Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    „Trakų miesto Birutės ir Mindaugo gatvių rekonstravimas“
    Paskutinis etapas (atkarpa prie bažnyčios).
    Visos gatvės rekonstrukcija baigta 2010 metų rugsėjo mėnesį.









    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Rūdiškių miesto Trakų gatvės rekonstrukcija.

















    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Grindinio akmenų ieško prokuratūra
    Li­gi­ta JUODVALKIENĖ
    2010-11-26 09:11
    "Ukmergės Žinios"


    Ra­jo­no pro­ku­ro­rai su­si­do­mė­jo Kau­no gat­vės grin­di­nio ak­me­ni­mis. Sau­go­ti­na kul­tū­ros pa­vel­do ver­ty­bė „iš­ga­ra­vo“ po gat­vės re­konst­ruk­ci­jos. Į pro­ku­ro­rus krei­pę­sis ra­jo­no ta­ry­bos na­rys An­drius Ka­les­ni­kas tu­ri įta­ri­mų, kad uk­mer­giš­kių tur­tas puo­šia vie­nos kai­mo tu­riz­mo so­dy­bos kie­mą.

    Uk­mer­gės ra­jo­no apy­lin­kės pro­ku­ra­tū­ros pro­ku­ro­ras Ša­rū­nas Ši­mo­nis pa­aiš­ki­no, kad šiuo me­tu tei­sė­sau­ga ren­ka me­džia­gą, ta­čiau by­la dėl grin­di­nio dar nė­ra iš­kel­ta.

    „Ne­sku­ba­me pra­dė­ti iki­teis­mi­nio ty­ri­mo, nes dar ne­tu­ri­me pa­kan­ka­mai mo­ty­vų kel­ti by­lą. Žmonės, kurie turėtų būti apklausti, yra išvykę iš Lietuvos, taigi laukiame, kol jie sugrįš", - aiškino prokuroras. Jis neslėpė, kad įvairių minčių kelia tai, kad seni įvykiai atgaivinti artėjant savivaldos rinkimams.

    Prokuratūra Kauno gatvės grindiniu susidomėjo, kai su pareiškimu į šią instituciją kreipėsi rajono tarybos narys A. Kalesnikas. Taip pat yra gautas raštas iš Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos. Tašyti grindinio akmenys yra saugotina kultūros paveldo vertybė.

    Su rinkimais nesieja

    Konservatorius A. Kalesnikas atmetė prielaidą, kad šis kreipimasis - bandymas atkreipti rinkėjų dėmesį.

    Šį klausimą rajono vadovams jis tikino užduodantis nuo pat Kauno gatvės rekonstrukcijos pradžios.Tačiau nuolat buvo tikinama, kad akmenys bus panaudoti tvarkant Vienuolyno gatvę. Rekonstrukcijos darbams prasidėjus šioje gatvėje, paaiškėjo, kad tašytų akmenų pritrūko.

    Akmenų neskaičiavo?

    Buvo kreiptasi į įvairiausias instancijas - savivaldybę, gatvės rekonstrukciją atlikusį rangovą, Kultūros vertybių apsaugos departamentą, Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros komitetą.

    „Iš visų gauti prieštaringi atsakymai", - teigia A. Kalesnikas. Jis tikėjosi, jog į šį klausimą savivaldybė pateiks konkretų atsakymą: pasakys, kur akmenys yra, ar net nuveš parodyti. Tačiau savivaldybės administracija į paklausimą atsakė, kad tikslių duomenų apie rastų grindinio akmenų kiekį ir vertę neturi. Kadangi akmenis iškasus nebuvo vykdoma jų apyskaita, nors Kultūros paveldo departamentas juos įvertino kaip saugotinus, kilo įtarimas, kad jie panaudoti kažkieno pasipelnymo tikslais.

    Labai panašūs

    Neseniai A. Kalesniko kolega viename tinklapyje aptiko reklamuojamą kaimo turizmo sodybą Anykščių rajone.

    Jos teritorijoje vinguriuoja takeliai iš tašytų akmenų, labai jau panašių į mistiškai dingusį ukmergiškių turtą. „Gal ir suklydo mano kolegos, bet paneigti, kad panašumų nėra, sunku", - teigia pašnekovas, vildamasis, kad į iškilusius klausimus padės atsakyti prokuratūra.

    Sukruto paveldo sargai

    Į grindinio akmenų paiešką įsitraukė ir Kultūros paveldo departamento atstovai. Jie taip pat kreipėsi į Ukmergės rajono apylinkės prokuratūrą su prašymu atlikti ikiteisminį tyrimą.

    Kultūros paveldo departamento atstovė ryšiams su visuomene Jolanta Miškinytė sako, kad signalų apie galimą akmenų grobstymą jie gavę iš mūsų rajono savivaldybės tarybos narių. „Jie teigė turintys duomenų, kad akmenys išgrobstyti, netgi žinantys konkrečią kaimo turizmo sodybą, kurioje jie buvę panaudoti. Deja, jokių konkrečių duomenų, nuotraukų, kitokių įrodymų Kultūros paveldo departamentui Ukmergės politikai nepateikė", - teigia ji.

    Taip pat departamentas gavo LR Seimo narės Aurelijos Stancikienės raštą „Dėl kelio rekonstrukcijos Ukmergėje", kuriame keliama ta pati galimo akmenų grobstymo problema.

