Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Į Karmėlavos kapines važiuoja tik vienas priemiestinis- 150 autobusas ir parazitinis 120 mikriukas. 150 yra nepatogus, nes jame galioja kitokie bilietai, o 120 tiesiog reikia naikinti(jo nenaikino tik dėl to, kad reguliariai nepaleido 25). Taigi, yra 2 būdai:Parašė Mettal Rodyti pranešimąĮ Karmėlavos kapines važiuoja 2 priemiestiniai maršrutai, o į Vainatrakį - išvis nieko.
1.Utopinis-150 gražinti miestui. Visdėlto nei rajonas, nei tuo labiau Merula neatiduos tokio pelningo maršruto, todėl apie šį variantą galima tik pasvajoti.
2.Realistinis- paleisti 25. Karmėlavos kapinėse daugiausia palaidoti miesto, o ne rajono gyventojai, todėl susisiekimas iš miesto yra būtinas. Aišku, tada būtina naikinti 120. Aišku, po to Kauno savivaldybės lauktų masiniai "neturinčių laiko" važiuoti "smirdinčiu" autobusu skundai, bet tas pats buvo ir prieš praeitų metų rugpjūčio 1-ąją(tas pats tęsiasi iki šiol), bet dar niekas nemirė nuo "lėtumo" "superlėtame" autobuse.
O dėl Vainatrakio, aš nepykstu dėl to maršruto, jei KA sutinka vežioti orą. Po metų kitų jo gali tikrai prireikt, bet jei dabar jame net per Vėlines midibuso pakanka, tai dabar išvis bus vežiojamas vakuumas.Paskutinis taisė Elis; 2015.05.02, 23:02.
Comment
-
Ne 1, o 2 maršrutai. 120 irgi yra maršrutas, nesvarbu, kaip ten kažkas norėtų jį vadinti.Parašė Elis Rodyti pranešimąĮ Karmėlavos kapines važiuoja tik vienas priemiestinis- 150 autobusas ir parazitinis 120 mikriukas.
Vainatrakį pasiekti tikrai nėra paprasta, priešingai, nei Karmėlavą. Net ir jei kapinės nedidelės, ten vis tiek turi kažkas važiuoti. Juo labiau ir grafikas yra logiškas - važiuojama ne visą dieną, o tik 2 ratai dienos metu. Ir jeigu 61 stotų visose stotelės Kauno rajone, kiek ten žmonių juo važiuotų tokiu laiku? 1? Ir tai, geriausiu atveju, per visas stoteles - ten gi vien laukai.
Comment
-
Kauniečiams pristatyti vidutinio dydžio miesto autobusai
http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/04/0...sto-autobusai/Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Kodėl reikia dar kartą pranešti naujienas, kurios jau buvo išdiskutuotos prieš mėnesį?Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąKauniečiams pristatyti vidutinio dydžio miesto autobusai
http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/04/0...sto-autobusai/
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=5307
Comment
-
Parašė Gintaras663Laukia netradicinis reginys – Kačerginės trasoje važiuojantis ilgiausias autobusas Baltijos šalyse
http://www.delfi.lt/auto/laisva-pava...#ixzz3ZzvvRJvj
Lyg ne balandžio pirmoji„Fast Lap“ organizatoriai taip pat optimistiškai žiūri į Kauno autobuso galimybes, bet dėl viso pikto šalia budės „Nissan Navara“ gelbėjimo automobilis, kuris, jei reikės, užtemps autobusą į kalną.
.
Comment
-
Kolega labai teisingai pasakė. Visų pirma, eksploatacininkui svarbiausias rodiklis yra savikaina. Olandiška technika rinkoje yra pigesnė nei vokiška, su detalių tiekimu problemų nėra (variklių dalių dažnai turi atsivežęs DAF'o centras, o jei neturi, labai greitai atveža). Tiesa, galbūt neužakcentavau, jog denai turi vokiškas ZF pavarų dėžes, ir gulsčią 6 cilindrų variklį. Solarių Daf'o dyzelis yra su vertikaliu cilindrų išdėstymu, ir skirtas LF ir CF serijų sunkevežiams. Nors ASDS elektrinio valdymo, variklio darbas vistiek kietas ir trankus. Solariams dažniausiai veža labai brangias ir labai kokybiškas originalias (PACCAR) dalis.Parašė Raivo Rodyti pranešimąNaujausi Kauno "Den Oudsten" dar turėtų 5 - 7 metus "ištempti". Didžiausi privalumai, renkantis dėvėtus autobusus, tikriausiai buvo nedidelė kaina ir ,kaip minėjęs forumo dalyvis "Virtęs pelenais", eksploatacinės išlaidos, remonto darbininkų patirtis, olandiški autobusai turi tuos pačius DAF variklius bei Voith transmisiją kaip ir "Solaris Urbino 12".
Comment
-
http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/05/1...iedo-neiveike/
''Autobusas „gyvatė“ Nemuno žiedo neįveikė''
''Automobilių lenktynėse „Fast Lap“, kurios vyksta Nemuno žiede, žiūrovai galėjo pasimėgauti neeiline pramoga – apvažiuoti garbės ratą ilgiausiu Lietuvos autobusu. Tačiau toks iššūkis pasirodė sunkesnis, nei buvo galvota, mat dalies trasos autobusas nesugebėjo įveikti.''
Plačiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/05/1...iedo-neiveike/
Comment
-
Papildau savo pranešimą vaizdu. Solaris urbino 12 (DAF; VOITH) variklis su pavarų dėže. Konkrečiai šis variklis išimtas iš 1606 ir yra visiškai tvarkingas.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąSolarių Daf'o dyzelis yra su vertikaliu cilindrų išdėstymu, ir skirtas LF ir CF serijų sunkevežiams.
Comment
-
http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/05/2...iska-autobusa/
Kauniečiai turės progą išbandyti naują ekologišką autobusą IVECO
''Kauniečiai turės progos išbandyti ekologišką, suspaustas gamtines dujas naudojantį „IVECO Urbanway CNG“. Prieš tai transporto priemonė vežė keleivius Latvijoje, Estijoje bei Lietuvos sostinėje Vilniuje''
''Išbandyti skirtame autobuse per trumpiausią įmanomą laiką sumontuosime elektroninio bilieto įrangą, tuomet naujas, modernus autobusas išvažiuos į miesto gatves“, – sako bendrovės „Kauno autobusai“ generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.''
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/05/2...#ixzz3afT3IMzo
Comment
-
Kauno autobusų 2015 viešųjų pirkimų plane atsirado 6 800 kg KT laidų pirkimo konkursas. Negi ruošiasi pertiesti KT Vaidoto g.?
Comment
-
Gal į Onkologijos ligoninę ties liniją ?Parašė Lich Rodyti pranešimąKauno autobusų 2015 viešųjų pirkimų plane atsirado 6 800 kg KT laidų pirkimo konkursas. Negi ruošiasi pertiesti KT Vaidoto g.?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą6,8 tonos tai daug? Įtariu, vienas rulonas. Gal šiaip, einamam remontui. Be to juk Panemunės tiltą baigs statyti, reikės naują KT prieigose ir per tiltą nutiesti.
kyla gandai kad troleibusu nebus panemuneje ir aikštelė kur troleibusai apsisukinėdavo gale vaidoto gatvės jau yra parduota.
manau kad pertiesti senas linijas greičiausiai perkamas šitas rulonas.
Comment
Comment