Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Wut? Kodėl čia taip?
    Lyg čia ne Ecolines kur daužtais autobusais važiuoja
    Neįsivaizduoju kaip jis Vilnių pasiekė. Bet nuo stoties iki TOKSo parko kažkaip sugebėjo nuvažiuoti ir taip...
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Lux Express šiuo metu atlieka keleivių apklausą, siekiant išsiaiškinti, kokio papildomo sustojimo Varšuvoje, apart Centrinės, keleiviai labiau norėtų - Marymonto stoties ar Zachodnės. Tad, galimas dalykas, kad į pagrindinę Varšuvos stotį sugrįš kompanijos autobusai.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Pokyčiai nuo liepos mėn.

        Lux Express dažniau važiuos tarp Vilniaus ir Rygos - nuo liepos 3 d. bus net 11 kasdienių išvykimų (šiuo metu 10). Taip pat, nuo šiol 6 kartus per dieną šiuo maršrutu važiuos autobusai su "Lux Express Lounge" (verslo klasės) vietomis. Lieka vienintelis tiesioginis maršrutas naktinis Vilnius-Talinas, dieniniai reisai bus vykdomi su persėdimu Rygoje.
        Taip pat 2 kartus per dieną bus organizuojamas maršrutas Ryga-Minskas (šiuo metu 1 išvykimas per dieną). Prie naktinio reiso prisideda dieninis. Šiuo maršrutu, kaip ir anksčiau, negalima vykti iš Vilniaus į Minską, tačiau galima iš Vilniaus ar Panevėžio į Rygą bei iš Panevėžio į Minską ir atgal.

        Taip pat Minsktrans nuo liepos 11 d. didina reisų skaičių į Lietuvą:
        *Minskas-Vilnius-Kauno oro uostas-Kaunas (naktinis reisas, iš Minsko išvykimas 23.30) - reisai bus vykdomi kasdien (šiuo metu penkis kartus per savaitę).
        *Minskas-Vilnius (iš Minsko 12 val., iš Minsko 17.30 val.) - reisai bus vykdomi kasdien (šiuo metu - tris kartus per savaitę).
        *Minskas-Kaliningradas per Vilnių, Vievį, Kauną, Marijampolę (iš Minsko 20.30 val., iš Vilniaus 00.50 val.) - reisai bus vykdomi keturis kartus per savaitę (nuo ketvirtadienio iki sekmadienio, šiuo metu tik penktadienį).
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Ar Minsktrans reisais galima keliauti tarp Vilniaus ir Kauno?

          Comment


            Kasose tikriausiai neparduoda, bet jevrikus į kišenę vairuotojai turbūt tikrai neatsisakys įsidėti, jei tik autobusas nepilnas.

            Comment


              Bet man įdomu oficialiai. Pvz., Vilnius-Kaliningradas (Koenig Avto) reisu anksčiau ne kartą esu važiavęs iki Kauno ir gavęs bilietą. Paskutinį kartą (prieš porą metų) Vilniaus stotyje į autobusą netgi įlipdavo TOKSo konduktorius su bilietų aparatu, parduodavo bilietus, o prieš pat išvykstant išlipdavo. Kaunas-Minskas reisu kažkada irgi būdavo oficialiai galima važiuoti iki Vilniaus. Galbūt dabar tai pasikeitę? Būtų gerai žinoti oficialią situaciją, ypač kai planuoji važiuoti vidurnaktį ir nori būti užtikrintas, kad tave priims į autobusą.

              Comment


                Tai reikia tiesiog stotyje pasiteirauti.

