Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
O Kaune reikia priduoti kiekvieną dieną baigus darbą (jei nepriduodi gauna baudą nebaudžiami vairuotojai tada tik jei nedirba inkasacija) jau seniai nėra popierinių bilietukų. Šita problema tik tada išsispręs kai bus bilietų aparatai kiekviename autobuse. Vokietijoj kai buvau Kelne yra aparatai kurie neduoda grąžos didesnę įdėjus kupiūrą gali nusipirkt vieną bilietą arba kiek įmanoma už tą sumą.Parašė Mettal Rodyti pranešimąVilniuje vairuotojai turi turėti grąžos iš savo pinigų, tačiau jiems nereikia kasdien pridavinėti visos kasos - pakanka karto per mėnesį arba kol nepasibaigs turimi bilietai.
Comment
-
Jeigu savų pinigų įdeda gaunasi jų per daug kasoje ir automatiškai gaunasi kad tipo apgavo keleivį vežė be bilieto. Manau kad dėlto nevienas vairuotojas nekiša savo pinigų į kasos pinigus ir neduoda grąžos kol neturi.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai yra blogai. Kažkiek grąžai turėtų turėti. Dabar gi vairuotojai priversti turėti savų pinigų grąžai.
Prisiminiau atvejį pernai Ukrainoje, kai fifočka metuose (~40) atsisakė priimti grąža troleibuse iš konduktoriaus iš 100 grivnų, kai šis atidavė 50 gr. + likusią dalį smulkiais, po 5, 2, daugiausia 1 gr. Bilieto kaina 2 gr. Tai pavažiavo kelias stoteles skandalindama, išsireikalavo grąžinti pinigus atgal (100 gr. banknotą) ir išlipo. Stovėjau šalia...
Comment
-
Nuo to ir reikėjo pradėti aiškinti. Nes tai svarbūs faktoriai įstatymo pataisoms. Juk visi miestai pamažu eina prie kasos aparatų su griežta grynųjų kontrole.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąJeigu savų pinigų įdeda gaunasi jų per daug kasoje ir automatiškai gaunasi kad tipo apgavo keleivį vežė be bilieto. Manau kad dėlto nevienas vairuotojas nekiša savo pinigų į kasos pinigus ir neduoda grąžos kol neturi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Buvo sugalvota kad pradedant darbą duodama apie 30lt suma bet dėl sudėtingos apskaitos priduodant pinigus ir keičiantis pamainom greitai buvo atsisakyta (tiksliau liko tik planuose viskas o realiai nebuvo nei dienos).Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNuo to ir reikėjo pradėti aiškinti. Nes tai svarbūs faktoriai įstatymo pataisoms. Juk visi miestai pamažu eina prie kasos aparatų su griežta grynųjų kontrole.
Comment
-
Nieko nesigauna, nieko neįrodysi. Kokia kasa? Nėra jokių kasų. Vairuotojai laiko pinigus kaip jiems patogiau - vieni dėžutėse (įvairiose, nuo margarino ar su skyreliais ir pan.), kiti nedidelėse piniginėse ar krepšiuose, net nežinau kaip tai pavadinti, kiti tiesiog ant prietaisų skydelio ar lentynėles ir pan. Keleivis duos 10 eurų, vairuotojas atiduos grąžą iš savų smulkių eurų ir centų, tiek tiek reikia centų už bilietą įmes į "kasą", t.y. numes į dėžutę... Galinėje stotelėje.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąJeigu savų pinigų įdeda gaunasi jų per daug kasoje ir automatiškai gaunasi kad tipo apgavo keleivį vežė be bilieto. Manau kad dėlto nevienas vairuotojas nekiša savo pinigų į kasos pinigus ir neduoda grąžos kol neturi.Paskutinis taisė Al1; 2015.08.12, 14:11.
Comment
-
bet kam vairuotojui papildomas darbas ir dar naudot savo pinigus darbo reikmėm?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko nesigauna, nieko neįrodysi. Kokia kasa? Nėra jokių kasų. Vairuotojai laiko pinigus kaip jiems patogiau - vieni dėžutėse (įvairiose, nuo margarino ar su skyreliais ir pan.), kiti nedidelėse piniginėse ar krepšiuose, net nežinau kaip tai pavadinti, kiti tiesiog ant prietaisų skydelio ar lentynėles ir pan. Keleivis duos 10 eurų, vairuotojas atiduos grąžą iš savų smulkių eurų ir centų, tiek tiek reikia centų už bilietą įmes į "kasą", t.y. numes į dėžutę... Galinėje stotelėje.
Comment
-
Pastebėjau, kad vairuotojai miestų VT tikrai kartais išponėję. Net pasakymas, kad bilietų pardavimas yra papildonas darbas ko vertas. Juk tai yra ta pati pagrindinio darbo dalis, lygiavertiškai įrašyta darbo sutartyje arba pareiginiuose nuostatuose. O už tai dar mokamas priedas!Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąbet kam vairuotojui papildomas darbas ir dar naudot savo pinigus darbo reikmėm?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vilniuje mokama 10% nuo parduotų bilietų kiekio. Tad nelabai kas ir nori terliotis parduodant bilietus.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPastebėjau, kad vairuotojai miestų VT tikrai kartais išponėję. Net pasakymas, kad bilietų pardavimas yra papildonas darbas ko vertas. Juk tai yra ta pati pagrindinio darbo dalis, lygiavertiškai įrašyta darbo sutartyje arba pareiginiuose nuostatuose. O už tai dar mokamas priedas!
