Žymėtis būtina, nes taip vykdoma keleivių apskaita. Jei nesižymėsit, transporto skyrius nutars, kad nėra keleivių ir autobusų visiškai nebereikia. Čia apie Kauną.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektroninis bilietas
Collapse
X
-
Teoriškai. O praktiškai? Glausk neglaudęs, niekas nuo to nepasikeis. Kontrolė tik patikrina ar bilietas papildytas. Gali sakyti kad ten statistikos vedamos kokios tai. Tik jų jau seniai KKT neskelbia. Tad kodėl keleivis, turėdamas terminuotą bilietą, turi jį žymėtis? Taip tik gaištamas laikas tų keleivių, kurie turi kartinius ir nori juos atsižymėti. Vairuotojai irgi visi iki 1 padėję ant keleivių bilietų kontrolės. Taip kad nesąmonių neskleidžiu.Parašė keleivinis Rodyti pranešimąKlaipėdoje privaloma atsižymėt bilietą, nesvarbu, ar kartinis ar terminuotas. Ir Briedis gali neskleist nesąmonių.Paskutinis taisė Briedis; 2016.09.23, 22:09.
Comment
-
Bloga sistema. Keleivių skaičiavimui reikalinga speciali įranga, o ne elektroninis bilietas. Na arba esant reikalui pasodinti autobuse žmogų kuris žymėtųsi kiek kur įlipo/išlipo.Parašė disident Rodyti pranešimąŽymėtis būtina, nes taip vykdoma keleivių apskaita. Jei nesižymėsit, transporto skyrius nutars, kad nėra keleivių ir autobusų visiškai nebereikia. Čia apie Kauną.
Comment
-
Keleivių skaičiavimui tinka elektroninis bilietas, kurį reikia žymėti kiekvieną kartą įlipant. Taip, neaišku, kokioje stotelėje keleivis išlipa, bet tai efektyviausia ir tiksliausia apskaitos sistema. O visokios kitokios sistemos tarpduryje nėra tikslios, nes vienu metu lipant ir išlipant keleiviams pro duris, jos negali atskirti, kiek žmonių įlipa ar išlipa.
Comment
-
taip būtent taip ir retinami ar dažninami vienu ar kitu laiko metu grafikai jie mato tik atsižymėjusių keleivių kiekį o ne kiek realiai yra. Todėl ir tokie reti grafikai yraParašė disident Rodyti pranešimąŽymėtis būtina, nes taip vykdoma keleivių apskaita. Jei nesižymėsit, transporto skyrius nutars, kad nėra keleivių ir autobusų visiškai nebereikia. Čia apie Kauną.
Comment
-
Esi didelis viešojo transporto entuziastas ir nesupranti kam reikia atsižymėti, jei net ir turi mėnesinį bilietą. Manau, kad yra nagrinėjami keleivių srautai ir reguliuojami maršrutai pagal tai. O va tokio tinginio kaip tu nemato sistemoje. Jeigu visi 50 keleivių nesižymėtų pastoviai važiuojančių tuo pačiu maršrutu, tai manau po metų neliktų to maršruto. O ir beje kaip tada įleidžia vairuotojas-kontrolierius tave į autobusą?Parašė rytis001 Rodyti pranešimąKaune tas prielietimas tik tam, kad aktyvuot, o kitais kartais tik dėl statistikos keleivių. Aš asmeniškai tyngiu traukinėt ir nesižymiu kiekviena karta. Kontrolieriai vistiek mato tik ar galioja ir nuolaida jai yra.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
todėl kad turbūt šoka vos atsidarius vidurinėms ar galinėms durimParašė booraz Rodyti pranešimąEsi didelis viešojo transporto entuziastas ir nesupranti kam reikia atsižymėti, jei net ir turi mėnesinį bilietą. Manau, kad yra nagrinėjami keleivių srautai ir reguliuojami maršrutai pagal tai. O va tokio tinginio kaip tu nemato sistemoje. Jeigu visi 50 keleivių nesižymėtų pastoviai važiuojančių tuo pačiu maršrutu, tai manau po metų neliktų to maršruto. O ir beje kaip tada įleidžia vairuotojas-kontrolierius tave į autobusą?
Comment
-
Man patinka tavo logika. Nesižymėti bilieto vien dėl to, kad KKT viešai neskelbia stotelių statistikos...Parašė Briedis Rodyti pranešimąTeoriškai. O praktiškai? Glausk neglaudęs, niekas nuo to nepasikeis. Kontrolė tik patikrina ar bilietas papildytas. Gali sakyti kad ten statistikos vedamos kokios tai. Tik jų jau seniai KKT neskelbia. Tad kodėl keleivis, turėdamas terminuotą bilietą, turi jį žymėtis? Taip tik gaištamas laikas tų keleivių, kurie turi kartinius ir nori juos atsižymėti. Vairuotojai irgi visi iki 1 padėję ant keleivių bilietų kontrolės. Taip kad nesąmonių neskleidžiu.
