Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O ten dabar ir Taikos pr. ir Savanorių pr. tokios grynai pėsčiųjų gatvės, antrosios "Laisvės alėjos" kad tiesiog būtent tą sankryžą jie turi pereiti ne požemine pereja ir neduok dieve su šviesoforu reguliuojama perėja? Tai gal tada visas gatves reikėtų sukišti po žeme??? Na kad pėstiesiems nereikėtų prie šviesoforo pastovėti?

    Comment


      Ten daug viešojo transporto, jo stotelės. Taip, ten vaikšto žmonės ir yra komercinis aktyvumas. Dar žmonės iš rajonų į centrą gali važinėti dviračiais, tada nekimš gatvių automobiliais. Automobilininkai, pralėkę vieną sankryžą, užstrigs kitoje, jei jų bus per daug mieste. Taigi netinka žmonių kišimas po žeme ir neleidimas jiems patogiai greitai pereiti per perėjas su šviesoforais.
      ПТН ПНХ
      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

      Comment


        Parašė manometras Rodyti pranešimą
        Ten daug viešojo transporto, jo stotelės. Taip, ten vaikšto žmonės ir yra komercinis aktyvumas. Dar žmonės iš rajonų į centrą gali važinėti dviračiais, tada nekimš gatvių automobiliais. Automobilininkai, pralėkę vieną sankryžą, užstrigs kitoje, jei jų bus per daug mieste. Taigi netinka žmonių kišimas po žeme ir neleidimas jiems patogiai greitai pereiti per perėjas su šviesoforais.
        Kad žmonės vaikšto, net nedrįstu prieštarauti, nes mieste visur žmonės vaikšto, juk miestas yra tankiai apgyvendinta vietovė. O vat dėl teiginio kad iš rajonų į centrą gali važinėti dviračiais - čia jau klausimas, nes centras yra slėnyje (dauboje), o didžioji dalis miesto yra aukščiau nei centras. O vat infrastruktūrinių sprendinių, kaip spręsti šitą problemą aš niekur negirdžiu. Nes nemamau, kad pvz iš Jonavos gatvės užkilti Šiaurės prospektu į Eigulius paprastam 50-60 metų žmogui labai lengvas ir patrauklus dalykas. Aš čia nekalbu apie paauglius, studentus ir prisiekusius entuziastus, bet apie vyresnio nei 40 metų amžiaus žmones. Nei per Savanorius, nei per Parodos gatvę nei per Nuokalnės gatvę nematau didelio patrauklumo kilti dviračiu į kalną. Tai per kur tą centrą pasiekti (tiksliau kaip iš jo grįžti)? Tunelio ir Baršausko gatvėmis?

        Comment


          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

          Kad žmonės vaikšto, net nedrįstu prieštarauti, nes mieste visur žmonės vaikšto, juk miestas yra tankiai apgyvendinta vietovė. O vat dėl teiginio kad iš rajonų į centrą gali važinėti dviračiais - čia jau klausimas, nes centras yra slėnyje (dauboje), o didžioji dalis miesto yra aukščiau nei centras. O vat infrastruktūrinių sprendinių, kaip spręsti šitą problemą aš niekur negirdžiu. Nes nemamau, kad pvz iš Jonavos gatvės užkilti Šiaurės prospektu į Eigulius paprastam 50-60 metų žmogui labai lengvas ir patrauklus dalykas. Aš čia nekalbu apie paauglius, studentus ir prisiekusius entuziastus, bet apie vyresnio nei 40 metų amžiaus žmones. Nei per Savanorius, nei per Parodos gatvę nei per Nuokalnės gatvę nematau didelio patrauklumo kilti dviračiu į kalną. Tai per kur tą centrą pasiekti (tiksliau kaip iš jo grįžti)? Tunelio ir Baršausko gatvėmis?
          Taip, atgal Tunelio ir Baršausko g.
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            Parašė manometras Rodyti pranešimą

            Taip, atgal Tunelio ir Baršausko g.
            Dažniausiai persivedu kildamas į kalną. Truputį užtrunka, bet pvz. Parodos g. nereikia labai daug, gal iki 10 minučių užtenka, neskaičiuoju

            Nelabai ir ilgų įkalnių mėgstu, bet tai priklauso nuo nuotaikos

            Gal 2020 m. pradės Tunelio g., Baršausko g. dvirtakio statybas. Jau norėjo lyg 2018 m. pradėt, bet matyt atsirado kitų prioritetų.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą



              Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
              Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
              Click image for larger version Name:	taikos tvirtoves.jpg Views:	1 Size:	243,3 kB ID:	1738867
              Puiki Idėja, bet lietuviams dar reikia užaugti iki minties, kad automobilis gali neturėti pirmumo teisės. Kas dieną dviračiu važiuoju į darbą ~ 20 km į abi puses, tai per 8 metus kai važinėju, dviračių padėtis Kaune pasikeitė iš esmės, vien ką reikškia apšviesti šaligatviai, neapsakomas malonumas matyti kur važiuoji... P.S. Važiuodamas dviračiu darbą pasiekiu tik 5 minutėmis vėliau nei automobiliu.

              Comment


                Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą

                Puiki Idėja, bet lietuviams dar reikia užaugti iki minties, kad automobilis gali neturėti pirmumo teisės. Kas dieną dviračiu važiuoju į darbą ~ 20 km į abi puses, tai per 8 metus kai važinėju, dviračių padėtis Kaune pasikeitė iš esmės, vien ką reikškia apšviesti šaligatviai, neapsakomas malonumas matyti kur važiuoji... P.S. Važiuodamas dviračiu darbą pasiekiu tik 5 minutėmis vėliau nei automobiliu.
                Tai va. Šis projektas galėtų būti įgyvendintas po mažiausiai 15 metų, o greičiausiai po 20 metų ir daugiau. Bent jau taip tikiu. Tai brangokas projektas ir turi būti masiškesnis suvokimas, kad pėsčiomis/dviračiu yra kartais geriau nei važiuot automobiliu visur ir bet kur, vargti su parkingais ir pan. Dabartiniu metu toks projektas sulauktų protestų kaip lėšų švaistymas, juolab, kad iš tiesų yra svarbesnių objektų, kuriuos reikia tvarkyt. Dabartiniu metu užtektų bent jau tuos laiptus panaikint į požemines. Gal tam ir nereiks 10 metų. Matysim.

                Comment


                  O ką jūs darote sausio mėnesį? Irgi važiuojate dviračiu??? Ir kame ta "big problem" dėl 3 požeminių perėjų visame mieste???

                  Comment


                    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                    O ką jūs darote sausio mėnesį? Irgi važiuojate dviračiu??? Ir kame ta "big problem" dėl 3 požeminių perėjų visame mieste???
                    Galima važiuot ir Sausio mėn. dviračiu, tik danga nebus tokia lygi dėl sniego Beje savivaldybė pradėjo valyt ir dviračių takus

                    Big problem - tai tobuliausio komforto siekis pėsčiąjam ir dviračiui

                    Comment


                      Nesu važiavęs dviračiu sausio mėnesį užtat ir smalsauju. O tai ledas jokios įtakos nei stabdymui nei visam kam neturi?

                      Comment


                        Na kad senoliui gali būti sunku užlipti laiptais i viršų suprantu, bet kad dviratininkui apvaziuoti sankryžą per artimiausią sviesoforu reguliuojamą perėją - nelabai, ypač kai paskaitai kad tarkim nuo Kauno pilies į Ašigalio gatvę siūlo vaziuoti pro Dainų slėnį

                        Comment


                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                          Nesu važiavęs dviračiu sausio mėnesį užtat ir smalsauju. O tai ledas jokios įtakos nei stabdymui nei visam kam neturi?
                          Ledas su sniegu ant šaligatvių paprastai būna nuo žmonių vaikščiojimo grublėtas, tas šiek tiek padidina trintį. Ant tokių lygių užšalusių balų geriau iš vis nevažiuot, juolab, kad ant jų ir pėsčiomis paprastai nelipama Važiavau sausio mėn. bet tokių lygių slidinėjančių ledų nepamenu, gal jų labai daug ir nepasitaiko. Nei po sniegu, nei šiaip. Aišku, dar nuo padangų priklauso. Vienos labiau pasiduoda slidinėjimui kitos ne taip. Šiemet ir išbandžiau pirmą kartą tokį važiavimą, bet daug nevažinėjau, daugiau šiaip iš smalsumo norėjau pabandyti. Labiausiai įsiminęs dalykas ir buvo grublėtumas važiuojant ir kad sunkiau mint. Dėl šalčio nelabai ir norėjosi daug važinėtis. Pvz. žemesnėje nei -10 temperatūroje gal jau ir nebevažiuočiau. Jei ne -10, tai -15 jau tikrai
                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.30, 00:34.

                          Comment


                            Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                            Na kad senoliui gali būti sunku užlipti laiptais i viršų suprantu, bet kad dviratininkui apvaziuoti sankryžą per artimiausią sviesoforu reguliuojamą perėją - nelabai, ypač kai paskaitai kad tarkim nuo Kauno pilies į Ašigalio gatvę siūlo vaziuoti pro Dainų slėnį
                            Šiaip laukiu Tvirtovės al. šaligatvių sutvarkymo, tai vietoj tos požeminės svarstau per Technikos kolegijos šviesoforą varytis. Tie loveliai požeminėje nepatogiai įrengti.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                              Ledas su sniegu ant šaligatvių paprastai būna nuo žmonių vaikščiojimo grublėtas, tas šiek tiek padidina trintį. Ant tokių lygių užšalusių balų geriau iš vis nevažiuot, juolab, kad ant jų ir pėsčiomis paprastai nelipama Važiavau sausio mėn. bet tokių lygių slidinėjančių ledų nepamenu, gal jų labai daug ir nepasitaiko. Nei po sniegu, nei šiaip. Aišku, dar nuo padangų priklauso. Vienos labiau pasiduoda slidinėjimui kitos ne taip. Šiemet ir išbandžiau pirmą kartą tokį važiavimą, bet daug nevažinėjau, daugiau šiaip iš smalsumo norėjau pabandyti.
                              Bet gi būna žiemos metu kai dieną atodrekis plius keli laipsniai, sniegas pažliugęs, o paryčiais spusteli šaltukas iki minus dešimt ir visur čiuožykla. Ir šioje situacijoje su dviračiu viskas ok?

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                Šiaip laukiu Tvirtovės al. šaligatvių sutvarkymo, tai vietoj tos požeminės svarstau per Technikos kolegijos šviesoforą varytis. Tie loveliai požeminėje nepatogiai įrengti.
                                O jei taikos prospektu iki Basanaviciaus alėjos ir tada vel atgal i Savanorius?

                                Comment


                                  Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                                  O jei taikos prospektu iki Basanaviciaus alėjos ir tada vel atgal i Savanorius?
                                  Daugiau šviesoforų ir gaišaties. Plius dar atsiduri kitoje pusėje nei Savanorių pr. dviračių takas, o Savanorių pr. tako pusėje - per Technikos kolegijos šviesoforą ir Archyvo g. Kartą jau esu išbandęs, bet Tvirtovės al. šaligatviai tai tragedija. Dar siaurumas tiek to, bet būklė tai tikrai nervavo. Jei sutvarkys tvarkingai, manau, bus patogu. Ne visada noriu važiuot dideliais greičiais, ypač šaligatviais.

                                  Comment


                                    Iš vis jei kada nors vėl uždraus važiuoti šaligatviais, Europoje (ir Lenkijoje) yra sužaista su ženklais taip: "Pėsčiųjų takas" su lentele "išskyrus dviračius" ir šalia intensyvių B ir C kategorijos gatvių šių ženklų tikrai reikėtų. Jų paskirtis tokia: jie leidžia važiuoti dviračiu tiek važiuojamąja dalimi, tiek šaligatviu. Leidžia važiuoti dviračiu pėsčiųjų taku, bet pėsčiųjų tako ženklas nenukreipinėja dviračių eismo

                                    Click image for larger version

Name:	gal_kada_nors_bus.jpg
Views:	65
Size:	22,9 kB
ID:	1738970
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.30, 00:48.

                                    Comment


                                      Aplamai labai nelogiška ir nesąžininga visas gatves ir "gatves" vadinti tuo pačiu žodžiu gatvė. Nes yra ir neasfaltuotų ir neapšviestų ir be šaligatvių ir pan. Tai taip tai ir vadinkim: vieškelis, žvyrkelis, šunkelis, pravaža, įvaža, bekelė ir pan.

                                      Comment


                                        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                        Aplamai labai nelogiška ir nesąžininga visas gatves ir "gatves" vadinti tuo pačiu žodžiu gatvė. Nes yra ir neasfaltuotų ir neapšviestų ir be šaligatvių ir pan. Tai taip tai ir vadinkim: vieškelis, žvyrkelis, šunkelis, pravaža, įvaža, bekelė ir pan.
                                        Asfaltuotas kelias su bordiūrais gyvenvietėje - gatvė
                                        Sceninis kelias su bordiūrais (bet nebūtinai) - alėja.
                                        2 vidutinių juostų pločio asfaltuotas kelias be bordiūrų (gali turėt šaligatvius arba ne) - plentas arba kelias
                                        Greito eismo gatvės - plentas arba kelias.
                                        Mažiau kaip 2 vidutinių juostų pločio asfaltuotas arba neasfaltuotas kelias be bordiūrų - takas
                                        2 vidutinių juostų pločio neasfaltuotas kelias - vieškelis

                                        Dabar pastebėjau mano rajone plinta akligatvio pavadinimas. Taip mano rajone atsirado Pasimatymo, Šiauriečių, Liutaro akligatviai

                                        Sutikčiau, kad smagiau ir patogiau būtų vadinti ne akligatviais, o įvažomis. Įvaža man yra tas pats kas akligatvis.

                                        Dar galbūt būtų nieko bekelė, bet kam bekelei vardas? Jei bekelei ir suteikiamas pavadinimas, tai su mintim, kad bekelė nebebus bekelė.
                                        Pravaža galėtų būti sinonimas skersgatviui Bet turbūt turi kitą reikšmę.
                                        Šunkelis - sakyčiau, turi netgi neigiamą reikšmę, vos ne primena žodį benkartas Geriau jau tiesiog takas.
                                        Žvyrkelis ir vieškelis sinonimiški. Geriau naudot vieškelis arba tiesiog kelias.

                                        Dėl prospektų. Kas dabar buvo pavadinta prospektais, tas tegul ir lieka, o naujų prospektų gal nereikia
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.30, 02:01.

                                        Comment


                                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                                          Bet gi būna žiemos metu kai dieną atodrekis plius keli laipsniai, sniegas pažliugęs, o paryčiais spusteli šaltukas iki minus dešimt ir visur čiuožykla. Ir šioje situacijoje su dviračiu viskas ok?
                                          Tai yra šipuotos padangos dviračiams, atsimenu Suomijoje gavau su šipuotomis, tikrai geresnis sukibimas.

                                          Nuoroda
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X