Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    su siuo
    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    is "Lietuvos rytas" 2004 m.

    Atvaizdas

    Comment


      Nors maršrutas priemiestinis, bet jį aptarnauja miesto autobusas.



      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nors maršrutas priemiestinis, bet jį aptarnauja miesto autobusas.

        Atvaizdas


        Atvaizdas
        Šiais laikais priemiestyje pamatyti ilgą autobusą ir dar, kad jis aptarnautų priemiestinį maršrutą yra retenybė.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
          Šiais laikais priemiestyje pamatyti ilgą autobusą ir dar, kad jis aptarnautų priemiestinį maršrutą yra retenybė.
          Ne pirmąkart matau, kad šį maršrutą aptarnautų ilgi autobusai. Taip buvo ir pernai. Galbūt daug keleivių.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Dituvoje didžiuliai sodai. Daug žmonių gyvena ištisus metus, bet nuo pavasario iki rudens atvažiuoja daug žmonių, kurie negyvena ištisus metus.

            Comment


              Vakarykštės foto.



              Paskutinis taisė MindaugasM.; 2012.05.13, 09:16.

              Comment


                Gal galit papasakot apie 1034, nea dabar neisivaizduoju kokia modelio ten masina.

                Comment


                  Parašė Prodigal Stranger
                  Ilgoji 'Volvo'. Pilkos spalvos su raudonomis ir mėlynomis juostomis. O apie jos modelį tegu parašo žinovai:-) Šiauliuose tokios važinėja.
                  Žinau, žinau, mėgstamiausios mašinos man buvo ir yra, nuostalgija sukelia . Ant kokios mašinos dabar jos vairuotojai dirba?

                  Comment


                    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                    Šiais laikais priemiestyje pamatyti ilgą autobusą ir dar, kad jis aptarnautų priemiestinį maršrutą yra retenybė.
                    Kaune 46 marsruta irgi daznai aptarnauji ilgi autobusai. Nors tai miesto marsrutas, bet turbut apie puse jo trasos tesiasi priemiestyje. Ten taip pat daug sodu.

                    Comment


                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                      Kaune 46 marsruta irgi daznai aptarnauji ilgi autobusai. Nors tai miesto marsrutas, bet turbut apie puse jo trasos tesiasi priemiestyje. Ten taip pat daug sodu.
                      Tai kad Kauno 46-asis yra miesto maršrutas, kai Dituvos maršrutas yra priemiestinis. Taip, ilgieji autobusai priemiestiniuose maršrutuose yra retenybė. Man rodos, jų yra tik Klaipėdos ir Radviliškio rajonuose.

                      O kas Kauno dėl miesto maršrutų, važiuojančių už miesto ribos, tai 46-asis maršrutas čia nėra kažkuo ypatingas. Jame pasitaiko ilgų autobusų, nes maršruto trasa nesidriekia pro Parodos kalną. Išvis, Kaune praktiškai bet kuriame maršrute, kuris nevažiuoja pro Parodos kalną, galima bent kartais išvysti ilgus autobusus. Išimtis- 11, 41 ir 48-asis maršrutai, kuriuose ilgieji, berods, pasitaiko labai labai retai.

                      Vilniuje net 3 miesto maršrutais, važiuojančiais į rajoną, kursuoja ilgi autobusai- 12, 16 ir 42-uoju.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Prodigal Stranger
                        Gar. nr. 16. Ankstesnėj žinutėj išvardinau tuos tris ilguosius autobusus, kuriais jie dirbo/dirba. Sovietmečiu vienas iš jų į Dituvą važinėjo ir ilguoju 'Ikarusu' (gar. nr. 1089).
                        Kiek pataisau ir papildau - minimo sovietinių bei pirmųjų Nepriklausomybės metų ilgojo Ikarus gar. nr. buvo 1103 (vienas iš šeimininkų dabar dirba nr. 16), kuris tada dirbo lygiagrečiai su gar. 1089. Reikia dar paminėti, kad buvo metai (o gal ir dveji), kai Dituvos grafikais nuolat dirbo ilgoji Karosa (gar. 1031) bei prailgintas žaliasis Scania 112 su, regis, Ajokki markės kėbulu (gar. 1033). Pažymėtina, kad sovietmečiu retsykiais ilgieji Ikarus kursuodavo ir į Šernų sodus.

                        Vilniuje tais laikais prailginti miesto autobusai priemiesčio maršrutais kursuodavo į Rastinėnų sodus, Naujanerių-Pagubės sodus (dabar pastarasis jau virtęs miesto maršrutu), pikiniai darbo dienų reisai nuo Gerosios Vilties g. į Grigiškes (dabar jį pakeitė 29 miesto maršrutas) taip buvo aptarnaujami trimis Ikarus-280 autobusais. Tiesa, man yra tekę ne kartą susidurti ir sudvejintais autobusais Vilniaus-Trakų maršrute. Tiesa, Vilniuje dar buvo keletas iš pradžių buvusių miesto maršrutų, kurie buvo apie 1988-1990 metus paversti priemiestiniais ir aptarnaujami IK-280 autobusais. Čia paminėtini buv. miesto 27 Stotis-Pagiriai, kuris tapo 174 priemiestiniu, bei 12 Stotis-Rudamina-Skaidiškės bei 16 Stotis-Nemėžis-Skaidiškės, darbo dienomis buvę miesto maršrutais, o savaitgaliais virsdavę 146 bei 148 priemiesčio maršrutais (suprantama, dabar jau seniai to nebėra ir čia visur aptarnauja tik miesto maršrutai).
                        Paskutinis taisė Matytas; 2012.05.14, 00:52.

                        Comment


                          Parašė Matytas Rodyti pranešimą
                          Kiek pataisau ir papildau - minimo sovietinių bei pirmųjų Nepriklausomybės metų ilgojo Ikarus gar. nr. buvo 1103 (vienas iš šeimininkų dabar dirba nr. 16), kuris tada dirbo lygiagrečiai su gar. 1089. Reikia dar paminėti, kad buvo metai (o gal ir dveji), kai Dituvos grafikais nuolat dirbo ilgoji Karosa (gar. 1031) bei prailgintas žaliasis Scania 112 su, regis, Ajokki markės kėbulu (gar. 1033). Pažymėtina, kad sovietmečiu retsykiais ilgieji Ikarus kursuodavo ir į Šernų sodus.

                          Vilniuje tais laikais prailginti miesto autobusai priemiesčio maršrutais kursuodavo į Rastinėnų sodus, Naujanerių-Pagubės sodus (dabar pastarasis jau virtęs miesto maršrutu), pikiniai darbo dienų reisai nuo Gerosios Vilties g. į Grigiškes (dabar jį pakeitė 29 miesto maršrutas) taip buvo aptarnaujami trimis Ikarus-280 autobusais. Tiesa, man yra tekę ne kartą susidurti ir sudvejintais autobusais Vilniaus-Trakų maršrute. Tiesa, Vilniuje dar buvo keletas iš pradžių buvusių miesto maršrutų, kurie buvo apie 1988-1990 metus paversti priemiestiniais ir aptarnaujami IK-280 autobusais. Čia paminėtini buv. miesto 27 Stotis-Pagiriai, kuris tapo 174 priemiestiniu, bei 12 Stotis-Rudamina-Skaidiškės bei 16 Stotis-Nemėžis-Skaidiškės, darbo dienomis buvę miesto maršrutais, o savaitgaliais virsdavę 146 bei 148 priemiesčio maršrutais (suprantama, dabar jau seniai to nebėra ir čia visur aptarnauja tik miesto maršrutai).
                          Issamiai kolega parasete,taciau su Vilniaus AP ilgaisias prieemiestiniais Ikarus autobusais nesutikciau.
                          Nepamenu nei vieno ilgojo (sujungto) priemiestinio autobuso. Jie budavo tik miesto. Nes ir kolonos buvo atitinkamai zymimos 1-3 miesto, 4-tarpmiescio, 5-priemiescio. 5-oje kolonoje budavo vien tik geltonieji Ikarus,tiesa gerokai ilgesni uz iprastus trumpus.
                          I Rastinenus vaziuodavo butent tokia 5-os kolonos masina.
                          Sujungtos masinos i Rastinenus pradejo kursuoti si marsruta peremus privatininkui "Leilandui".
                          Taigi reziume-priemiestineje kolonoje tikrai nebuvo ilguju masinu. O kad sovietmeciu miesto masinos vaziuotu nuo AS priemiestinio perono netikiu.

                          Comment


                            Važiuodavo 280-ieji į priemiestį. Pats savo žodžiais garantuoju. O kolonos čia ne prie ko. Buvo poreikis ir leisdavo autobusus iš kitų kolonų. Apie 2000 metus Šalčininkų AP turėjo berods du (vieną tai tikrai) Ikarus 280 iš Vokietijos, dviejų durų, kurie važinėjo į Vilnių. Ir stotyje visiškai normaliai stovėdavo perone.

                            Comment


                              Parašė Matytas Rodyti pranešimą
                              pikiniai darbo dienų reisai nuo Gerosios Vilties g. į Grigiškes (dabar jį pakeitė 29 miesto maršrutas) taip buvo aptarnaujami trimis Ikarus-280 autobusais.
                              Puikiai atsimenu, kad Ikarus 280 važiavo ne vien piko metu. Esu važiavęs vakare ir dienos metu, ir jie tada buvo beveik tušti.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Prodigal Stranger
                                Dėkui už išsamų papildymą, tik kažkodėl suabejojau, jog vienas iš vairuotojų, šiuo metu dirbančių autobusu pažymėtu gar. nr. 16, anuomet suko gar. nr. 1103 vairą. Taip, šis ‚Ikarusas‘ buvo prirašytas ‚Dituvos‘ maršrute, bet... Jo vairuotojas vėliau dirbo su minėta žalia ‚Scania‘ gar. nr. 1033, dar vėliau – ‚Man‘ gar. nr. 35, o šiuo metu darbuojasi ligotu dujiniu mersedesu su gar. nr. 121. ‚Karosa‘ gar. nr. 1031 taipogi aptarnavo ‚Dituvą‘, kaip ir ‚Mercedes-Benz‘ pažymėtas gar. nr. 64.
                                Taip, teisingai pastebėta, šis minimas nuolat gendančio dujinio mersedeso nr. 121 vairuotojas bei vienas iš gar. nr. 16 šeimininkų iš tiesų buvo porininkai Ikarus 280 gar. 1103 ekipaže, bet jų keliai išsiskyrė...
                                Šioks toks pastebėjimas, kad regis tų dujinių buv. Hanoverio mersedesų techninis stovis nėra pats geriausias. Dažniausiai tekdavo pastebėti dirbančius nr. 122 ir 125, tačiau jau teko ir šį nr. 122 pamatyti buksyruojamą į parką. Gal trumpieji kiek stabiliau dirba, tačiau pastarieji turi nemažai vienpamaininių ar pertraukiamų nelabai apkrautų grafikų...

