Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Autobusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
Tie, kas tik perka, neturi jokios moralinės teisės tyčiotis ir aiškinti kažką apie tuos, kurie patys gamina. Pasigamink pats, tada galėsi aiškinti ir kritikuoti, ar tyčiotis.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKam Lietuvai gamint autobusus?
Tokį šlamštą kaip Rusijoj geriau apeit per kilometrą. Teko man išbandyt, vienareikšmiškai nieko nevertas mėšlas
Atsigavimas ne tik kiekybėje, bet kokybėje. Ir kalbame ne apie šiuos ar praeitus metus, o apie tai, kas buvo 91-2000 ir 2000-2010. Be to akivaizdu, kad normalių autobusų reikia mažiau nei mikrobų, o į statistiką įtrauktos visos jų klasės. Taip, ekonomikos smukimas padarė savo. Bet ES irgi ne kitaip. Ten nuo krizės 2008 m. pradžios autobusų gamybar smuko jau 2009 m. ir rinka taip ir neatsigavo. Tik pernai buvo nedidelis augimas. Gal reikia priminti, kad Rusija lengvai praėjo aštriausią pasaulinės krizės piką ir ji pasiekė Rusiją tik 2014 m. po Vakarų sankcijų.Parašė Aleksio Rodyti pranešimą2011 Rusijoje buvo parduota 55,6 tūkst. autobusų, 2015 - tik 37,6 tūkst. Atsigavimo nesimato. Ir prie to pačio - pernai Rusijoje pagamino tik 67 troleibusus (net prieš 20 metų pagamindavo dvigubai daugiau). Tramvajų surinkta tik 37.
Kas dėl troleibusų, tai taip, deja, kai kurių miestų debilai vadovai naikina ir troleibusus, ir tramvajus. Bet gi pas mus irgi tokie "protinguoliai" sėdi valdžioje. Visa tai panašu į sabotažą, kaip ir naujų autobusų neužpirkimą, tam, kad sukelti dar didesnį žmonių nepasitenkinimą. Juk dėl visko kaltas "caras" Putinas, o valdininkai ne prie ko, jie juk už liaudį, tik vat, padla nykštukas neleidžia, kariauti su pasauliu užsimanė...
Paskutinis taisė Al1; 2016.06.06, 09:21.
Comment
-
Pagamink bet kokį savo dizaino autobusą ir tada pažiūrėsim, galėsim lyginti, šlamštas jis ar ne šlamštas. Nieko negaminama, o tu jau iš karto rėki, kad turime gaminti šlamštą. Tai pagamink geresnį, bet ne rankinio surinkimo ir geros kokybės, o masinį variantą su konkurencinga kaina. Tada pažiūrėsim. O visa kita tai tik propagandos apie Rusiją nesąmonės. Nėra ten jokio 20 metų atsilikimo. Taip, atsiliekama vienu etapu, kuris maždaug 5 metų yra (laikotarpis, per kurį maždaug keičiasi autobusų kartos). O ko norėti, kai 91 metais viskas žlugo ir tik po 2000-ųjų pradėjo vystytis. Gal manai, kad technologinis atsilikimas per metus ar du įveikiamas? Net ir prie palankiausių tam sudarytų valstybės sąlygų to nebūna. O kai tos sąlygos nėra palankios?Paskutinis taisė Al1; 2016.06.06, 09:29.
Comment
-
Naujas, kad ir nelabai geras kaip pvz. Amberis, vis tiek geriau, nei dabartiniai važinėjantys kai kurie 30 metų senumo autobusai ir troleibusai.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKam Lietuvai gamint autobusus?
Tokį šlamštą kaip Rusijoj geriau apeit per kilometrą. Teko man išbandyt, vienareikšmiškai nieko nevertas mėšlas
Comment
-
Atsiprašau, bet teisės tyčiotis iš šūdo dar niekas neatėmė.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTie, kas tik perka, neturi jokios moralinės teisės tyčiotis ir aiškinti kažką apie tuos, kurie patys gamina. Pasigamink pats, tada galėsi aiškinti ir kritikuoti, ar tyčiotis.
Comment
-
O kas buvo iki 91? Vargani "banderovcų" darbo LAZ'ai ir "nedoautobusai" PAZ'ai be stabdžių pervažose.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPagamink bet kokį savo dizaino autobusą ir tada pažiūrėsim, galėsim lyginti, šlamštas jis ar ne šlamštas. Nieko negaminama, o tu jau iš karto rėki, kad turime gaminti šlamštą. Tai pagamink geresnį, bet ne rankinio surinkimo ir geros kokybės, o masinį variantą su konkurencinga kaina. Tada pažiūrėsim. O visa kita tai tik propagandos apie Rusiją nesąmonės. Nėra ten jokio 20 metų atsilikimo. Taip, atsiliekama vienu etapu, kuris maždaug 5 metų yra (laikotarpis, per kurį maždaug keičiasi autobusų kartos). O ko norėti, kai 91 metais viskas žlugo ir tik po 2000-ųjų pradėjo vystytis. Gal manai, kad technologinis atsilikimas per metus ar du įveikiamas? Net ir prie palankiausių tam sudarytų valstybės sąlygų to nebūna. O kai tos sąlygos nėra palankios?
Kažką vėliau pradėjo normalesnio surinkinėti, gaminti. Bet atmesk juose "supuvusių vakarų" detales ir mazgus ir ką gausi? Jei ne 20 tai 30 metų pasenusį egzempliorių su kartonu po langais ir nusitrynusiais turėklais (driežažmogiai su metalinėmis rankomis į juos įsikibę važinėja?).
Comment
-
Amber vilnis 12acParašė Al1 Rodyti pranešimąPagamink bet kokį savo dizaino autobusą ir tada pažiūrėsim, galėsim lyginti, šlamštas jis ar ne šlamštas.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Tai tas pats MAZ 203T, tik kitokiu pavadinimu.Parašė lukass Rodyti pranešimąAmber vilnis 12ac
Comment
-
