Man idomu is keleivio puses: Kas patogiau ar tarkim 4laidos Setra, ar tie geltonieji Ecolin'o Neoplanai, kuriais nesu vaziaves?
Tie Ecolines geltonieji Neoplanai toli gražu nėra nauji, juos Ecolines tik aktyviai supirkinėja iš ES šalių vežėjų. Naujausi yra bene 2006 metų gamybos, tuo tarpu ketvirta Setra serija gaminama iki šiol. Kaip keleivis išbandęs abu, rinkčiausi Setra
Vienintelis tų Neoplanų privalumas - Wi-Fi. Tačiau važiuot juose jausmas lyg konservų skardinėje, erdvės nulis Praktiškai jau modernizuotos 3 kartos SETRA juos lenkia komforto atžvilgiu.
Nuo spalio pakeistas Vilnius-Kaliningradas autobuso tvarkaraštis. Reisas iš dieninio pavirto į naktinį, iš Vilniaus išvykstama 22:40 ir į Kaliningradą atvykstama 06:10. Maršrutą ir toliau aptarnauja TOKS su Kioningauto.
Kodel marsrute Vilnius-Kaunas-Varsuva bilietas pilnai kelionei nekainuoja nei centu daugiau nei dalinhiai kelionei Kaunas-Varsuva? Paprastai jei vaziuoji daliniu atstumu tai ir maziau moki nei vaziuodamas pilnu arilgesniu.
Paklausa ir taip didelė, kam čia centus skaičiuoti?
Tikrai nepasakyčiau kad pas TOKS'ą didelė paklausa. Greičiausiai tai daroma dėl paprastesnio administravimo, be to didžioji dalis keleivių važiuoja iš Vilniaus, o ne kitų miestų. Be to, kitiems tarptautiniams maršrutams tokia kainodara netaikoma.
Į Varšuvą (ar pro ją) ir taip palyginti mažai autobusų važiuoja. Dar vienas klausimas - kodėl nėra į Varšuvą autobuso ryte, apie 6-7 val.? Nes dabar, jei reikia būti po pietų, tenka važiuoti naktiniu autobusu. Dieniniai nuveža vėlai vakare.
Visai neseniai atidaryti 3 nauji tarptautiniai maršrutai, einantys per Lietuvą.
Ryga - Panevėžys - Vilnius - Minskas, aptarnauja estų Lux Express
Irizar PB, GHT688
Kas per analfabetai tokią maršruto lentelę sugalvojo? - Minsk - lotyniškai. Zarasai - rusiškai. Nemenčinė - iš viso neaišku kokia kalba, bet kirilica. Zarasuose persėdimas į autobusą į Daugpilį. O kodėl ne tiesiai į Daugpilį?
Comment