Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Victor Sierra Mike Rodyti pranešimą
    O ar tokiu atveju nebuvo imanoma autobusus ir sunkvezimius paleisti per Justiniskiu g., o lengvaji transporta dviem juostom per ta siaurini vingiuota apvaziavima Pilaites pr.?
    Suprantama, kad dabar tai yra tik teorine diskusija, bet man visa laika norisi suprasti, kodel daznu atveju yra priimami nelogiski ir sudetingi (o tuo paciu ir neefektyvus) sprendimai.
    Senojo Pilaitės kelio atkarpa tarp Pilaitės pr. ir Viršuliškių skg. sukeltų nemažiau problemų, nei šie nuvažiavimai. Ten taip pat yra siauras kelias, o eismas - intensyvus.
    Be to, nereikia pamiršti, kad tokiomis apylankomis važiuojantis viešasis transportas labai piktintų keleivius, mat kelionės trukmė pailgėtų.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Statomas Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto mazgas
      Foto 2012 09 30













      Vaizdas nuo būsimo viaduko į pietus


      Į Laisvės pr. pusę


      Comment


        Įdomu, gal paleis eismą greitu metu per Asanavičiūtės viaduką?

        Comment


          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          Visai nebloga nuotraukų kokybė. Dėkui už atnaujinimą

          Daug nuveikta žiūriu, senokai ten bebuvau. Tik man iškilo toks klausimas, kaip jie nuo tų "kupstų" el. linijų stulpus nukels.
          Nukabinus kabelį, stulpus nurinks. Po to ta smėlį išveš.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Įdomu, gal paleis eismą greitu metu per Asanavičiūtės viaduką?
            Abejotina. Dar yra ten veiklos ant viaduko, nes jis tik išbetonuotas ir nėra nei hidroizoliacijos, nei kitų dangos sluoksnių, nebaigti šalitilčiai. Juo labiau, kad nelabai yra kur važiuoti kitoje pusėje ir didelio poreikio nėra.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Abejotina. Dar yra ten veiklos ant viaduko, nes jis tik išbetonuotas ir nėra nei hidroizoliacijos, nei kitų dangos sluoksnių, nebaigti šalitilčiai. Juo labiau, kad nelabai yra kur važiuoti kitoje pusėje ir didelio poreikio nėra.
              Danga nutiestį tai dvi dienos, no problem. Yra kur važiuoti. Pvz.: Gudeliai. O leidus eismą viaduku, būtų dvi juostos toje jungiamoje gatvelėje.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Nukabinus kabelį, stulpus nurinks. Po to ta smėlį išveš.
                Tai man aišku, kad nurinks, tik kokiu principu, nes ten prie pat privažiuot su demontavimo technika jau sunkoka
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                  Tai man aišku, kad nurinks, tik kokiu principu, nes ten prie pat privažiuot su demontavimo technika jau sunkoka
                  Na, čia kelilinkų reikalas.

                  Comment


                    6
                    Trys asfalto sluoksniai. Kiek iš viso kloja?
                    Atvaizdas


                    Kloja 3 storus ir 1 plona.

                    Taciau gal gali kas paaiskint kam tokio plataus Asanaviciutes viaduko?

                    Comment


                      Parašė Lakis Rodyti pranešimą
                      6
                      Trys asfalto sluoksniai. Kiek iš viso kloja?
                      Atvaizdas


                      Kloja 3 storus ir 1 plona.

                      Taciau gal gali kas paaiskint kam tokio plataus Asanaviciutes viaduko?
                      Jis gi veda į Taurupės g., kuri, tikiuosi, bus pastatyta anksčiau ar vėliau. Nors ji projektuota dar tada, kai buvo planai statyti Gilužio rajoną.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Jis gi veda į Taurupės g., kuri, tikiuosi, bus pastatyta anksčiau ar vėliau. Nors ji projektuota dar tada, kai buvo planai statyti Gilužio rajoną.
                        Taurupės g. nelabai reikalina, juk per Pilaitės pr. ir Vakarinį aplinkkelį bus galima tą patį maršrutą nuvažiuoti tik kelias min. papildomai sugaišus.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Taurupės g. nelabai reikalina, juk per Pilaitės pr. ir Vakarinį aplinkkelį bus galima tą patį maršrutą nuvažiuoti tik kelias min. papildomai sugaišus.
                          Aš ir rašau, kad nesiplečiant už Pilaitės gal ji reikšmės nebeturi, nebent kaimelių susisiekimui ir tolesniam vystymuisi.

                          Comment


                            Strategija

                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Aš ir rašau, kad nesiplečiant už Pilaitės gal ji reikšmės nebeturi, nebent kaimelių susisiekimui ir tolesniam vystymuisi.
                            Viename kelyje glūdi didelė rizika - pvz avarijų ir pan. atvejais. Keli keliai daro susiekimą patikimesniu, bei apkrauna miesto gatves tolygiau.

