Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Viešasis transportas Lenkijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Varganai tie jų Autosanai atrodo ir spėju važiuoja. Gerai, kad pas mus nepaplito, senienos 2kartos Setros ir MB kur kas geresnis pasirinkimas

    Comment


      Tolimasis susisiekimas

      Suvalkų PKS turi keletą tarpmiestinių maršutų, vieni ilgesnių į Vroclavą, Poznanę, Krokuvą, taip pat Varšuvą.

      Sunsundegui Sideral išvyksta į Varšuvą


      Mercedes-Benz Intouro į Olštyną


      Autosan A1012T


      Mercedes-Benz Tourismo 15RHD


      Naujausi parko autobusai - Volvo


      Kiti vežėjai

      Polonus Setra iš Varšuvos


      Polskibus maršrutą Suvalkai-Varšuvą perėmę Zak Express. Į Varšuvą važiuojama septynis kartus per dieną




      Super PKS - Suvalkai-Gdanskas.


      Tiek iš Suvalkų
      Paskutinis taisė Raikkonen; 2016.06.13, 20:24.
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Varganai tie jų Autosanai atrodo ir spėju važiuoja. Gerai, kad pas mus nepaplito, senienos 2kartos Setros ir MB kur kas geresnis pasirinkimas
        Rajoniniams parkams pats tas būtų buvę priemiesčiui, kol dar buvo daugiau keleivių ir artimam tarpmiesčiui.

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Tiek iš Suvalkų
          O miesto maršrutų foto nebus? Suvalkai gi turi 2 ar 3 ilgus autobusus.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Vasarą ir savaitgalį mieste važinėjančius autobusus ko gero pavyktų ir ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti, tad nuotraukų beveik nėra. Ilgi autobusai stovėjo parke.
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              PESA 134N 3815, Varšuva


              PESA 134N 3808, Varšuva


              Ikarus 260 289, Varšuva



              Solaris Urbino 12 electric 1906


              Solaris Urbino 18 8512, Varšuva


              Ikarus 280.70E 5715, Varšuva


              MAN NL253 Lion&s City Hybrid, Varšuva
              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

              Comment


                MAN NG363 Lion's City G 3459


                Pesa 120Na 3237


                Alstom-Konstal 116N 3026


                Solaris Urbino 18 8135


                Mercedes-Benz Conecto G 9837


                Pesa 120Na 3222


                Solaris Urbino 18 8536


                Jelcz M121I4 4945


                Sca nia CL94UB 4x2 OmniLink WGM MM51


                Pesa 128N 3635
                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                Comment


                  Gdanskas - visi miesto autobusai yra tokio dažymo. Maršrutai daugiausia yra trumpi ir tik privežantys iki traukinių ar tramvajų.


                  Autobusai daugiausia yra Solariai arba Mercedes Benz O405N/N2 tiek standartiniai dviašiai, tiek dvigubi triašiai. O405 serijos autobusų gausa šiek tiek primena Vilnių.

                  Tarp Sopoto ir Gdynės kursuoja 2 maršrutų troleibusai. Mačiau tik 2 modelius: standartinį trumpą Solarį bei perdarytą iš autobuso MB O405N2. Tokio dažymo yra visi Gdynės miesto autobusai ir troleibusai.



                  Pagrindinis Gdansko transportas - tramvajai. Jie praktiškai niekur nevažinėja kartu su kitu transportu, todėl važinėja gan dažnai ir ganėtinai greitai.

                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Mettal, dar bus fotografijų iš trimiesčio?

                    Comment


                      O ar įdomu būtų kam nors? Su laiku planavau viską sukelti į Fotobusą, bet galiu ir čia daugiau įkelt, kai tik atrasiu laiko redagavimui.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Geriau cia, fotobuse ir taip milijonai foto is Lenkijos. Man idomu

                        Comment


                          Būtų įdomu
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Tai žinoma kad įdomu!