Comment
-
Kalbėjome berods, apie grąžą. Esmė tame, jog vairuotojas tikrai neprivalo skirti savų pinigų grąžai- sakyčiau, tai net neteisėta, kad darbuotojas priverstas darbiniais tikslais naudoti savo asmenines lėšas. Jei jau įmonė įpareigoja vairuotoją duoti grąžą keleiviams, tai darbdavys turi ir pasirūpinti, kad jis turėtų tam monetų. Juk parduotuvėse/kavinėse/degalinėse ir kitose prekybos vietose, pardavėjas darbo dieną pradeda ne su tuščia kasa, o su tam tikru avansu, kad turėtų iš ko duoti grąžos. Tai, jei jau Kaune vairuotojas privalo priduoti kasą po kiekvienos pamainos, tai jis turėtų ir dienos pradžioje gauti bent jau šiokią tokią pinigų sumą avansu.
Comment
-
Kai buvo mokama 50%, o dabar - 10 (ar tai 15), tai kur nebus "apsirijimo". 50 bilietų - tokių maršrutų vienetai. Be to, nebuvo paminėta, kad pririnkus tam tikrą sumą už bilietus per mėnesį, toliau "nubyrantis" procentas dar labiau sumažėja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąApsirijo buržujai? Aš nežinau, bet per dieną, manau, kai kuriuose maršrutuose yra normalu parduoti 50 bilietų. Tai 5 eurai dienai jiems mažai? Per mėnesį 50-70 papildomų eurų, o tai maždaug 10 procentų mėnesio algos, jiems mažai?
Comment
-
Ne tai esmė. Jiems arba pagal darbo sutartį, arba pareiginius nuostatus priklauso pardavinėti. Tegul dar džiaugiasi, kad priedas mokamas... Manau, kad čia šioks toks vairuotojų išnaglėjimas, kai nesiskaitoma su keleiviais. O kai kurių vairuotojų prikaišiojomas dėl mažo procento išvis godus.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąVilniuje mokama 10% nuo parduotų bilietų kiekio. Tad nelabai kas ir nori terliotis parduodant bilietus.Paskutinis taisė Ametistas; 2015.08.12, 20:39.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
būtent todėl ir vairuotojai būna nepatenkinti kas susiję su bilietų pardavimu nes darbo sutarties tiksliau pareigybinėse nuostatuose aplamai nėra apibrėžtas kaip darbas su kasa o tiesiog tik bilietų platinimas (tai reiškia kad nėra jokio tiesioginio kontakto su grynais pinigais) o už tai nėra mokami jokie priedai nebent tie 10% nuo surinktos pinigų sumos (nuo 70ct bilieto atskaičius mokesčius gausi apie 5ct).Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPastebėjau, kad vairuotojai miestų VT tikrai kartais išponėję. Net pasakymas, kad bilietų pardavimas yra papildonas darbas ko vertas. Juk tai yra ta pati pagrindinio darbo dalis, lygiavertiškai įrašyta darbo sutartyje arba pareiginiuose nuostatuose. O už tai dar mokamas priedas!
Čia ne į temą rašau bet jau yra neprivaloma vairuotojams dėti matomoj vietoj savo kortelę su vardu pavarde kad keleiviai matytų o reikia parodyti tik kontroliuojantiem asmenim. Šita yra manau geras dalykas kad kiekvienas eilinis keleivis nematys vairuotojo vardo pavardės nes reikalavimas rodyt savo vardą pavardę pažeisdavo žmogaus privatumą.Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.08.13, 09:39.
Comment
-
Čia yra tokia spraga kuri neišspręsta teisiškai o vairuotojų yra daug ir visokių kurie yra persiskaitę darbo statutą todėl gaunasi kad jie yra teisūs ir gali išsidirbinėt, nes darbo sutartyje parašyta kaip bilietų platintojas kas tai nėra kaip kažkoks etatas o jei būtų parašyta kad bilietų pardavėjas (ar darbas su kasa) šitas reikalauja darbuotoją įdarbinti atskiru etatu kuris būtu 0,25 etato ar 0,5etato). Šito ir reikalauja vairuotojai kad būtų įdarbinti bent 1,25 etato.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGauna priedą prie algos už parduotus bilietus. Priedas priklauso nuo parduotų bilietų kiekio.
Comment
-
Tai ir yra už pardavimą bilietų pagal Lietuvos Respublikos įstatymus yra darbas o apeinant šitą įstatymą VT rašo pareigybinėse ne pardavėju o platintoju.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia jokio papildomo etato. Yra pareigybinis aprašas ir ten gali būti numatyta, kad parduoda bilietus. Kitas dalykas, kad kolektyvinė sutartis matyt to nenumato, todėl ir reikalauja. Bet įstatymai tikrai neįpareigoja skirti papildomos etato dalies.
Beje dabar visi skundai dėl pardavimo bilietų yra niekiniai nes parkas vairuotojų negali bausti dėl aiškiai neparašytos darbo sutarties.
Comment
-
Jei nenori dirbti savo darbo, tegul išeina iš darbovietės. Manau, kad problema yra vis dar didelė dalis sovietinių diedų ir šiaip žemo išsilavinimo ir žemos kultūros darbuotojai. Todėl kartais suprantu ir vežėjus, kai auklėji, aiškini, skiri lėšų vairuotojų kursams, o jie ir toliau kaip kiaulės elgiasi. Tokių, deja, dar pasitaiko.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąVilniuje mokama 10% nuo parduotų bilietų kiekio. Tad nelabai kas ir nori terliotis parduodant bilietus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment