Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Smulkmena tos 2 min. Keleiviai irgi dažniau galėtų būti pagarbesni ir ne vėluoti į VT ir po to į jį bėgti, gaišinti ar skųsti vairuotojus, bet tiesiog ramiai ateiti į stotelę iki transporto likus 4-5 min. ir to pakaktų.
    Pakaktų, kad jei vairuotojas mato, kad skuba jau kokiom 2 ar net 3 minutėm (būna ir visom 4 ar 5 pagal autobuso laikrodį) - pristabdytų ir sugrįžtų į grafiką. Jam vienam tą padaryti lengviau nei dešimtims keleivių į visas stoteleis eiti 5 minutėm anksčiau.
    Atsilikimas nuo grafiko suprantamas, visko būna, bet skubėjimas - nepateisinamas, nes sulėtėti pamačius, kad jau lenki grafiką, nėra jokios problemos.
    Galiausiai ne veltui ta 1 minutės taisyklė yra.
    Paskutinis taisė Gator; 2015.01.25, 22:38.

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
      jei isvaziavo is sustojimo autobusas iki 1 minutes anksciau skundai tada yra bevaisiai nes iki 1 minutes nera skaitoma skubejimu.
      Tai ir dabar negalima išvažiuoti anksčiau nei 1 minute?

      Nes rašei, kad ateityje nebus galima:

      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
      isvaziuoti is sustojimo bus negalima greiciau negu viena minute
      Žodžiu ne tik bus, bet jau ir yra negalima?

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Pakaktų, kad jei vairuotojas mato, kad skuba jau kokiom 2 ar net 3 minutėm (būna ir visom 4 ar 5 pagal autobuso laikrodį) - pristabdytų ir sugrįžtų į grafiką. Jam vienam tą padaryti lengviau nei dešimtims keleivių į visas stoteleis eiti 5 minutėm anksčiau.
        Atsilikimas nuo grafiko suprantamas, visko būna, bet skubėjimas - nepateisinamas, nes sulėtėti pamačius, kad jau lenki grafiką, nėra jokios problemos.
        Galiausiai ne veltui ta 1 minutės taisyklė yra.
        Mano nuomonė kitokia. Manau, kad vairuotojas gali drąsiai išvykti iš stotelės 3 min. anksčiau. Kažkaip labiau išsivysčiusiose valstybėse VT mažiau grafiko laikosi, bet dėl to problemų keleiviai didelių nekelia, kaip lietuviai. Ir net jei transportas maršrutu kursuoja kas 30 min. Tiesiog keleiviai ateina anksčiau, o ne paskutinę minutę, kaip įprasta Lietuvoje.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
          http://www.kaunoautobusai.lt/site/fi...12_30_1_26.pdf
          Siūlau visiems labai įdėmiai pasiskaityti, kad būtų kuo mažiau bereikšmių diskusijų.
          Štai dabar toks pasamprotavimas. Didieji miestai nusikratė daugumos mikrobusų arba juos perorientavo taip, kad atliktų koncentruotą, privežamąją funkciją. Kodėl, siekiant didinti ridą ir mažinti taršą, nesvarstoma zonomis atskirti troleibusus ir autobusus? Centrinėje zonoje galėtų būti visiškai išnaudojamas troleibusų tinklas - maži atstumai ir daug TP - didelis efektyvumas. O jo pakraščiuose nusiurbinėjama autobusiniais maršrutais. Zonos galėtų nesikirst - dingtų dubliavimaisi, o centras išloštų ekologiniu požiūriu.

          Comment


            Parašė Torkas Rodyti pranešimą
            Štai dabar toks pasamprotavimas. Didieji miestai nusikratė daugumos mikrobusų arba juos perorientavo taip, kad atliktų koncentruotą, privežamąją funkciją. Kodėl, siekiant didinti ridą ir mažinti taršą, nesvarstoma zonomis atskirti troleibusus ir autobusus? Centrinėje zonoje galėtų būti visiškai išnaudojamas troleibusų tinklas - maži atstumai ir daug TP - didelis efektyvumas. O jo pakraščiuose nusiurbinėjama autobusiniais maršrutais. Zonos galėtų nesikirst - dingtų dubliavimaisi, o centras išloštų ekologiniu požiūriu.
            Ta idėja jau buvo iškelta prieš porą metų, tačiau tai įneštų šiokių tokių nepatogumų, nes atsirastų papildomų persėdimų. Taip pat nėra sukurta patogių persėdimo terminalų - Hub'ų. Mano nuomone, kol kas persėsti yra patogu tik Kauno Pilies stotelėje - priešingų krypčių stotelės netoli viena nuo kitos, daug VT įvairiomis kryptimis. Bet vėlgi - mažai stogo, visi keleiviai blogomis oro sąlygomis netelpa į stogines.

