimą
Išimtiniai atvejai -30 minučių. Galiu pateisinti, kad verta nutraukti reisą. Gaunasi visiškai ne pagal grafiką ir tikrai nemanau, kad dėl bilietavimo tokie gali atsirasti, o greičiau kai kur nors Petrausko g. užstringi dėl šviesoforų per pūgą piko metu.Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.02.08, 17:31.
Comment
-
Per mazai mieste kontroles, baudos irgi per mazos, kad vis dar daug vaziuojama zujkiu. Taip pat turetu buti baudziami ir keleiviai turintys, bet neatzymeje savo terminuotojo bilieto.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Ne dėl bilietavimo bet dėl laukimo kol ateis nusipirkt gerbiamasis zuikis bilietą ar pasėdėjęs 10 minučių nejudančiame autobuse ir supratęs kad jis nevažiuos išlips todėl geriausias būdas toks nevaziuoti pakampių maršrutais kur kitas autobusas bus tik po 30 ar daugiau minučių
Comment
-
buvo taip sugalvota bet nieko nepadaro kad iš autobuso komposterių kaupimo informacijos kompo išsitrintų informacija su kiekvienu nauju ratu, o taip tik pavyksta padaryti sugrįžus į parką. Taip pat nieko panašaus nepadaro ir su kontrolės tikrinimo aparatais kad kažkaip matytų ar jis atžymėtas ar ne (apie terminuotus bilietus), o tik fiksuoja jie pinigais papildytus bilietus.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Per mazai mieste kontroles, baudos irgi per mazos, kad vis dar daug vaziuojama zujkiu. Taip pat turetu buti baudziami ir keleiviai turintys, bet neatzymeje savo terminuotojo bilieto.
Comment
-
kam čia rašote nesąmones niekas neperka iš Kautros tų Temsų. O jos 6 metus yra nuomojamos o po to Kauno Autobusai galės apsispręsti ar juos grąžinti atgal ar juos už likutinę sumą nusipirkti.Parašė AutoLietRytoj pažiūrėkit Kauno AP reklamą, kaip Grigelis (Kauno viešasis transportas) perka iš Grigelio (Temsą atstovas) autobusasus.
Comment
-
Na va, spėju baigėsi Mindaugo Grigelio karjera. Savivaldybėje šoke visi kaip tėvas su sūnum biznį darė mums už nugarų. Ir savivaldybės atstovų komentaras :
Šios sąsajos mums buvo labai nemaloni staigmena, kurią šiandien sužinojome iš žiniasklaidos. Visų savivaldybės įmonių vadovams keliame aukščiausius profesionalumo ir skaidrumo reikalavimus. Tai nuslėpęs „Kauno autobusų“ vadovas prarado miesto vadovų pasitikėjimą ir turės trauktis iš pareigų. Tuo pačiu nedelsdami atliksime šio ir visų kitų „Kauno autobusų“ vykdytų viešųjų pirkimų auditą.
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...ndroves-901948Paskutinis taisė OneMillion; 2019.02.19, 13:31.
- 1 patinka
Comment
-
Ir jokios ES paramos. Kas moka skaičiuoti palyginkite su Klaipėdos paskutiniu pirkimu: https://www.atviraklaipeda.lt/2019/0...tobusu-parkui/
Comment
-
Įdomus pareiškimas. Pateikite skaičiusParašė TheCoach Rodyti pranešimąTai klaipėda kažkokiais stebūklingais būdais nupirko autobusus už troleibusų kainą, absurdas.
Comment
-
Čia ES paramos ir negalėjo būti, nes nuomojami dyzeliniai autobusai. Klaipėda pirko dujinius (ekologiškus) autobusus, todėl ir gavo paramą. Taip pat ir Šiauliai. Kaune ES lėšos suteiktos troleibusų pirkimui.Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąIr jokios ES paramos. Kas moka skaičiuoti palyginkite su Klaipėdos paskutiniu pirkimu: https://www.atviraklaipeda.lt/2019/0...tobusu-parkui/
Kaina normali, tikrai ne žvėriška. Kauno troleibuso kaina 340.940,00, Klaipėdos dujinio autobuso kaina 229.313,00, Šiauliai mokėjo dar mažiau - 226.416,00 (kainos be PVM). Ne ką mažiau kainavo ir Vilniaus dyzeliniai Solariai.Parašė TheCoach Rodyti pranešimąAi tfu, ten didžioji dalis sumos ES finansuojama, bet pati kaina transporto priemonių tai žvėriška.
6 mil - 18 autobusų
30 mil - 85 troleibusai
Comment
-
Troleibusu pirkimui ES pinigai sudaro 23% (6.9 mln.). Be to Klaipėda perka 10 su priekaba ir 8 standartinius autobusus.Parašė TheCoach Rodyti pranešimąAi tfu, ten didžioji dalis sumos ES finansuojama, bet pati kaina transporto priemonių tai žvėriška.
6 mil - 18 autobusų
30 mil - 85 troleibusai
Comment
-
Šitą aš žinau, tiesiog norėjau pasakyti kokia Kauno ir Klaipėdos autobusų įsigijimo istorija.Parašė Briedis Rodyti pranešimąČia ES paramos ir negalėjo būti, nes nuomojami dyzeliniai autobusai. Klaipėda pirko dujinius (ekologiškus) autobusus, todėl ir gavo paramą. Taip pat ir Šiauliai. Kaune ES lėšos suteiktos troleibusų pirkimui.
Comment
-
OK, my mistake. su skaičiais apsižaidžiau.Parašė Briedis Rodyti pranešimąKaina normali, tikrai ne žvėriška. Kauno troleibuso kaina 340.940,00, Klaipėdos dujinio autobuso kaina 229.313,00, Šiauliai mokėjo dar mažiau - 226.416,00 (kainos be PVM). Ne ką mažiau kainavo ir Vilniaus dyzeliniai Solariai.
Comment
-
Kritikos sulaukęs Grigelis traukiasi iš „Kauno autobusų“.
“Kauno miesto valdžios raginimų trauktis dėl autobusų įsigijimo iš jo sūnaus vadovaujamos įmonės sulaukęs „Kauno autobusų“ vadovas Mindaugas Grigelis antradienį pranešė paliekantis pareigas.“
Daugiau:
https://m.delfi.lt/verslas/transportas/article.php?id=80407259
Comment
-
Aš irgi sutikčiau prasukti milijoninį bizniuką savo sūnui ir pasitraukti iš pareigų. Tskant be kalėjimo, turto konfiskavimo ir visų kitų pasekmių. Gal netgi likusį gyvenimą patogiai po palme pragulėčiau - sūnus, gi, nepaliktų be duonos kąsnio.Parašė Vilius116 Rodyti pranešimąKritikos sulaukęs Grigelis traukiasi iš „Kauno autobusų“.
- 3 patinka
Comment
Comment