Parašė Pauliukas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Niekas "ant dienų" nesakė.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Jei, kaip ir žada, Kaune vairuotojams tikrai padidins atlyginimus (būtent atlyginimus, o ne procentą už parduotus bilietus!), tai gal ir bus šiokia tokia tvarka. Priešingu atveju didžioji dauguma ir toliau laipins keleivius pro visas duris. Tam, kad tvarka prigytų, būtina imtis priemonių, kad bilietų pirkimas iš vairuotojų būtų tik labai reta išimtis.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąpraeita savaitgali naudojausi Vilniaus VT ivairiu metu, tai viskas ten normaliai... Aisku yra tu, kur lipa ne pro priekines, bet cia jau vairuotoju kalte, kad daleidzia..
Beje, Kaune oficialiai deklaruojama, kad įlipti piko metu bus galima pro visas duris. Bet ar netyčia komposteriai nebus palikti tik priekyje, kaip Vilniuje? Taip ir gavosi, kad sostinėje galimybe lipti pro visas duris piko metu realiai gali pasinaudoti tik tie, kas turi mėnesinius bilietus. Tikiuosi, Kaunas šios klaidos nepakartos ir paliks dar vieną komposterį ir ties vidurinėmis durimis. Kitaip nepatogumus pajus ir neįgalieji bei motinos su vežimėliais, kurie, žinia, turi teisę lipti ne pro priekines duris bet kuriuo paros metu. Tikrai nepatogu yra siųsti bilietą į priekį, nežinia dar, ar atgausi jį
Comment
-
Šiaip jau pažadėjo pridėti prie dabartinių 10 procentų 8 procentus prie sumos gaunamos už bilietų platinima,per pika ir esant prastom oro salygom leis per visas duris savo nuožiūra vairuotojas(jei kam idomi būsianti tvarka,ji yra aprašyta šiandienos ,,Kauno dienoje'' ) bus grūstys žmonių,transportas vėluos,nes pagal dabartinius vasarinius graikus jau,(kiek vakar teko šnekėt su troleibusiste)dabar vakare ,kad ir nepiko metu vėluoja vos ne po 5 min. Tad nusiteikit išeit išeit iš namų ankščiau jei norėsite laiku suspėti.Beto kontrolė kaip dibo taip ir dirbs, tad prie sugaišimo kaip ir dabar prisidėsim ir mes ir prašom,jei tokių yra,nepykt kad užlaikome transporta,tai mes galime daryti iki 3 min.,nes kaip ir daugelis žmonių mes tiesiog dirbam savo darba.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJei, kaip ir žada, Kaune vairuotojams tikrai padidins atlyginimus (būtent atlyginimus, o ne procentą už parduotus bilietus!), tai gal ir bus šiokia tokia tvarka. Priešingu atveju didžioji dauguma ir toliau laipins keleivius pro visas duris. Tam, kad tvarka prigytų, būtina imtis priemonių, kad bilietų pirkimas iš vairuotojų būtų tik labai reta išimtis.
Beje, Kaune oficialiai deklaruojama, kad įlipti piko metu bus galima pro visas duris. Bet ar netyčia komposteriai nebus palikti tik priekyje, kaip Vilniuje? Taip ir gavosi, kad sostinėje galimybe lipti pro visas duris piko metu realiai gali pasinaudoti tik tie, kas turi mėnesinius bilietus. Tikiuosi, Kaunas šios klaidos nepakartos ir paliks dar vieną komposterį ir ties vidurinėmis durimis. Kitaip nepatogumus pajus ir neįgalieji bei motinos su vežimėliais, kurie, žinia, turi teisę lipti ne pro priekines duris bet kuriuo paros metu. Tikrai nepatogu yra siųsti bilietą į priekį, nežinia dar, ar atgausi jį
Comment
-
Kiek maždaug pinigų už talonus surenka autobuso vairuotojas per 1 pamainą (maršrutas gali būti bet koks)?Parašė ikarusas Rodyti pranešimąŠiaip jau pažadėjo pridėti prie dabartinių 10 procentų 8 procentus prie sumos gaunamos už bilietų platinima
Comment
-
Manau skirtingai surenka 3 maršruto ir 13 maršruto autobuso vairuotojasParašė Mettal Rodyti pranešimąKiek maždaug pinigų už talonus surenka autobuso vairuotojas per 1 pamainą (maršrutas gali būti bet koks)?
Comment
-
Čia savaime suprantama, bet kiek surenka kokio iš populiaresnių maršrutų? Tarkim kokio 10 ar 21. Juk nesakau, kad skaičiai turi būti ypatingai tikslūs. Tiesiog noriu palyginti su pardavimais Vilniuje.Parašė disident Rodyti pranešimąManau skirtingai surenka 3 maršruto ir 13 maršruto autobuso vairuotojas
Comment
-
Pasirinktas prastesnis skatinimo variantas, kuria ne tik nepadės vairuotojams realiai gauti didesnį atlyginimą (nes bilietų prekybos padidėjimas bus tik pirmus kelis mėnesius, o vėliau gali net ir sumažėti), bet ir sužlugdys priekinių durų tvarką, nes realiai nesumažins keleivių, perkančių bilietus iš vairuotojų, skaičiaus. Tik vėliau tas skaičius gali pradėti mažėti, jei bent dalis keleivių suvoks, kad pirkdami bilietus iš vairuotojo, jie stabdo ir savo, ir kitų keleivių laiką. Galiausiai vairuotojo alga priklausys nuo to, ar pelningame, ar nuostolingame maršrute jis dirba, o tai jau yra ir šiokia tokia nelygybė.Parašė ikarusas Rodyti pranešimąŠiaip jau pažadėjo pridėti prie dabartinių 10 procentų 8 procentus prie sumos gaunamos už bilietų platinima,per pika ir esant prastom oro salygom leis per visas duris savo nuožiūra vairuotojas(jei kam idomi būsianti tvarka,ji yra aprašyta šiandienos ,,Kauno dienoje'' ) bus grūstys žmonių,transportas vėluos,nes pagal dabartinius vasarinius graikus jau,(kiek vakar teko šnekėt su troleibusiste)dabar vakare ,kad ir nepiko metu vėluoja vos ne po 5 min. Tad nusiteikit išeit išeit iš namų ankščiau jei norėsite laiku suspėti.Beto kontrolė kaip dibo taip ir dirbs, tad prie sugaišimo kaip ir dabar prisidėsim ir mes ir prašom,jei tokių yra,nepykt kad užlaikome transporta,tai mes galime daryti iki 3 min.,nes kaip ir daugelis žmonių mes tiesiog dirbam savo darba.
Reikėjo imtis visai kitokių priemonių- vairuotojams pridėti bent 5 proc. prie algos (bet garantuotus!), tuo pačiu padidinti bilietų platinimo taškų skaičių, bet kartu ir dar labiau pakelti autobuse perkamų bilietėlių kainą. Bent jau 15-20 centų. Tuomet gal ir būtų galima pasvajoti apie sklandžią priekinių durų tvarką. Bet ir vis vien ne visuose maršrutuose.
Comment
Comment