Trigubas autobusus reikia nupirkti. Už kokius pinigus? Keli autobusai nieko iš esmės nepakeis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Autobusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Mano asmeniniu pastebėjimu Vilniuje darbo dienų rytais į 7-o maršruto autobusą tik musė įsibrautųParašė Al1 Rodyti pranešimąTrigubas autobusus reikia nupirkti. Už kokius pinigus? Keli autobusai nieko iš esmės nepakeis.
Nepaisant to, kad tai vienas iš dažniausiai kursuojančių maršrutų, visi autobusai dvigubi.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
7 tvarkaraštį darbo dienomis išties tankinti reikia- 6 autobusų jau nepakanka. Arba kita alternatyva- piko metu juo leisti bent du trigubus autobusus. Žinoma, juos visų pirma įsigyt reikia, bet pinigų įsigijimui visai realu gauti, jei būtų aktyviau parduodamos senesnės ir į reisus jau seniai neišvažiuojančios mašinos, vietoj to, kad merdėtų parke (o tokių VA tikrai nemažai turi). Ir nereikia sakyti, kad senesnį autobusą niekas nepirks- tereikia pasižvalgyti, pavyzdžiui, į kokio Kazachstano ar kitų Viduriniosios Azijos šalių rinkas- manyčiau, jie mielai pirktų mūsų Karosas (nebevažiuojančias ilgąsias, B732 ir B832), Van Hoolus, Repstad (Volvo B10M-60), Scania CN112C (nežinau, ar jos dar nenurašytos) ir tt., nes jų parkuose tokie autobusai atrodys kaip apynaujaiParašė Wycka Rodyti pranešimąMano asmeniniu pastebėjimu Vilniuje darbo dienų rytais į 7-o maršruto autobusą tik musė įsibrautų
Nepaisant to, kad tai vienas iš dažniausiai kursuojančių maršrutų, visi autobusai dvigubi.
Vilniaus AP skundžiasi tuo, kad skęsta skolose, bet elementariai negali parduoti nereikalingų TP, o "marinuoja" jas parkuose iki nurašymo. O išpardavus nereikalingas AP būtų galima kelis trigubus autobusus nusipirkti.
Comment
-
Ten Guleryuz Cobra GL 9L. Made in Turkey.Parašė uH1978 Rodyti pranešimąAutoLiet, nuotraukoj su Dobeles parko autobusu gal pastebėjai kokia markė? Nejau made in China?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą7 tvarkaraštį darbo dienomis išties tankinti reikia- 6 autobusų jau nepakanka. Arba kita alternatyva- piko metu juo leisti bent du trigubus autobusus. Žinoma, juos visų pirma įsigyt reikia, bet pinigų įsigijimui visai realu gauti, jei būtų aktyviau parduodamos senesnės ir į reisus jau seniai neišvažiuojančios mašinos, vietoj to, kad merdėtų parke (o tokių VA tikrai nemažai turi). Ir nereikia sakyti, kad senesnį autobusą niekas nepirks- tereikia pasižvalgyti, pavyzdžiui, į kokio Kazachstano ar kitų Viduriniosios Azijos šalių rinkas- manyčiau, jie mielai pirktų mūsų Karosas (nebevažiuojančias ilgąsias, B732 ir B832), Van Hoolus, Repstad (Volvo B10M-60), Scania CN112C (nežinau, ar jos dar nenurašytos) ir tt., nes jų parkuose tokie autobusai atrodys kaip apynaujai
Vilniaus AP skundžiasi tuo, kad skęsta skolose, bet elementariai negali parduoti nereikalingų TP, o "marinuoja" jas parkuose iki nurašymo. O išpardavus nereikalingas AP būtų galima kelis trigubus autobusus nusipirkti.
Man atrodo šita pokalbį reikia jau kelti į (Vilniaus viešasis transportas)Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Tokia situacija su 7 tik rytais, kitu metu nematau jo tokio prigrūsto. Į Kazachastaną tokių laužų tikrai niekas nenorės importuoti. Jie miesliau ima MB ir MAN, o ne šituos. Repstadai, Scania ir MAN NL202 jau seniai nurašyti ir supjaustyti. Parduoti jų negali ne dėl savo nemokšiškumo, o dėl to, kad šlamštas niekam nereikalingas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą7 tvarkaraštį darbo dienomis išties tankinti reikia- 6 autobusų jau nepakanka. Arba kita alternatyva- piko metu juo leisti bent du trigubus autobusus. Žinoma, juos visų pirma įsigyt reikia, bet pinigų įsigijimui visai realu gauti, jei būtų aktyviau parduodamos senesnės ir į reisus jau seniai neišvažiuojančios mašinos, vietoj to, kad merdėtų parke (o tokių VA tikrai nemažai turi). Ir nereikia sakyti, kad senesnį autobusą niekas nepirks- tereikia pasižvalgyti, pavyzdžiui, į kokio Kazachstano ar kitų Viduriniosios Azijos šalių rinkas- manyčiau, jie mielai pirktų mūsų Karosas (nebevažiuojančias ilgąsias, B732 ir B832), Van Hoolus, Repstad (Volvo B10M-60), Scania CN112C (nežinau, ar jos dar nenurašytos) ir tt., nes jų parkuose tokie autobusai atrodys kaip apynaujai
Vilniaus AP skundžiasi tuo, kad skęsta skolose, bet elementariai negali parduoti nereikalingų TP, o "marinuoja" jas parkuose iki nurašymo. O išpardavus nereikalingas AP būtų galima kelis trigubus autobusus nusipirkti.
Comment
-
O gal kainos prašo nerealios, kad net kazachai, dar paskaičiavę transportavimo išlaidas, priversti atsisakyti? Ar ne labiau apsimokėtų tokiu atveju kuo greičiau tokias nebevažiuojančias atgyvenas parduoti į metalo laužą, o ne tuščiai pūdyti patvoriuose?Parašė Mettal Rodyti pranešimąTokia situacija su 7 tik rytais, kitu metu nematau jo tokio prigrūsto. Į Kazachastaną tokių laužų tikrai niekas nenorės importuoti. Jie miesliau ima MB ir MAN, o ne šituos. Repstadai, Scania ir MAN NL202 jau seniai nurašyti ir supjaustyti. Parduoti jų negali ne dėl savo nemokšiškumo, o dėl to, kad šlamštas niekam nereikalingas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kažin, nes pastarieji potencialūs pirkėjai (lyg kazachai buvo) net neklausė kainos, o apžiūrėję autobusus nusprendė, kad nepirks.Parašė Wycka Rodyti pranešimąO gal kainos prašo nerealios, kad net kazachai, dar paskaičiavę transportavimo išlaidas, priversti atsisakyti? Ar ne labiau apsimokėtų tokiu atveju kuo greičiau tokias nebevažiuojančias atgyvenas parduoti į metalo laužą, o ne tuščiai pūdyti patvoriuose?
Comment
-
Tai kaip manai ar reikėtų 7 pridėti vieną pertraukiamu grafiku dirbantį autobusą? Beje, praėjusį šeštadienį prie Akropolio vos pavyko įsibrauti į šio maršruto autobusą, važiuojantį link Žirmūnų. Tad nesakyčiau, kad jis itin apkrautas tik darbo dienomis. 53 irgi reikėtų daugiau transporto piko metu. Jau nebekalbu apie senąją problemą- trumpus autobusus 26 maršrutu. Man atrodo, jis tikrai yra populiaresnis už 55 (nors darbo dienomis jie važinėja panašiu kursavimo dažniu (po 9 autobusus kiekviename maršrute), tačiau 26 dirba tik trumpi, o 55 tik ilgi autobusai), tačiau, valdininkų skaičiavimais, atrodo, yra atvirkščiai.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTokia situacija su 7 tik rytais, kitu metu nematau jo tokio prigrūsto. Į Kazachastaną tokių laužų tikrai niekas nenorės importuoti. Jie miesliau ima MB ir MAN, o ne šituos. Repstadai, Scania ir MAN NL202 jau seniai nurašyti ir supjaustyti. Parduoti jų negali ne dėl savo nemokšiškumo, o dėl to, kad šlamštas niekam nereikalingas.
Trumpąsias Karosas ar Van Hoolus rytiečiai mielai pirktų. Keista, kad jie"marinuojami" parke, nors į reisus jau seniai neišvažiuoja.
Comment
-
Iš ko sprendi, kad mielai pirktų?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTrumpąsias Karosas ar Van Hoolus rytiečiai mielai pirktų. Keista, kad jie"marinuojami" parke, nors į reisus jau seniai neišvažiuoja.
