Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kadangi 39 aptarnauja periferiją - rajoną (Neveronys) ir Palemoną, tai stotis yra logiškas galinis punktas.
    Ne tik nelogiskas, bet ir ypatingai kvailas. Zmones vaziuoja i centra, o ne i stoti.
    Dalinti marsruta irgi nera prasmes - jokio skirtumo ar tuos pacius kilometrus vaziuos 1 marsrutas ar 2 dalinsis pusiau. O minusas - nepatogumai keleiviams.

    Ir isvis kuo cia visiems knieti ta 39 suzlugdyt, pastoviai islenda pilypai is kanapiu su kokiais nors "patobulinimais".
    Paskutinis taisė Gator; 2014.04.17, 17:49.

    Comment


      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
      Reikia 39 dalinti į tris dalis. Tokio ilgio yra, ko gero, ir tarpmiestinių maršrutų.
      39 Stotis – Neveronys
      45 Stotis – Baltų pr.
      24 Stotis – Romainiai.
      Taip buvo prieš 15 metų, prieš sujungiant krūvas maršrutų.
      Galų gale, dabar galima persėsti.
      Jo ypac geras persedimas sestadieni,isbandziau savo kailiu,nespejau persest nes pirmas kuriuo vaziavau velavo apie 4-5 min,i pili o persest reikejo uz minutes i T7, vijausi sest i kita t16, tai tas ir prieki vaziavo pagal grafika, tai teko ozeskienes laukt sekancio ir moket papildomus 2 litus, tai kad nesvaikit apie tuos patogius persedimus.

      Comment


        Persėdimas nėra blogai:
        1) kai tu atvyksti į persėdimo tašką ir kita reikiama transporto priemonė ten atvažiuoja po 4-5 minučių.
        2) kai antras tau reikiamas maršrutas kursuoja pakankamai dažnai.

        Jeigu tavo TP vėluoja, tu atvyksti į persėdimo tašką pavėlavęs, laikas persėsti 2-3 min (ko pasekoje antra TP nuvažiuoja), o kita TP po 15 minučių - tau jau yra blogai.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Ne tik nelogiskas, bet ir ypatingai kvailas. Zmones vaziuoja i centra, o ne i stoti.
          Dalinti marsruta irgi nera prasmes - jokio skirtumo ar tuos pacius kilometrus vaziuos 1 marsrutas ar 2 dalinsis pusiau. O minusas - nepatogumai keleiviams.

          Ir isvis kuo cia visiems knieti ta 39 suzlugdyt, pastoviai islenda pilypai is kanapiu su kokiais nors "patobulinimais".
          Kvaila yra periferinį privežamąjį maršrutą įsileisti taip giliai į miestą. Stotis yra tinkamiausias galinis taškas. Toliau kelionę galima tęsti troleibusais ir kitais autobusais. 39 neturi dubliuoti miesto maršrutų, kurių nuo stoties į centrą pakankamai daug. Kas nuolat važinėja, tas turi mėnesinį. O kas važiuoja su vienkartiniais, tokių yra labai nedaug. Turint omenyje, kad Petrašiūnų gyventojai turi dažniau kursuojančius troleibusus ir be persėdimo gali pasiekti centrą, tai lieka tik Palemono ir Neveronių gyventojai be mėnesinio. Kiek tokių? Nedaug. Gali susismokėti, ypač Neveroniškiai neturėtų reikšti pretenzijų - ne mieste, o rajone gyvena.

          Comment


            Kaune keleivius mikroautobusais veš vienas vežėjas

            http://ebus.lt/keleivinio-transporto...nas-vejas.html

            Comment


              http://ebus.lt/keleivinio-transporto...nas-vejas.html
              „Pažadame, jog mieste neliks lenktynių tarp įvairių rūšių transporto priemonių, mokesčių slėpimo – kitaip tariant, laužysime visus apie maršrutinius mikroautobusus susiklosčiusius stereotipus“, - žada bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

              Taip tikrai neliks tu lenktyniu tarp mikroautobusu, senai taip reikejo padaryt, nes stavkes buvo visada ir visur. Bus vairuotojam mokama alga, o ne stavkes kaip dabar yra dirbama, kad surinkt stavke , kurui ir sau kad liktu dienos algos bent 100 auru, gan padori visos socialines garantijos viskas rodoma,nebus slepiami mokesciai ir dirbama po 8-9 valandas vaziavimo, o ne po 15-16 valandu per diena kaip iki siol.Saunu ,kad nors dabar susiprotejo, nu aisku kas spejo prisiplest dirbdami uz stavkes, dabar bus gilus trauras...

              Comment


                Ką jis ten laužys, neįdomu. Esmė tame, kad tokio dalyko kaip maršrutiniai taksi neturi būti. Dabar vėlgi mikrobai parazituos gan pelninguose maršrutuose beros 7 metus (o tai yra daug; tendencijos gi vedė iki visiško mikrobų išnykimo, kas būtų natūralu ir labai gerai), kur keleivių yra daug, o miesto valdžia turi interesų neleisti jais kursuoti normaliems autobusams. Autobusas kas pusvalandį, o mikrobai kas 5 minutes...

                Comment


                  Šiap aš siūlau, kad 46 maršruto autobusų grafiku padidintų reisų skaičių, arba nors padarytų kai ir šeštadienio grafiku. Nes sekmadienį važinėja autobusai kas dvi valandas, žemagrindis soleris. Nėra vietos net stovėt!! Arba nors išleistų naują ilgą autobusą... Ką jūs apie tai manot?

                  Comment


                    Tikuosi kad nuo Rugpučio 1d nebus tokiu dalykų kaip mirkoautobusu stabdymas bet kur , būtu galima stabdyti tik stotelėje.
                    Dėl 46 maršruto autobuso pritariu, reiktu kad sekmadienį važiuotu panašiu grafiku kaip šeštadienį tik, kad vienpamainis grafikas pradėtu važiuoti is geležinkelio stoties apie 8:30.
                    Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.04.18, 15:07.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ką jis ten laužys, neįdomu. Esmė tame, kad tokio dalyko kaip maršrutiniai taksi neturi būti. Dabar vėlgi mikrobai parazituos gan pelninguose maršrutuose...
                      Nenusibodo kartotis? Per tiek laiko, kiek Jus esate pašalintas, galėjote sugalvoti naują problemą ir ją aprašinėti kiekviename pranešime.

                      Comment


                        Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                        Tikuosi kad nuo Rugpučio 1d nebus tokiu dalykų kaip mirkoautobusu stabdymas bet kur , būtu galima stabdyti tik stotelėje.
                        Dėl 46 maršruto autobuso pritariu, reiktu kad sekmadienį važiuotu panašiu grafiku kaip šeštadienį tik, kad vienpamainis grafikas pradėtu važiuoti is geležinkelio stoties apie 8:30.
                        Tai kas blogai, kad jie stabdo, kur stabdo keleivis, juk jis keleivis moka pinigus, nereik varnas gaudyt vaziuojant,viena ranka vaira sukiojant ir dairytis i salis, aisku dabar pavasaris graziu mergu islinndo su miniakais, o sekt kelia ir aisku numatyt kazkiek i prieki, ar stabdys ar pristabdys ir taip toliau. Matosi, kad raso neapsiplunksnave vairuotojai, veteranai ir profai del to problemu sau ir kitiem nekelia.
                        QUOTE=Gintaras663;793928]Tikuosi kad nuo Rugpučio 1d nebus tokiu dalykų kaip mirkoautobusu stabdymas bet kur , būtu galima stabdyti tik stotelėje.
                        Dėl 46 maršruto autobuso pritariu, reiktu kad sekmadienį važiuotu panašiu grafiku kaip šeštad[ienį tik, kad vienpamainis grafikas pradėtu važiuoti is geležinkelio stoties apie 8:30.[/QUOTE]