Užtat Lietuvoje surinktasParašė Elis Rodyti pranešimąTai tas pats MAZ 203T, tik kitokiu pavadinimu.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Pirma, 91 metai nėra tiksli riba. Plikis su žemėlapiu ant galvos šalį pradėjo intensyviai griauti nuo 85 m. Jei ne tai, tai į gamybą būtų normaliai užleisti ir nauji LiAZ ir LAZ'ai, kurie buvo įsisavinti tik 90-ųjų (dešimtmetį turiu omenyje) pabaigoje. Bet kadangi visa ekonomika tuomet kratėsi, tai ir kokybės negalima norėti. PAZ'ai irgi buvo ir yra normalūs autobusai prastiems keliams ir nedideliems keleivių srautams. Tai, kad jie naudojami ne pagal paskirtį ir ten, kur keleivių srautai per dideli, tai ir pas mus tas yra, kai leidžiami visokie mikrobai, nors keleivių yra daugiau. Ypač tas akivaizdu buvo maždaug 93-2005 m.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kas buvo iki 91? Vargani "banderovcų" darbo LAZ'ai ir "nedoautobusai" PAZ'ai be stabdžių pervažose.
Kažką vėliau pradėjo normalesnio surinkinėti, gaminti. Bet atmesk juose "supuvusių vakarų" detales ir mazgus ir ką gausi? Jei ne 20 tai 30 metų pasenusį egzempliorių su kartonu po langais ir nusitrynusiais turėklais (driežažmogiai su metalinėmis rankomis į juos įsikibę važinėja?).
Supuvusių Vakarų mazgų palyginti nedaug. Tie patys ukrainietiški ar baltarusiški šiuolaikiniai autobusai yra ir jais galima pasivažinėti. Nemanau, kad ir rusiški nauji yra prastesni. Turint omenyje, kokį šlamštą gamino Vakaruose, kurį paskui mums kišo, dovanojo, pardavinėjo nuo maždaug 95 metų, t.y. tas senienas iš Vakarų Europos, pagamintas 70-85 metais, tai niekuo juos ne geresnės buvo už to meto LAZus ar LiAZ'us. Gal tik varikliai geresni ir pavarų dėžės, todėl ilgiau tempė ir dar pavažinėjo pas mus. O paskui, kaip minėjau, Vakaruose buvo mestasi viešojo transporto gerinimo link dėl globalinio aštilimo, ekologijos ir t.t., todėl tokia pažanga ir įvyko. Tuo pat metu visas buvęs soc. blokas gilioje duobėje sėdėjo dėka "laisvės" ir "demokratijos", o realiai, taip Vakarai sunaikino sau konkurentus ir užgrobė rinkas, siurbė resursus ir galėjo vystytis.
Ir kuo blogas? Taip, ne idealus, bet ne šlamštas.Parašė lukass Rodyti pranešimąAmber vilnis 12ac
Comment
-
Nu čia ir pasakei... Palyginai naują daiktą su jau iš principo atvažinėjusiu savo resursą ir sakai kad jie "panašaus lygio"
Palyginkime "socializmo stebuklą" Ikarus 260/280 (tą jau su ištisinėm durimis, nuo 88-89 metų) su bent 10 metų senesniu MB O305/G (palyginkime paskutnius vilniuje gautus ikarusus (NAUJUS!) su dovaniniais O305G), tarpmiestinius ikarusus su pvz. Neoplanu, kuris jau nuo 1964 dviaukščius gamina ir kurie yra su tualetais ir kita komforto įranga - o priminkite, ką turėjo ikarusai? Jau net nekalbant apie visą priemiestinį transportą...
O tas Maz troleibusas - jo praktiškai tik "skardos" baltarusiškos, didžioji dalis agregatų iš tų "supuvusių vakarų"....
Comment
-
Nesąmonė. Ikarusas buvo tokio pat lygio kaip ir tavo minimo laikotarpio vakarietiški autobusai. MB 300 serijos ar analogiški vakaruose gaminti MAN, ir kt. niekuo ne geresni buvo už Ikarusus. Ir visai nėra jokio reikalo lyginti naujus paskutinius Ikarusus su panaudotais MB. Lyginimas ne pastarųjų naudai. Pirma, jie pirmąjį savo dešimtmetį tarnavo kur kas palankesnio klimato sąlygomis, kur žiemą gatvės nebarstomos druska. Antra, jie nevežė tiek keleivių, kiek perveždavo autobusai pas mus prie tarybų valdžios ir nepriklausomybės pradžioje. Priežiūros kokybė buvo geresnė, todėl ir atrodė, kad jie geresni už Ikarusus tokio pat amžiaus. O pas mus Ikarusus nuo pat pradžių graužė druska, laužė keleiviai ir buvo priežiūros stoka, ypač baigiantis tarybų valdžiai ir po to sekusiais metais. Kai svarbu buvo kad važiuoja. Visa tai atsiliepė autobusų kokybei.Parašė mskapss Rodyti pranešimąNu čia ir pasakei... Palyginai naują daiktą su jau iš principo atvažinėjusiu savo resursą ir sakai kad jie "panašaus lygio"
Palyginkime "socializmo stebuklą" Ikarus 260/280 (tą jau su ištisinėm durimis, nuo 88-89 metų) su bent 10 metų senesniu MB O305/G (palyginkime paskutnius vilniuje gautus ikarusus (NAUJUS!) su dovaniniais O305G), tarpmiestinius ikarusus su pvz. Neoplanu, kuris jau nuo 1964 dviaukščius gamina ir kurie yra su tualetais ir kita komforto įranga - o priminkite, ką turėjo ikarusai? Jau net nekalbant apie visą priemiestinį transportą...
O tas Maz troleibusas - jo praktiškai tik "skardos" baltarusiškos, didžioji dalis agregatų iš tų "supuvusių vakarų"....
Kas dėl tarpmiesčio, tai tik vienas privalumas buvo - langai su stiklo paketais ir termoizoliacija. Reikia suprasti vieną - TSRS pirko ne visai pritaikytus jai pagal klimato sąlygas autobusus. Jie pilnai tiko pietinėse platumose, bet nelabai tiko mūsuose ar šiauriau. Ir kas iš to, kad senuose autobusuose iš Vakarų langai klijuoti su stiklo paketais, bet neatidaromi? Irgi netinka mūsų sąlygoms.
Comment
-
Nedidelis fotoreportažas iš Černovcų, Ukrainos. Mieste yra dvi viešojo transporto rūšys - troleibusai ir autobusai. Mieste yra virš 40 maršrutų, visi jie aptarnaujami autobusais, o mikroautobuso nemačiau nei vieno. Autobusai - naudoti vakarietiški normalaus dydžio ir midibusai, Ukrainos gamybos mažieji autobusai (tipinių modelių), taip pat PAZ'ai ir kinietiški autobusai.
Vežėjai tik privatūs, nes Ukrainoje miestui priklausantys autobusų parkai išlikę tik keliuose miestuose.
MAN A10 NL202

