Varganai tie jų Autosanai atrodo ir spėju važiuoja. Gerai, kad pas mus nepaplito, senienos 2kartos Setros ir MB kur kas geresnis pasirinkimas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Viešasis transportas Lenkijoje
Collapse
X
-
Tolimasis susisiekimas
Suvalkų PKS turi keletą tarpmiestinių maršutų, vieni ilgesnių į Vroclavą, Poznanę, Krokuvą, taip pat Varšuvą.
Sunsundegui Sideral išvyksta į Varšuvą
Mercedes-Benz Intouro į Olštyną
Autosan A1012T
Mercedes-Benz Tourismo 15RHD
Naujausi parko autobusai - Volvo
Kiti vežėjai
Polonus Setra iš Varšuvos
Polskibus maršrutą Suvalkai-Varšuvą perėmę Zak Express. Į Varšuvą važiuojama septynis kartus per dieną
Super PKS - Suvalkai-Gdanskas.
Tiek iš SuvalkųPaskutinis taisė Raikkonen; 2016.06.13, 20:24.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąVarganai tie jų Autosanai atrodo ir spėju važiuoja. Gerai, kad pas mus nepaplito, senienos 2kartos Setros ir MB kur kas geresnis pasirinkimas
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTiek iš Suvalkų
Comment
-
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Gdanskas - visi miesto autobusai yra tokio dažymo. Maršrutai daugiausia yra trumpi ir tik privežantys iki traukinių ar tramvajų.
Autobusai daugiausia yra Solariai arba Mercedes Benz O405N/N2 tiek standartiniai dviašiai, tiek dvigubi triašiai. O405 serijos autobusų gausa šiek tiek primena Vilnių.
Tarp Sopoto ir Gdynės kursuoja 2 maršrutų troleibusai. Mačiau tik 2 modelius: standartinį trumpą Solarį bei perdarytą iš autobuso MB O405N2. Tokio dažymo yra visi Gdynės miesto autobusai ir troleibusai.
Pagrindinis Gdansko transportas - tramvajai. Jie praktiškai niekur nevažinėja kartu su kitu transportu, todėl važinėja gan dažnai ir ganėtinai greitai.
Comment
-
Beje, šiame forume nebuvo parašyta, bet 2015 m. pradžioje griausmingai į Lenkijos vidaus pervežimų rinką įžengęs Lux Express visai neseniai (rugsėjo pabaigoje) panaikino savo paskutinį "tikrąjį" tarpmiestinį maršrutą Varšuva-Žešuvas. Taip pat didžioji dauguma tarptautinių maršrutų pietų kryptimi (į Budapeštą, Vieną ir dalis reisų į Prahą) buvo sutrumpinti ir nuo šiol vykdomi ne iš Varšuvos, bet iš Krokuvos (taigi Varšuvos gyventojams, kaip ir vilniečiams, į šiuos miestus važiuojant reikia persėsti Krokuvoje). Realiai nebeliko Varšuvos filialo, pro Varšuvą važiuoja tik autobusai iš Vilniaus į Berlyną (šiame maršrute taip pat panaikintas vienas reisas iš dviejų) ir Prahą (po 1 reisą per dieną), šiuos maršrutus papildo ir du reisai Varšuva-Vilnius. Varšuva-Krokuva iš kadaise buvusių 10 išvykimų liko tik 1 išvykimas per dieną, ir tai - šis išvykimas yra maršruto Vilnius-Praha dalis ir yra labiau skirtas tiems, kas nori Krokuvoje persėsti į autobusus, vykstančius į Budapeštą ar Vieną, tad bilieto kaina, važiuojant Lenkijos viduje, yra nepamatuotai didelė. Varšuviečiams aktualus liko nebent Suvalkai-Varšuva maršrutas, bet šis maršrutas yra tarptautinio maršruto Varšuva-Vilnius dalis.
PolskiBus taip pat tęsia maršrutų naikinimą arba perdavimą kitiems vežėjams - iš šiame sąraše esančių maršrutų patys PolskiBus aptarnauja tik 18.
Dviejų vežėjų maršrutų nykimas susijęs su šiais dalykais:
1. Labai pagerėjo susisiekimo geležinkeliu kokybė. Atnaujinti geležinkeliai, tarp didžiųjų miestų kursuoja itin greiti Pendolino traukiniai, susisiekimui su mažesniais miestais pradėti naudoti taip pat nauji Stadler traukiniai. Visa tai reiškia, jog keliauti autobusu tapo paprasčiausiai neoptimalu laiko sąnaudų atžvilgiu, nes traukiniu kelionės tikslą pasieksi kone dvigubai greičiau. Iki šiol traukiniai kiek gąsdino keleivius itin didelėmis kainomis, tačiau dabar daug kas pasikeitė - PKP itin pagerino marketingą, siekdami pritraukti daugiau keleivių, taiko nemažas nuolaidas perkantiems bilietus iš anksto, be to, dažnai internete ir šiaip paskelbia akcijas, kurių metu bilietai parduodami nuo 10-15 zlotų. Visa tai lėmė keleivių srautų padidėjimą.