                        Ant to jie ir yra marsrutiniai taksi, kad stos kur reik keleiviui ilipt ar islipt, tik neliks stavkiu, jie dirbs uz alga ir darbo valandas kiek priklauso oficialiai 8-9 vairavimo.Tai labai gerai kad sutvarkys sita besitesusia eile metu betvarke. Dar vienas klausimas tik, kur pades tuos geltonus tranzitus davarytus iki galo , nu gal kokie is pietu ir nupirks kaip buvo pries tai kai keite i geltonus tranzitus, tai kazkokai visus supirko, o kaip bus su siai pamatysim po rugpjucio menesio.
                        Paskutinis taisė uksas; 2014.04.18, 16:11. Priežastis: papildymas

                        Comment


                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          Nenusibodo kartotis? Per tiek laiko, kiek Jus esate pašalintas, galėjote sugalvoti naują problemą ir ją aprašinėti kiekviename pranešime.
                          Šiuo atveju Al1 teisybę pasakė, aš taip pat ne visiškai sutinku su naujų trasų parinkimu. Tačiau niekas nebūtų norėjęs dalyvauti konkurse, kuriame reikėtų vežti tokiais maršrutais, kuriuose vargu, ar daug uždirbsi. Reikėjo visą reikalą daryti arba taip, kaip padarė, arba galvoti apie dotacijas.

                          Comment


                            Parašė Kaubojus Rodyti pranešimą
                            Ant to jie ir yra marsrutiniai taksi, kad stos kur reik keleiviui ilipt ar islipt, tik neliks stavkiu, jie dirbs uz alga ir darbo valandas kiek priklauso oficialiai 8-9 vairavimo.Tai labai gerai kad sutvarkys sita besitesusia eile metu betvarke. Dar vienas klausimas tik, kur pades tuos geltonus tranzitus davarytus iki galo , nu gal kokie is pietu ir nupirks kaip buvo pries tai kai keite i geltonus tranzitus, tai kazkokai visus supirko, o kaip bus su siai pamatysim po rugpjucio menesio.
                            Manau jus esat nesusipazines, kaip vairuotojai dirba iki siol Kautroje darbo diena standartiskai 12-14 kartais 16 val trunka ir nemanau kad su mikriukais kazkas pasikeist ir zmones prades dirbti kaip priklauso po 8-9 val i diena.
                            Paskutinis taisė Kaubojus; 2014.04.18, 17:37. Priežastis: citavimas

                            Comment


                              Parašė Kaubojus Rodyti pranešimą
                              Manau jus esat nesusipazines, kaip vairuotojai dirba iki siol Kautroje darbo diena standartiskai 12-14 kartais 16 val trunka ir nemanau kad su mikriukais kazkas pasikeist ir zmones prades dirbti kaip priklauso po 8-9 val i diena.
                              Konkretūs pavyzdžiai? Kautra aptarnauja toli gražu ne miesto maršrutus, o ten kontrolė yra griežtesnė.

                              Vilniuje atėjus privatiems vežėjams, niekas nedirba po 2 pamainas - absoliučiai visi keičiasi tada, kai tai numatyta grafike. Kaune irgi niekas nedirbs 2 pamainas vietoje 1, jeigu išvis tvarkaraščiuose yra numatyti pamaininiai grafikai.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Kontrole gal ir grieztesne bet kas is to jei VKTI atvaziavus i kauno autobusu stoti i kautros vairuotojus/autobusus, net neziuri ir idomu kodel .
                                Pavyzdziai Priemiestiniai:
                                Darbo pradzia 5:40 darbo pabaiga 19:45 Per sia pamaina vairuotojas vaziuoja 6:05, 8:10 i Bategala 2 ratai ir i Vilkija p. Padauguva 12:40 ir 17:20 taip pat 2 ratai.
                                Tarpmiestinis: Darbo pradzia 5:00 darbo pabaiga 18:40 per sia pamaina vaiuruotojas vaziuoja i Mazeikius p. siaulius 5:25.