            Taigi, įvykdžius tavo siūlomą reformą dabartinėmis sąlygomis kiltų pasipiktinimų banga. Nors pačiai idėjai aš pritariu.

            Comment


              Dar nežinau, ką konkrečiai planuojama keisti, bet mano nuomonė tokia- didelio miegamojo rajono susisiekimas su centrine miesto dalimi turi išlikti tiesioginis. Bet Kauno atveju, ta "centrinė miesto dalis" gali būti ir Geležinkelio stotis, ir Kęstučio g.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Šiaip aš apie laiką rodomą autobuse ir kalbu.
                rodomas laikas ant komposteriu ir ant borto kompiuterio dazniausiai skiriasi.
                o kaip zinia dingo premija del reguliarumo nuo siu metu tai nieks nesistengs lekti vytis grafiko ir ziuret tu keliu minuciu ar skuba ar veluoja.
                O panaikinimo priezastis nes padaugejo nukritusiu zmoniu ir eismo ivykiu tai pat sugedusiu autobusu kiekis.

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Mano nuomonė kitokia. Manau, kad vairuotojas gali drąsiai išvykti iš stotelės 3 min. anksčiau. Kažkaip labiau išsivysčiusiose valstybėse VT mažiau grafiko laikosi, bet dėl to problemų keleiviai didelių nekelia, kaip lietuviai. Ir net jei transportas maršrutu kursuoja kas 30 min. Tiesiog keleiviai ateina anksčiau, o ne paskutinę minutę, kaip įprasta Lietuvoje.
                  Už viešajį transportą mes mokame pinigus. Taigi, tokios nematerialios paslaugos, kaip neišvažiavimas per anksti tikrai turi būti. Nežinau kaip tu, bet aš ir taip turiu ką veikti, o ne ateidinėti į stotelę smarkiai anksčiau. Tuolab, kad kartais į vieną autobusą reikia įsėsti tiesiai iš kito, ir tas persėdimui skirtas laikas būna tik apie kelios minutės, kurių tikrai gali neužtekti, jei mes čia dabar visi toleruosime VT atvažiavimą per anksti. Ne keleivis turi derintis prie VT, o VT prie keleivio.

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    Už viešajį transportą mes mokame pinigus. Taigi, tokios nematerialios paslaugos, kaip neišvažiavimas per anksti tikrai turi būti. Nežinau kaip tu, bet aš ir taip turiu ką veikti, o ne ateidinėti į stotelę smarkiai anksčiau. Tuolab, kad kartais į vieną autobusą reikia įsėsti tiesiai iš kito, ir tas persėdimui skirtas laikas būna tik apie kelios minutės, kurių tikrai gali neužtekti, jei mes čia dabar visi toleruosime VT atvažiavimą per anksti. Ne keleivis turi derintis prie VT, o VT prie keleivio.
                    Tai juk suprantate, kad VT, važiuojančio bendrojo naudojimo keliais, tikslumas yra baigtinis ir turi tam tikrą tikimybę. Norit važiuoti greičiau - rizikuojate neperlipti. Norit absoliutaus patikimumo - užsidedat daugiau laiko perlipimui.

                    Comment


                      Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                      Tai juk suprantate, kad VT, važiuojančio bendrojo naudojimo keliais, tikslumas yra baigtinis ir turi tam tikrą tikimybę. Norit važiuoti greičiau - rizikuojate neperlipti. Norit absoliutaus patikimumo - užsidedat daugiau laiko perlipimui.
                      Taip, o ką man daryti, jei Z autobusas atvažiuoja į stotelę X 19:42, iš kurios 19:45 turėtų išvažiuoti Y autobusas ? Ir štai, dėl nebaigtinio tikslumo, tas Y autobusas toje stotelėje būna 19:41, ir aš nespėju persėsti. Tai ar man dabar reikia važinėti su ankstesniu Z autobusu, kuris važiuoja 19:12, ir dar sėdėti kaip mulkiui stotelėje pusvalandį ? Ne, ačiū !! Viešasis transportas tikrai neturi atvažiuoti per anksti (dėl vėlavimų - kita kalba, čia Jūsų Torkai pranešimas apie baigtinį tikslumą labiau tinka, kai autobusas vėluoja, bet kai būna per anksti, tai tegul pastovi ir palaukia tas savo kelias minutes).