                            Dėl elektros. Įdomu. kaip atrodo tas stulpatraukis, o gal tiesiog prikabins ant krano ir tik su pjūklu čirkšt per kotą...?

                            Comment


                              Parašė Aronas Rodyti pranešimą
                              Viename kelyje glūdi didelė rizika - pvz avarijų ir pan. atvejais. Keli keliai daro susiekimą patikimesniu, bei apkrauna miesto gatves tolygiau.
                              Vilniui tai ne naujiena. Pas mus ne tai, kad po dvi gatves nėra - ištisi akligatviai. Pvz.: Dariaus ir Girėno g., Graičiūno g., Santariškių g., Šimulionio g. ir t.t.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Taurupės g. nelabai reikalina, juk per Pilaitės pr. ir Vakarinį aplinkkelį bus galima tą patį maršrutą nuvažiuoti tik kelias min. papildomai sugaišus.
                                Taurupės g. gal ir ne pirmo būtinumo, bet galėtų nukrauti Pilaitės prospektą, kuriame kamščiai rytais nėra retenybė.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Niekaip man nepavyksta sugalvoti kokiu tikslu yra padaryta ši ganėtinai nesaugi ir tokio lygio gatvei netinkama nuovaža. Gal kas nors žino ar turi minčių?

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Niekaip man nepavyksta sugalvoti kokiu tikslu yra padaryta ši ganėtinai nesaugi ir tokio lygio gatvei netinkama nuovaža. Gal kas nors žino ar turi minčių?
                                    Manau, kad kaip tik saugi - nebus galima per daug įsibėgėti ir taip netyčia pralėti posūkį į greitėjimo juostą. Atitinkamai ir išvažiavimas iš aplinkkelio, reiks pristabdyti dar lėtėjimo juostoje.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Manau, kad kaip tik saugi - nebus galima per daug įsibėgėti ir taip netyčia pralėti posūkį į greitėjimo juostą. Atitinkamai ir išvažiavimas iš aplinkkelio, reiks pristabdyti dar lėtėjimo juostoje.
                                      Ji nėra saugi, nes gatvės jungiasi stačiu kampu, kai tuo tarpu visos kitos nuovažos keliuose/gatvėse su tokiu leistinu greičiu daromos sklandžios trajektorijos. Tikėtina (neturiu galimybių paskaičiuoti), kad bet koks didesnių gabaritų transportas (autobusas, sunkvežimis) atlikdamas tokį posūki turės "užsimesti" ir išlįsti į pirmą eismo juostą. Dar vienas dalykas, įvažiuojant į aplinkkelį prie jo artėjama ganėtinai stačia nuokalne ir tyčia, ar netyčia gali pasitaikyti bandymų įvažiuoti per dideliu greičiu. Tai sąlygoja galimybę netikėtai išlįsti į pirmą eismo juostą. Matomumas atvažiuojantiems nuo Sietyno g. irgi labai menkas.


                                      Važiuojant iš taško A į tašką B (nors realiai netgi nelabai yra kažkokio poreikio ten važiuoti) galima kuo puikiausiai pasinaudoti žaliai pažymėtu keliu (Nr.1). Iš taško B norint įvažiuoti į aplinkkelį link Justiniškių, galima puikiai pasinaudoti keliu Nr.2. Netgi ir sankryžoje su L.Asanavičiūtės gatve yra skirtos dvi eismo juostos važiuoti tiesiai į nuvažiavimą.

                                      Sietyno gatvė dabartiniu metu yra prastos būklės vieškelis ir kažkokio didesnio judėjimo ten neverta tikėtis. Net turint vizija sutvarkyti šią gatvę ir ją paversti normalia, aptariama nuovaža neatrodo reikalinga. Jeigu galvoti, kad ji skirta nuimti važiuojančių aplinkkelis <--> Sietyno g. apkrovimą nuo Sietyno ir L.Asanavičiūtės g. sankryžos, bet kokiu atveju logiškiau atrodytu tokia nuovaža kažkur ties V.Maciulevičiaus g. arba R.Jankausko g.

                                      Comment


                                        Pritariu sleader. Nors gatvė plati, tai gal dažymas bus kažkas panašaus į:



                                        (Naudojau MS Paint ir netbook'o touchpad'ą, todėl atsiprašau dėl kokybės )

                                        Jei pirma juosta bus tiesiog eilinė kelio juosta, tai tokia sankryža tikrai atrodys labai keistai ir bus tikrai pavojinga.
                                        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                        Comment


                                          Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                          Jei pirma juosta bus tiesiog eilinė kelio juosta, tai tokia sankryža tikrai atrodys labai keistai ir bus tikrai pavojinga.
                                          Kad turėtų būti avarinė juosta, kaip yra jau nutiestoje aplinkkelio dalyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X