                Comment


                  Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                  Bet man įdomu oficialiai. Pvz., Vilnius-Kaliningradas (Koenig Avto) reisu anksčiau ne kartą esu važiavęs iki Kauno ir gavęs bilietą. Paskutinį kartą (prieš porą metų) Vilniaus stotyje į autobusą netgi įlipdavo TOKSo konduktorius su bilietų aparatu, parduodavo bilietus, o prieš pat išvykstant išlipdavo. Kaunas-Minskas reisu kažkada irgi būdavo oficialiai galima važiuoti iki Vilniaus. Galbūt dabar tai pasikeitę? Būtų gerai žinoti oficialią situaciją, ypač kai planuoji važiuoti vidurnaktį ir nori būti užtikrintas, kad tave priims į autobusą.
                  Pilnai pritariu, kad noras būti užtikriantam yra svarbus dalykas. Ir ne kartą čia forume panašų klausimą uždaviau. deja, sulaukiau daug pamastymų, paporinimų ir nieko konkretaus...

                  Comment


                    Tai reikia tiesiog nueiti į stotį. Ne visiems toks poreikis važiuoti naktį yra ir noras sužinoti kaip yra tik iš smalsumo nekyla.

                    Comment


                      O kokį būtent reisą turite omeny? Kokiu važiuoti į Kauną yra aktualu? Yra juk TOKS`o autobusas į Palangą 23 val., kuriuo tikrai galima važiuoti O vėliau tik Baranovičių AP (23.50 val.), ir tai tik kas antrą dieną.

                      Ar tas naktinis Palangos autobusas yra toks populiarus, kad jame dažnai nėra laisvų vietų? Gal kas žino? Pats nesinaudoju, tai negaliu pasakyti.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Visų pirma, ačiū už atsakymus. Nors kol kas atsakymo nėra. "Reikia paklausti stotyje" - ne atsakymas. Lygiai taip pat galiu klausti ir ekspertų forume (kaip šis), iš kurio dalyvių galbūt kažkas geriau žino situaciją, yra išbandęs arba dirba toje pačioje stotyje. Beje, nenustebčiau, jei stotyje būčiau dezinformuotas - mat jei bilieto neparduoda stotyje, dar nereiškia, kad jo negali parduoti vairuotojas. Šiuo metu tai nėra labai aktualu, bet, manau, daugelis čia diskutuojame dėl smalsumo, susijusio su mūsų domėjimosi sritim. Ir niekada nežinai, ar tai kada nors tau ar tavo draugams/svečiams netaps aktualu. Pvz., gali būti reikšmingas skirtumas išvykti iš Vilniaus 23.00 ir 23.50. Arba poreikis nuvykti iš Kauno oro uosto į Vilnių (ar atvirkščiai) Minsko reisu, jei jis pigesnis negu Ollex.

                        Comment


                          Vakar (liepos 7 d., penktadienį) 18 val. Kauno autobusų stoties elektroninis tvarkaraštis rodė, kad dar neatvažiavęs atvažiuoti 12:00 val turėjęs autobusas Truskavecas-Vilnius. Šešių valandų vėlavimas - dalykas ne eilinis !

                          Comment


                            Eilinis dabar. Tiesiog grafikas sudarytas blogai, neatsižvelgiant į realijas. Jau ne tie laikai, kai Ukrainos - Lenkijos sieną galima buvo kirsti per 1-2 val. Dabar ant sienos lenkai labai krato.