                                Na taip vairavimo mes ir turim 9-10~ val, bet sudejus visus stovevimus, uz kurios kautra vairuotojam nemoka, o tik uz vaziavimus turim 12-14 val, kaip jau minejau. Taip pat reali darbo pradzia buna, ne tokia kokia uzrasiau, kadangi is vairuotoju reikalaujama ateiti min pusvalandi, o ziema ir visa valanda anksciau i darba, uz kuria taip pat niekas nemoka o darbo pabaiga tai tiesiog, kada gristi po reiso i stoti laikas pagal grafika o uz grizima i parka, kuro pilima, autobuso nuplovima ir pinigus pridavus uzima dazniausiai 40min~ jau skubinantis o kartais ir valanda virsaus uz kuria niekas nemoka tai reali diena buna tarkim 4:30~ pradzia pabaiga 19:20~. Negana to kad dirbama po tiek valandu dar dirbi ir po 6 dienas +2 laisvos slenkanciu grafiku( nors pagal istatyma turi but tiek visos valandos apmokamos tiek 6 diena turi dirbti tik 4 val, nors vasara kartais buna 7 dirbi ir 1 laisva turi )

                                Comment


                                  Už ką mokama ar nemokama - čia įmonės vidaus reikalas. Vairavimo režimas pirmuoju (priemiesčio) pavyzdžiu tikrai nepažeidžia įstatymų, kai tarp reisų yra 2 atstovos po 2 ir daugiau val.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Taip aš iki galo ir nesupratau, Buvo skalambijama, kad juose veiks elektroninė bilieto sistema, o dabar jau kalbama, kad "prireikus" gali būti įdiegta, tai kaip supratau jos nebus
                                    Nesuprantu, koks tikslas padaryti tokį patį šūdą, kaip ir šiuo metu yra
                                    Keistuolių šalis su keistuolių įstatymais ir tvarka....

                                    Comment


                                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                      Nenusibodo kartotis? Per tiek laiko, kiek Jus esate pašalintas, galėjote sugalvoti naują problemą ir ją aprašinėti kiekviename pranešime.
                                      Kartojimas - mokymosi pagrindas. Gal pagaliau suprasite, kad remiate ne normalų VT, o kažkokį pereinamojo laikotarpio anachronizmą, parazituojantį normalaus VT sąskaita.

                                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                                      Šiuo atveju Al1 teisybę pasakė, aš taip pat ne visiškai sutinku su naujų trasų parinkimu. Tačiau niekas nebūtų norėjęs dalyvauti konkurse, kuriame reikėtų vežti tokiais maršrutais, kuriuose vargu, ar daug uždirbsi. Reikėjo visą reikalą daryti arba taip, kaip padarė, arba galvoti apie dotacijas.
                                      Reikėjo kiek pakoreguoti kai kuriuos maršrutus ir palikti taip, kaip yra. Po poros metų mikrobai praktiškai būtų patys nunykę. O jei vienas kitas maršrutas vis dar gyvuotų, tiesiog nebeskelbti naujo konkurso, bet jų vietoje paleisti autobusus.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Kartojimas - mokymosi pagrindas. Gal pagaliau suprasite, kad remiate ne normalų VT, o kažkokį pereinamojo laikotarpio anachronizmą, parazituojantį normalaus VT sąskaita.
                                        Taip, taip, girdėjau, mes esame neišprusę, o Jus neva vargšas disidentas, kurio niekas nesupranta.

                                        Comment


                                          Patinka mikrobai? Patinka lygiuotis viešojo transporto srityje su Rusiją, Ukrainą ar Afrika?
                                          Jei neturi ką rašyti, tai nerašyk.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X