Kainos iš tiesų yra išpūstos, Ecolines irgi padidino kainą į Rygą. Aišku, ne vasaros sezonu bemaž kelis kartus per mėnesį yra skelbiamos akcijos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Gal ir nelabai gerai matosi, tačiau nuotraukose lenkiškas Lux Express autobusas. Ir vairuotojai tikrai buvo lenkai.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAutobusai, kurie dabar dirba Vilnius-Praha maršrutu, turbūt jau dabar perduoti Vilniaus filialui (t.y. autobusai su estiškais numeriais, kurie bazuojasi Vilniuje) bet dar nespėta juos perregistruoti.
Nors negaliu garantuoti, kad po rugsėjo 1 d. į Prahą važinėja tik lenkiški, nes kol kas pasitaikė pamatyti tik šį vienintelį.
Comment
-
Kodėl išpūstos? Simple vos 11 eurų, eco 17 eurų. Lux express, ala prabangesnis nei simple ar eco - 15 arba 18 eurų.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKainos iš tiesų yra išpūstos, Ecolines irgi padidino kainą į Rygą. Aišku, ne vasaros sezonu bemaž kelis kartus per mėnesį yra skelbiamos akcijos.
Apie tokias kainas iš Kauno tik pasvajot, jau seniai be 18-19 eurų nenuvažiuosi.Paskutinis taisė Gator; 2015.09.07, 23:45.
Comment
-
Simple - taip, nebrangiai veža, bet ten vos 2 reisai per dieną. TOKS irgi palyginus pigiai veža - 13 eurų. Tuo tarpu pagrindiniai vežėjai Rygos kryptimi- kainas iš tiesų yra išpūtę. Ir pasekmės yra akivaizdžios. Į Varšuvą kainą yra panaši, nors atstumas ir kur kas didesnis. Todėl į Varšuvą ir be akcijų keleivių netrūksta. Gal tik PolskiBus mažiau keleivių perveža. Tuo tarpu į Rygą tenka pastoviai rengti akcijas, nes kitu atveju paprasčiausiai autobusai pustuščiai važinėja. Žinoma, nekalbu apie vasaros sezoną.
Comment
-
Na, Lietuvoje netgi 250-300 km ilgio tarpmiestinių maršrutų kainos yra maždaug tokios pačios, kaip bilietas Vilnius-Varšuva (apie 450 km), į Rygą kai kurie vežėjai netgi pigiau veža. Dar nepamirškime, kad tarptautiniuose pastoviai skelbiamos akcijos, ko tarpmiestiniuose nėra iš viso. Dėl to, deja daugumą keleivių ir sudaro studentai ir pensininkai, t,y. lengvatininkai.Parašė Petr Rodyti pranešimąNa, sakyčiau, nėra jos išpūstos. Tarpmiesčio VT gan normalios, tik kartais, tiesa, autobusai nelabai atitinka komforto reikalavimams. O miesto VT kainos yra tikrai per mažos. Tarkim Vilniuje vienkartinis galėtų bent eurą tikrai kainuoti.
Lenkijoje PolskiBus ir Lux Express irgi teoriškai turi taikyti lengvatas, bet nemanau, kad bent vienas keleivis ten galvoja apie jas. Juk kainos ir taip juokingai mažos.
Comment
-
Būtent tarpmiestyje jos ir išpūstos. Kainos galėtų būti ir 50 proc. mažesnės, jei būtų normalus autobusų užpildymas. Dabar gi jie važinėja pustuščiai, todėl, kad būtų nenuostolinga, važiuojantys apmoka už tuščias vietas didesniu tarifu. Bet prie viso to privedė nuo pat nepriklausomybės pradžios vykdyta politika, kad rinka viską sureguliuos. Autobusų mažėjo, komfortas neaugo, kainos augo, priemiestis iš viso nyko, žmonėms iš taško A į tašką B važiuoti pasidarė pigiau ir patogiau mašina.Parašė Petr Rodyti pranešimąNa, sakyčiau, nėra jos išpūstos. Tarpmiesčio VT gan normalios, tik kartais, tiesa, autobusai nelabai atitinka komforto reikalavimams. O miesto VT kainos yra tikrai per mažos. Tarkim Vilniuje vienkartinis galėtų bent eurą tikrai kainuoti.
Miesto VT, aišku, per pigus. Tačiau tik vienkartiniai ar minutiniai bilietai, kaip kad Vilniuje. Nuolatinių kaina pati ta.
Comment
-
Dėl kainų nesiginčysiu. Dėl komforto- na, nebūtinai automobiliu yra patogiau. Jei autobusas naujas, su visais patogumais, Wi-Fi ir tt., kelionė tikrai yra ne ką mažiau komfortiška negu automobiliu. Plius, nuo savo pečių nusimeti visą atsakomybę- nereikia vairuoti, nereikia galvoti apie gedimus ir juos šalinti. Kelionės metu gali atsipalaiduoti, išsimiegoti, skaityti knygą, o jei yra Wi-Fi, tai ir darbo reikalus tvarkyti.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAš irgi manau, kad per brangu. Kaune dyz. kuras ~0.96 Eur. Jei transporto priemonė apysenė, tarkim vartoja ~6 ltr./100km, net vienam finansiškai tas pats.
Aišku yra pailsi - nepailsi, važiuoji kada nori - kada veža, vienas - su išgerinėjančiais veikėjais.