    Problemos nemato

    Apie Kauno gatvės grindinio akmenų likimą pasiteiravome Ukmergės rajono Savivaldybės ūkio skyriaus vedėjo Kęstučio Jurkevičiaus. Pašnekovas reagavo audringai: „Ką jūs čia prisiminėt? Kauno gatvė jau prieš trejus metus suremontuota buvo. Jokio grindinio nėra ir ten nebuvo - tik nedideli fragmentai."

    Apie grindinio vertę vedėjas sako nesiimąs spręsti, tačiau akmenų apskaita, jo teigimu, buvo vykdoma. Tuo tarpu savivaldybės administracijos atsakyme į konservatorių paklausimą aiškiai išdėstyta, kad grindinio akmenų apskaita vykdoma nebuvo. „Savivaldybės administracija apie rastų tašytų akmenų kiekį ir jų vertinimą konkrečių duomenų neturi", - rašoma jame.

    Anot K. Jurkevičiaus, visi tinkami akmenys panaudoti atraminėms sienelėms įrengti, o kiti išvežti su statybiniu laužu. „Dar ir dabar AB „Ukmergės keliai" krūva guli", - irzlaus tono neslėpė vedėjas.

    Kilo abejonių

    Prieš trejus metus, Kauno gatvės rekonstrukcijos metu atkasus akmeninį grindinį, daugeliui kilo abejonių, ar jis bus panaudotas šioje ar kitose gatvėse. Tuo labiau, kad formuojant vientisą miesto vaizdą tai būtų bendras architektūrinis motyvas su Žuvų gatve bei Kęstučio aikšte.

    Ukmergiškiai nerimavo, kad kultūros paveldo vertybė gali būti tiesiog pasisavinta.Tačiau projekto, kurio generalinis rangovas AB "Ukmergės keliai", vadovai ramino, kad ardoma senojo grindinio danga vežama į įmonės teritoriją ir sandėliuojama.

    „Ukmergės senamiestis yra valstybės saugoma kultūros vertybė. Tai yra urbanistinė visuma. Nepaisant to, jog joje esantys objektai nėra įrašyti į kultūros vertybių registrą, senieji grindiniai saugomi kaip vertingosios savybės", - teigia Valstybinės kultūros paveldo komisijos pirmininkė Gražina Drėmaitė. Paveldosaugininkai nustatė, kad grindinys būdingas XIX amžiaus pabaigai - XX pradžiai.

    Prašo pagalbos

    Prokuratūros darbuotojai prašo gyventojų pagalbos. Ukmergiškiai, ką nors žinantys apie tai, kam buvo panaudoti grindinio akmenys, raginami pranešti prokurorui Š. Šimoniui telefonu 63981 arba Ukmergės rajono PK vyriausiajai tyrėjai Daivai Šatienei telefonu 60421.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Rūdiškių miesto Trakų gatvės, kuri sutampa su krašto keliu Nr. 220 Trakai-Rūdiškės-Pivašiūnai-Alytus, rekonstrukcija
    http://lt.lt.allconstructions.com/po.../article/10991





    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Na va, vėl eilinį kartą neįsigilinę į projektus, juos tvirtina ir tik tada sako, kad upst, nelogiškai padaryta

    Parašė grokiskis.lt
    Taikos gatvėje – nebaigto remonto remontas...
    Rokiškėnų nebestebina iš naujo pertvarkomos ką tik suremontuotos arba baigiamos remontuoti gatvės: prieš metus naujai darbai buvo atliekami Vytauto gatvėje, o dabar – Taikos, kurioje jau beveik įrengtos mašinų sustojimo aikštelės. Valdininkai, atsakingi už šį projektą, teisinasi laiku nepastebėję nelogiškų sprendimų ir baksnoja į firmą, parengusią nekokybišką projektą.

    Miestiečius papiktino palei Taikos gatvę baigiamos rengti mašinų sustojimo aikštelės: zonos, panašios į lovius, apribotos statmenai sudėtais betoniniais kelkraščiais, kurie – tarsi išbandymas čia lengvuosius automobilius statysiantiems vairuotojams.
    Rajono ir miesto vadovai, sujudę dėl darbų Taikos gatvėje, negailėjo priekaištų savivaldybės administracijos specialistams, atsakingiems už projektą, ir įpareigojo juos kuo greičiau situaciją ištaisyti. „Taikos gatvės aikštelių darbai vykdomi tikrai nelogiškai, todėl kai kuriuos darbus teks perdaryti: vietoj statmenų bortų, ribojančių aikšteles, turės padaryti įžambius, kad mašinos galėtų lengvai įvažiuoti ir išvažiuoti“, - pripažino rajono meras Almantas Blažys. Pasak jo, aikštelės turės būti pertvarkomos tomis pačiomis lėšomis, papildomai pinigų tam nebus skirta.


    Visas straipsnis šeštadienio "Gimtajame..."
    Nuoroda į straipsnį: http://www.grokiskis.lt/lt/temos/akt...-remontas.html

    Ir nuotrauka iš laikraščio:


    Tie statūs kampai ir dideli bortai tikrai nelabai logiškai atrodo.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Pateikiu iliustraciją aukščiau temoje esančiam straipsniui apie darbus Rokiškyje.