2. Lenkijoje populiarėja tarpmiestinės kelionės lėktuvais. Į vietinių skrydžių rinką atėjo Ryanair, kurie skraidina tarp kai kurių šalies didmiesčių (pvz.: Krokuva-Gdanskas, Varšuva-Vroclavas). Kainos nedidelės, skraidinama į pagrindinius oro uostus, tad, turint omeny Lenkijos teritorijos dydį, vidiniai skrydžiai yra populiarūs.
3. Prieš 6 metus, PolskiBus tik atėjus į rinką, jie buvo kaip fenomenas ir beveik neturėjo konkurentų. Vietiniai PKS`ai pagrinde vežė senais autobusais ar mikrobais ir dar už didesnę kainą. Tačiau pastaraisiais metais daug kas pasikeitė - atsirado naujų vežėjų, vežančių naujais autobusais ir siūlančių akcijas, kurių metu parduodami bilietai po 1 zlotą, be to, ir kai kurie esami vežėjai pagerino paslaugų kokybę - atnaujino parką, pagerino marketingą, skelbia akcijas. Visa tai lėmė, kad atsirado konkurencija.
4. Na, ir kur gi be automobilizacijos. Sparčiai rekonstruojami Lenkijos keliai (+ tiesiami nauji) jau nebėra vairuotojų baubas, dar ir degalų kainos sumažėjo, tad pastaruoju metu tikrai padaugėjo tokių, kurie iš vieno miesto į kitą keliauja automobiliais.
Comment
-
Nestandartiniais Gdanskui modeliais aptarnaujamas 117 maršrutas, kursuojantis tarp Gdansko ir Sopoto. Kursavimo dažnis labai prastas - kartą per valandą. Dėl to abu kartus teko kone 2 km kulniuoti pėsčiomis tarp tramvajaus stotelės Opacka (Oliwa rajone) ir Reja troleibusų-autobusų galinės stotelės.
Sopotas. MAZ 203 važiuoja link Gdansko.
Solbus SM12 į Sopotą
Priešingai nei su Gdansku, tarp Sopoto ir Gdynės susisiekimas antžeminiu transportu yra labai geras. Kursuoja 2 maršrutų troleibusai (nr. 21 ir 31) bei keletas autobusų.
21 maršruto troleibusas Solaris Trollino 12 su autonominės eigos galimybe. Gdynėje tarybiniais laikais nedaug trūko iki to, kad būtų sunaikinta troleibusų sistema autobusų naudai, bet 70-aisiais prasidėję masiniai naikinimai pasibaigė 80/90-aisiais. Tuomet buvo atstatytos beveik visos troleibusų linijos ir šiuo metu jos išplėstos dar labiau.
Gdynės VT sistemos MB Citaro autobusas ekspresiniame maršrute nr. S. Dar yra 181 maršrutas, kuriuo dirba ilgi autobusai. Autobusai S, 181 ir troleibusai 21, 31 Sopote važiuoja vienoda trasa, bet niekas nesiruošia retinti ar naikinti nei vienų, nei kitų.
Gdanskas.
Specialus maršrutas nuo "terminalo" prie tramvajaus stotelės į laivų remonto įmonę, įsikūrusią saloje. Visai neseniai šiuo maršrutu kursuodavo Ikarus 260, bet dabar, deja, atvažiavo du vienodi MAN NL**3. Vienas jų -
Seniausio modelio tramvajus iš 4 matytų modelių ir vienintelis sukabintas iš 2 atskirų vagonų - Konstal 105. Deja daugiau tramvajų nuotraukų nėra, nes laiko turėjom labai mažai, o tramvajai beveik visur važiavo atitverta arba tvoromis arba nenutrūkstamu mašinų srautu juosta.
Paskutinis taisė Mettal; 2016.11.10, 07:29.
Comment
-
Dar miesto autobusų foto. Vėl gi, kadangi per 1 dieną reikėjo spėti pamatyti 2 miestus, pasivažinėti įvairiomis transporto priemonėmis, o popiet dar ir lyti pradėjo, tai beliko tik "štampuoti" prie geležinkelio stoties iki sutems.
MAN Lion's city G
Po vieną iš gausybės MB O405N2 ir O405GN2 modelių atstovų:
Kaip vilniečiui ir entuziastui, tai malonu akiai, bet neabejoju, kad Garbanius su tuo nesutiks
Neoplan N4016. Švieslentėje parašyta už kiek laiko išvyks iš galinės stotelės. Tiesa, čia nelabai panašu į tiesą
Standartinis Lenkijos miesto autobusas - Solaris Urbino 18. Kaip bebūtų keista, bet jų Gdanske yra mažuma, o ne dauguma, kaip būna paprastai.
Comment
-
Priemiestiniai maršrutai daugiausia aptarnaujami įmonės Gryf. Beje ši įmonė prisideda (ar bent prisidėjo) prie tinklapio Phototrans.eu išlaikymo - didžiausios pasaulyje transporto fotogalerijos kartu su Fotobusu ir Transphoto (STTS).
Didžiąją dali įmonės parko sudaro Mercedes Benz 400-osios serijos autobusai: O408, O405, O407, O405NU, O405N2 bei šiek tiek O530 Citaro.
O408
O530 Citaro
Setra SG221UL iš PKS Starogard Gdanski. Šito reto modelio atstovo pamatyti tikrai nesitikėjau
Pabaiga. Galbūt Vilnietizz įkels dar kokių nors nuotraukų.
Comment
Comment