Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tai, kad paskutiniu metu parkas ir taip gausiai pasipildęs technikos. Pravažiuokit vidury dienos pro parką: keliasdešimt autobusų, kurių daugumą sudaro Solariai, stovi parke. Spėju ne šiap sau
    Būtent vidury dienos, kai pertraukiami stovi parke? Nereikia pamiršti, kad turi būti ir rezervas ir remontas.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
      Kauno autobusai perka 20 vnt. 12 m ilgio, naudotų, ne seniau nei 2004 m. pagamintų autobusų. Džiugina tai, kad reikalavimuose numatyta pateikti elektroninių švieslenčių valdymo įrangą, vadinasi pagaliau bus naudotų autobusų su veikiančiomis švieslentėmis.
      2015-06-11 pasiūlymų teikimo termino pabaiga.

      Techninės specifikacijos:
      Atvaizdas
      Manau galimi variantai gali būti Solaris Urbino 12 , dar gali būti VanHool NEW A330 kurių 2004 metų gamybos yra išties daug

      Comment


        Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
        Manau galimi variantai gali būti Solaris Urbino 12 , dar gali būti VanHool NEW A330 kurių 2004 metų gamybos yra išties daug
        Pasižiūrėsim, ar KA eis ta kryptimi, kuria eina pirkdama naujus autobusus, ar kaip ir seniau naudotų autobusų srityje liks ištikimi olandiškai technikai.

        Comment


          Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
          Manau galimi variantai gali būti Solaris Urbino 12...
          Mažai tikėtina. Daugiausia jų Lenkijoje, o lenkai tokio amžiaus autobusų dar nepardavinėja.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Mažai tikėtina. Daugiausia jų Lenkijoje, o lenkai tokio amžiaus autobusų dar nepardavinėja.
            Na, bet yra ju nemazai ir Vokietijoj. Kaip bebutu Solaris yra pigi marke, tad nemanau, kad Kaunui nebutu jie ikandami pagal kaina. Turbut Vanhool'ai dar brangesni? Kauno megstamas secondhand'as Den Oudsen 2004metais kaip ir bankrutaves jau buvo...

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Na, bet yra ju nemazai ir Vokietijoj. Kaip bebutu Solaris yra pigi marke, tad nemanau, kad Kaunui nebutu jie ikandami pagal kaina. Turbut Vanhool'ai dar brangesni? Kauno megstamas secondhand'as Den Oudsen 2004metais kaip ir bankrutaves jau buvo...
              Ne kainoje problema, o tai, kad Solarių dar tikriausiai niekas neparduoda dideliais kiekiais.

              Comment


                Den Oudsten bankrutavo 2002 metais. Visiškai negaila, nes tai labai komplikuotas autobusas remonto atžvilgiu...
                2220 ir 2224 stovi dėl pavarų dėžių, parke nėra likusios nei vienos dėžės pakeitimui. Ko gero, jos pirmiausiai bus nurašomos. Visi senų skandinavų vairuotojai stengiasi sėsti ant olandiškos technikos, nes bijo, kad teks eiti per autobusus.
                2322 ir 2728 atliekamas variklių kap. remontas.

                Comment


                  Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                  Den Oudsten bankrutavo 2002 metais. Visiškai negaila, nes tai labai komplikuotas autobusas remonto atžvilgiu...
                  2220 ir 2224 stovi dėl pavarų dėžių, parke nėra likusios nei vienos dėžės pakeitimui. Ko gero, jos pirmiausiai bus nurašomos. Visi senų skandinavų vairuotojai stengiasi sėsti ant olandiškos technikos, nes bijo, kad teks eiti per autobusus.
                  2322 ir 2728 atliekamas variklių kap. remontas.
                  Gaila senuju scania autobusu bet gal taip ir geriau nes miesto ivaizdis pagėrės
                  Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                  Comment


                    Kvaila gailėti daikto, kuris yra išdirbęs dvigubą resursą, yra fiziškai susidėvėjęs ir morališkai pasenęs. Degalų sąnaudos trečdaliu, o tepalų dvigubai didesnės. Be variklio paruošimo dūmingumo patikra tampa sunkiu išbandymu.

                    Comment


                      Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                      Den Oudsten bankrutavo 2002 metais. Visiškai negaila, nes tai labai komplikuotas autobusas remonto atžvilgiu...
                      2220 ir 2224 stovi dėl pavarų dėžių, parke nėra likusios nei vienos dėžės pakeitimui. Ko gero, jos pirmiausiai bus nurašomos. Visi senų skandinavų vairuotojai stengiasi sėsti ant olandiškos technikos, nes bijo, kad teks eiti per autobusus.
                      2322 ir 2728 atliekamas variklių kap. remontas.
                      Kokios problemos pagrinde su Den Oudstenais? Kokios vairuotojų, KA remontininkų nuomonės apie kitus olandiškus autobusus, kokie jų privalumai, trūkumai?
                      P.S.kaip toks variantas? http://en.m.wikipedia.org/wiki/Berkhof_Ambassador

                      Comment


                        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                        Kvaila gailėti daikto, kuris yra išdirbęs dvigubą resursą, yra fiziškai susidėvėjęs ir morališkai pasenęs. Degalų sąnaudos trečdaliu, o tepalų dvigubai didesnės. Be variklio paruošimo dūmingumo patikra tampa sunkiu išbandymu.
                        Pritariu tik man asmeniškai tai senieji "laužai" yra žymiai mielesni nei nauji Solaris
                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                        Comment


                          Parašė Elis Rodyti pranešimą
                          Kokios problemos pagrinde su Den Oudstenais? Kokios vairuotojų, KA remontininkų nuomonės apie kitus olandiškus autobusus, kokie jų privalumai, trūkumai?
                          P.S.kaip toks variantas? http://en.m.wikipedia.org/wiki/Berkhof_Ambassador
                          Tipinis einamasis remontas. Probleminė vieta yra elektrinis gazo valdymas, aukščio reguliavimo sistema, radiatoriai. Ir savaime suprantama, katalizatoriai. Denus sunku remontuoti dėl vietos trūkumo aplink variklį.
                          Ką vairuotojai ir mechanikai gali pasakyti apie techniką, su kuria nėra dirbę? Klausimas retorinis, pamastymui....

                          Comment


                            Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                            Pritariu tik man asmeniškai tai senieji "laužai" yra žymiai mielesni nei nauji Solaris
                            Kodėl? Dėl minkštų sėdynių?

                            Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                            Tipinis einamasis remontas. Probleminė vieta yra elektrinis gazo valdymas, aukščio reguliavimo sistema, radiatoriai. Ir savaime suprantama, katalizatoriai. Denus sunku remontuoti dėl vietos trūkumo aplink variklį.
                            Ką vairuotojai ir mechanikai gali pasakyti apie techniką, su kuria nėra dirbę? Klausimas retorinis, pamastymui....
                            Kaip suprast nėra dirbę?
                            Paskutinis taisė Elis; 2015.04.15, 21:22.

                            Comment


                              Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                              Pritariu tik man asmeniškai tai senieji "laužai" yra žymiai mielesni nei nauji Solaris
                              Transporto priemonės eksploatacija negali būti pateisinama ir grindžiama žodžiu "mielesnis". Tam yra techniniai, ekonominiai ir ekologiniai rodikliai.

                              Comment


                                Elis, konkrečiai, kokie modeliai domina? Šneki apie stovinčius parke, ar kaip galimus pirkinius?

                                Comment


                                  Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                  Elis, konkrečiai, kokie modeliai domina? Šneki apie stovinčius parke, ar kaip galimus pirkinius?
                                  Apie esančius parke

                                  Comment


                                    Kiekvienam mirtis kitokia. Visi turi probleminių vietų. Mechanikai visas tas problemas žino, ir kaip tai sutvarkyti. Vairuotojų iš viso kvaili kriterijai. Pvz. patinka/nepatinka....

                                    Comment


                                      Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                      Kiekvienam mirtis kitokia. Visi turi probleminių vietų. Mechanikai visas tas problemas žino, ir kaip tai sutvarkyti. Vairuotojų iš viso kvaili kriterijai. Pvz. patinka/nepatinka....
                                      Nesupratom vienas kito Aš klausiau kokios vairuotojų ir mechanikų nuomonės apie parke esančius(o ne planuojamus pirkti dar neaišku kokius )autobusus.

                                      Comment


                                        Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                        Pritariu tik man asmeniškai tai senieji "laužai" yra žymiai mielesni nei nauji Solaris
                                        Pirmųjų 55 vnt. SOLARIS, esančių Kaune, vadinti naujais liežuvis neapsiverčia, juk jie pagaminti 2004 ir 2005 metais.
                                        Ir tik 24 vnt. Urbino 12 CNG pagaminti 2012 metais.
                                        "Regitros" duomenys..

                                        Comment


                                          Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                          Pirmųjų 55 vnt. SOLARIS, esančių Kaune, vadinti naujais liežuvis neapsiverčia, juk jie pagaminti 2004 ir 2005 metais.
                                          Ir tik 24 vnt. Urbino 12 CNG pagaminti 2012 metais.
                                          "Regitros" duomenys..
                                          Na, dyzeliniai Solariai jau nemažai nuvažiavę, kai kur autobusai tokio amžiaus jau pradedami nurašinėti. Turbūt kai kurie turės jau ir milijoną km nuvažiavę(Virtęs Pelenais geriau žino).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X