Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kažkaip peržiūrinėjau šią temą ir nustebau radęs 2011 m. lapkričio mėn nuotrauką, kurioje Mokyklos g. beveik ideali. Padidėję automobilių srautai taip kelią sugadino?

    Comment


      Parašė Gyventoja Rodyti pranešimą

      Taip. Matyt, nespėja su terminais, nes vakar vėlai vakare dirbo ir šiandien nuo 7 ryto darbus pradėjo.
      Vakar važiavau 1 nakties iš Lentvario tai darbai vyko visu pajegumu su bent 20 darbininkų.

      Comment



        Kuriozas Grigiškėse: nuo triukšmo saugo mašinas, o ne žmones


        https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...mones-3017587/

        Comment


          Sienelė skirta to penkiaukščio apsaugai, o ne daugiaaukštei aikštelei. Ar žurnaliūgos mano, kad tik ties namu reikia statyti sieneles, o šiek tiek toliau lygiagrečiai keliui jau nereikia, nes garsas taip nesklinda? Kas dėl likusių tų kelių daugiaaukščių, tai jie yra pakankamai toli nuo kelio, bet to tarp jų ir kelio yra požeminiai garažai su supiltu žemių kaupu, kuris ir atlieka sienelės funkcijas.
          Paskutinis taisė Al1; 2017.10.29, 07:34.

          Comment


            Tie daugiaaukščiai namai yra už pakastų garažų, tai triukšmo siena išlįstų vos keletą metrų ir praktiškai nieko neapsaugos. Ir šiaip ten tvarkos trūksta.

            Beje, LAKD irgi meistriškai veikia. Svarstyme aš užklausiau, kur dviračių takai. Atrašė, kad šiuo projektu jie tiesiog nenumatomi.

            :

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Tie daugiaaukščiai namai yra už pakastų garažų, tai triukšmo siena išlįstų vos keletą metrų ir praktiškai nieko neapsaugos. Ir šiaip ten tvarkos trūksta.

              Beje, LAKD irgi meistriškai veikia. Svarstyme aš užklausiau, kur dviračių takai. Atrašė, kad šiuo projektu jie tiesiog nenumatomi.

              :
              Logikos tame yra. LAKD rekonstruoja magistralinį kelią, kuriame jokių dviračių takų neturi būti. Takai dviračiams ir pėstiesiems turi būti pačioje gyvenvietėje, kurioje juos suprojektuoti ir įrengti turi miesto savivaldybė.

              Comment


                Sveiki, šioje vietoje, per visą pėsčiųjų tako ilgį, nuo viaduko iki beveik Paupio g. yra ruošiami klojiniai maždaug 2 metrų aukštyje. Ten ką, bus kažkoks betoninis stogas einantiems šaligatviu???? Nelabai suprantu...
                https://goo.gl/hLgLcH

                Comment


                  O ten ar ne šlaito sutvirtinimo sienelė bus? Juk A1 yra ant pylimo, kurio šlaitu nutiesta nauja gatvė ir minėtas šaligatvis

                  Comment


                    Parašė Stingray Rodyti pranešimą
                    Sveiki, šioje vietoje, per visą pėsčiųjų tako ilgį, nuo viaduko iki beveik Paupio g. yra ruošiami klojiniai maždaug 2 metrų aukštyje. Ten ką, bus kažkoks betoninis stogas einantiems šaligatviu???? Nelabai suprantu...
                    https://goo.gl/hLgLcH
                    Ta prasme - horizontalūs??

                    Comment


                      Taip horizontalūs. Į tokius panašūs. Nustebau, kad su nedideliu, vizualiai matomu nuolydžiu į kelio pusę.

                      Comment


                        Parašė Stingray Rodyti pranešimą
                        Taip horizontalūs. Į tokius panašūs. Nustebau, kad su nedideliu, vizualiai matomu nuolydžiu į kelio pusę.
                        Oho, gal ten VT stotelė bus tokia, nes projekte nieko panašaus nesimatė...