Žinoma, Lietuvoje tik keli didžiausi vežėjai veža naujomis, komfortiškomis transporto priemonėmis. Likę municipaliniai parkai veža senomis geldomis arba mikroautobusais, nors už pravažiavimą ima ne ką mažiau už TOKS, KLAP arba Kautrą. Aišku, yra išimčių, bet jos retos. Dėl to pas mus ir tokia didelė automobilizacija, ne vien tik dėl išpūstų kainų.
Comment
-
Utenoje
Dabar pro Uteną driekiasi tik pora Ecolines maršrutų. Iš likusių tvarkaraščių stotyje (statyta 2004 metais) galima pastebėti, kad anskčiau Utena turėjo susisiekimą su Daugpiliu (tiek pro Zarasus, tiek ekspresinį maršrutą), Rezekne.
Ecolines tvarkaraščiai nėra skelbiami stotyje, net aikštelės jie savo neturi. Keleivių iš/į Uteną nei viename iš maršrutų nebuvo, bet autobusai užsuko į stotį.
Maskva-Marijampolė/Kaunas

Sankt Peterburgas-Marijampolė
Comment
-
Na yra ir daugiau tų maršrutų. Pas mus bėda, kad nėra vieno taško, kur būtų sudėti visi maršutai.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąUtenoje
Dabar pro Uteną driekiasi tik pora Ecolines maršrutų. Iš likusių tvarkaraščių stotyje (statyta 2004 metais) galima pastebėti, kad anskčiau Utena turėjo susisiekimą su Daugpiliu (tiek pro Zarasus, tiek ekspresinį maršrutą), Rezekne.
http://www.1188.lv/transport/all/sch...ate=2015-09-15
Comment
-
Čia tas pats maršrutas Kaunas-Maskva, tiesiog nuo rudens jis trumpinamas iki Rezeknės (kur keleiviai turės persėsti į Ryga-Maskva autobusą).Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa yra ir daugiau tų maršrutų. Pas mus bėda, kad nėra vieno taško, kur būtų sudėti visi maršutai.
http://www.1188.lv/transport/all/sch...ate=2015-09-15
Comment
-
Buvo toks maršrutas Vilnius - Rezeknė tais laikais. Rezeknės AP jis priklausė.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąUtenoje
Iš likusių tvarkaraščių stotyje (statyta 2004 metais) galima pastebėti, kad anskčiau Utena turėjo susisiekimą su Daugpiliu (tiek pro Zarasus, tiek ekspresinį maršrutą), Rezekne.
Comment
-
Gal jau pradėjo? Kur rasti jų tvarkaraštį?Numatoma, jog autobusas iš Biržų Rygon judės kasdien anksti rytą, prieš penktą valandą (iš Skaistkalnės jis išvyks 5.50 val. iš Biržų – dar anksčiau – 5.30 val.), Rygoje bus 7.35 val. Iš Rygos į Biržus autobusas išvažiuos 18.20, o Biržuose bus 20.30 val. Gali būti, jog dar vienas reisas iš Biržų išvažiuos vėliau – 9.45 val., o Rygą pasieks vidurdienį. Pastarasis variantas kol kas tik planuose. Bilietas Biržai–Ryga į vieną pusę kainuos apie penkis eurus. Šiuo reisu važinės 50 vietų modernus autobusas. - See more at: http://www.selonija.lt/2015/08/14/au....XE1i78Bd.dpuf
Comment
-
http://www.simpleexpress.eu/lt/vilni...a-dar-patogiauNorime jūsų keliones iš Vilniaus į Taliną paversti dar patogesnėmis!
Todėl jau nuo rugsėjo 11-os dienos Simple Express autobusai maršrutu Vilnius - Talinas bus aprūpinti individualiais pramogų įrenginiais su jutikliniais ekranais.
Kelionės metu galėsite klausytis muzikos, žiurėti filmus ir skaityti naujienas.
Pirkite Simple Express bilietus jau šiandien ir išbandykite patys!
Nesunku nuspėti, kad autobusai su multimedijos sistema į maršrutą Vilnius-Talinas perkelti iš Prahos maršruto, kuris nuo rugsėjo aptarnaujamas Lux Express autobusais.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Naujienos iš PolskiBus- nuo spalio 1 d. pagaliau paleidžiamas tiesioginis maršrutas Varšuva-Vilnius-Ryga- Talinas (galimybė važiuoti iš Vilniaus į Rygą bei Taliną taip pat bus)! Numatomi reisai du kartus per dieną, dar vienas reisas tik iki Vilniaus (taigi tarp Varšuvos ir Vilniaus išlieka trys reisai per dieną). Prisiminsime, jog analogišką maršrutą jau nuo liepos mėnesio po Eurolines vėliava aptarnauja TOKS.
Yra ir daugiau naujienų- naujasis ženklas "PolskiBusGold" (nurodoma, jog tai "padidinto komforto autobusai", kurie važinės iš Varšuvos į Krokuvą bei Vroclavą) bei 8 nauji maršrutai Lenkijoje (pagrinde tai maršrutai iš Varšuvos į mažesnius miestelius)
Plačiau galima pasiskaityti čia (anglų k.)
http://www.polskibus.com/en/polskibus-goldPaskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.14, 18:07.
Comment
Comment