Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    O tai ne vienas is Marijampoles Iakrus'u net kaip atsarginis ar rezervinis nenaudojamas ?
    Jie negali būti naudojami ir dėl to, kad TA negalioja.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Marijampolės Ikarusai.
      (...)
      Sutrumpintas Ikarus 280, apie kurį buvau užsiminęs anksčiau vienoje iš temų, berods apie registraciją.

      Atvaizdas

      (...)

      Sutrumpino ir netgi sėdynes iš seno vakarietiško autobuso sumontavo.

      Atvaizdas


      Atvaizdas
      Ir dar tikro Ikarus 260 garažinį ir valstybinius numerius primontavo...

      Comment


        Vadinasi perdarinėjo patys (AP) ar kokia vietinę firmelę samdė. Jei būtų perdarinėję Vilniaus AP (tuometiniame), tai butų legaliai autobusui suteikta 280K modifikaciją.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Vadinasi perdarinėjo patys (AP) ar kokia vietinę firmelę samdė. Jei būtų perdarinėję Vilniaus AP (tuometiniame), tai butų legaliai autobusui suteikta 280K modifikaciją.
          Ar modifikacija "280K" nėra tik fanų ar fotobus-o administratorių išmislas?

          Kiek tikrinau "oficialiai" Vilniaus AP sutrumpintų Ikarus 280 numerių, Regitra rodo juos kaip Ikarus 260 - matyt, taip ir buvo perregistuoti po perdarymo.

          Comment


            Gal Rusijoje iš tikrųjų tokia modifikacija egzistuoja. Juk Vilniuje tik perėmė rusų patirtį...

            Comment


              Ne, čia tėra fotobuso administracijos "išmyslas" .
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Bet tas "K" ir kituose rusiškuose puslapiuose sutinkamas.

                Comment


                  Bet vis tiek tai yra išsigalvojimas. К - короткий. Fotobuse dabar atsirado naujas modelis - Ikarus 260 (280), kuris reiškia sutrumpintą versiją.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Ikarusai - nuo seniausių iki naujausių

                    Comment


                      Kaišiadorių Ikarus 543.

                      Paskutinis taisė Al1; 2010.12.03, 22:07.

                      Comment


                        Aut? (Estija).
                        Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.12.04, 10:47.

                        Comment


                          http://fotobus.msk.ru/photo/224082/

                          Comment


                            Ačiū už nuotraukos istorijos papildymą .

                            Comment


                              2002m. Panevežys. Aut. d3k0 (Slovakija).
                              Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.12.24, 06:57.

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Kaune visi sudvejinti autobusai, išskyrus Karosa B741, yra varomi viduriniais ratais (variklis yra priekinėje sekcijoje). Vilnius čia yra visiška priešingybė - tik vienintelis Ikarus 280 yra varomas viduriniais ratais, bet ir tai jis nejuda iš vietos jau arti 2 metų.
                                Ar tas Ikarusas dar tinkamas naudoti, TA galioja?

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Ar tas Ikarusas dar tinkamas naudoti, TA galioja?
                                  Kaip jau sakiau, nejuda iš vietos beveik 2 metus . Dabar nepigiai atsieitų jį sutvarkyti tam, kad praeitų TA. O ir kokia to prasmė būtų - nuomoti jo niekas nesinuomos, gal tik į maršrutus retkarčiais išleisti? Bet ir tai neaišku, ar nėra tam jokių apribojimų. Sklando įvairios šnekos, kad uždraudė Ikarusams važinėti mieste, tai paleido į maršrutus, toliau nuo miesto. Bet tai tik šnekos, o patikimos informacijos neturiu.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Uždrausti negalėjo, nes tam nėra jokių objektyvių priežasčių. Galiausiai, kas turi tokią teisę? Savivaldybės taryba? VA direktorius - jis tuo tikrai nesuinteresuotas. Kelių transporto inspekcija? Kuo remiantis?
                                    O autobusą būtų galima restauruoti ir padaryti muziejiniu, bet važiuojančiu. Kartais, kaip Europos miestuose, pavasarį - rudenį būtų galima išleisti ir į maršrutus. Bet restauracijai reikia pinigų. o jų nėra.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      O autobusą būtų galima restauruoti ir padaryti muziejiniu, bet važiuojančiu. Kartais, kaip Europos miestuose, pavasarį - rudenį būtų galima išleisti ir į maršrutus. Bet restauracijai reikia pinigų. o jų nėra.
                                      Ir visų pirma turbūt nėra kažkokios tai kordinuojančios kontoros visos šalies mastu. Nes dažnas vadovaujantis asmuo nepasižymi platesniu akiračiu, ar trukdo pasireikšti įvairios objektyvios priežastys.
                                      Technikos muziejus galėtų tapti vienijančia organizacija, bet jo statusas galėtų būti aukštesnis.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        2002m. Autorius d3k0 (Slovakija).

                                        Comment


                                          Telšių autobusų parke dar keli stovi. Yra tekę matyti remontuojamą bet po miestą jie nebesivažinėja, tik labai retai į kokius kaimelius važiuoja. Paskutinį kart mačiau 2010-ųjų rudenį
                                          Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X