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                        Taip, o ką man daryti, jei Z autobusas atvažiuoja į stotelę X 19:42, iš kurios 19:45 turėtų išvažiuoti Y autobusas ? Ir štai, dėl nebaigtinio tikslumo, tas Y autobusas toje stotelėje būna 19:41, ir aš nespėju persėsti. Tai ar man dabar reikia važinėti su ankstesniu Z autobusu, kuris važiuoja 19:12, ir dar sėdėti kaip mulkiui stotelėje pusvalandį ? Ne, ačiū !! Viešasis transportas tikrai neturi atvažiuoti per anksti (dėl vėlavimų - kita kalba, čia Jūsų Torkai pranešimas apie baigtinį tikslumą labiau tinka, kai autobusas vėluoja, bet kai būna per anksti, tai tegul pastovi ir palaukia tas savo kelias minutes).
                        Palyginimas praktinis, išties, bet realiai situacija turėtų būti kitokia - tvarkaraščių derinimas turėtų būti toks, kad būtų apsidrausta dėl nespėjimo perlipti ir tuo pačiu keleiviui nereikėtų ilgai laukti. Galbūt gali įvardyti, iš kur į kur dažniausiai keliauji VT Kaune?
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Del pavojingo 4 marsruto apsisukimo Jonavos gatveje planuojami pakeitimai. Panaikinti 13 marstuta o 4 marsruta pratesti iki Kleboniskio o 22 marsrutas butu Kauno pilis - Gel stotis.

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                            Taip, o ką man daryti, jei Z autobusas atvažiuoja į stotelę X 19:42, iš kurios 19:45 turėtų išvažiuoti Y autobusas ? Ir štai, dėl nebaigtinio tikslumo, tas Y autobusas toje stotelėje būna 19:41, ir aš nespėju persėsti. Tai ar man dabar reikia važinėti su ankstesniu Z autobusu, kuris važiuoja 19:12, ir dar sėdėti kaip mulkiui stotelėje pusvalandį ? Ne, ačiū !! Viešasis transportas tikrai neturi atvažiuoti per anksti (dėl vėlavimų - kita kalba, čia Jūsų Torkai pranešimas apie baigtinį tikslumą labiau tinka, kai autobusas vėluoja, bet kai būna per anksti, tai tegul pastovi ir palaukia tas savo kelias minutes).
                            Iki vienos minutes isvaziavimas leidziamas tam kad autobusas neisvaziuotu veluodamas i sekanty sustojima.
                            Vilniuje leidziama skubeti iki 2 minuciu.
                            Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.01.27, 00:27.

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                              Del pavojingo 4 marsruto apsisukimo Jonavos gatveje planuojami pakeitimai. Panaikinti 13 marstuta o 4 marsruta pratesti iki Kleboniskio o 22 marsrutas butu Kauno pilis - Gel stotis.
                              Kaip supratau, studentai prašė A4 dėl to, kad susisiekimas būtų dažnesnis (A13+A4). O jį pratęsus iki Kleboniškio, tuščiai dažnai varyti autobusų neapsimokės, tai čia tiesiog pariebalavo, pataukavo, dabar tykštelės dar taukų ir drėgna šluošte nubrauks. Rezultatas - ta pati kiaulystė. Reikia pripažinti, kad ta vieta yra netoli centro esantis užkampis. Dabar politiškai pataikaujama prieš rinkimus, o po to nuims A13, paliks A4. Kas įvyks pozityvaus - tik tai, kad maršrutas eis pro centrą, tai kleboniškiai džiaugsis. Na, bet, kaip sakiau, kiaulystė ten vis tiek išlieka. Jei problema būtų sprendžiama iš esmės, o ne riebalais būtų plaunami taukai, tai A4 būtų nukreiptas į P. Kalpoko g. ir Savanorių pr. (turbūt nelabai pavyktų), arba susitariama su aikštelės Jonavos g. savininkais įleisti autobusą. Vieną tokią pamenu apytuštę. Arba naudotis proga koreguoti VT tinklą, koreguoti T2, o A4 leisti iki troleibusų parko pro Jonavos, Nuokalnės g. Tai prisidėtų ir prie rajoninio 150-ojo skaidymo į dvi dalis ilguoju laikotarpiu.

                              Išradingumo, kaip visada, kauniečiai VT srityje neturi.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Mano nuomonė kitokia. Manau, kad vairuotojas gali drąsiai išvykti iš stotelės 3 min. anksčiau. Kažkaip labiau išsivysčiusiose valstybėse VT mažiau grafiko laikosi, bet dėl to problemų keleiviai didelių nekelia, kaip lietuviai. Ir net jei transportas maršrutu kursuoja kas 30 min. Tiesiog keleiviai ateina anksčiau, o ne paskutinę minutę, kaip įprasta Lietuvoje.
                                Kodėl nedaryti geriau jei tai įgyvendinti paprasta? Ką negalime aplenkti "labiau išsivysčiusių" valstybių vienoje ar kitoje srityje?