                        Comment


                          Parašė Stingray Rodyti pranešimą
                          Kažkaip peržiūrinėjau šią temą ir nustebau radęs 2011 m. lapkričio mėn nuotrauką, kurioje Mokyklos g. beveik ideali. Padidėję automobilių srautai taip kelią sugadino?
                          Autobusai.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            Logikos tame yra. LAKD rekonstruoja magistralinį kelią, kuriame jokių dviračių takų neturi būti. Takai dviračiams ir pėstiesiems turi būti pačioje gyvenvietėje, kurioje juos suprojektuoti ir įrengti turi miesto savivaldybė.
                            Na, teisybės dėlei, Grigiškių ruožas neturi greitkelio ar automagistralės statuso. Be to, juk nutiesti dviračių takai tarp Gariūnų ir Grigiškių bei nuo miesto ribos Kauno link iki Tvirtovės. Logiški, kad jie turėtų būti sujungti tarpusavyje. Šiaip yra šioks toks "takas" Grigiškių ruože palei A1 kitapus gyvenvietės, tik jį reikėtų praplanti ir sutvarkyti jungtis su Grigiškių-Gariūnų ir Grigiškių-Tvirtovės takais. O šiaip tas takas yra visiškai saugus dviratininkams - atskirtas aukštu atitvaru nuo važiuojamosios dalies.
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.10.29, 20:15.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Norint sujungti Tvirtovės ir Gariūnų dvirtakius, reiktų platinti tiltą per Vokę. Arba statyti dvirtakį po autostrada kitoje upės pusėje, persikėlus per Vokę per senąjį tiltą Tiek iš senųjų Grigiškių, tiek iš pagrindinių kvartalų ir dabar galima patogiai išvažiuoti prie Tvirtovės dvirtakio.

                              Dviratininkams iš Vokės sodų norint patekti į pagrindines Grigiškes patogiausia per požemines perėjas. Arba ties stotele, arba ties užtvankos tiltu, naujasis apsisukimas po tiltu gaunasi papildomas lankas. Pirmu atveju išlendama iškart miestelyje, dvirtakio nereikia. Antru atveju galima pasinaudoti pėsčiųjų tiltu ir vėlgi patekti tiesiai miestelyje. Grubiai imant nuo degalinės prie A1 iki Grigiškių IKI - abu dviratininkams draugiški maršrutai gaunasi +/- tokio pačio ilgio kaip naujai statoma jungiamoji gatvė.

                              Iki Gariūnų dvirtakio patogiausia važiuoti Vilnietizz minėtų taku fabriko pusėje, prie EMSI pervažiuoti į kitą autostrados pusę ir tada į dvirtakį. Iš senųjų Grigiškių dviračiu daug patogiau važiuoti per pėsčiųjų tiltą, jungiamoji gatvė visiškai nepakeliui.

                              Nors ir neretai pro ten praminu, nematau jokios prasmės prie naujos jungiamosios gatvės statyti padoraus pločio dvirtakį. Bet geriau jokio, nei 1m pločio parodija.

                              Comment


                                Nežinau ar atkreipėt dėmesį, bet ties Lukoilu, važiuojant į Vilniaus pusę pristatyta pilną ženklų (kol kas apvynioti juodu celofanu), bet šviečiasi, kad tai informaciniai ženklai apie kelio susiaurėjimą. Tie ženklai eina kone iki įdubos ties EMSI. Remontai kažkokie bus?

                                Comment


                                  Parašė Stingray Rodyti pranešimą
                                  Nežinau ar atkreipėt dėmesį, bet ties Lukoilu, važiuojant į Vilniaus pusę pristatyta pilną ženklų (kol kas apvynioti juodu celofanu), bet šviečiasi, kad tai informaciniai ženklai apie kelio susiaurėjimą. Tie ženklai eina kone iki įdubos ties EMSI. Remontai kažkokie bus?
                                  Gal pagaliau sutvarkys tą nesamoningą išvažiavimą ir greitėjimo juostą, nes posūkis toks status ir mažo spindulio, kad didesniam automobiliui nei lengvasis išsukant reikia įvažiuoti į pirmą eismo juostą.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    Gal pagaliau sutvarkys tą nesamoningą išvažiavimą ir greitėjimo juostą, nes posūkis toks status ir mažo spindulio, kad didesniam automobiliui nei lengvasis išsukant reikia įvažiuoti į pirmą eismo juostą.
                                    Taip, ten problemiškas įsukimas/išsukimas. Bet dabar lygtais nieko ten nenusimato. Tačiau toliau, atrodo, bus tvarkoma kelio danga Vilniaus kryptimi.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Oho, gal ten VT stotelė bus tokia, nes projekte nieko panašaus nesimatė...
                                      Gal nelabai matosi, bet ten per visą ilgį nuo viaduko iki beveik Paupio g.

                                      Comment














                                        Comment














                                          Comment

                                          Working...
                                          X