Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Deja, deja, bet hibridai tikrai reti, o dujiniai irgi ne visuotinai paplitę, nors kažkokią dalį jų dideli miestai turi. Maži - nelabai. Pagrindiniu VT dideliuose miestuose laikomas elektrotransportas, gi pas mus troleibusai mat kai kam neįtinka, svaigstama apie "ekologiškus" autobusus - elektrobusus, kai dar netgi dujiniai Vakarų Europoje nėra visuotinai paplitę tiek dėl kainos, tiek dėl kai kurių kitų eksploatacinių problemų.
-
Teoriškai skamba gal ir gražiai, bet realiai didžioji dauguma važiuojančių mikrobais ten pat galėtų nuvykti ir autobusu ar troleibusu ir tik mažuma keleivių važiuoja ten, kur nevažiuoja miesto autobusai ar troleibusai. Tad kvailystė iš miesto pusės būtų skatinti ne normalų ir savo VT, o mikrobus ir dar privačius.Parašė 1G2G Rodyti pranešimąMiesto prioritetas turi būti, kad žmonės važinėtų tokiu viešuoju transportu, kuris jiems patogiausias. Ten, kur dideli srautai - tai didieji autobusai ar troleibusai, o kur mažesni - gali būti ir mikroautobusai. Neintegruotas viešasis transportas yra nepatogus, todėl tai neturi būti miesto interesas.
Comment
-
Mikrobai - laukinio 90-ųjų kapitalizamo palikimas ir jų vis dar neįstengiama atsisakyti. Nes, ypač Kaune, aiškūs vienos firmos, kurią kai kas mėgsta pateikti VT pavyzdžiu, interesai. O juk tai firma nusiritusi į mikrobų firmos lygį - apie pusę jų turimų transporto priemonių sudaro mikrobai...
Comment
-
Baikit skust Vairuotojus... blemba vairuotojai irgi žmonės, turi ir bilietus pardavinėti ir vairuoti, o jai kamščiai išviso... Minute vėluoja jau skust reikia... Paskui klausiat kodėl vairuotojai pikti kai fotkinai? Todėl, kad valdžia skaito tokius forumus ir paskui pyksta ant vairuotojų.Parašė Elis Rodyti pranešimąMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Skustis reikia ne i savivldybe , o tiesiogiai i kautra , rasyti iParašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimąBet tarkime pavėlavai į 46 kuris važiuoja kas 1h,o kartais kas 1h 30 min ką daryti? Pėsčiomis eiti? Nežinau,bet 52 mikriukas
kartais važiuoja iki Girionių,bet vistiek geriau ir bent netoli pravažiuoja.
Kur galima pagauti naujuosius Solaris? Kur galima parašyti skundą dėl vėlavimo? Kodėl 54 kartais važiuoja tik iki „Megos” jei nnenurodytaslaikas,kad turi iki ten važiuoti? Ačiū jei atsakysite.
kokybe@kautra.lt. jei nevaziuoja toliau tik iki megos , sis marsrutas privalo vaziuot iki galinio sustojimao , tik su viena islyga jei yra rimtas gedimas ir nesaugu kelyje , o kad veluoja tai kalti kas sudarineja tokius grafikus is lempos ,
Comment
-
Keleiviams reikšti nepasitenkinimą dėl teikiamų paslaugų yra normalu. VT vairuotojas, bijantis skundų ir nuolatinio poreikio tobulėti, neturėtų dirbti su keleiviais - gali vežioti krovinius, niekas nedraudžia. Tiesiog ne visiems tinka dirbti aptarnavime.Parašė rytis001 Rodyti pranešimąBaikit skust Vairuotojus... blemba vairuotojai irgi žmonės, turi ir bilietus pardavinėti ir vairuoti, o jai kamščiai išviso... Minute vėluoja jau skust reikia... Paskui klausiat kodėl vairuotojai pikti kai fotkinai? Todėl, kad valdžia skaito tokius forumus ir paskui pyksta ant vairuotojų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
nuo kovo 1 dienos įsigalioja naujos taisyklės iš sustojimo negalima išvažiuoti nei anksčiau sekundės negu nustatyta grafike bet galima vėluoti iki 5 minučių, o jei sugaištama dėl piko metu kamsčių ar panašiai šita jau nesiskaito kaip vėlavimas, nes vėlavimas atsirado per keletą sustojimų.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKeleiviams reikšti nepasitenkinimą dėl teikiamų paslaugų yra normalu. VT vairuotojas, bijantis skundų ir nuolatinio poreikio tobulėti, neturėtų dirbti su keleiviais - gali vežioti krovinius, niekas nedraudžia. Tiesiog ne visiems tinka dirbti aptarnavime.
Comment
-
Viskas protinga, nuskriaustų vairuotojų tikrai nebus. Asmeniškaip kaip keleiviui priimtina, kad nebus galima anksčiau išvažiuot, nes jau ne kartą esu skaudžiai nukentėjęs nuo per anksti išvažiuodavusių. Jei vėlavimas dažniausiai suprantamas ir pateisinamas tai anksyi išvažiavimas - nelabai.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąnuo kovo 1 dienos įsigalioja naujos taisyklės iš sustojimo negalima išvažiuoti nei anksčiau sekundės negu nustatyta grafike bet galima vėluoti iki 5 minučių, o jei sugaištama dėl piko metu kamsčių ar panašiai šita jau nesiskaito kaip vėlavimas, nes vėlavimas atsirado per keletą sustojimų.
Comment
-
Atsakymas kauniečiams, kodėl pingant kurui, brangsta keleivių vežimo paslaugos
Straipsnyje pateiktas įdomus infografikas apie sąnaudas.