                            Comment


                              Na kad jau taip įdomu, tai įkelsiu, bet jau ne šiandien.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Dar klausi, žinoma kelk!
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Beje, šiame forume nebuvo parašyta, bet 2015 m. pradžioje griausmingai į Lenkijos vidaus pervežimų rinką įžengęs Lux Express visai neseniai (rugsėjo pabaigoje) panaikino savo paskutinį "tikrąjį" tarpmiestinį maršrutą Varšuva-Žešuvas. Taip pat didžioji dauguma tarptautinių maršrutų pietų kryptimi (į Budapeštą, Vieną ir dalis reisų į Prahą) buvo sutrumpinti ir nuo šiol vykdomi ne iš Varšuvos, bet iš Krokuvos (taigi Varšuvos gyventojams, kaip ir vilniečiams, į šiuos miestus važiuojant reikia persėsti Krokuvoje). Realiai nebeliko Varšuvos filialo, pro Varšuvą važiuoja tik autobusai iš Vilniaus į Berlyną (šiame maršrute taip pat panaikintas vienas reisas iš dviejų) ir Prahą (po 1 reisą per dieną), šiuos maršrutus papildo ir du reisai Varšuva-Vilnius. Varšuva-Krokuva iš kadaise buvusių 10 išvykimų liko tik 1 išvykimas per dieną, ir tai - šis išvykimas yra maršruto Vilnius-Praha dalis ir yra labiau skirtas tiems, kas nori Krokuvoje persėsti į autobusus, vykstančius į Budapeštą ar Vieną, tad bilieto kaina, važiuojant Lenkijos viduje, yra nepamatuotai didelė. Varšuviečiams aktualus liko nebent Suvalkai-Varšuva maršrutas, bet šis maršrutas yra tarptautinio maršruto Varšuva-Vilnius dalis.

                                  PolskiBus taip pat tęsia maršrutų naikinimą arba perdavimą kitiems vežėjams - iš šiame sąraše esančių maršrutų patys PolskiBus aptarnauja tik 18.

                                  Dviejų vežėjų maršrutų nykimas susijęs su šiais dalykais:

                                  1. Labai pagerėjo susisiekimo geležinkeliu kokybė. Atnaujinti geležinkeliai, tarp didžiųjų miestų kursuoja itin greiti Pendolino traukiniai, susisiekimui su mažesniais miestais pradėti naudoti taip pat nauji Stadler traukiniai. Visa tai reiškia, jog keliauti autobusu tapo paprasčiausiai neoptimalu laiko sąnaudų atžvilgiu, nes traukiniu kelionės tikslą pasieksi kone dvigubai greičiau. Iki šiol traukiniai kiek gąsdino keleivius itin didelėmis kainomis, tačiau dabar daug kas pasikeitė - PKP itin pagerino marketingą, siekdami pritraukti daugiau keleivių, taiko nemažas nuolaidas perkantiems bilietus iš anksto, be to, dažnai internete ir šiaip paskelbia akcijas, kurių metu bilietai parduodami nuo 10-15 zlotų. Visa tai lėmė keleivių srautų padidėjimą.

                                  2. Lenkijoje populiarėja tarpmiestinės kelionės lėktuvais. Į vietinių skrydžių rinką atėjo Ryanair, kurie skraidina tarp kai kurių šalies didmiesčių (pvz.: Krokuva-Gdanskas, Varšuva-Vroclavas). Kainos nedidelės, skraidinama į pagrindinius oro uostus, tad, turint omeny Lenkijos teritorijos dydį, vidiniai skrydžiai yra populiarūs.

                                  3. Prieš 6 metus, PolskiBus tik atėjus į rinką, jie buvo kaip fenomenas ir beveik neturėjo konkurentų. Vietiniai PKS`ai pagrinde vežė senais autobusais ar mikrobais ir dar už didesnę kainą. Tačiau pastaraisiais metais daug kas pasikeitė - atsirado naujų vežėjų, vežančių naujais autobusais ir siūlančių akcijas, kurių metu parduodami bilietai po 1 zlotą, be to, ir kai kurie esami vežėjai pagerino paslaugų kokybę - atnaujino parką, pagerino marketingą, skelbia akcijas. Visa tai lėmė, kad atsirado konkurencija.

                                  4. Na, ir kur gi be automobilizacijos. Sparčiai rekonstruojami Lenkijos keliai (+ tiesiami nauji) jau nebėra vairuotojų baubas, dar ir degalų kainos sumažėjo, tad pastaruoju metu tikrai padaugėjo tokių, kurie iš vieno miesto į kitą keliauja automobiliais.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Nestandartiniais Gdanskui modeliais aptarnaujamas 117 maršrutas, kursuojantis tarp Gdansko ir Sopoto. Kursavimo dažnis labai prastas - kartą per valandą. Dėl to abu kartus teko kone 2 km kulniuoti pėsčiomis tarp tramvajaus stotelės Opacka (Oliwa rajone) ir Reja troleibusų-autobusų galinės stotelės.

