Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Štai prie ko priveda konkurencijos nebuvimas.

    Kai Lux Express panaikino visus savo maršrutus pietų kryptimi toliau Varšuvos, Ecolines iškart kilstelėjo bilietų kainas savo maršrutams iš Vilniaus į Berlyną ir Prahą. Dabar bilietas į vieną pusę kainuoja 44 eurus, o per patį kelionių piką(liepos-rugpjūčio mėnesiais) kainuos net 48,5 eur. Tokių kainų nebuvo nuo to laiko, kai Ecolines ir LUX pradėjo konkuruoti tarpusavy. Anksčiau net ir standartinė, be akcijos, bilieto kaina šiais maršrutais retai kada viršijo 30 eurų.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Kaina 30 Eurų buvo akivaizdžiai per maža ir jau nebeužtikrino pelningos veiklos. Net PolskiBus iš Varšuvos į Berlyną veža už 15-26 Eur. Taip, labai anksti perkant į kai kuriuos reisus yra ir už 12-13 eurų. Bet kiti vežėjai veža už dar daugiau. Taip kad arba kainas turėjo kelti, arba vienas iš vežėjų turėjo pasitraukti. Bet kokiu atveju, ir keleivių srautas buvo tikriausiai nepakankamas. Galiausiai gal LuxExpres atnaujins reisus į Berlyną vasaros sezonui. Ir nebūtinai tą praneš prieš 1,5 mėn.
      Paskutinis taisė Al1; 2017.04.12, 06:53.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Kaina 30 Eurų buvo akivaizdžiai per maža ir jau nebeužtikrino pelningos veiklos. Net PolskiBus iš Varšuvos į Berlyną veža už 15-26 Eur. Taip, labai anksti perkant į kai kuriuos reisus yra ir už 12-13 eurų. Bet kiti vežėjai veža už dar daugiau. Taip kad arba kainas turėjo kelti, arba vienas iš vežėjų turėjo pasitraukti. Bet kokiu atveju, ir keleivių srautas buvo tikriausiai nepakankamas. Galiausiai gal LuxExpres atnaujins reisus į Berlyną vasaros sezonui. Ir nebūtinai tą praneš prieš 1,5 mėn.
        Gi prie to, kad, esant konkurencijai, vežėjai priversti išlaikyti nedideles kainas ir skelbti akcijas siekdami pritraukti keleivių. Nes geriau pilnas autobusas už mažesnę kainą, nei pustuštis už didelę. Dabar, kai nėra konkurencijos, galima ir kelti kainas, nes keleiviai nebeturi pasirinkimo. Dar, Eurolines iš minėtų krypčių važiuoja tik į Berlyną, bet kainas irgi kilstelėjo.

        Dėl PolskiBus irgi bendras pastebėjimas. Taip, jie vis dar taiko įvairias akcijas, kur pirmi bilietai parduodami už 1 zlotą, tačiau bendrai jų tarptautinių maršrutų kainos yra ūgtelėjusios. Lenkijos vidiniuise kol kas kainos nepakitusios. Kiti į Lenkiją pastaruoju metu tarptautinių maršrutų vežėjai (Flixbus, Regiojet, Leo Express) taip pat siūlo ne pačias žemiausias kainas.

        Žodžiu, galimybėms itin pigiai keliauti po Europą autobusais po truputį ateina galas. Niekas nesiskundžia tiesiog konstatuojamas faktas Aišku, kai kuriomis kryptimis autobusus pakeičia pigios oro linijos, bet ten kur jie neskraidys, alternatyva bus... nuosavas automobilis. Lenkijoje nutiesus naujas magistrales link kaimyninių valstybių, tikrai daug lenkų į netolimą užsienį pradėjo keliauti automobiliais.

        Lux Express nemanau, kad atnaujins kokius tolimos maršrutus, nes juk paskutinius uždarė vos prieš savaitę. Be to, Lenkijos filialas panaikintas ir darbuotojai atleisti.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Taip, iš keleivio pozicijų norisi pigiau, bet yra objektyvios priežastys. Ir kas, kad pigiau, bet pilnas autobusas, jei tai neduoda reikiamo pelno vežėjui? Tarptautiniai pervežimai ne socialinė paslauga, taip kad nėra pelno - nėra maršruto. Jei yra keli vežėjai, arba visi pakelia kainas, bet sumažėja keleivių, arba vienas pasitraukia ir kiti pakelia kainas. Nors sumažėja keleivių, bet likę autobusai geriau užsipildo.
          LuxExpress gali ir be savo filialo Lenkijoje atnaujinti maršrutus. Filialas buvo reikalingas Lenkijos vidaus maršrutams. Tarptautiniams jo nereikia.

          Comment


            Vežėjai nieko nedaro šiaip sau, prieš nustatydami bilieto kainą juk bet kuriuo atveju paskaičiuoja ją taip, kad ir keleiviai nepabėgtų pas konkurentus, ir autobusai gerai užsipildytų, ir pelnas būtų. Ilgą laiką, kai tolimaisiais maršrutais vyko ir Ecolines, ir Lux Express, abu vežėjai palaikydavo nedideles kainas ir nuolat skelbė akcijas. Matyt, nedirbo nuostolingai. Tačiau tik Luxui pasitraukus, Ecolines iš karto kilstelėjo kainas, nes suprato, kad neturėdami pasirinkimo, keleiviai taip ar taip važiuos su jais. Kol buvo konkurencija, kainos nekilo, be vienam iš vežėjo pasitraukus, jos iškart pakilo. Taip kad negalima sakyti, kad konkurencija reikšmės neturi. Dar ir kaip turi.

            Kadangi Lux Express uždarė visus maršrutus likus tik 2 mėnesiams iki vasaros, naivu tikėtis, kad dabar atnaujins. Be to, kryptimi Lenkija - Vakarai jau atsirado daug naujų vežėjų, tad Lux būtų sunku ten vėl įsitvirtinti.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Visų pirma LuxExpress taiko nė į Lenkijos, o į Pabaltijo keleivius, todėl jiems nelabai svarbu, kas ten Lenkijoje atsirado ar ne. Jei prieš kelis metus ta kaina buvo pakankama, kad vežėjai gautų pelno, tai dabar ji jau tiesiog buvo nepakankama. Šiaip sau LuxExpress irgi nepasitraukė - vadinasi, nebuvo pakankamo pelno, o gal ir nuostolis. Taip, aišku, kad kiti vežėjai pakėlė kainas - jie juk irgi nenori dirbti nuostolingai. Galbūt kiek per daug. Jei keleivių nebus pakankamai, kainos sumažės. Aišku, jos tikrai nebus tokios, kokios buvo. Jau ne karta rašiau, kad Vilniaus - Kauno ruože net ir esant konkurencijai, kainos yra nepagrįstai didelės, nes tiesiog pasiūla viršija paklausą. Keleivių net ir esant sumažintoms kainoms nebus daugiau. Todėl kainos ir nežamėja, visi rinkos dalyviai laikosi savo ir kol yra pakankamas pelnas, tol nieko nedaro ir niekas nesikeis.
              Paskutinis taisė Al1; 2017.04.12, 12:25.

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Na, Ecolines ir TOKS naktinis reisas irgi važiuoja per Balstogę, bet kelionės trukmė apie 8,5 val.

                (...) .
                Panagrinėjau Vilnius-Varšuva maršruto autobusų (įvairios priklausomybės) grafikus, tai skiriasi dieniniai ir naktiniai. Ir tai suprantama: naktį kelias laisvesnis. Vieno vežėjo dieninį reisą lyginant su kito naktiniu, kelionės trukmės skirtumas gaunasi...

                Comment


                  Ir ne tik. Tarpinių sustojimų skaičius irgi skiriasi.

                  Comment


                    Po nepavykusio bandymo įsitvirtinti Lenkijos rinkoje, Lux Express nusprendė žengti į Rusijos vidaus pervežimų rinką ir jau šią vasarą gali būti paleisti pirmieji maršrutai - Sankt Peterburgas - Maskva ir Sankt Peterburgas - Pskovas

                    Lux Express set to start operating Russian domestic routes in summer


                    Taip pat planuojamas naujas maršrutas Talinas-Kijevas. Tiesa, šį maršrutą Lux Express aptarnautų ne patys, o bendradarbiaudami su ukrainiečių vežėjas .

                    Tad matome visišką plėtros krypties pasikeitimą - panaikinti visi maršrutai Vakarų Europos kryptimi, užtat rytų kryptimi planuojama nemaža plėtra.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Tik kas jiems leis prasisukti Rusijoje. Už rusofobija reikės susimokėti. Todėl aš netikiu, kad jie ten iš viso pradės veiklą, o jei ir pradės, tai juos greitai suvystys.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tik kas jiems leis prasisukti Rusijoje. Už rusofobija reikės susimokėti. Todėl aš netikiu, kad jie ten iš viso pradės veiklą, o jei ir pradės, tai juos greitai suvystys.
                        Na, formaliai Lux Express jau daug metų važinėja į Sankt Peterburgą ir Maskvą, turi Rusijoje filialą, autobusus, vairuotojus, klientų aptarnavimo biurą, tai nežinia, kas gali jiems maišyti. Aišku, gali tekti kažkiek sumokėti "na lapu", bet jei jau jie taip rimtai nusiteikę, tai turbūt žino apie tokią tikimybę.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Viena yra dirbti tarptautiniuose pervežimuose ir visai kas kita viduje. Su tarptautiniais jei viena pusė neduos (valdžios institucijos), tai ir kita gali neduoti, o viduje tas principas negalioja.

