Parašė Lincas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[ŠIA] Šiaulių autobusų fotogalerija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Praktiškai visuose Volvo B10BLE autobusuose veikia švieslentės, kaip ir Volvo 8700, Volvo B10M-55. Kituose autobusuose tik skaičiai, žinoma yra tokių, kuriuose šios sistemos ir neveikia ar net nėra.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąHm... pirmąkart matau Šiaulių miesto autobusą su veikiančia švieslente...
 
 Paskutiniai autobusai su priekabomis pirkti būtent Volvo B10M-55.Parašė centras85 Rodyti pranešimąŠiaulių autobusų labai įdomus ir skiriasi nuo visų kitų miestų net labai skiriasi. Ypač ilgi, kaip paskutinėje nuotraukoje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei neklystu, 29 maršrutą Busturas aptarnauja jau kokius 5 metus. Anksčiau aptarnavo Kinelienės įmonė Transkebas.Parašė groundzer Rodyti pranešimąLincai, galėtum man papasakoti apie 29 maršrutą ? Norėčiau sužinoti ar jis dabar aptarnaujamas Busturo mašinų, nes ankščiau jei neklystų jis buvo privataus vežėjo.Paskutinis taisė Lincas; 2010.12.30, 15:04.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bandomasis Temsa
 
 Perkelta iš Šiaulių miesto visuomeninis transportas temos.
 
 Kadangi Temsa lankosi Šiauliuose, foto keliu būtent prie Šiaulių miesto visuomeninio transporto temos.
 
 Išorinė išvaizda nebloga. Abu autobuso šonai praktiškai visiškai stikliniai, todėl menkiausias trinktelėjimas ir šono apdaila sugadinta.
  
 
 Apie variklio skyrių sunku ką ir pasakyti. Už akies užkliuvo generatoriaus vieta. Geresnės vietos jam ir negalėtų būti atliekant remontą.
  
 
 Prietaisų skydelis atrodo toks pat kaip ir Tedom:
  
 
 Autobuso salonas praktiškai visiškai plastmasinis.
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Traška dėl to, kad salone daugiausia plastmasinės detalės ir jos sujungtos nekokybiškai.Parašė Scania Rodyti pranešimąKai važiavau Kaune su juo , jis visas traškėjo, judėjo, judėjo lubos, labai prastai pagamintas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Salone tikriausiai 80 % yra plastmasė, o visa kita metalas. Tikriausiai vienas iš prasčiausių bandomų autobusų.Parašė amiko Rodyti pranešimąTraška dėl to, kad salone daugiausia plastmasinės detalės ir jos sujungtos nekokybiškai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Palyginimas tai nekoks, nes Temsos aukštis čia yra kartu su CNG bakais, o Mercedes Benz O 405 GN jų neturi, kaip ir Volvo hibridas - tik nedidelius generatorius. Šiaip sutinku, kad Temsa Avenue gana aukštas autobusas, tačiau tame nematau nieko blogo.Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąTemsa Avenue CNG: Aukštis - 3.540mm.
 
 Palyginimui
 
 Mercedes Benz O 405 GN :Aukštis - 3.000mm
 
 VOLVO 7700 HYBRID BUS: Aukštis - 3.2 m
 
 Atvaizdas
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuotraukoje labai gerai matosi, kad lubos yra per aukštai. Reikia daugiau šildyti, o daugiau šildant, didesnės kuro sąnaudos. Manyčiau apie tai nepagalvota, tačiau yra kaip yra. Mano nuomone konstruktoriai negalėjo kitaip pasielgti, nes variklio skyrius ganėtinai mažas ir visus radiatorius ir filtrus sukėlė į viršų, taip padidindami autobuso aukštį.Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol tos kartos užaugs, tai autobusai jau bus sulūžęParašė Scania Rodyti pranešimąTemsa pritaikyta Trečiom kartom   
 Comment









Comment