    "Prizoominta" nuotrauka nuo Taikos/Respublikos gatvių sankryžos žvelgiant Respublikos gatve link centro pusės. Gatvė nuo buvusių gan plačių dviejų eismo juostų buvo išplatinta iki 3 juostų. Primenu, kad gatvė yra vienpusio eismo. Iškirsti seni medžiai, pakeisti seni elektros stulpai, įrengiamos šalikelės vietos automobilių statymui. Džiugu matyti atsinaujinančią gatvę.


    Be "zoom". Šioje atkarpoje eismas yra dvipusis ir tęsiasi iki prieš tai buvusioje nuotraukoje matomo ženklo - eismas draudžiamas.


    Beje, gatvė prieš keletą metų atrodė taip (važiuojant iš miesto centro)


    Trinkelėmis klojamas šaligatvis


    Žvilgsnis atgal link Respublikos/Taikos g. sankryžos. Čia taip pat prisidėjo papildoma eismo juosta, posūkiui į dešinę




    Gerai, kad įrengtos vietos parkuotis automobilius. Nors šaligatvis susiaurėjo, tačiau dabar eismo juostų neblokuos sustatyti automobiliai (kaip, kad džipas kairėje)


    Dar kartą "big zoom".




    Kita rekonstruojama gatvė - Taikos g., ruožas prie bendrabučių.
    Vėlgi įrenginėjamos vietos parkuoti automobilius arba šaligatvis - tiksliai nenusprendžiau kas


    Čia lyg ir darys didelę automobilių stovėjimo aikštelę


    Nežinau tik kur ties prieš tai ant to kalniuko buvusį pėsčiųjų šaligatvį


    Prie stadiono rekonstrukcijos nebuvau nuėjęs, tik galiu įkelti iš "Gimtasis Rokiškis" svetainės vieną prieinamą nuotrauką. Dar tik žemės stumdymai vyksta.


    Planas kaip turi atrodyti po rekonstrukcijos:
    Paskutinis taisė Xmaster; 2010.10.12, 00:53.

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    ES lėšomis - naujas stadionas, automobilių aikštelės ir šaligatviai
    2010-09-30 10:07
    Dalia Zibolienė
    "Gimtasis Rokiškis"


    Europos Sąjungos (ES) 2007-2013 m. struktūrinės paramos pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programos I prioriteto "Vietinė ir urbanistinė plėtra, kultūros paveldo ir gamtos išsaugojimas bei pritaikymas turizmo plėtrai" įgyvendinimo priemonės "Probleminių regionų plėtra" mūsų rajone įgyvendinamas projektas "Urbanistinės teritorijos Rokiškio mieste tarp Respublikos g.-Aušros g.-Parko g.-Taikos g.-Vilties g.-P. Širvio g.-Jaunystės g. sutvarkymas ir plėtra".

    Pagrindinė problema

    Bene pati pagrindinė Rokiškio rajono problema, įvardinta savivaldybės Probleminės teritorijos plėtros 2008-2010 metų programoje, - prasta infrastruktūros būklė ir dėl to nepatraukli gyvenamoji bei investicinė aplinka. Taip pat labai prasta miesto šaligatvių būklė, kai kur jų iš viso nėra. Didelė miesto problema - automobilių stovėjimo aikštelių trūkumas. Ypač tai juntama Vilties gatvėje, kuria numatoma įrengti miesto aplinkkelį, taip pat mikrorajone prie daugiabučių namų. Automobiliai nuolat paliekami jiems statyti neskirtose vietose: ant šaligatvių, vejų, pėstiesiems įprastų praėjimų, kelkraščiuose. Mašinos trukdo pėsčiųjų ir dviratininkų eismui, o parkuojant transporto priemones ant šaligatvių gadinama jų būklė, juos reikės dažniau remontuoti.

    Situaciją iš esmės turėtų pakeisti jau pradėtas vykdyti Rokiškio miesto urbanistinės teritorijos tarp Respublikos-Aušros-Parko-Taikos-Vilties-P. Širvio ir Jaunystės gatvių sutvarkymo ir plėtros projektas, kurio tikslas - gerinti Rokiškio miesto, kaip probleminės miesto teritorijos, gyvenamąją aplinką ir gyvenimo kokybę. Mieste ketinama įrengti stovėjimo aikšteles 168 automobiliams, pakloti 1531 m pėsčiųjų takų, išasfaltuoti 170 m įvažiavimo kelią.

    Ir pėstiesiems...

    Didžiausi pokyčiai laukia Taikos gatvės gyventojų. Nuo spaudos kiosko iki Taikos g. 23-iuoju numeriu pažymėto bendrabučio planuojama trinkelėmis atnaujinti šaligatvį ir įrengti transporto stovėjimo aikšteles: jose turėtų tilpti net 89 automobiliai. Taigi gyventojams nebereikės jų statyti intensyvaus eismo važiuojamojoje kelio dalyje arba kiemų vejose.
    Dešiniojoje Respublikos gatvės pusėje (nuo Perkūno-Taikos gatvių sankryžos iki Jaunystės-Respublikos gatvių susikirtimo) atnaujintas trinkelių takas pėstiesiems taps baigiamos rekonstruoti didžiausios miesto arterijos tąsa. O nuo Jaunystės-Respublikos gatvių sankryžos tas pats trinkelių takas suks į Jaunystės gatvę. Bus atnaujinti abipus šios gatvės esantys pėsčiųjų takai: vienoje pusėje takas baigsis ties Jaunystės gatvės 12-uoju namu, kitoje - ties "Varpelio" mokyklos-darželio teritorija. Atnaujinant šaligatvį prie "Snoro" banko filialo bus įrengta 5 vietų automobilių stovėjimo aikštelė.

