Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Autobusai pasaulio miestuose
Collapse
X
-
TATA Hispano turės MAN'o važiuoklę ir kitus agregatus.Parašė Lincas Rodyti pranešimąAš įsivaizduoju, kad šitie autobusai laikys panašiai kaip laikė Karosos. Pirktos buvo taip pat centralizuotai, o kažko ypatingo iš jų nebuvo.Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.04.07, 12:48.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Van Hool - vieni iš man gražiausių autobusų šioje parodoje. Ačiū už nuotraukas.Parašė Lincas Rodyti pranešimąDar viena dalis iš autobusų parodos
Comment
-
-
Kas nors galėtų atsakyti į klausimą, kodėl Karosos Lietuvoje taip greitai subyrėjo, kai tuo tarpu tokie pat modeliai iki šiol sėkmingai rieda Čekijos miestų gatvėmis? Prasta techninė priežiūra? Gamintojo specifikacijų nesilaikymas?Parašė Lincas Rodyti pranešimąAš įsivaizduoju, kad šitie autobusai laikys panašiai kaip laikė Karosos. Pirktos buvo taip pat centralizuotai, o kažko ypatingo iš jų nebuvo.
Comment
-
Taip, gana prasta priežiūra, prasti keliai.Silpna rėmo konstrukcija. Be to, jei neklystu, tai trumpos Karosos C734 ,B732 ir B832 Lietuvoje turėjo "LIAZ" variklį," Praha" pavarų dėžė, kurie yra nelabai geros.Ypač dabar, VVT turi tik dvi Karosos B832 203 ir 302, tai genda tik pavarų dėžės, dėl netinkamo naudojimo, ypač kai žiemos metų paleido autobusus į maršrutus duodami bet kokiems vairuotojams.Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąKas nors galėtų atsakyti į klausimą, kodėl Karosos Lietuvoje taip greitai subyrėjo, kai tuo tarpu tokie pat modeliai iki šiol sėkmingai rieda Čekijos miestų gatvėmis? Prasta techninė priežiūra? Gamintojo specifikacijų nesilaikymas?Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.04.07, 20:39.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Atsakymas paprastas: čekiškam autobusui/troleibusui po n metų reikia kapitalinio remonto. Čekijoje Karosoms jis atliekamas, Lietuvoje gi - tik Škoda troleibusams. Iš lietuviškų Karosų būklės matosi, kad nė viena iš jų to tikrojo kapitalinio remonto nematė.Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąKas nors galėtų atsakyti į klausimą, kodėl Karosos Lietuvoje taip greitai subyrėjo, kai tuo tarpu tokie pat modeliai iki šiol sėkmingai rieda Čekijos miestų gatvėmis? Prasta techninė priežiūra? Gamintojo specifikacijų nesilaikymas?
Comment
-
Žibintai kaip žibintai, bet panašaus dizaino troleibuso nesu matęs.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTroleibusas kaip troleibusas, dabar visuose populiaru maži žibintai. Tik tiek, kad ratai uždengti.
Tikrai labai gerai atrodo. Beje, kiek primena tramvajų, gal dėl to pagalvojau jog jis tiktų vietoj siūlomo tramvajaus Vilniuj
Dear Sir,
Comment
-
Būtent, labai panašus į tramvajų.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąŽibintai kaip žibintai, bet panašaus dizaino troleibuso nesu matęs.
Tikrai labai gerai atrodo. Beje, kiek primena tramvajų, gal dėl to pagalvojau jog jis tiktų vietoj siūlomo tramvajaus Vilniuj
Comment
-
Kaip tik jau jų populiarumas mažėja. Šitą dešimtmeti bus populiarus žibintai kaip nuotraukose galima pamatyti ant Hispano TATA, Setra (nors jie jau gana ilgai juos naudoja), kai kurie Vanhool ir Mercedes-Benz Citaro trečios generacijos autobusų.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTroleibusas kaip troleibusas, dabar visuose populiaru maži žibintai. Tik tiek, kad ratai uždengti.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
BUSWORLD 2011 - 9 dalis
Taigi, atėjo laikas ir paskutinėms kategorijoms su nuotraukomis iš Busworld 2011. Vėliau, galbūt atsiras pavienių nuotraukų.
VDL
.jpg)
.jpg)
.jpg)
VOLGABUS
.jpg)
.jpg)
Prastai padarytas. Vairuotojo bei keleivio - konduktoriaus sėdynė prisukta prie paaukštintų grindų. Atsirėmus į tvorelę, ji linksta.
VOLVO
.jpg)
Paskutinis taisė Lincas; 2012.04.16, 10:33.
Comment
-
Čia ne tik krauna akumuliatorius, bet ir žiemą palaiko autobuso sistemoje esantį aušinimo skystį, kad ryte autobusai būtų šilti.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Pagal profesinių sąjungų susitarimą, vairuotojas gali nevažiuoti į liniją (žiemą), jei ryte autobuso vidaus temperatūra bus mažesnė nei 15 laipsnių šilumos.
Žinoma, prie jungčių gali būti pritaisytos ir dujų užpildymo žarnos.
Comment



Comment