užtektų ir iki Kauno pilies to maršruto, o nuo ten į visas Kauno dalis gali nuvažiuoti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Leiskite paklausti, kokiu dažnumu turi kursuoti arteriniai maršrutai 2, 6, 7, 16, 19? 16-ą visoj atkarpoj dengia 2G autobusas, 19-ą troleibusą nuo Sietyno/Narbuto dengia 4G.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą<...> Per retai vaziuoja arteriniai troleibusu marsrutai 2,4,6,7,16,19. labai suprastejo susisiekimas su Antakalniu.
Comment
-
Kadangi dabar gyvenu Vilniuje, galvoju pradžioje pasivažinėti VT. Is man tinkancio transporto tinka T1, T3 ir T7. Nors T7 ir vazineja daznai, bet vaziuoja daznai pergrustas, kas man visai nepatinka. Kaune tik rytinio piko metu atsimenu sita vaizda.
Kaune reiketu manau dvieju greituju, dalinai atkartojanciu buvusiu mikrobu marsutus.
Tai dabartinio m57, padaryt atkarpa IX forto gatve-centras(buvusi T3 stotele)
Bei buvusio m42, padaryti 2ligoninė-Šiaurės pr. Panaikint A34 užsukimą į Klinikas.Paskutinis taisė Garbanius; 2014.09.03, 21:47.
Comment
-
Kalbama apie didesnės talpos troleibusų reikalingumą, o ne apie būdus sugrūsti daugiau žmonių į troleibusą.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTruputį juokinga diskusija, ale kurio miesto transportas labiau prigrūstas, lyg tai būtų geriau negu neprigrūstas. VT turi važiuoti tokiu dažnumu, kad transporte būtų patogu keleiviams judėti.
Šilainiai yra atskira tema, nes ten važiuoja tik autobusai. O aš būtent abejoju ilgų troleibusų reikalingumu. Kaune, kaip suprantu, jie būtų reikalingi tik rytinio piko metu ir tik keliems reisams. Tai ar ne geriau būtų įsigyti keletą trumpų troleibusų?Parašė Komandoras Rodyti pranešimąTad sunkiai sutikčiau, kad vežioja orą ir nereikalingi dažnesni reisai ar talpesnės transporto priemonės. Bent piko metu.
Kaip suprantu, 4 maršrutas atidaromas 1 ir 2 troleibusų sąskaita. O tai reiškia, kad dabar troleibusai pasiims ir 43 autobuso keleivius.
Comment
-
Dabar galvoju, kokia bus misija neįmanoma su 1, 2 ir 4 trolių grafikų suderinimu. Kaip bežiūrėsi, priimtas gana keistas sprendimas.Parašė Mettal Rodyti pranešimąKalbama apie didesnės talpos troleibusų reikalingumą, o ne apie būdus sugrūsti daugiau žmonių į troleibusą.
Šilainiai yra atskira tema, nes ten važiuoja tik autobusai. O aš būtent abejoju ilgų troleibusų reikalingumu. Kaune, kaip suprantu, jie būtų reikalingi tik rytinio piko metu ir tik keliems reisams. Tai ar ne geriau būtų įsigyti keletą trumpų troleibusų?
Kaip suprantu, 4 maršrutas atidaromas 1 ir 2 troleibusų sąskaita. O tai reiškia, kad dabar troleibusai pasiims ir 43 autobuso keleivius.
Comment
-
taip tik is dalies gerai. didelis mazgas yra autob ir gelez stotys.Vilniuje stotys yra galines stoteles visiems stoties kryptimi vaziuoantiems marsrutams. Kaune stotys geografiskai nepatogiai issideste...Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKadangi dabar gyvenu Vilniuje, galvoju pradžioje pasivažinėti VT. Is man tinkancio transporto tinka T1, T3 ir T7. Nors T7 ir vazineja daznai, bet vaziuoja daznai pergrustas, kas man visai nepatinka. Kaune tik rytinio piko metu atsimenu sita vaizda.
Kaune reiketu manau dvieju greituju, dalinai atkartojanciu buvusiu mikrobu marsutus.
Tai dabartinio m57, padaryt atkarpa IX forto gatve-centras(buvusi T3 stotele)
Bei buvusio m42, padaryti 2ligoninė-Šiaurės pr. Panaikint A34 užsukimą į Klinikas.
Comment
-
o prie ko derinti?Parašė disident Rodyti pranešimąDabar galvoju, kokia bus misija neįmanoma su 1, 2 ir 4 trolių grafikų suderinimu. Kaip bežiūrėsi, priimtas gana keistas sprendimas.
Comment
-
Vilniuje jos jau dirba, tačiau vėlgi, jos būdavo pilnai išnaudojamos tik keliais rytiniais reisais, kai važiuodavo moksleiviai. Po transporto reformos neturiu žinių, kaip ten jos dirba. Mano manymu 15Tr labiau pasitarnautų 7 maršrute, kurį tikrai galima būtų pavadinti labiausiai apkrautu Vilniaus troleibusų maršrutu. Ir važiuotų jos ne tik piko metu, bet ir visą dieną, nes 7 tiek dieną, tiek vakare, važiuoja labai daug žmonių.
Comment
-
Tarpusavyje. Ko gero, prioritetas būtų 1 ir 4-o derinimas Juozapavičiaus prospekte.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąo prie ko derinti?
Comment
-
1 ir 4 uzsuks i klinikas, todel ir derinsis isvykimais is Islandijos, 4 marsruto marsrutinis intervalas bus maziausiai 11-15 min, jungtinis piko metu metu 5 -7 min.Parašė disident Rodyti pranešimąTarpusavyje. Ko gero, prioritetas būtų 1 ir 4-o derinimas Juozapavičiaus prospekte.
Comment
-
Man ir keista, kam taip sudetingai padare. Daryciau taip:Parašė disident Rodyti pranešimąDabar galvoju, kokia bus misija neįmanoma su 1, 2 ir 4 trolių grafikų suderinimu. Kaip bežiūrėsi, priimtas gana keistas sprendimas.
T1, vietoj planuojamo T4
T2, vietoj uzsukimo i Kauno pili, suktu rata pro centra ir nuo Birstono gatves griztu i sena trasa.
Comment
-
labai sumazetu duodamu kilometru skaicius.. i ta niekas demesio neatkeipia...ka duoda -imk.!Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan ir keista, kam taip sudetingai padare. Daryciau taip:
T1, vietoj planuojamo T4
T2, vietoj uzsukimo i Kauno pili, suktu rata pro centra ir nuo Birstono gatves griztu i sena trasa.
Comment
-
o is kur paimti troleibusu? nupiesti?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO tai tuos kilometrus negalima butu panaudoti marsutu dazninimui?
Comment
-
Is sutrumpejusios T1 trasos, atiduotu T2Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąo is kur paimti troleibusu? nupiesti?
Comment
-
troleibusu nemazes dabar 116, bus 122 T1 trasa netrumpeja. niekas nekalba apie mazinima.....Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIs sutrumpejusios T1 trasos, atiduotu T2
Comment
-
O is kur likusius 6 trauks? senas patvorines Skodas? Mano siulytu atveju net nereiketu nauju.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimątroleibusu nemazes dabar 116, bus 122 T1 trasa netrumpeja. niekas nekalba apie mazinima.....
Comment
Comment