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Puikiai atsimenu, kad Ikarus 280 važiavo ne vien piko metu. Esu važiavęs vakare ir dienos metu, ir jie tada buvo beveik tušti.
                                  Iš tiesų tie 3 Grigiškių grafikai buvo pikiniai, jei atmintis neapgauna (autobusų gar. nr. buvo 7625 (po kolonų pernumeravimo 4625); 7329 (4329) ir 7357 (4357), vėliau regis visos šios mašinos pateko į 1 miesto koloną), pirmuosius reisus pradėdavo 5:25; 5:40 ir 5:50, dirbdavo iki 9-9:30, o antroji dalis prasidėdavo nuo 15:05 ir t.t. iki maždaug 20:00 grįžimo. Likę pikiniai ar nepikiniai laiko tarpsniai būdavo "užtaisomi" tiesioginiais ar tranzitiniais reisais iš vadinamųjų Elektrėnų (jų buvo 3 grafikai) bei "kreivųjų Trakų" (1 graf.) grafikų. Tiesa, dar yra buvęs pikinis pertraukiamas Vilniaus AS - Grigiškių per TEC (Gariūnus) grafikas. Tiesa, teko girdėti, kad minėtų gar. nr. autobusus Ik280 kaip jų nuomone geriausius išsirinko iš miesto kolonų patys vairuotojai, priskirti nuolat dirbti šiais grafikais. Tad mašinos buvo tikrai gero stovio, o šeimininkai tikrai jo neblogino

                                  Comment


                                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                    Issamiai kolega parasete,taciau su Vilniaus AP ilgaisias prieemiestiniais Ikarus autobusais nesutikciau.
                                    Nepamenu nei vieno ilgojo (sujungto) priemiestinio autobuso. Jie budavo tik miesto. Nes ir kolonos buvo atitinkamai zymimos 1-3 miesto, 4-tarpmiescio, 5-priemiescio. 5-oje kolonoje budavo vien tik geltonieji Ikarus,tiesa gerokai ilgesni uz iprastus trumpus.
                                    I Rastinenus vaziuodavo butent tokia 5-os kolonos masina.
                                    Sujungtos masinos i Rastinenus pradejo kursuoti si marsruta peremus privatininkui "Leilandui".
                                    Taigi reziume-priemiestineje kolonoje tikrai nebuvo ilguju masinu. O kad sovietmeciu miesto masinos vaziuotu nuo AS priemiestinio perono netikiu.
                                    7-oje, o vėliau 4-oje kolonoje nuolat buvo 3 ilgos Ik-280 mašinos (žr. mano kitus komentarus), tačiau vienu metu yra buvusios ir 5 (prisidėjo Ik-280 7246 ir 7250). Rastinėnų reisus šiltuoju metų laikotarpiu aptarnaudavo 2 miesto kolonos mašinos iš tuometinių 5 ir 34 maršrutų brigadų), o Pagubės reisus - 1 kolonos mašinos iš 2 maršruto. Suprantama, šaltuoju metų laiku dirbdavo dažniausiai Ik-260 mašinos iš priemiestinių brigadų. Tik pastebėjimas, kad čia tema, susijusi su Klaipėda, todėl komentarų plačiau nebetęsiu...

                                    Comment


                                      Ar O407 perdažymas, švieslenčių įdėjimas reiškia jų "antrą gyvenimą"?

                                      Comment


                                        Nuotraukos iš Klaipėdos.

                                        Autobusų parke.


                                        Jei kam įdomu, kodėl tas autobusas perdažytas raudonai, tai raudona spalva buvo viena iš Klaipėdos rajono sąlygų norint aptarnauti priemiestinį maršrutą. Raudoni jau ir abu Klap'o Renault mikroautobusai.






                                        Mieste








                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          Dėkui už puikias nuotraukas. Beje, Raikkonen, kaip tau vis pasiseka pakliūti į parko teritorija ir gauti leidimą fotografuoti mašinas ? Nes kaip jau ne kartą įsitikinau parko vadovybėje vis dar galioja sovietinė santvarka ir totalus biurokratizmas. Neseniai vienas draugas gavo leidimą fotografuoti, tačiau tik tuos nenaudojamus Saffle, kurie stovi patvoryje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X