Comment
-
Aš vis tik manau, kad keleiviams stotelėse ir internete pateikiami tvarkaraščiai turėtų būti viena minute ankstesniais išvykimo laikais negu oficialūs, kuriais vadovaujasi vežėjas (tų oficialių keleiviai net nemato). Tokia praktika naudojama kai kuriuose užsienio miestuose. Apskritai keista, kad keleiviai tokie nemakantūs VT kursavimui - tikisi, kad atvyks visada laiku. Bet juk ir eismas, ir oro sąlygos, ir vairavimo stilius, ir keleivių srautai daro įtaką, juk tvarkaraščiai tėra teorija, jie turėtų turėti 3 min. paklaidą tikrai, o patys keleiviai turėtų būti pakantūs 5 min. paklaidos ribose... Na, bent jau taip etiketas reikalauja.Parašė Gator Rodyti pranešimąViskas protinga, nuskriaustų vairuotojų tikrai nebus. Asmeniškaip kaip keleiviui priimtina, kad nebus galima anksčiau išvažiuot, nes jau ne kartą esu skaudžiai nukentėjęs nuo per anksti išvažiuodavusių. Jei vėlavimas dažniausiai suprantamas ir pateisinamas tai anksyi išvažiavimas - nelabai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Viešųjų ryšių tekstukas, kad būtų apraminti pagrįstai nepasitenkinimą keliantys gyventojai. Nėra ko žavėtis tokiais tekstais.Parašė Malach Rodyti pranešimąAtsakymas kauniečiams, kodėl pingant kurui, brangsta keleivių vežimo paslaugos
Straipsnyje pateiktas įdomus infografikas apie sąnaudas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Dėl laiko šiek tiek liūdna. Kiek tekdavo važiuot i Romainius, dėl trąsai skiriamo ištęsto laiko, A39 nuo 2-osios ligoninės, A44 nuo kažkur "Regitros" vos besivilkdavo, stodavo visose stotelėse, nors eismo ir stotelėse žmonių būdavo lygiai 0. Dabar ši problema dar labiau paaštrės
Lėtas VT didelis stabdis VT vystymuisi...,
Comment
-
Nuo rytojaus marsrutiniai taksi prades vazinet tik iki 21 h.
http://www.stops.lt/kaunas/#minibus
pirmas toks marsrutas bus M57 ,kiti taip vazines nuo kitos savaites pabaigos , jau pabrangintu tarifu .
Comment
-
Absurdas. Tuoj prasidės zyzimas, kad autobusai ir troleibusai vos velkasi, stovi stotelėse, šaldo keleivius (žiemą) ir t.t. Toks reikalavimas būtų protingas tik maždaug kartą per valandą vykstantiems autobusams. Visiems kitiems - absurdiškas reikalavimas.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąnuo kovo 1 dienos įsigalioja naujos taisyklės iš sustojimo negalima išvažiuoti nei anksčiau sekundės negu nustatyta grafike bet galima vėluoti iki 5 minučių, o jei sugaištama dėl piko metu kamsčių ar panašiai šita jau nesiskaito kaip vėlavimas, nes vėlavimas atsirado per keletą sustojimų.
Comment
-
ir bus būtina sustoti visuose sustojimuose. Šitas reikalavimas atsirado dėl tokių skundų kaip "bėgau prie sustojimo bet nesustojęs pravažiavo" dabar bus atidaromos durys ir užfiksuotas tikslus laikas jei laikas be skubėjimo liks pačio keleivio bėdos jei nesuspėjo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAbsurdas. Tuoj prasidės zyzimas, kad autobusai ir troleibusai vos velkasi, stovi stotelėse, šaldo keleivius (žiemą) ir t.t. Toks reikalavimas būtų protingas tik maždaug kartą per valandą vykstantiems autobusams. Visiems kitiems - absurdiškas reikalavimas.
Comment
-
Bus tik blogiau. Keleivio problema yra laiku - t.y. anksčiau ateiti į stotelę. Vairuotojas neprivalo stebėti, kas kur bėga. Yra stotelėje keleivis - privalo sustoti. Nėra, galėtų ir pravažiuoti. Realiai gi visi pajus, kad VT velkasi, tempia laiką, yra lėtas. Žodžiu, daromos visiškos nesąmonės, VT tik bloginamas.
Comment
-
Žinoma, kad prasidės. Prasidės stoviniavimas stotelėse, susidarys spūstys, kai pirmas autobusas ar troleibusas stovės stotelėje ir lauks savo laiko, o jam iš paskos stovės dar keli, kurių paskutiniai nei išleis, nei įlaipins, nes stovės eilėje prieš stotelę. Prasidės specialūs sustojimai prieš šviesoforus degant žaliai šviesai, nes reikės tempti laiką. Dalyje stotelių, ypač labiau į miesto pakraščius, keleivių būna tik ribotą laiką paros bėgyje - arba tik ryte, arba tik po pietų. Dalyje tik tam tikra kryptimi - centro link pirmoje dienos pusėje, dažniausiai irgi tik ryte, o priešinga kryptimi tik išlipama ir tai tik prieš pietus - vakare (iki 17-18 ar netgi iki 14-15 ( tik moksleiviai)). Kitu metu tose stotelėse keleivių tikimybė arti 0. O sustoti, kaip kad teigiama, reikės visur. Išeiginėmis dienomis vėlgi daugiau keleivių tik šeštadieniais iki popietės. Vėliau - retai. Sekmadienį dar kita situacija...Paskutinis taisė Al1; 2016.02.27, 23:52.
Comment
Retas busas Europoj dyzelinis ar net CNG centruose mazai, o pas mus vis dar apie "modernu dyzeli" kalba
Comment