Comment
-
niekas nesižymi ir po to verkšlena kodėl autobusai važiuoja po 1 ar po 2 į valandą.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąMan patinka tavo logika. Nesižymėti bilieto vien dėl to, kad KKT viešai neskelbia stotelių statistikos...
Yra planuos kad nesvarbu koks bus bilietas būtina bus jį žymėtis tik tada bus galiojantis. Šiaip ir dabar nepasižymėjus bilieto ir įvykus kokiam įvykiui susižeidus ar kaip kitaip iš draudimo negausi jokios išmokos ir dar reikia internetu bilietą užsiregistruoti savo vardu.
o kaip sakai kad vairuotojai dėję ant kontrolės yra didelė tiesa nes labai maži pinigai už tai gaunami nuo pilno 80 centų bilieto apie 5 centai į kišenę.Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.09.24, 16:18.
Comment
-
Aš sakiau, kad vien dėl to jo nesižymiu? Su teksto suvokimu problemos.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąMan patinka tavo logika. Nesižymėti bilieto vien dėl to, kad KKT viešai neskelbia stotelių statistikos...
Ar tu įsivaizduoji, jeigu visi taip sąžiningai žymėtųsi, kiek autobusas užsistovėtų stotelėje? Tie pasenę skaitytuvai tik po 3-5 sekundžių supypsi. O į autobusą sulipti reikia pro priekines duris, kur atidaroma dažniausiai tik viena varčia. O spręsti apie keleivių skaičių maršrute vien tik pagal elektroninio bilieto atsižymėjimus yra kvaila. Būna stotelė, kur visi įlipa tik su elektroniniais, būna, kad tik su popieriniais. Ir ką tada? Naikinam maršrutą?
Comment
-
pvz koks nors autobusas išvažiuoja 7:10 7:30 ir 7:50 paimami viso maršruto bendras keleivių kiekis daleiskim 250 keleivių reiškiasi užtenka 3 autobusų į valandą jei keleivių tik 150 tada jau mažintų iki 2 ir t.t.Parašė Briedis Rodyti pranešimąAš sakiau, kad vien dėl to jo nesižymiu? Su teksto suvokimu problemos.
Ar tu įsivaizduoji, jeigu visi taip sąžiningai žymėtųsi, kiek autobusas užsistovėtų stotelėje? Tie pasenę skaitytuvai tik po 3-5 sekundžių supypsi. O į autobusą sulipti reikia pro priekines duris, kur atidaroma dažniausiai tik viena varčia. O spręsti apie keleivių skaičių maršrute vien tik pagal elektroninio bilieto atsižymėjimus yra kvaila. Būna stotelė, kur visi įlipa tik su elektroniniais, būna, kad tik su popieriniais. Ir ką tada? Naikinam maršrutą?
mano galvą tas žymėjimasis yra labai svarbus pvz dirbtum naktiniam klube apsauginiu ir niekas nerodydamas dokumento ar yra pilnametis eitų tau nieko nerodydamas.
dabar niekas nekreipia dėmesio į tą grafiką į atsilikimą jei užsivėluoja 10 min tai tiek ir išvažiuoja vėliau į sekantį reisą.
Comment
-
Tai vien tik pagal elektroninių bilietų žymėjimą sprendžia, kiek važiuoja keleivių? Kelis kartus pasodinti į autobusą žmogų, kuris paskaičiuotų keleivius, neįmanoma?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąpvz koks nors autobusas išvažiuoja 7:10 7:30 ir 7:50 paimami viso maršruto bendras keleivių kiekis daleiskim 250 keleivių reiškiasi užtenka 3 autobusų į valandą jei keleivių tik 150 tada jau mažintų iki 2 ir t.t.
mano galvą tas žymėjimasis yra labai svarbus pvz dirbtum naktiniam klube apsauginiu ir niekas nerodydamas dokumento ar yra pilnametis eitų tau nieko nerodydamas.
dabar niekas nekreipia dėmesio į tą grafiką į atsilikimą jei užsivėluoja 10 min tai tiek ir išvažiuoja vėliau į sekantį reisą.
Vairuotojai į grafikus nekreipia dėmesio, o keleiviai nekreipia dėmesio į bilieto žymėjimą. Lygybė? Lygybė.
Comment
-
nežinau ar galima čia skaityt kaip lygybė. Tiesiog toks vidinis vairuotojų streikas nes už tas minutes prarastas užsivėlavus vairuotojams nemokami pinigai todėl ir nekreipiamas dėmesys ar jau laikas išvažiuot atlaukia pagal grafiką tas numatytas daleiskim 5 ar 8 ar 10 minučių.Parašė Briedis Rodyti pranešimąTai vien tik pagal elektroninių bilietų žymėjimą sprendžia, kiek važiuoja keleivių? Kelis kartus pasodinti į autobusą žmogų, kuris paskaičiuotų keleivius, neįmanoma?