PAZ-4234.

Bogdan А06921.

Etalon А081.11 Vasiliok.


Bogdan А09201.

Etalon А081.11 Vasiliok

PAZ-32054-07.

Iš kinietiškų šis Shaolin SLG6720CGN ir dar yra Youyi, bet pastarieji man nepapuolė.

Autobusų stotyje tarptautiniu maršrutu į Sučavą Rumunijoje važinėjantis Ikarus 255.


Šituo turkišku MB O304 važiavau iš Kišiniovo į Černovcus.

Dar vienas Ikarusas 250, aptarnaujantis ilgą tarpsritinį naktinį maršrutą.
Paskutinis taisė Al1; 2016.06.07, 19:48.
Comment
-
Ivano Frankovskas. Daug laiko neturėjau, tai pora nuotraukų. Viena - miesto maršrute dirbanti troleibusų parko Karosa. Nuo šių metų sausio maršrutas pasikeitė, nes įvykdyta transporto reforma ir troleibusų parkas autobusais dabar aptarnauja maršrutinio taksi maršrutą.

Gatvės vaizdas ties geležinkelio stotimi. Geltoni miesto maršrutiniai taksi. Kairėje stovi Ikarusas.
Comment
-
Gal ne i tema,bet....Legendiniais PAZ važinėjo visi. Pažiūrėkite, kuo jie virto dabar
Skaitykite daugiau: http://auto.lrytas.lt/rinka/legendin...tm_medium=Copy
Comment
-
Gal buvau minėjas, jog praeitų metų rugsėjį buvau išvykęs į Kroatija tad keletas fotografijų su tarpmiestiniais, užsakomaisiais autobusais. Bus ir Lietuviškų nes jai kelinėtis po temas sunku būtų ir šiap nesamonė. Tad pradėsiu.
Lenkojoje:
Autobusas su kuriuo važiavome:
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
Comment