                                    Sopotas. MAZ 203 važiuoja link Gdansko.


                                    Solbus SM12 į Sopotą


                                    Priešingai nei su Gdansku, tarp Sopoto ir Gdynės susisiekimas antžeminiu transportu yra labai geras. Kursuoja 2 maršrutų troleibusai (nr. 21 ir 31) bei keletas autobusų.
                                    21 maršruto troleibusas Solaris Trollino 12 su autonominės eigos galimybe. Gdynėje tarybiniais laikais nedaug trūko iki to, kad būtų sunaikinta troleibusų sistema autobusų naudai, bet 70-aisiais prasidėję masiniai naikinimai pasibaigė 80/90-aisiais. Tuomet buvo atstatytos beveik visos troleibusų linijos ir šiuo metu jos išplėstos dar labiau.



                                    Gdynės VT sistemos MB Citaro autobusas ekspresiniame maršrute nr. S. Dar yra 181 maršrutas, kuriuo dirba ilgi autobusai. Autobusai S, 181 ir troleibusai 21, 31 Sopote važiuoja vienoda trasa, bet niekas nesiruošia retinti ar naikinti nei vienų, nei kitų.



                                    Gdanskas.
                                    Specialus maršrutas nuo "terminalo" prie tramvajaus stotelės į laivų remonto įmonę, įsikūrusią saloje. Visai neseniai šiuo maršrutu kursuodavo Ikarus 260, bet dabar, deja, atvažiavo du vienodi MAN NL**3. Vienas jų -



                                    Seniausio modelio tramvajus iš 4 matytų modelių ir vienintelis sukabintas iš 2 atskirų vagonų - Konstal 105. Deja daugiau tramvajų nuotraukų nėra, nes laiko turėjom labai mažai, o tramvajai beveik visur važiavo atitverta arba tvoromis arba nenutrūkstamu mašinų srautu juosta.

                                    Paskutinis taisė Mettal; 2016.11.10, 07:29.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Dar miesto autobusų foto. Vėl gi, kadangi per 1 dieną reikėjo spėti pamatyti 2 miestus, pasivažinėti įvairiomis transporto priemonėmis, o popiet dar ir lyti pradėjo, tai beliko tik "štampuoti" prie geležinkelio stoties iki sutems.

                                      MAN Lion's city G



                                      Po vieną iš gausybės MB O405N2 ir O405GN2 modelių atstovų:




                                      Kaip vilniečiui ir entuziastui, tai malonu akiai, bet neabejoju, kad Garbanius su tuo nesutiks

                                      Neoplan N4016. Švieslentėje parašyta už kiek laiko išvyks iš galinės stotelės. Tiesa, čia nelabai panašu į tiesą



                                      Standartinis Lenkijos miesto autobusas - Solaris Urbino 18. Kaip bebūtų keista, bet jų Gdanske yra mažuma, o ne dauguma, kaip būna paprastai.

                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Ar pavyko pagauti kurį nors iš keturių Gdynės muziejinių troleibusų?

                                        0405GN2 Bent man yra labai "fainas" ir jaukus autobusas (Pagal dizainą)
                                        O ir Gdansko dažymo schema labai graži.

                                        Ne į temą, bet kaip patys miestai? Ar verta važiuoti?
                                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                        Comment


                                          Priemiestiniai maršrutai daugiausia aptarnaujami įmonės Gryf. Beje ši įmonė prisideda (ar bent prisidėjo) prie tinklapio Phototrans.eu išlaikymo - didžiausios pasaulyje transporto fotogalerijos kartu su Fotobusu ir Transphoto (STTS).

                                          Didžiąją dali įmonės parko sudaro Mercedes Benz 400-osios serijos autobusai: O408, O405, O407, O405NU, O405N2 bei šiek tiek O530 Citaro.

                                          O408



                                          O530 Citaro



                                          Setra SG221UL iš PKS Starogard Gdanski. Šito reto modelio atstovo pamatyti tikrai nesitikėjau


                                          Pabaiga. Galbūt Vilnietizz įkels dar kokių nors nuotraukų.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X