    Ir ratuotiesiems...

    Vilties gatvėje pastačius namą socialiniai remtiniems asmenims liko nesutvarkytas privažiavimas. Projekte numatyta ne tik jį išasfaltuoti, bet ir laisvoje vietoje tarp daugiabučių namų įrengti transporto stovėjimo aikštelę 20 automobilių.
    Šiuo metu Vilties gatvėje automobilius leista palikti ant šaligatvio. Tai nėra patogu pėstiesiems. Be to, sunkios mašinos gadina šaligatvio dangą. Šią problemą išspręs Vilties gatvėje planuojama įrengti 40 vietų automobilių stovėjimo aikštelė.
    Tarp daugiabučių namų Jaunystės gatvėje veikianti UAB "Lašų duona" maisto prekių parduotuvė - gyventojų traukos centras. Deja, kartais prie jos labai sudėtinga privažiuoti krovininėms mašinoms, o greta esančių namų gyventojams nėra kur statyti automobilių. Šią problemą turėtų išspręsti 14 vietų automobilių aikštelė.

    Stadionas

    "Romuvos" gimnazijos stadiono renovavimas - dar vienas svarbus šio projekto darbas. Panevėžio regionas pasižymi giliomis sporto tradicijomis: sportininkai sėkmingai dalyvauja šalies bei tarptautinėse varžybose. Tikėtina, jog mūsų rajonas pasiektų dar geresnių rezultatų, jei sportininkai galėtų treniruotis moderniame stadione. Atnaujinant "Romuvos" gimnazijos aikštyną, planuojama įrengti krepšinio, futbolo, kvadrato aikšteles, bėgimo taką, 600 žiūrovų tribūną. Taigi stadionas bus universalus, skirtas kelioms sporto šakoms. Treniruotes ir varžybas jame bus galima organizuoti ir tamsiuoju paros metu: stadionas bus apšviestas, o sportininkų ir žiūrovų saugumui - aptvertas.
    Projekto sąmatinė vertė - 5 mln. litų. Darbus atliks konkursą laimėjusi AB "Panevėžio keliai".

    Regina MALCIENĖ
    Rajono savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros
    skyriaus specialistė


    Šis projektas nėra miesto pėsčiųjų takų lopymas. Tai - kapitalinis kelių miesto kvartalų atnaujinimas bei vienas svarbesnių ES finansuojamų projektų, vykdomų Rokiškio mieste. Kolegos, dirbantys aplinkinių rajonų savivaldybėse, skambina mums ir stebisi, kaip Rokiškiui pavyko laimėti tiek daug europinių projektų.
    Įgyvendinus šį projektą Rokiškio mieste bus pakloti nauji pėsčiųjų takai, atsiras daug automobilių stovėjimo aikštelių. Visi įpratome gyventi patogiai: norime turėti mašiną po ranka, kad kiekvieną minutę galėtume į ją sėsti ir lėkti kur reikia. Šiek tiek apmaudu, jog automobiliams turime aukoti žaliąsias vejas, medžius. Ne paslaptis, jog tai kelia kai kurių gyventojų pasipiktinimą. Ypač aktyviai dėl medelių kovoja vyresnio amžiaus rokiškėnai, vadinantys juos "miesto plaučiais". Deja, turime rinktis: žaliosios vejos ir medeliai ar aikštelės mašinoms?

    Tik pradėję darbus pajutome mikrorajono gyventojų reakciją: pastarieji piktinasi, kodėl ne prie jų daugiabučių tiesiami nauji šaligatviai, rengiamos aikštelės automobiliams. Tai dar kartą įrodo tokių projektų būtinybę ir naudą. Suprantu žmonių norą gyventi tvarkingesnėje ir patogesnėje aplinkoje, tačiau neįmanoma visko padaryti per kelerius metus. Pirmiausia atnaujinamos pagrindinės mikrorajono gatvės, kuriose transporto eismas intensyviausias. Gera žinia banko "Snoras" klientams: prie filialo bus įrengta 5 vietų automobilių stovėjimo aikštelė. Bloga ši žinia vaikams, mėgusiems žiemą rogutėmis slidinėti nuo kalnelio: būtent jo vietoje suprojektuota aikštelė mašinoms.

    Augutis KRIUKELIS, Kūno kultūros ir sporto centro direktorius

    Dabartinis "Romuvos" stadionas nėra funkcionalus: jis netinkamas nei kūno kultūros pamokoms vesti, nei varžyboms organizuoti. Sporto funkcionieriai juokaudavo: stadionas - tik šunims vedžioti. Be to, jame labai nesaugu: čia įvykdytas ne vienas sunkus nusikaltimas. Taigi per 2,5 tūkst. mikrorajone gyvenančių mokyklinio amžiaus vaikų neturi kur sportuoti.
    Atnaujintas stadionas, kuriame bus įrengtos krepšinio, futbolo, kvadrato aikštelės, bėgimo takas, šuoliaduobė, skirtas ne tik pamokoms, treniruotėms ar varžyboms. Jame norėtume organizuoti įvairius pramoginius renginius, šventes su sportiniais akcentais, atrakcijomis. Kodėl gi Rokiškyje nesurengus galiūnų konkurso?! Pokyčiai stadione tamsiausią ir nesaugiausią mikrorajono kampą turėtų paversti šviesiausia, žmonių labiausia lankoma vieta.

    Rimgaudas ŠLIKAS, policijos pareigūnas

    Nekantriai laukiame naujai įrengtų aikštelių automobiliams statyti. Mikrorajonas projektuotas prieš keletą dešimtmečių, kai mašina buvo prestižo ir prabangos ženklas, jas turėjo nedaug žmonų. Šiuo metu beveik kiekviena šeima turi automobilį, o kai kurios - net kelis. Kai aikštelėse nėra vietos, mašinos paliekamos kelio važiuojamojoje dalyje ar ant žaliųjų vejų. Tai prieštarauja Kelių eismo taisyklėms. Gyventojai, neturintys automobilių, praneša apie pažeidėjus policijai. Pareigūnas, nubaudęs pažeidėjus, atsiduria tarp dviejų ugnių - gyventojų, prašančių kiemuose įvesti tvarką, bei automobilių savininkų, reikalaujančių parodyti, kur jiems statyti mašinas. Žmonės išradingi: ant žaliosios vejos užpila žemių, smėlio ir tikina, jog toje vietoje jau galima palikti mašiną. Tai - amžina problema, ir policija nepajėgi jos išspręsti. Manau, įsiplieskusias aistras gali nuraminti tik naujai įrengtos aikštelės.

    Jonas BULOVAS, rokiškėnas

    Gyvenu prie "Lašų duonos" parduotuvės. Anksčiau tame pastate buvo fotoateljė. Vestuvių dienomis mūsų kieme knibždėte knibždėdavo vestuvininkų. Triukšmingesnę vieną dieną per savaitę dar galėjome iškęsti. Tačiau čia atidarius parduotuvę, kiemo gyvenimas tapo intensyvus kasdien. Gyventojams tai kelia problemų. Pasitaikė ir kuriozų: ryte, saldžiai tebesnaudžiant, šaižus mašinos signalas verčia iš lovos - mat reikia pervaryti automobilį, nes kieme įstrigo mašina, atvežusi į parduotuvę prekes. Pyktis tiesiog kunkuliuoja... Pasitaikė itin nemalonių atvejų. Į svečius atvažiavo duktė su mažu anūkėliu. Ji norėjo automobilį palikti arčiau namo, todėl jį pastatė ant žaliosios vejos, nes kieme nebebuvo laisvos vietos. Policija nubaudė, pratuštino kišenę, sugadino nuotaiką. O juk palikti arčiau norisi ne tik dėl patogumo, bet ir dėl saugumo, mat nemažai mašinų pavagiama.

    "AINA"

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Pirkimo dalis 21099:1 - ZARASŲ MIESTO ŠAULIŲ – ŠALTUPĖS GATVIŲ REKONSTRAVIMO TECHNINIO PROJEKTO PARENGIMO PASLAUGA
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Gerai kad rekonstruoja. Jau buvo užknisę važinėt per tuos šulinius kas penkis metrus

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Rekonstruojama viena pagrindinių Rokiškio gatvių, vedanti nuo miesto senosios dalies/centro link naujojo mikrorajono. Stabtelėjau prie parduotuvės ir kaip tik fotoaparatas buvo šalia, tai keletas kadrų. Gatvė rekonstruojama iš pagrindų: tiesiamos naujos komunikacijos, iškirsti medžiai, keičiami šaligatviai ir panašiai.
    Į daugiabučių mikrorajono pusę




    Į miesto centro pusę


    Čia prisiminimui iš mano reportažo apie Rokiškį, tai prieš rekonstrukciją gatvė atrodė taip:

    Komentuoti:


  • boo
    replied
    pasižadėjau aš čia apie Tauragę atnaujint kažką, bet nėr laiko gryžt...darbai užpuolė. Tai geriausiu atveju tik rugpjūčio mėnesį sukrapštyčiau vaizdinę medžiagą...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Marijampolietis abejoja milijoną kainuojančios požeminės perėjos nauda
    DELFI skaitytojas I.Marcinkevičius atsiuntė nuotraukas ir stebėjosi, kam reikia įrenginėti požeminę perėją po Vilkaviškio gatve, jei apie 20 metrų dešiniau nuo būsimos perėjos yra tiltas ir po juo praėjimas. Jis pastebi, kad yra dar dvi saugios alternatyvos – laiptais užlipus į kalną, kairiau, maždaug už 100 metrų, yra pėsčiųjų perėja, dar kiek toliau yra kita perėja su šviesoforu.

    Komentuoti:


  • boo
    replied
    Tauragėj šiaip daug kas vyksta...gatvių tvarkymai, aikščių, parkų renovacijos...stadionas....iš vienos pusės nėra kažko labai reikšmingo, kam reiktų skirt ypatingą dėmesį, iš kitos pusės reikėtų džiaugtis, jog kažkas aplamai vyksta, yra daroma... gryžęs pasidomiu ir pagalvoju ar tai yra verta didesnio demesio? Kartais atrodo, kad tas gatvės ar šaligatvio sutvarkymas labiau esminis įvykis visgi yra vietiniams, kurie nuolat mato tą seną, atsinaujinančią, naują miesto atkarpėlę, o Lietuvos mastu tai yra menkniekis. Bet kartais pamatai, kad iš tų menkniekių susidaro kažkas daugiau, ir bent jau gal;būt verta parodyti kitiems, kad ir tas nedidelis miestelis Tauragė nemirė ir visgi stengiasi judėti į priekį. Kanadgi atstovų šiamę forume iš Tauragės nelabai užsiuodžia, gal ir pasistengsiu visus tuos minimalius pokyčius nušviest čia. Nors vasara visad man būna darbymetis, ir į gimtinę gryžt pasiseka nedažnai, bet apibegt ją gryžus užtenka ir pusdienio, dar pusdienio reikia viską papasakot čia. Taip, kad nusprendžiau, jog stengsimės atstovaut Tauragei

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parama – ir miestams
    2010-06-08
    Marijampolę iki 2013-ųjų pasieks 71 mln. litų Europos Sąjungos (ES) fondų investicijų. Paramos sulauks ir kiti šalies miestai.

    Vienas didžiausių projektų Marijampolėje – Jono Basanavičiaus aikštės rekonstrukcija, kuri kainuos 19 mln. litų. Iš jų 16 mln. litų – ES parama.

    Miesto senamiesčiui ir jo prieigoms sutvarkyti bus panaudota 13,6 mln. litų, Vytauto poezijos parkui ir teritorijai prie Rygiškių Jono gimnazijos – 10,2 mln. litų ES paramos.

    Iki 2011 metų balandžio J.Basanavičiaus aikštėje planuojama įrengti naują apšvietimą, sutvarkyti apželdinimą ir įrengti scenos pakylą.

    Šalia aikštės įsikurs tautodailės dirbinių prekyvietės.

    Telšių senamiesčiui, stadionui ir Masčio ežero pakrantėms sutvarkyti skirta apie 15 mln. litų. Tai dalis iš 45 mln. litų miestui numatytos ES 2007-2013 metų laikotarpio paramos.

    Paramą skyrusi Vidaus reikalų ministerija pranešė, jog lėšų bus skirta ir kitiems regioniniams centrams – Alytui, Mažeikiams, Tauragei, Utenai ir Visaginui.

    „Aplink šiuos miestus gyvenimo lygis žemesnis, todėl jie turi tapti vedliais, paskui kuriuos sėkmingai galėtų pirmyn judėti greta esantys miesteliai ir kaimai“, – sakė vidaus reikalų ministras Raimundas Palaitis.

    Remiantis ES fondais, Telšių senamiestyje bus atlikta maždaug 3,5 mln. litų vertės darbų, dar apie 10 mln. litų numatoma miesto stadiono rekonstrukcijai.

    Prie Masčio ežero už maždaug 2 mln. litų bus įrengtos prieplaukos, automobilių stovėjimo, vaikų žaidimo aikštelės, pavėsinė. (BNS, LR)

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tokie anksčiau atsirado Kranto g.



    Trakų g.



    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Tęsiasi Birutės g. Trakuose rekonstravimo darbai. Prie pabaigos antras etapas, liko per kalnelį "perlipt".

    Atvaizdas


    Atvaizdas

    Oho kokie šviestuvai

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pradėtas ir trečias etapas, bet kiek girdėjau, stringa dėl nesuderinto su bažnyčia projekto.









    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tęsiasi Birutės g. Trakuose rekonstravimo darbai. Prie pabaigos antras etapas, liko per kalnelį "perlipt".











    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Perėją apšvies saulės energija

    http://www.lrytas.lt/?data=20100512&...s100512&view=2
    Virginija PETRAUSKIENĖ
    LR korespondentė
    2010-05-12
    Panevėžyje šalia J.Miltinio gimnazijos esanti perėja nuo šiol nušvis ne tik sutemus, bet ir smarkiau apniukusią dieną. Čia neseniai įrengti saulės energija maitinami šviestuvai.

    Pirmoji Lietuvoje šiuolaikiška pėsčiųjų perėja įrengta vienoje avaringiausių miesto vietų.

    Naujoji apšvietimo sistema yra ne tik ekonomiška, bet ir autonomiška.

    Dviejų dalių šviesos diodų šviestuvui, kuriame yra įmontuota saulės energija maitinama baterija, nereikia elektros energijos.

    Todėl pėsčiųjų perėjos apšvietimas įsijungs nepriklausomai nuo gatvių apšvietimo sistemos.

    Modernaus šviestuvo įrengimas kainavo apie 10 tūkstančių litų.

    Darbą atlikusios bendrovės „Urbico“ atstovas Vytas Masiulionis teigė, jog įrengiant perėjos apšvietimą nereikėjo ardyti asfalto, kad po žeme būtų nutiestas elektros kabelis. Tai gerokai atpigino projektą.

    „Šią idėją parsivežėme iš užsienio parodų. Mūsų kaimynai lenkai panašiai yra įrengę magistralių apšvietimą.

    Prieš siūlydami naujovę pirmiausia eksperimentavome savo bendrovės teritorijoje. Įsitikinome, kad ši sistema pasiteisina“, – sakė V.Masiulionis.

    Specialisto teigimu, panašūs pasiūlymai rengiami ir kitiems šalies miestams. Panevėžio savivaldybė planuoja naująją apšvietimo sistemą įrengti ir kitose miesto perėjose.

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Seimo narė: „Barbariška būtų pavogti tokį grindinį...“
    Loreta EŽERSKYTĖ
    2010-04-17 09:06
    „Gimtoji žemė"


    Seimo narė Aurelija Stancikienė balandžio 7 dieną raštu kreipėsi į Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos direktorę Dianą Varnaitę, Vilniaus apskrities viršininką Joną Vasiliauską ir Ukmergės rajono savivaldybės merą Algirdą Kopūstą, prašydama pateikti informacijos apie Vienuolyno gatvėje atliekamą rekonstrukciją. Vadovaujantis Seimo statutu, parlamentarei turi būti atsakyta per 20 dienų.

    „Nedaug Lietuvoje yra tokių miestų, kurių gatvės prieškariu buvo išgrįstos akmenimis. Jei valstybė į tai investavo didžiules lėšas, tas miesto centras buvo reikšmingas ir svarbus. Manau, kad tie akmenys yra vertingi ir juos reikia išsaugoti. Būtų barbariška dabar pavogti tokį grindinį..." - savo nuomonę „Gimtajai žemei" išsakė Seimo Aplinkos apsaugos komiteto narė.

    Nuomonės išsiskyrė

    Laikraštyje jau esame rašę, kad darbai Kęstučio aikštėje ir Vienuolyno gatvėje prasidėjo praėjusių metų rugsėjo mėnesį, kai tarp rajono savivaldybės administracijos ir akcinės bendrovės „Ukmergės keliai" buvo pasirašyta sutartis dėl Ukmergės miesto gatvių, šaligatvių, pėsčiųjų-dviračių takų (Maironio g., Vienuolyno g. ir Kęstučio a.) rekonstrukcijos. Įgyvendinant projektą bus sutvarkytos Vienuolyno ir Maironio gatvių važiuojamosios dalys, lietaus nuotekų tinklai, apšvietimo tinklai, Maironio gatvės pėsčiųjų takas, Vienuolyno gatvės ir Kęstučio aikštės šaligatviai, Kęstučio aikštės apšvietimo tinklai, atlikti archeologiniai kasinėjimai Vienuolyno gatvėje. Numatyta, kad projektas turi būti įgyvendintas per 24 mėnesius, jo vertė - 4 mln. 766 tūkst. Lt.

    Kadangi prieškariu Vienuolyno gatvė buvo grįsta lauko rieduliais ir tašytais akmenimis, paveldosaugininkai šį grindinį įtraukė į nekilnojamų kultūros vertybių registrą ir nurodė jį atkurti. Tam paprieštaravo projekto užsakovas - rajono savivaldybė. Valdininkų manymu, apvalūs lauko rieduliai netinkami grįsti važiuojamąją gatvės dangą. Tiems, kurie mūru stoja už senojo grindinio atkūrimą, buvo pasiūlyta užsukti į Žuvų gatvelę, kur dalis dangos išgrįsta netašytais akmenimis. Beje, kai buvo tvarkoma ši senamiesčio dalis, tarp rajono valdžios vyrų, miesto gyventojų atstovų ir Kultūros paveldo departamento specialistų taip pat buvo kilusi gana karšta diskusija. Tuomet priimtas kompromisinis sprendimas - dalis Žuvų gatvės išgrįsta akmenimis, dalis - trinkelėmis.

    Atsižvelgus į Kultūros paveldo departamento Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo tarybos sudarytos komisijos, archeologų išvadas, Vienuolyno gatvės rekonstrukcijos projekte numatyta autentiško grindinio neatkurti. Tačiau klojant dangą automobilių stovėjimo aikštelėse prie Muzikos bei Sporto mokyklų bei pėsčiųjų bulvare bus panaudoti atkastieji akmenys.

    Šio objekto rangovo - AB „Ukmergės keliai" objekto vadovas Robertas Paulauskas pasakojo, kad didžioji dalis senojo Vienuolyno gatvės grindinio buvo atkasta praėjusį rudenį. Tik nedidelėje šios gatvės atkarpoje prie Apylinkės teismo akmenys iškasti šį pavasarį.

    „Visi akmenys su smėliu ir kitu gruntu buvo vežami saugoti į mūsų bendrovės teritoriją. Pažiūrėjus į tuos suverstus kalnus atrodė, kad akmenų yra tiek, jog jų užtektų ne tik Vienuolyno gatvei išgrįsti. Šią savaitę iškastas gruntas per specialų sietą buvo išsijotas ir liko tik akmenys. Dabar juos bus galima ir suskaičiuoti," - sakė R. Paulauskas.