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                  rodomas laikas ant komposteriu ir ant borto kompiuterio dazniausiai skiriasi.
                                  o kaip zinia dingo premija del reguliarumo nuo siu metu tai nieks nesistengs lekti vytis grafiko ir ziuret tu keliu minuciu ar skuba ar veluoja.
                                  O panaikinimo priezastis nes padaugejo nukritusiu zmoniu ir eismo ivykiu tai pat sugedusiu autobusu kiekis.
                                  Vėl prieštarauji sau dėl skubėjimo, gi sakei, kad negalima bus skubėt daugiau nei 1min., paskui sakei, kad jau dabar negalima skubėt, dabar jau vėl sakai, kad niekas nei žiūri, nei žiūrės ar skuba
                                  Tris kartus tris skirtingus dalykus dėl skubėjimo pasakei

                                  Dėl vėlavimo - suprantama, nereikia žūtbūt vytis rizikuojant įvykiais

                                  Comment


                                    Nuo vasario 9 d keisis visu Kauno mieste vaziuojanciu darbo dienu eismo tvarkarasciai, vairuotoju grafikai. Daugiau troleibusu darba baigs po 24 Val.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Vėl prieštarauji sau dėl skubėjimo, gi sakei, kad negalima bus skubėt daugiau nei 1min., paskui sakei, kad jau dabar negalima skubėt, dabar jau vėl sakai, kad niekas nei žiūri, nei žiūrės ar skuba
                                      Tris kartus tris skirtingus dalykus dėl skubėjimo pasakei

                                      Dėl vėlavimo - suprantama, nereikia žūtbūt vytis rizikuojant įvykiais

                                      Dar tau as paaiskinu manau kazko nesupranti. Priestai buvo fiksuojami isvaziavimai ir atvykimai pagal kuriuos suskaiciuojamas reguliarumas, o nuo sausio 1 dienos sito yra atsisakyta tik esant nusiskundimams bus perziurima ar ne per anksti isvaziavo o pasitvirtinus kad per anksti yra skiriamos pinigines baudos. O siaip niekada nebuvo galima skubet dabar palikta viskas ant vairuotojo saziningumo.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Kodėl nedaryti geriau jei tai įgyvendinti paprasta? Ką negalime aplenkti "labiau išsivysčiusių" valstybių vienoje ar kitoje srityje?
                                        Tikrai nesu minties "išsivysčiusiose šalyse nėra problemų ir viskas yra puiku" šalininkas, bet sakau, kad lietuviai ne visada adekvačiai vertina situaciją, dažnai perspaudžia ir per daug reikalauja. Genialumas - paprastume. Jei Kaune tavo variantą įgyvendinti lengviau, tai Vilniuje - keliskart sudėtingiau dėl permainingesnių eismo sąlygų. Geriau būtų ši tikslaus išvykimo taisyklė taikoma tik privežamiesiems maršrutams, o kursuojantiems pagrindinėmis trasomis - ne - VT eismą reguliuotų miesto dispečerinė. Deja, Lietuvoje nėra dar tokios praktikos, o ir patys keleiviai, matome, įsikniaubę senamadiško mąstymo, kad transportas turi būti tada, kuomet parašyta tvarkaraštyje. Mažesniuose miestuose be to turbūt sunkiau išsiverstų sistema, bet dideliuose reikėtų permainų. Žinoma, tam reikėtų investicijų, bet jau pirmieji žingsniai galėtų būti susiję su gyventojų mąstymo keitimu, pratinimu. Dabar į VT paslaugą žiūrima per daug konservatyviai, taip gan paprastai ir ūkiškai.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                          Palyginimas praktinis, išties, bet realiai situacija turėtų būti kitokia - tvarkaraščių derinimas turėtų būti toks, kad būtų apsidrausta dėl nespėjimo perlipti ir tuo pačiu keleiviui nereikėtų ilgai laukti. Galbūt gali įvardyti, iš kur į kur dažniausiai keliauji VT Kaune?
                                          Aš vilnietis, taigi Kaune niekur nekeliauju. O koks, be to, skirtumas ? VT per anksti neturi išvažiuoti ir Vilniuje, ir Kaune, ir visuose kituose Lietuvos miestuose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X