                            Comment


                              Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                              Visų pirma, ačiū už atsakymus. Nors kol kas atsakymo nėra. "Reikia paklausti stotyje" - ne atsakymas. Lygiai taip pat galiu klausti ir ekspertų forume (kaip šis), iš kurio dalyvių galbūt kažkas geriau žino situaciją, yra išbandęs arba dirba toje pačioje stotyje. Beje, nenustebčiau, jei stotyje būčiau dezinformuotas - mat jei bilieto neparduoda stotyje, dar nereiškia, kad jo negali parduoti vairuotojas. Šiuo metu tai nėra labai aktualu, bet, manau, daugelis čia diskutuojame dėl smalsumo, susijusio su mūsų domėjimosi sritim. Ir niekada nežinai, ar tai kada nors tau ar tavo draugams/svečiams netaps aktualu. Pvz., gali būti reikšmingas skirtumas išvykti iš Vilniaus 23.00 ir 23.50. Arba poreikis nuvykti iš Kauno oro uosto į Vilnių (ar atvirkščiai) Minsko reisu, jei jis pigesnis negu Ollex.
                              Nėra gerai spekuliuoti gandais ir kitam žmogui teikti nepatvirtintą ir neoficialią informaciją. Todėl mano pranešimuose, kuriuos rašiau anksčiau, buvo tik ta informacija, kuri yra oficialiai patvirtinta, t.y. dėl kurios aš esu tikras. Oficiali situacija šiam momentui yra tokia, kad, pagal ES (ir, atitinkamai, Lietuvos) įstatymus kabotažiniai pervežimai yra draudžiami, todėl OFICIALIAI užsienio šalies (Baltarusijos) vežėjas Lietuvos viduje vežti keleivių negali. Todėl OFICIALIAI ir bilietai į tokį maršrutą negali būti parduodami. Tai informacija, dėl kurios aš esu tikras, dėl to tokį atsakymą ir pateikiu.

                              Dabar pereinam prie neoficialios informacijos iš serijos "Odna Babuška Skazala". Sklando gandai, kad kai kurie Minsktrans ar kitų baltarusių vežėjų vairuotojai yra sukalbami ir už grynus "į kišenę" gali nuvežti iš Vilniaus į Kauną. Gali būti, kad taip ir yra. Bet tai tėra gandai, oficialiai nepatvirtinti. Ir dar labai priklauso nuo vairuotojo, vienas sukalbamesnis ir paveš, kitas griežtai atsisakys ir paliks ant ledo. Taigi nėra jokios garantijos, kad, pavyzdžiui, Baranovičių AP vairuotojas tikrai nuveš iš Vilniaus į Kauną. Ir pats nesu tuo įsitikinęs. Aš ir pats, kaip nežinantis situacijos, negaliu nieko garantuoti. Dėl to, būdamas adekvatus žmogus, besiteiraujančiam forumiečiui NESIŪLYSIU specialiai laukti Baranovičių AP autobuso, nes tokiu atveju žmogus, pasiklausęs mano pasiūlymo, rizikuos likti ant ledo ir būti priverstas ieškoti nakvynės Vilniuje.

                              Kodėl siūlau važiuoti naktiniu tarpmiestiniu TOKS autobusu, važiuojančiu į Palangą? Nes esu 100 proc. įsitikinęs, kad juo galima bus nuvažiuoti į Kauną. Nes tai yra oficialiai patvirtinta informacija. Ir dar pasiūlysiu apsidrausti ir įsigyti bilietą iš anksto, kaip garantiją, kad tikrai pavyks išvažiuoti. Juk maža kas, gal keleivių bus daugiau nei vietos autobuse.

                              Kaip minėjau, nesu rizikos mėgėjas, todėl ir gandais iš anksto tikėti nelinkęs.

                              Dabar grįžtant prie tarptautinių autobusų, važiuojančių iš Vilniaus pro Kauną, tvarkaraščių. Pasižiūrėjau grafikus ir labai nustebau. Na, nepamačiau nei vieno tarptautinio autobuso, kuris iš VIlniaus išvažiuotų tokiu laiku, kai panašiu metu link Kauno nevažiuotų nei vienas tarpmiestinis autobusas. Na, tik Baranovičių AP 23.50 val., bet 23 val. išvažiuoja minėta "naktinė Palanga". Visi kiti tarptautiniai link Kauno išvyksta panašiu metu su tarpmiestiniais, tad kaip ir nėra poreikio važiuoti pirmaisiais. Dėl to kiek ir nustebau, kad taip aktyviai diskutuojama dėl galimybę važiuoti į Kauną tarptautiniais autobusais. Na, naktį po vidurnakčio iki paryčių nei vienas tarptautinis autobusas iš Vilniaus link Kauno nevažiuoja. Ryte į Kauną pirmasis autobusas 5:45 val. Tuo tarpu į Kauno Oro uostą veža Ollex.