                          Comment


                            Parašyta gi, leidimus gavo jau. Ir rugsėjį jų CEO išeina iš ten - atidirbo savo.

                            Comment


                              Dar vienas naujas tarptautinis maršrutas iš Lietuvos į Ukrainą: Vilnius-Ivano Frankovskas per Kauną, Marijampolę, Lvovą. Išvykimai iš Vilniaus 18val. antradieniais ir šeštadieniais, iš Ivano Frankovsko - 16.30 val. ketvirtadieniais ir sekmadieniais. Aptarnauja ukrainiečių vežėjas Luciv R.R. IĮ
                              -------------------------------------------------------------------------------------------
                              Tęsiant temą apie Ukrainą - Ecolines įsigijo didžiąją dalį stambaus ukrainiečių vežėjo Autolux akcijų. Tuo pačiu pasiūlyta nauja paslauga - jungtiniai maršrutai iš Baltijos šalių ir Lenkijos miestų (tame tarpe ir Vilniaus) į didžiuosius Ukrainos miestus (pvz: Odesa, Charkovas, Dnepras, Poltava ir tt.) su persėdimu Kijeve. Iki Kijevo iš Vilniaus standartiškai vykstama Ecolines autobusu, o toliau - Autolux autobusais. Persėdimas yra suderintas, bilietus galima įsigyti Ecolines svetainėje.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Čia klausimas - ar Ecolines, ar Ukrainskije linii, kurie dirba Ukrainoje po Ecolines ženklu?

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Dar vienas naujas tarptautinis maršrutas iš Lietuvos į Ukrainą: Vilnius-Ivano Frankovskas per Kauną, Marijampolę, Lvovą. Išvykimai iš Vilniaus 18val. antradieniais ir šeštadieniais, iš Ivano Frankovsko - 16.30 val. ketvirtadieniais ir sekmadieniais. Aptarnauja ukrainiečių vežėjas Luciv R.R. IĮ
                                  Tarp kitko, Ukrainos transporto inspekcijos išduotame leidime nurodoma, jog maršrutą Ivano Frankovskas-Vilnius ukrainiečių vežėjas aptarnauja ne tik pats, bet ir pariteto pagrindu bendradarbiaudamas su lietuvių įmone "Užribis ir Ko" (arba Viakiras). Tai gali būti, kad maršrutą dalinai aptarnauja ir pastaroji įmonė.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Mažai tikėtina, kad "Viakiro" autobusai naudojami. Gal tiesiog kažkaip tai susiję su autobusų tech. aptarnavimu gedimo atveju, vairuotojų nakvyne ir autobusų atstova Vilniuje. Gal "Viakirui" pigesnio kuro atveža... Nors ne toks jis ir pigus Ukrainoje, apie 20 proc. pigesni nei pas mus.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Mažai tikėtina, kad "Viakiro" autobusai naudojami. Gal tiesiog kažkaip tai susiję su autobusų tech. aptarnavimu gedimo atveju, vairuotojų nakvyne ir autobusų atstova Vilniuje. Gal "Viakirui" pigesnio kuro atveža... Nors ne toks jis ir pigus Ukrainoje, apie 20 proc. pigesni nei pas mus.
                                      Šeštadienį pasistengsiu pasižiūrėti, kas ten per autobusas važiuoja. Bet dėl nakvynės Viakiro bazėje tai visai įmanomas variantas, nes Vilniuje autobusas ilsisi virš 30 valandų. Pavyzdžiui, atvykstama į Vilnių penktadienį 11 val., o išvykstama šeštadienį 18 val.

                                      Žinoma, jei tai ne koks "vaiduoklinis" maršrutas, kaip buvo Vilnius-Černigovas, kuris teoriškai veikė apie 3 mėnesius, bet realiai Lietuvoje matytas tik kartą.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Tai Černigovo maršruto nebeliko? Nes dar prieš maždaug 1,5 mėnesio mačiau grafiką Vilniaus stotyje.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X