    Viešos diskusijos - tik prasidėjus darbams

    Dar prieš pasirašant sutartį ir pradedant darbus Ukmergės miesto visuomenei buvo pristatytas rekonstrukcijos projektas. Viešų svarstymų, kurie vyko Vlado Šlaito viešojoje bibliotekoje, metu visi norintieji galėjo susipažinti su būsimais pertvarkymais bei pateikti savo nuomonę. Vyko du svarstymai, bet ukmergiškiai juose nebuvo aktyvūs. Tačiau pradėjus senamiestyje darbus, pasipylė gyventojų skundai. Pirmoji pasipiktinimo banga kilo, kai Vienuolyno gatvėje ir Kęstučio aikštėje praėjusių metų rugsėjo pabaigoje buvo pradėti šalinti medžiai. Pagal projektą Kęstučio aikštėje nupjauta 19 liepų ir 1 klevas, Vienuolyno gatvėje - 75 liepos. Gruodžio pradžioje, esant palankioms gamtos sąlygoms, vietoj rugsėjį nupjautų senų medžių Kęstučio aikštėje pasodinta septyniolika mažalapių liepaičių. Tokias pačias liepaites šiais metais numatyta sodinti ir Vienuolyno gatvėje.

    Dar didesnių aistrų sukėlė būsimasis Vienuolyno gatvės grindinys. Į diskusijas įsijungė ir politikai. Praėjusių metų gruodį rajono savivaldybės Tarybos Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcija rajono merui ir Tarybos nariams įteikė pareiškimą, kuriame reikalaujama akmeninį grindinį atkurti tiek Vienuolyno gatvėje, tiek visame senamiestyje.

    Susidomėjo Seimo narė

    Autentiško Vienuolyno gatvės grindinio išsaugojimu susidomėjo ir Seimo narė A. Stancikienė, aktyvi kultūros paveldo gynėja ir saugotoja. Į ją pagalbos kreipėsi ukmergiškiai. Politikė "Gimtajai žemei" sakė, jog belieka apgailestauti, kad tokie grindiniai, kaip Ukmergėje, jau išardyti Vilniaus gatvėse ir aikštėse.

    "Liūdna, kad buvę grindinių akmenys atsiranda privačiuose kiemuose..." - pastebėjo parlamentarė.

    A.Stancikienė teigė, kad lankydamasi Ukmergėje domėjosi, kur ir kaip saugomi Vienuolyno gatvėje atkasti senieji akmenys, ir tai jai sukėlė abejonių. Ji nori išsiaiškinti ir tai, ar biudžeto lėšomis nėra naikinamas paveldas.

    Politikė paminėjo neseną atvejį Šiauliuose, kuomet prokuratūra dėl žvyro, kadaise suvežto ir supilto prie oro uosto, nusavinimo pradėjo ikiteisminį tyrimą: „Šiuo atveju mes kalbame ne apie žvyrą, o akmenis. Jų išteklių mūsų šalis neturi. Išardyto grindinio vertė žymiai didesnė nei žvyro..."

    Seimo narė kategoriškų išvadų nedaro. Tai ji atliks, kai sulauks informacijos iš Kultūros paveldo departamento sudarytos komisijos, Vilniaus apskrities viršininko bei rajono mero.

    Laukia komisijos

    Balandžio mėnesį gana sparčiu tempu vykę Vienuolyno gatvės remonto darbai ketvirtadienį buvo pristabdyti. Tuo tarpu kalbinti rajono savivaldybės valdininkai nei-gė, kad rekonstrukcija stabdoma. Tačiau buvo užsiminta, jog projektas neva užkliuvo politikams.

    Kultūros paveldo departamento Vilniaus teritorinio padalinio vyriausioji valstybinė inspektorė Loreta Bukoveckienė „Gimtąją žemę" patikino, kad kol kas rekonstrukcija vyksta pagal numatytą planą. Tačiau laukiama komisijos, kuri bus sudaryta atsižvelgiant į Seimo narės raštą. Pasak pareigūnės, komisijos nariai atvyks į Ukmergę ir aiškinsis, ar rekonstruojant Vienuolyno gatvę nėra padaryta nusižengimų.

    L. Bukoveckienės manymu, gatvės remonto darbai vyksta pagal projektą, yra gauti visi reikalingi leidimai.

    Triukšmas dėl nieko?

    Rajono savivaldybės administracijos direktorius Juozas Varžgalys ketvirtadienį teigė nesuprantąs, kas ir ko nori, bandydamas prikibti prie Vienuolyno gatvės rekonstrukcijos projekto. Vadovo teigimu, projektas su visomis žinybomis suderintas, visi leidimai vykdyti darbus gauti, nenusižengta jokiems galiojantiems teisės aktams.

    „Tiesą sakant, triukšmas dėl grindinio akmenų prasidėjo nuo Kauno gatvės remonto. Tuomet į visus klausimus buvo atsakyta, viskas išdėstyta, išaiškinta, ir sukeltos emocijos nuslūgo. Dabar tik spėjome atidengti grindinį Vienuolyno gatvėje - vėl triukšmas. Visi iškasti akmenys - ir tašyti, ir paprasti lauko - nuvežti ir saugomi akcinėje bendrovėje „Ukmergės keliai". Jie visi bus panaudoti taip, kaip numatyta projekte," - kalbėjo J. Varžgalys.

    Komentuoti:

Working...
X