                              P.S. Minsktrans autobusai, grįžtantys iš Kauno į Baltarusiją, pro oro uostus neprasuka. Prasuka tik Ecolines, bet čia jau visai kito lygio kompanija, ten vairuotojai yra griežčiau kontroliuojami ir negali imti grynųjų pinigų iš keleivių (bilietais jie neprekiauja, skirtingai nei Lux Express ar Minsktrans vairuotojai). Todėl Ecolines vargu ar užsiims tokiais dalykais, kaip pervežimai "į kišenę".
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Mitas - is tiesu ES teises aktai kabotazo nedraudzia:
                                http://eur-lex.europa.eu/legal-conte...9R1073&from=EN

                                Kiek ziurejau Lietuvos istatymus - jie irgi nedraudzia, nors galbut kazka praziurejau. Buciau dekingas uz nuoroda, kur yra toks draudimas.

                                Comment


                                  Nedraudžia, bet, kiek pamenu, abi šalys neturi būti prieš. Panevėžio AP Panevėžys - Bauska - Riga atveju, latviai buvo prieš, kad lietuviai vežtų žmones iš Bauskos į Rygą (tai buvo pagrindinį autobuso užpildymą daranti stotelė - sieną autobusas kirsdavo su 2-3 keleiviais), ir labai greit visi trys reisai per dieną buvo uždaryti.

                                  Comment


                                    Teise aktų nežinau, bet lyg tikrai kabotažas nėra draudžiamas. Kaip pavyzdys Ecolines ir Regiojet gali vežti keleivius Vokietijos tarpmiestyje, nors lyg abi nėra registruotos Vokietijoje.

                                    Comment


                                      Tai nesvarbu, registruota ar ne. Jeigu visos suinteresuotos šalys nesusitaria, vietinių pervežimų būti negali.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Puiku. Atrodo, issiaiskinome, kad ES to nedraudzia, bet reikia dvisalio susitarimo.

                                        Tolesni klausimai - (1) kas tokius susitarimus pasiraso (ministerija?) ir (2) del kuriu marsrutu tokie susitarimai yra?

                                        Comment


                                          Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                                          Mitas - is tiesu ES teises aktai kabotazo nedraudzia:
                                          http://eur-lex.europa.eu/legal-conte...9R1073&from=EN

                                          Kiek ziurejau Lietuvos istatymus - jie irgi nedraudzia, nors galbut kazka praziurejau. Buciau dekingas uz nuoroda, kur yra toks draudimas.
                                          Na, atsiprašau tuomet. Na, ES lygmeniu kabotažas gal ir nėra kategoriškai draudžiamas, bet faktas, kad dauguma valstybių, siekdamos apsaugoti savo vežėjus, riboja užsienio kompanijų prieigą prie savo šalies vidaus pervežimų rinkos. Juk po Lietuvos įstojimo į ES beveik visi iki tol buvę smulkesnių vežėjų aptarnaujami tarptautiniai maršrutai išnyko, išliko tik stambiausių rinkos žaidėjų maršrutai. Ir ne tik Lietuva riboja kabotažą. Lux Expressui teko įsteigti įmonę Lenkijoje ir Lenkijoje įregistruoti autobusus, kitaip negalėtų savo maršrutu Vilnius-Varšuva vežti keleivių tarp Suvalkų ir Varšuvos. Manau, į daugumos valstybių vidaus pervežimų rinką galima tikėtis patekti tik įvykdžius šias sąlygas.

                                          Grįžtant prie Minsktrans, tai jie ne tik kad neturi filialo Lietuvoje, bet čia net ne ES vežėjas. Įvertinus šiuos faktus, o ir dėl politinių priežasčių labai abejoju, kad jiems būtų leista oficialiai vežti keleivius tarp Lietuvos miestų.

                                          p.s. ECOLINES tarp Vokietijos miestų keleivių neveža, bent jau internetu bilietai tokiomis kryptimis neparduodami.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X