Tai iki Vaidoto nevažiuos? Kaip troleibusų rida susijusi su ES lėšomis?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Tiek , kad 6,8 t rulono - bugtos kiek žinau nėra. Čia pateikiama matomai bendras kiekis reikalingas , nes viena bugta tiek sverti negali.Parašė Al1 Rodyti pranešimą6,8 tonos tai daug? Įtariu, vienas rulonas. Gal šiaip, einamam remontui. Be to juk Panemunės tiltą baigs statyti, reikės naują KT prieigose ir per tiltą nutiesti.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Išvada,kad KA darytų permainas,nes aš asmeniškai,tiek mano pažystami juo nebesinaudoja... Tiesiog nebepatogu yra KA paslaugomis naudotis. Plius Kautros mikrais taip pat.Parašė Gintaras663Tikrai nebus visiems gerai , nes į Šlienava važiuojantys pagrindinis srautas iš Geležinkelio stoties turės mat išliupti tilto g kad laukti 46. Taip dar daugiau žmonių persės į automobilius. Reikia suprast kad žmonės kuo mažiau nori persėdimų.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Aš nesutinku. rReikia pripažinti, kad tuo 46/23 važinėja varguoliai, kas norėjo privačius automobilius jau nusipirko/nusipirks. Užtat ištikimiems keleiviams padažnėtų kursavimas ir VT prieinamumas.Parašė Gintaras663Tikrai nebus visiems gerai , nes į Šlienava važiuojantys pagrindinis srautas iš Geležinkelio stoties turės mat išliupti tilto g kad laukti 46. Taip dar daugiau žmonių persės į automobilius. Reikia suprast kad žmonės kuo mažiau nori persėdimų.
Comment
-
Atstačius tiltą tikrai būtų gera idėja padaryti iš 46 pusiau greitąjį. Palikti vieną stotelę Šančiuose kur nors prie Rugelio, tada Tilto g., prie Šv. Mato mokyklos Panemunėje. Šančiai ir Panemunė irgi tik išloštų iš to. Dabartinėje situacijoje to nėra prasmės daryti, nes Jiesios plente nėra kaip aplenkti kitų autobusų.
Beje, labai keistas sprendimas negrąžinti troleibusų į Panemunę. Ar nebus čia VBS dalykas?
Comment
-
Nuimtas. Kabo tik laikomieji skersiniai trosai. Buvo kalbama, kad nuėmimo priežastis buvo, kad negundytų vagių.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO reali padėtis kokia? Senas KT visoje nenaudojamoje trasoje kabo? Jei kabo, tai tikriausiai paleis. Jei nuimtas, tada iš tiesų gali troleibusų nebelikti...
Comment
-
Kodel nebus patogu, jei dazniau vazines? Pries kokius tris metus manau niekas nebutu patikejes, kad neliks vienkartiniu bilietu, ilaipinimas pro priekines duris, vazines greitieji autobusai, bus perkami trigubi ir mazi autobusai, galu gale, kad ivyks mikroautobusu pertvarka. Bet kaip matyti vietoje niekas nestovi,priprato senjorai prie minetu naujoviu, pripras ir prie persedimu.Parašė Mettal Rodyti pranešimąSodininkams 2 perlipimai tikrai nėra patogu. Ir būtent dėl to, kad ten važinėja varguoliai, nereikia dar labiau apsunkinti jų gyvenimo
.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąYra kur kas reikšmingesnių naujienų. Birželio pradžioje 33 autobusai eis vasaros atostogų.
Kiek sitas oro veziojimo marsrutas naudingas?
Comment
-
nes vasaros sezonu dings apie 40 grafiku.Parašė Mettal Rodyti pranešimą33 autobusai, o ne 33-as autobusas
Comment
-
Šiuo metu vyksta intensyvus autobusų kondicionierių remontas. Kondicionieriai tvarkomi ir pildomi visiems be išimties autobusams, kuriuose ji yra funkcionuojanti (kai kuriuose autobusuose, kaip daf 250, trūksta radiatorių ir pan...). Autobusas neleidžiamas į liniją, jei sugedę salono šildymo kranai. Matomas labai ryškus progresas į gerąją pusę. Tiesa, kiek tai duos realios naudos neaišku, tačiau vien tai, jog kondicionavimo sistemai skiriamas dėmėsys, šiai kontorai yra žingsnis į priekį.
Comment
-
Taip, pernai NVTKA kreipėsi į vežėjus ir prašėme tinkamai pasiruošti šių metų vasaros ir žiemos sezonams. Iškėlėme problemą, o kaip kuri savivaldybė ir vežėjai reaguos - jau jų išmonė. Apie pokyčius Vilniuje šiuo klausimu dar negirdėjome.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąŠiuo metu vyksta intensyvus autobusų kondicionierių remontas. Kondicionieriai tvarkomi ir pildomi visiems be išimties autobusams, kuriuose ji yra funkcionuojanti (kai kuriuose autobusuose, kaip daf 250, trūksta radiatorių ir pan...). Autobusas neleidžiamas į liniją, jei sugedę salono šildymo kranai. Matomas labai ryškus progresas į gerąją pusę. Tiesa, kiek tai duos realios naudos neaišku, tačiau vien tai, jog kondicionavimo sistemai skiriamas dėmėsys, šiai kontorai yra žingsnis į priekį.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment