Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gatvės siaurinimas yra vienas iš greičio ribojimo variantų. Tad vietiniai turėtų tik džiaugtis, kad palei namus ne autostrada. Be to, platūs šaligatviai atitolina gatvę nuo namo.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Jau buvo rašyta, kad ten yra turgus, kur yra daug eismo.
      Po rekonstrukcijos (t.y., gatvės susiaurinimo) dabar neįmanoma saugiai manevruoti ir normaliai pastatyti mašinų - jos yra išlindusios į juostą.

      Nors būtų geriau, kad Missoni pakomentuotų kaip ten yra iš tikrųjų, o ne iš nuotraukų.
      Susiaurino gatvę tuo, kad padarė šaligatvius, nors šaligatvių NIEKAM nereikėjo? Netikiu, kad nereikėjo. Jeigu turgus, tai gal ten žmonės ir vaikščios, ne tik labai daug prekių atveš arba išsiveš? Netikiu, kad tie, kurie ten gyvena, norėjo, kad mašinos važiuotų jiems į tvoras ir nebūtų, kaip prieiti prie savo namo.

      Tegu parkuojasi rečiau arba išvis lygiagrečiai šaligatviui arba eglute, o ne galu, jei nemoka taip pastatyti ir išvažiuoti, kad juostomis lekiantieji jų neužkliudytų. O šiaip, kur ten lėkt kam nors, jei atvažiavai į turgų ir iki jo liko keli šimtai metrų? Gal galėtų vienas kitą praleisdami kaip nors susiderinti? Arba reikia statyti požeminį/daugiaaukštį, papildomą parkingą, o ne gatvėje parkuoti.
      Paskutinis taisė manometras; 2019.11.30, 17:23.
      ПТН ПНХ
      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

      Comment


        Aš esu labai patenkintas, kad rekonstravo Klaipėdos gatvę. Pirmiausia, tas vieškelis tapo gatve iš didžiosios raidės. Gatvė. Antra, atkarpoje, kurioje augo apie 1950 metus pasodintos aukštos liepos ( Privalumai - pavėsis. Neprivalumai - miestas netvarko nukritusių lapų, amžina tamsa namuose vasarą, pilni lietvamzdžiai supuvusių lapų. Be pigu valyt, kai namas vieno aukšto, o kai dviejų? ), iš 20 medžių buvo palikti tik 2. Normalūs šaligatviai ( Nors gal ir platoki. Gatvė susiaurėjo, nes ankstesnė gatvės dalis buvo iš vis be bordiūrų ir be šaligatvių. Toks vieškelis. Dalyje gatvės, kuri buvo panaši į vieškelį, automobilius leido statyti statmenai gatvei, vos neįvažiuojant į kiemus, užstatant įvažas į tuos pačius kiemus, iškratant pelenines gyvenantiems po langais ... Dabar sutvarkytas stovėjimas. Prie turgaus Klaipėdos gatvėje auto statyti galima statmenai gatvei, o toliau, prie Ramygalos ir Klaipėdos gatvių kampe esančio taip vadinamo gyvulių turgaus ( Va - Ukmergė turi du turgus - atvažiuokit, pažiūrėsit, šis gyvulių yra senas ir labai didelė teritorija yra grįsta lauko akmenimis.) auto galima statyti lygiagrečiai gatvei. Šiaip gatvė realiai susiaurėjo, aišku, gal sunkiausia važinėti čia būna turgaus dienomis ( III, V, VI, VII ), bet turgūs baigiasi gana anksti ( apie 13 val. ) ir vėliau gatvė būna gana tuščia.
        Keliauju per Lietuvą

        Comment


          Mažeikių r. savivaldybė 2020.03.31
          Viaduko statyba Mažeikiuose tęsiasi
          Nuo balandžio 6 d. iki balandžio 20 d. bus draudžiamas transporto priemonių eismas geležinkelio pervaža Algirdo gatvėje ir Židikų gatvės atkarpoje nuo pervažos iki Vakarų gatvės. Eismas bus nukreiptas per Laisvės g. esančią geležinkelio pervažą.

          Bus montuojamos 30 metrų ilgio viaduko sijos per geležinkelį.



          http://www.mazeikiai.lt/savivaldybe/...keisis-eismas/

          Comment


            Visišką iš Tauragės kilusio mero neįgalumą vystant infrastruktūrą (išskyrus PiaRinius dvirtakius, parkavimo branginimą ir kilpas Senamiestyje) bei dešimtmečiais netiesiant gatvių iliustruoja faktas, kad jo gimtojoje Tauragėje jau numatoma tiesti 2,8 km aplinkkelį

            Gal reikėtų jam nuvažiuoti į Tauragę pasisemti patirties


            https://www.taurage.lt/taurageje-bus...lis-naujoji-g/

            Comment


              Tauragė kaip ir neturi jokio normalaus aplinkkelio. A12 eina tiesiai per centrą. Vilnius aplinkkelius turi. Bandau suprasti logiką dėl patirties sėmimosi. Ta prasme Vilnius turėtų panaikinti aplinkkelius?
              Paskutinis taisė John; 2020.07.25, 13:04.

              Comment


                Parašė Romas
                Visišką Iš Tauragės kilusio mero visišką neįgalumą vystant infrastruktūrą (išskyrus PiaRinius dvirtakius, parkavimo branginimą ir kilpas Senamiestyje) bei dešimtmečiais netiesiamas gatves iliustruoja faktas, kad jo gimtojoje Tauragėje jau numatoma tiesti 2,8 km aplinkkelį

                Gal reikėtų jam nuvažiuoti į Tauragę pasisemti patirties


                https://www.taurage.lt/taurageje-bus...lis-naujoji-g/
                Čia ne Tauragės tema.

                Comment


                  Parašė Romas
                  Nedidelė iliustracija, kad šiai savivaldybei stinga ambicijų - net gimtoji Tauragė jau lenkia.
                  Potencijos užtenka tik nutiesti dviračių takus, kur nėra žemės praėmimo procedūrų ir nereikiapolitinės valios.
                  Tai kad nelenkia. Tauragėje nėra jokių aplinkkelių kol kas. Kokius vėjus čia rašai? Gal baik teršti temas nesusijusiais pranešimais.

                  Comment


                    Tauragė.lt 2020.07.22
                    Tauragėje bus tiesiamas 2,8 km ilgio mažasis aplinkkelis (Naujoji g.)
                    Tauragės rajono savivaldybės administracija kartu su Centrine projektų valdymo agentūra pradeda įgyvendinti pirmąjį funkcinės zonos Tauragė+ plėtros strategijos projektą – mažąjį aplinkkelį Tauragėje. 4,3 mln. eurų vertės darbus planuojama pradėti 2021 m. rudenį ir užbaigti iki 2023 m. pabaigos.

                    2,8 km ilgio dviejų eismo juostų gatvė sujungs rytinę miesto pusę nuo Dariaus ir Girėno g. iki Vytauto g. / Tremtinių kel. sankryžos. Naujosios g. leidžiamas greitis, kaip ir kitose miesto gatvėse, bus 50 km/val.

                    „Skaičiuojama, kad per dieną Dariaus ir Girėno gatvę kerta apie 15000 automobilių, planuojama, kad naujasis aplinkkelis ne tik nukreips apie 3000 automobilių srautą nuo Dariaus ir Girėno g., tačiau ir 20 % sumažins automobilių judėjimą Gedimino, Vytauto, J. Tumo-Vaižganto ir kitomis centrinėmis miesto gatvėmis“, – teigė Tauragės rajono savivaldybės meras Dovydas Kaminskas.

                    Kartu su nauja miesto gatve planuojama ir daug kitų svarbių infrastruktūros pokyčių. Netoli gatvės bus įrengtas platus dviračių takas ir modernus gatvės apšvietimas su LED šviestuvais, o virš Gedimino gatvės, lygiagrečiai geležinkelio, planuojama įrengti viaduką su nuovaža, taip užtikrinant saugesnį ir greitesnį judėjimą Naująja gatve.
                    (...) Projekte numatyta įrengti dvi 400 m ilgio ir 4,5–6 m aukščio garsą slopinančias sieneles, kurios apsaugos ne tik nuo automobilių ir traukinių keliamo triukšmo, tačiau ir dulkių bei taršos“, – teigia specialistas.

                    Gatvė projektuojama toliau nuo daugiabučių namų ir arčiau Oko miško, užtikrinant saugų patekimą į mišką miško takus. Kartu su naujai tiesiama gatve papildomai bus įrengti 2 nuvažiavimai. Vienas iš jų susijungs su įvažiavimu į Ateities taką, o antrasis su J. Tumo-Vaižganto gatve. Šie sprendimai ne tik tinkamai nukreips miestą pravažiuojančių automobilių srautus, tačiau ir užtikrins patogesnį ir saugesnį susisiekimą Žalgirių mikrorajono gyventojams.

                    92,5 % projekto vertės finansuojama iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų, 7,5 % prisidės Tauragės rajono savivaldybė.

                    Dėl Tauragės mažojo aplinkkelio (Naujoji g.) projekto rugpjūčio 10 d. 17.30 val. šalia Ateities tako 24 ir 26 daugiabučių vyks susitikimas su Tauragės rajono meru Dovydu Kaminsku ir projektuotojais.

                    https://www.taurage.lt/taurageje-bus...lis-naujoji-g/

                    Comment


                      Apytikrė Tauragės Naujosios gatvės (mažojo arba vidinio aplinkkelio) trasa

                      Žemėlapis iš www.mapy.cz

                      Comment


                        Naujoji Tauragės gatvė
                        Keli video kadrai iš projekto pristatymo




















                        https://www.taurage.lt/taurageje-bus...lis-naujoji-g/
                        https://youtu.be/uBGiHa08YWk

                        Comment


                          Ar tikrai reikia PiaRinio dviračių tako čia? Geriau papildomai po metrą praplatintų juostas.

                          Comment


                            Pinigų įsisavinimas ir tiek, galėjo geriau normalų aplinkkelį pasidaryti, o dabar tik bus niekam nereikalinga nauja gatvė mirštančiame mieste bet ko norėti kai gatvės tiesiamos ne pagal realų poreikį, o pagal tai kur išpirkimo laukia sklypai Gal reiktų surašyti ES raštą, kad įvertintų šio projekto trasą, nes 20% mažesnis srautas per centrą skamba kaip burimas iš kavos tirščių

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą
                              Pinigų įsisavinimas ir tiek, galėjo geriau normalų aplinkkelį pasidaryti, o dabar tik bus niekam nereikalinga nauja gatvė mirštančiame mieste bet ko norėti kai gatvės tiesiamos ne pagal realų poreikį, o pagal tai kur išpirkimo laukia sklypai Gal reiktų surašyti ES raštą, kad įvertintų šio projekto trasą, nes 20% mažesnis srautas per centrą skamba kaip burimas iš kavos tirščių
                              Aha, tas gana mažas procentas irgi nustebino. Įdomu, kiek sumažėjo srautas Vilniuje Laisvės prospekte po Vakarinio aplinkkelio nutiesimo?

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Aha, tas gana mažas procentas irgi nustebino.
                                Šis aplinkkelis, kiek suprantu, apimtų tik šiaurės rytinį Tauragės kampą,
                                Tam, kad nuimti pagrindinį A12 tranzitinį srautą, reiktų kitos dalies iki Taurų su nauju tiltu per Jūrą.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Šis aplinkkelis, kiek suprantu, apimtų tik šiaurės rytinį Tauragės kampą,
                                  Tam, kad nuimti pagrindinį A12 tranzitinį srautą, reiktų kitos dalies iki Taurų su nauju tiltu per Jūrą.
                                  Esu beveik tikras, jog normalaus aplinkkelio Tauragė niekados ir nesulauks, nes dabartiniais tempais po 40 metų Tauragėje bus nulis gyventojų.

                                  Bet vis tiek man keistas Romo džiaugsmas, kai tokį aplinkkelį statyti lyginant su jo taip mylimos Lenkijos standartais yra visiškas absurdas

                                  Comment



                                    Mažeikių viadukas per geležinkelį

                                    Žemėlapis iš www.mapy.cz


                                    Algirdo gatvėje buvusios geležinkelio pervažos nuotraukos
                                    Google gatvės vaizdai (GSW) 2012 m.

                                    Į šiaurės pusę


                                    Į pietų pusę

                                    https://www.google.lt/maps/@56.31896...7i13312!8i6656

                                    Comment


                                      Mažeikių r. savivaldybė 2020.10.26
                                      Mažeikių viadukas atidarytas krovininiam transportui
                                      Spalio 26 d., po pietų atidarytas krovininio transporto eismas per viaduką.
                                      Jis buvo uždraustas dėl darbuotojų saugumo, atliekant baigiamuosius darbus gatvės zonoje. Eismą ribojo kelio ženklai.
                                      Anksčiau krovininiam transportui buvo leidžiama važiuoti aplinkkeliu Laisvės, V. Kudirkos ir Birutės gatvėmis. Minėtomis gatvėmis eismas atnaujintas, ribojant iki 16 t (taip, kaip buvo anksčiau).




                                      http://www.mazeikiai.lt/savivaldybe/...s-transportas/

                                      Comment


                                        Gargždų planas su pažymėta siaurinama Kvietinių g. ir Žemaitės g. sankryža
                                        Ta vieta yra pačiame miesto centre, prie Klaipėdos r. savivaldybės ir bažnyčios

                                        Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

                                        Comment


                                          Gargzdai.lt 2020.11.18
                                          Miestas keičia rūbą: gyvensime patogiau?
                                          Kodėl Gargžduose remontuojant susiaurinta Kvietinių g. ir Žemaitės g. sankryža? – pastaruoju metu bene pagrindinis vairuotojams kylantis klausimas.


                                          Linčiuoja susiaurintą sankryžą
                                          Vienoje pagrindinių Gargždų gatvių – Kvietinių gatvėje – vykstantys remonto darbai jau sparčiai įsibėgėjo – tvarkomos komunikacijos, klojami pėsčiųjų ir dviračių takai, o kitą savaitę jau planuojama pradėti kloti asfaltą. Rekonstruojamos Kvietinių g. ryškėjantis vaizdas gargždiškiams taip pat kelia ne vieną klausimą. „Susiaurinta Kvietinių g. ir Žemaitės g. sankryža naudos neduos: vairuotojams bus sunkiau įsukti, išsukti, o juk šiuo keliu dažnai važiuoja ir greitosios medicinos pagalbos automobiliai, ir gaisrinės..
                                          . Užuot gerinę sąlygas vairuotojams, jas daro dar sudėtingesnes. Liūdna“, – konstatuoja gargždiškiai, kurių diskusijos verda socialiniuose tinkluose. Paliktą plačiausią šaligatvį ties kavine „Bastilija“ daug kas vertina kaip nelogišką sprendimą.

                                          Klaipėdos rajono savivaldybė informuoja, kad ši sankryža pertvarkoma, norint užtikrinti eismo dalyvių saugumą. (...)

                                          Per 600 tūkst. Eur
                                          Kvietinių gatvės rekonstrukcija iš esmės pakeis esamą situaciją. Bus sutvarkyta atkarpa nuo Klaipėdos g. iki Parko g., atsiras pėsčiųjų-dviračių takai, bus rekonstruota gatvės važiuojamoji dalis. Po rekonstrukcijos čia išliks dvi eismo juostos po 3,5 m pločio, tik ties Klaipėdos gatve važiuojamoji dalis išplatės iki 10,25 m – išliks papildoma juosta sukantiesiems į dešinę.

                                          Dviračių takas Kvietinių gatvėje persikelia į kitą pusę, eis palei „Minijos“ kino teatrą. Dviračių tako plotis – 1,6 m, šalia einančio šaligatvio – 1,5 m. Tad susisiekimas, tikimasi, bus patogus ir saugus visiems eismo dalyviams: vairuotojams, dviratininkams, pėstiesiems, paspirtukų naudotojams.

                                          Automobilių stovėjimo aikštelės išlieka tokios pačios, jos yra sutvarkomos, tik Minijos g. automobilių stovėjimo vietų šiek tiek sumažėja, nes jų nelieka sankryžos zonoje. Projekto vertė kiek daugiau nei 600 tūkst. Eur. (...)

                                          http://www.gargzdai.lt/miestas-keici...sime-patogiau/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X