Raikkonen noriu taves paklaust. Tai "Kautros" autobusai aptarnauja kokiom nors dienom marsrutus i Kiolna bei Stutgarta. Ar ten jau visom dienom lenku autobusai veza?
Raikkonen noriu taves paklaust. Tai "Kautros" autobusai aptarnauja kokiom nors dienom marsrutus i Kiolna bei Stutgarta. Ar ten jau visom dienom lenku autobusai veza?
Neaptarnauja nuo pavasario. Važiuoja tik lenkai, Kautra tik jiems nuveža/atveža keleivius į/iš Vilniaus ir tai vasarą būdavo, kad lenkai atsiųsdavo du autobusus iš kurių vienas nakvodavo Vilniuje.
Įdomu kaip dėl TOKS Minskas-Vilnius-Palanga. Žiūriu nebeparduodamas po spalio 27 d. Gal čia laikina problema, nors kiti reisai į kitas šalis jau parduodami? Nes dabar tenka prisipirkti iš Ecolines Vilnius-Berlynas už 9 litus, kad vakare iš Vilniaus į Kauną parvažiuot galima būtų (dėl ko graužia sąžinė, kad skriaudžiu studentus, kurie norėtų pigiai Berlyną aplankyti).
Įdomu kaip dėl TOKS Minskas-Vilnius-Palanga. Žiūriu nebeparduodamas po spalio 27 d. Gal čia laikina problema, nors kiti reisai į kitas šalis jau parduodami?
TOKS važiuoja kiek vėliau ir prasuka pro oro uostą.
Apskritai tai Ecolines tikrai nieko blogo - lyginant su konkurentais man jų pagrindinis privalumas, kad perkant duoda pasirinkti vietą autobuse. Bent man tai naudingiau nei Simple Express multimedia sistema sėdynių atlošuose.
Kai tamstelę sukiš į dvokiančio autobuso galą, nors vieta visai kitur, kai tamstelę už klausimą "kodėl?" aprėks stiuardesė, ir kai galiausiai tas kibiras (autobusu to liežuvis nesivercia vadint) suges pakeliui, aš irgi paklausiu, o kuo PONUI jie patinka
Mane stebina toks paplitimas tarptautinių (t.y. tolimųjų) reisų autobusais. Kiek pamenu, anksčiau to nebuvo. Buvo autobusai iki kelių šimtų km, 200-300 km, o toliau - lėktuvai ir traukiniai. Ar aš neteisus?
Dar domina, ar yra kokios nors sanitarinės (ar kokios kitos) normos šiuo klausimu, ir ar tokie autobusų reisai atitinka tas normas? Na, pavyzdžiui, ilgesnėje kaip 6 valandos (kaip pvz) kelionėje keleiviui turi būti aprūpinta vieta pamiegoti, pavalgyti ir pan. Kokios papildomos paslaugos turi būti užtikrintos keleiviui ilgose kelionėse? Ir ar jos teikiamos (ir gali būti teikiamos) autobusuose?
Mane stebina toks paplitimas tarptautinių (t.y. tolimųjų) reisų autobusais. Kiek pamenu, anksčiau to nebuvo. Buvo autobusai iki kelių šimtų km, 200-300 km, o toliau - lėktuvai ir traukiniai. Ar aš neteisus?
Taip, jis didesnis, nes dabar į Europos sąjungos šalis keliauti yra paprasčiau, o alternatyvaus susisiekimo geležinkeliu nėra. Su Rusija/Baltarusija susisiekimas autobusais dabar prastesnis.
Dar domina, ar yra kokios nors sanitarinės (ar kokios kitos) normos šiuo klausimu, ir ar tokie autobusų reisai atitinka tas normas? Na, pavyzdžiui, ilgesnėje kaip 6 valandos (kaip pvz) kelionėje keleiviui turi būti aprūpinta vieta pamiegoti, pavalgyti ir pan. Kokios papildomos paslaugos turi būti užtikrintos keleiviui ilgose kelionėse? Ir ar jos teikiamos (ir gali būti teikiamos) autobusuose?
Vežimo sąlygas nustato ir keleivį apie jas informuoja vežėjas, jeigu tai nenustatyta įstatymu. Vežimo sąlygos turi būti suderintos su leidimus išdavusiomis institucijomis.
Įvairios paslaugos iš vežėjo pusės gali būti teikiamos ir tai yra daroma, tačiau vežėjo iniciatyva, kaip priemonė pritraukti daugiau keleivių. Iš esmės tarptautiniams pervežimams keliami reikalavimai keleivio požiūriu yra minimalūs. Keleivis turi teisę į sėdimą vietą, taigi, joje gali ir miegoti, nors jei ta sėdima vieta bus be jokio reguliavimo mechanizmo (ta prasme, neatsilenks) vežėjas už tai neatsakys, jei nėra to numatęs.
Pastarosiomis dienomis darytos nuotraukos.
Kaliningradiečių autobusai.
Iš Kauno į Vilnių tuščia rida, panašu, važiavo ši Setra, kad paimtų keleivius į Romą. Anksčiau buvo derinama su tarpmiestinius Kaunas-Vilnius, nors esmės tai nekeitė - 100 km. tuščios ridos...
Nors Ecolines puslapyje skelbiama, kad Marijampolė-Sankt Peterburgas aptarnauja Norma-A, šiandien važiavo rusų Amron Neoplanas.
Comment