Vairuotojai į grafikus nekreipia dėmesio, o keleiviai nekreipia dėmesio į bilieto žymėjimą. Lygybė? Lygybė.
o tas žmogelis kuris buvo sugalvojęs bausti vairuotojus už vėlavimą dabar yra paduotas į teismą.
Comment
-
Pasitikiu Kauno vairuotojaisParašė egiscrypth Rodyti pranešimąo esi taip įsitikinęs kad saugiai pasieksi kelionės tikslą? nebus avarijos? kad nesiregistruoji prie to autobuso?
o kad būtina bus žymėtis nesvarbu koks ar nuolatinis ar pinigais papildytas yra planuose jau.
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Briedi, atrodo, kad nevažinėji autobusais Klaipėdoje. Nes aš kiek matau, tai visi (na, beveik 90 proc.) - nesvarbu, ar kartiniais, ar terminuotais glaudžia prie komposterio korteles. Jei didelė eilė, žmonės pereina į salono vidurį prie laisvo komposterio.
KlAP'e yra keletas vairuotojų, kurie atidžiai žiūri, ar žmonės atsižymi bilietus, teko pačiam susidurt. Privatininkams nusispjaut.
Comment
-
o pačių autobusų tragiška tech būkle irgi?Parašė rytis001 Rodyti pranešimąPasitikiu Kauno vairuotojais
Comment
-
Kauno mąstais gal ir tragiška kažkas, bet žinokit, kad sostinėje su tuo yra kur kas prasčiau. Tuo tarpu siūlau jums kasdien pranešinėti, su kokiu autobusu dirbsit, kad niekas netyčia su jumis nevažiuotų, nes:Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąo pačių autobusų tragiška tech būkle irgi?
a) pasens ir numirs, kol vilksitės;
b) pateks į avariją ir rimtai susižeis.
Comment
-
tam ir yra pasirinkimas jei nepatinka kaip veža galima išlipt ir palaukt sekančio gal geriau ar greičiau veš ir kam čia skleist nepasitenkinimą?Parašė Mettal Rodyti pranešimąKauno mąstais gal ir tragiška kažkas, bet žinokit, kad sostinėje su tuo yra kur kas prasčiau. Tuo tarpu siūlau jums kasdien pranešinėti, su kokiu autobusu dirbsit, kad niekas netyčia su jumis nevažiuotų, nes:
a) pasens ir numirs, kol vilksitės;
b) pateks į avariją ir rimtai susižeis.
beje rimtai buvo nusivertė boba ir neturėjo bilieto tai iš jos už nutrauktą maršrutą (praradau apie 3 valandas darbo) gavau kompensaciją 65 litų (tiksliau išsireikalavau teismo keliu).Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.09.25, 12:12.
Comment
-
O aš matau, kad bilietus žymisi čiut daugiau nei pusė įlipančių, visi kiti lyg niekur nieko praeina.Parašė keleivinis Rodyti pranešimąBriedi, atrodo, kad nevažinėji autobusais Klaipėdoje. Nes aš kiek matau, tai visi (na, beveik 90 proc.) - nesvarbu, ar kartiniais, ar terminuotais glaudžia prie komposterio korteles. Jei didelė eilė, žmonės pereina į salono vidurį prie laisvo komposterio.
KlAP'e yra keletas vairuotojų, kurie atidžiai žiūri, ar žmonės atsižymi bilietus, teko pačiam susidurt. Privatininkams nusispjaut.
Nekart buvau patekęs į situaciją, kai pareigingas keleivis, norėdamas atsižymėti bilietą, kiek užtrunka prie skaitytuvo. Įlaipinimas į autobusą susistabdo, tada jau pats vairuotojas paragina nesižymėti, sako, kad arba skaitytuvai neveikia, arba "nežymėk, kontrolės nebus" (taip, būtent taip kartą buvo pasakyta).
Tiesa, buvau kartą pats užsitraukęs riebaus paršo iš KlAPo nemalonę, kai įlipau ir neatsižymėjau (buvau vienintelis įlipantis).
Comment
-
todėl ateityje turėtų būti lėtinami maršrutai kad vairuotojai turėtų laiko patikrinti ar visi atsižymi bilietus. Manau menkas yra priedas vairuotojams už priskirtą kontrolę daugiau mokėtų tai visi žiūrėtų. Šiuo metu apie 50 eurų tik gaunamaParašė Briedis Rodyti pranešimąO aš matau, kad bilietus žymisi čiut daugiau nei pusė įlipančių, visi kiti lyg niekur nieko praeina.
Nekart buvau patekęs į situaciją, kai pareigingas keleivis, norėdamas atsižymėti bilietą, kiek užtrunka prie skaitytuvo. Įlaipinimas į autobusą susistabdo, tada jau pats vairuotojas paragina nesižymėti, sako, kad arba skaitytuvai neveikia, arba "nežymėk, kontrolės nebus" (taip, būtent taip kartą buvo pasakyta).
Tiesa, buvau kartą pats užsitraukęs riebaus paršo iš KlAPo nemalonę, kai įlipau ir neatsižymėjau (buvau vienintelis įlipantis).
Comment
Comment