Comment
-
Trumpąsias Karosas nelaikyčiau visišku šlamštu. Taip, jos nėra itin ekologiškos ir dar turi mechanine pavarų dėžę (miesto autobusui tai tikrai ne pliusas), todėl Vilniaus AP, kuris turi tikslą ateityje įsigyti kuo daugiau ekologiškų autobusų, Karosos jau nebepateisina lūkesčių ir yra nebenaudojamos. Tuo tarpu Viduriniosios Azijos šalyse (Tadžikistane, Uzbekistane ir tt.), kur greičiausiai (nesu įsitikinęs) autobusų parkų pagrindą užima sovietinių laikų TP, mūsų Karosos ar senesni MAN/MB atrodys kaip apynaujai, todėl už prieinamą kainą juos pavyktų parduoti. Reikia tik nustatyti protingą, o ne jų rinkai neprieinamą kainą. Tai juk ne metalo laužas kaip IkarusaiParašė Mettal Rodyti pranešimąIš ko sprendi, kad mielai pirktų?
Comment
-
Uzbekistano sostinėje Taškente važinėja Škoda 14Tr troleibusai, Tatra tramvajai ir seni, dar nuo tarybinių laikų užsilikę nežemagrindžiai ir žemagrindžiai autobusai Mercedes Benz Conecto. Conecto - turkiški MB O345 (tokie kaip Rygoje) ir turkiški MB Citaro analogai..Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTuo tarpu Viduriniosios Azijos šalyse (Tadžikistane, Uzbekistane ir tt.), kur greičiausiai (nesu įsitikinęs) autobusų parkų pagrindą užima sovietinių laikų TP, mūsų Karosos ar senesni MAN/MB atrodys kaip apynaujai...
Comment
-
Porto autobusai.
Mieste kelevius autobusais veža municipalinė (nors didžioji dalis akcijų priklauso valstybei) kompanija STCP. Jos šaknys labai senos - tai pirmoji miesto viešojo transporto kompanija Portugalijoje ir Iberijos pusiasalyje, pradėjusi vežti keleivius 1872 m. tramvajumi.
Ji yra vienintelis vežėjas mieste autobusais. Kompanija įkurta 1946 m. pasibaigus privačios tramvajų bendrovės koncesijai ir miestui perėmus visą tramvajų ūkį. Dėl koncesijos išskirtinių sąlygų mieste nebuvo leista atsirasti jokiems kitiems vežėjams. Visgi trečiajame ir ketvirtajame XX a. dešimtmečiuose keleivius mieste ėmė vežti sunkvežimiai su kėbulais, pritaikytais keleivių pervežimui. Tai sukėlė didelį tramvajų bendrovės savininkų pyktį ir atnešė jiems daug nuostolių. Visgi miesto valdžia nepajėgė uždrausti sunkvežimių.
Pokaryje miesto transporto plėtrai buvo pasirinktas autobusas. Autobusai mieste atsirado tik 1948 m. Nuo 1959 iki 1997 m. STCP vežė keleivius ir troleibusais. Septintojo dešimtmečio pabaigoje autobusai tapo pagrindine transporto rūšimi. Tramvajų tinklas pamažu nyko. Šiuo metu STCP mieste veikia 3 tramvajaus linijos, kurios, nors ir yra bendrojo naudojimo, labiau skirtos turistams (kursuoja tik dienos metu kas pusvalandį; naudojami seni vagonai).
Praeityje mieste naudoti ir dviejų aukštų autobusai bei troleibusai. Prieš kelis metus mieste buvo bandomi vandeniniu varomi autobusai.
Mieste teko matyti tik MB ir MAN autobusus. Kai kurie gan seni. Galbūt tai susiję su milžiniškomis investicijomis į metro sistemą?




Dvigubų autobusų nedaug.




Priemiestinis kitos kompanijos autobusas.



Šiuo metu mieste yra apie 80 autobusų maršrutų. Įlipimas pro priekines duris. Galioja bendras e-bilietas metro ir autobusams, tramvajams bei priemiestiniam transportui, taip pat ir priemiestiniams traukiniams. Apmokėjimas zoninis. Mieste ir apylinkėse yra virš 10 zonų. Autobusai kursuoja 3-8 kartus per valandą, priklasomai nuo maršruto. Autobusai mieste kursuoja nuo maždaug 5.30 val iki 1 val. Yra naktiniai autobusai.Paskutinis taisė Al1; 2010.11.08, 22:40.
Comment

Milijonas+1 tokiu...




Comment