Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tikslas tikrai neturetu buti nuplesti.
    Na, mokantieji mokestį jaustų paskatą naudotis VT, nes prisidėtų prie jo infrastruktūros gerinimo. O nuplėšti kuo daugiau yra visai neblogai - kuo daugiau pinigų, tuo daugiau galimybių gerinti VT paslaugų kokybę, plėsti infrastruktūrą ir t.t.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Traf Rodyti pranešimą
      Kalbant apie mūsų viešąjį transportą, mikriukiai iš tiesų buvo vienas greičiausių susisiekimo būdų, bet turbūt ir vienas nesaugiausių. Autobusų maršrutai irtvarkaraščiai bendru atveju nėra idealūs, bet kaip pastebime, Kauno VT po truputį kinta. Manau jis keisis tik į gerąją pusę, ypač kai įsitrauks Kautra. Laukiu nesulaukiu
      "Kautra" perima maršrutinių taksi bizniuką. Nieko gero iš to VT nebus. Kauno valdžia daro viską, kad tik kažkas parazituotų viešojo transporto sąskaita. Juk mikrobai ir toliau važiuos tais maršrutais, kuriuose daug keleivių ir graibys grietinėlę. Užuot sustiprinus kelis bazinius autobusų maršrutus, rinka atiduodama mikrobams. Išstūmus iš centro dalį autobusų, kai bus paleistas troleibusų eismas Parodos g., galima būtų sustiprinti autobusų eismą. Aišku, be naujų panaudotų autobusų pirkimo neapsieis. Bet tai normalu, parkas turi atsinaujinti.

      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Pritariu. Kaune per 10 metu kone revoliucija ivyko VT, niekas iskarto ir per diena nepasidaro.
      Neįvyko jokia revoliucija. Palaipsniui VT gerėjimas vyko. Jei mikrobai būtų visiškai išspirti, tai, sakyčiau, būtų revoliucija.

      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
      Na, mokantieji mokestį jaustų paskatą naudotis VT, nes prisidėtų prie jo infrastruktūros gerinimo. O nuplėšti kuo daugiau yra visai neblogai - kuo daugiau pinigų, tuo daugiau galimybių gerinti VT paslaugų kokybę, plėsti infrastruktūrą ir t.t.
      Jokios paskatos nejaustų. Arba reikalautų nemokamo VT visur ir visada. Nes mat mokesčius moka...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Užuot sustiprinus kelis bazinius autobusų maršrutus<...>
        Tai, ko gero, "per daug darbo". Kam mąstyti ir galvoti jeigu galima viską padaryti paprasčiau? Tad šis sprendimas nestebina, nes net neverta tikėtis, kad bus bandoma įgyvendinti kažkokių didelių reformų. O jų reiktų, ypač jei būtų visiškai naikinami mikriukai. Tuomet VT eismas t.y maršrutai ir tvarkaraščiai turėtų būti pertvarkomi. Kadangi nieks nieko reorganizuoti nesiruošia, o mikriukai, faktas, lieka, belieka džiaugtis, kad jų valdymą perima Kautra, nes jų paslaugų kokybė tikrai nėra bloga.

        Comment


          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Na, mokantieji mokestį jaustų paskatą naudotis VT, nes prisidėtų prie jo infrastruktūros gerinimo. O nuplėšti kuo daugiau yra visai neblogai - kuo daugiau pinigų, tuo daugiau galimybių gerinti VT paslaugų kokybę, plėsti infrastruktūrą ir t.t.
          Jus pernelyg drastiškai bandytumėte viską keisti. Nepamirškite drugelio efekto. Bet koks priverstinis ir nereikalingas kišimasis gali sugriauti egzistuojančią infrastruktūrą (be abejo, netiesiogiai).
          Jūsų ideologija suprantama - visus "sukišti" į VT. Tačiau paimkime kokį nors mikrorajoną, kuriame gyvena, pvz., bent 20000 gyventojų. Visus reikia nuvežti ten, kur jiems reikia (o ne ten, kur Jus nuspręsite). Kokiu dažniu turėtų važiuoti VT, norint sugebėti visus 20000 gyventojų "išgabenti" iš namų? Kiek maršrutų reikėtų sukurti?
          Dar vienas niuansas: tie, kurių darbas prasideda labai anksti, jie perka mašinas ir iš namų išvažiuoja 3:30 - 4:30. Paimkime jaunimą, kuris dažnai grįžinėja namo vėlai naktį. Reiškia, kad VT turėtų kursuoti nuolatos ir įspūdingu dažniu.
          Jūsų svajonių VT schema turėtų būti tokia: iš kiekvieno mikrorajono važiuoja greitas VT (įsivaizduoju tik metro) į miesto centrą ir ten žmonės persėda į kito maršruto metro. Taip pat egzistuotų žiedinė metro trasa, jungianti visą miestą. Niuansų labai daug, tačiau net tas Jūsų "plėšikavimas" neleistų sukurti geriausio ir įspūdingai dažnai kursuojančio VT. Kodėl? Visada atsiras tam tikras "bet", kuris sugriaus viską.

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Aišku, kad sutikčiau. Esu už ekologiją ir protingą mąstymą, o ne dėl savanaudiškų paskatų naudojamą individualų transportą - daugiausia viename automobilyje sėdi tik 1 vienas žmogus, o tai sukuria milžinišką transporto srautą, taršą, aplinkos triukšmą, nesaugų eismą gatvėse, ir dar trukdo viešajam transportui greičiau pasiekti tikslą.

            Troleibusams elektra ir yra kuras
            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
            Butent automobiliu apmokestinimas yra tai, ko reikia Apmokestinus automobilius butu galima isstumti visus 5k lt ir maziau kainuojancius lauzus, daugiau apkrauti viesaji transporta ir siek tiek galiausiai normalizuoti situacija keliuose. Nera jokioj europoj normalu, kai pacanas 18tam gimtadieniui gauna bimbala 318i compact arba A4 uz 3k lt ir su juo issitasko galiausiai. Masinu kiekis keliuose taip pat sunkiai koreliuoja su ju kiekiu kiemuose Aisku su salyga, kad tas mokestis butu paremtas CO2 ir masinos amzium, o ne is lempos sugalvotu variklio turiu.

            Uzburtas ratas gaunasi, nes mikriukai naudojami tam, kad del nepakankamos VT apkrovos reikia siusti nedidelius kiekius is tasko A i B, o likes VT tampa apleistas ir nepatrauklus, del ko dar maziau zmoniu nori juo naudotis, o tai vel skatina vazinet savu transportu

            Jums matomai patiktų važinėti pergrūstame autike , ar trolike Tai jei tokie protingi , pabandykit paaiškinti tiem pacanams
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              "Kautra" perima maršrutinių taksi bizniuką. Nieko gero iš to VT nebus. Kauno valdžia daro viską, kad tik kažkas parazituotų viešojo transporto sąskaita. Juk mikrobai ir toliau važiuos tais maršrutais, kuriuose daug keleivių ir graibys grietinėlę. Užuot sustiprinus kelis bazinius autobusų maršrutus, rinka atiduodama mikrobams. Išstūmus iš centro dalį autobusų, kai bus paleistas troleibusų eismas Parodos g., galima būtų sustiprinti autobusų eismą. Aišku, be naujų panaudotų autobusų pirkimo neapsieis. Bet tai normalu, parkas turi atsinaujinti.




              O tai 6-to autiko negalėtų tada dažniau paleisti kursuoti? Galėtų , tik kažkas matomai "neleidžia" parkui , kadangi nuo garliavos iki centro ir toliau mikrai renkasi žmonės nuo kiekvieno stulpo...
              Neskubėk ir nespėsi.

              Comment


                Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                Aplamai pas vairuotoja reikia branginti perkamų bilietų kaina nes vairuotojas ne kontrolierius o vairuotojas ir turi sutelkti dėmesį į vairavimą. O kai pardavinėja bilietėlius vairuojant tai yra avarinės situacijos sudarymas kuri sudaro pats perkantysis .
                Tai vairuotojas turi parduoti stovint stotelėje , o ne judėdamas - pajudėjęs... Beto jei brangtu pas vairuotoja , tai kogero važiuočiau mikrobu , nuosavu automobiliu , nes E- bilietą pirkt man neaktuolu. Dėl keleto kartų mokėt ten nesamoningą kainą... Dar už tą kortelę kažkiek
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                  Tai vairuotojas turi parduoti stovint stotelėje , o ne judėdamas - pajudėjęs... Beto jei brangtu pas vairuotoja , tai kogero važiuočiau mikrobu , nuosavu automobiliu , nes E- bilietą pirkt man neaktuolu. Dėl keleto kartų mokėt ten nesamoningą kainą... Dar už tą kortelę kažkiek
                  Bet tu išsivaizduoji kiek autobusai vėluotu jei pardavinėtu tik stotelėse, minimum 10min. Ir kartoju vairuotojas yra ne kasininkas ir ne kontrolierius kad turėtu bilietus pardavinėti. Tegul galvoja arba visai naikinti pardavimus TP arba kiekviename autobuse sodina konduktorius kaip 150ame.
                  Kortelės kaina 6lt lyg, vienkartinis važiavimas 2lt + 30min galimybė persėsti nemokamai. Tokie dalykai yra tam kad tokie kaip tu konservatyvus žmonės pradėtu mažiau trugdyti vairuotojus ir pradėtu naudoti e.bilietą.
                  Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.06.10, 17:49.

                  Comment


                    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                    Bet tu išsivaizduoji kiek autobusai vėluotu o TS taisyklėse yra punktas kad VT i/iš stoteliu turi išvykti laiku +-1min. Pagal tokia pozicija visi vėluotu minimum 10min ir jau senei butu atimti leidimai KA vežti žmones
                    O jei kamštis? Kažkada su dėdę važiavom , jis irgi vairuoja autobusą , tai megą pasiekėm kažkur 15 min vėluodami.
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                      O tai 6-to autiko negalėtų tada dažniau paleisti kursuoti? Galėtų , tik kažkas matomai "neleidžia" parkui
                      Tas kažkas, tai Kauno rajono savivaldybė

                      Comment


                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                        O jei kamštis? Kažkada su dėdę važiavom , jis irgi vairuoja autobusą , tai megą pasiekėm kažkur 15 min vėluodami.
                        Tai buvo nereguliarus reisas , tai turėjo buti baudžiamas vairuotojas. Dabar vairuotojei jei veluos daugiau nei 6min turės kelionės lape rašyti viska kodėlo vėlavo. Vėliau kai baigsis remontai Savanorių pr ir Petrausko g leidžiamas vėlavimas sumažės iki 4-5min
                        Beto troleibusai ir autobusai negalės važiuoti anksčiau 1min nuo grafiko.
                        Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.06.10, 18:06.

                        Comment


                          Noreciau zinoti ar cia phototrans.eu kvailioje ar tikrai 353 jelcz nurasytas raso kad 2014???
                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                          Comment


                            Kvailioja tavo teksto suvokimas - Autroliui jis priklausė iki 2014, iki susijungimo su Kauno autobusais.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                              Tas kažkas, tai Kauno rajono savivaldybė
                              Siūlau neburti iš kavos tirščių, jei gerai nežinai situacijos.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Posėdžio data – 2014-06-25

                                Laikas – 11.00 val.

                                Vieta – Laisvės al. 96, Mažoji salė

                                1. Dėl autobusų maršruto Geležinkelio stotis–Europos pr.–Akademija–Ringaudai.
                                2. Dėl priemiestinių autobusų stotelių vietų ir pavadinimų.
                                3. Dėl 150-ojo autobusų maršruto Mastaičiai–Kaunas–Karmėlava–Salupiai.
                                4. Dėl autobusų ir troleibusų eismo rudens-žiemos sezono metu.



                                Komisijos pirmininkas Steponas Vaičikauskas

                                www.kvt.lt

                                Comment


                                  Nuo kada rajoninis 150 važiuoja į Salupius?
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                    Tai vairuotojas turi parduoti stovint stotelėje , o ne judėdamas - pajudėjęs... Beto jei brangtu pas vairuotoja , tai kogero važiuočiau mikrobu , nuosavu automobiliu , nes E- bilietą pirkt man neaktuolu. Dėl keleto kartų mokėt ten nesamoningą kainą... Dar už tą kortelę kažkiek
                                    Kodėl 2Lt būtų nesąmoninga kaina dabar perkant už 2.40Lt (ar taitinkamai 1 ir 1.20) ?
                                    Negana to patogumas, kad nereikia krapštyti monetų, bei patogumas, kad gali persėsti nemokamai.
                                    Griežtai raginu tuojau pat nusipirkti kortelę ir pajusti naudą.

                                    Comment


                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                      Nuo kada rajoninis 150 važiuoja į Salupius?
                                      Pradėjo važiuoti panašiai tarp 2006-2009 metų. Salupiai yra Jonavos rajone. Tai yra sodų bendrijų vietovė, kurioje pastarąjį dešimtmetį apsigyveno nuolatiniai gyventojai ir daugelis jų dirba ir mokosi Kaune arba Karmėlavoje. Į Salupius autobusas važiuoja keliskart per dieną visomis savaitės dienomis.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Toks klausimas:
                                        Nežinote kiek iš viso Kaune yra Solaris Urbino 12 ir Solaris Urbino CNG autobusų?
                                        Ačiū.
                                        My Flickr
                                        My Trainpix

                                        Comment


                                          Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                                          Toks klausimas:
                                          Nežinote kiek iš viso Kaune yra Solaris Urbino 12 ir Solaris Urbino CNG autobusų?
                                          Ačiū.
                                          Solaris Urbino 12 - 55 vnt.; Solaris Urbino CNG - 24 vnt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X