Parašė spirit
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Palaikau. Ir padidinti pralaidumą į Ozo gatvę didelės prasmės nėra, nes ir dabar būdavo Ozo gatvėje kamštis dažnai. Šiaurinė spręstų iš esmės, o čia tik kompresas ant Denge karštine sergančio kaktos.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Uždarytos dėl to, kad nebėra vietos? Nes jose laidojama toliau (tiesa, tuose pačiuose kapuose), o prie vakarinės sienos plečiamas kolumbariumas. Atsilaisvinus apleistai teritorijai, galbūt tikėtina, kad bus atvertos ir kapinės? Nors, aišku, nebūtinai.Parašė digital Rodyti pranešimąNebus, nes jos jau uždarytos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sudervės katalikų kapinėms jau bemaž prieš 6 metus yra suteiktas riboto laidojimo kapinių statusas dėl laidoti skirtų laisvų vietų trūkumo. Jose nėra vietos naujoms kapavietėms formuoti, tačiau galima laidoti esamose (kur jau palaidota) kapavietėse, formuojant naujus kapus arba kartotinai laidojant į jau esamus.
 Toje teritorija kurioje buvo planuojama Ozo g. tąsa anksčiau nebuvo laidojama.
 
 (paspaudus-didesnis)
 Paskutinis taisė M1gdas; 2017.12.25, 21:07.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laba diena. Tai ne nauja idėja, o taip ir buvo suplanuota daryti dar 80-ųjų viduryje!Parašė spekas Rodyti pranešimąKaip manote, ar tokia jungtis (ar panaši) apsimokėtų / padėtų spręsti susisiekimo su Pilaite klausimą? Tokios jungties idėją siūlau dar ir todėl, kad ji tuo pačiu padėtų spręsti susisiekimo mieste šiaurės-rytų kryptimi klausimą,
 
 Tik ¨Kaukaro žiedo" vietoje buvo anksčiau planuotas viadukas.
 
 Paskutinis taisė Sula; 2017.12.25, 13:04.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas įdomaus yra 22/34 nuotraukojeParašė lukass Rodyti pranešimątai dabartinės Ukmergės gatvės tiesi linija į Žaliąjį tiltą. Nebūtų didelės dalies dabartinio hemorojaus tame rajone.Vilniaus miesto generalinio plano eskizinis projektas. Priemiestinių rajonų planas. 1948 m. Porėmis. (VAA, F. 1011, ap. 5, b. 47)
 Ir 30 (įdomiausias ir Vakarinio, Šiaurinės prasme) plane buvo numatyta įdomūs Kęstučio gatvės tęsiniai iki Ozo gatvės ir GV ties pėsčiųjų tiltu, plius jungti su Žalgirio. Atšoktų tikrai daug dabartinių problemų.Paskutinis taisė Arunasx; 2017.12.25, 23:04.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ąžuolyno gatvė iš vis yra didžiausias nesusipratimas. Nesuvokiu, kaip tokia svarbi gatvė gali būti visiškai nepritaikyta aplinkiniams objektams ir ypač pėstiesiems. Ten bene kasdien "Sportimoj" vyksta renginiai, futbolo būreliai ir tiesiog baisu žiūrėti koks sąmyšis vyksta aikštelėse ir aplink ąžuolyno gatvę vakarais - mašinos statomos bet kur bet kaip ant žolės, važinėjama arimais (įskaitant ir komandų autobusus iš svetur), vaikai vaikšto per purvynus palei gatvę ar per ją... pėsčiųjų saugumo požiūriu ten viena nesaugiausių vietų Vilniuje. Gatvė be aiškių ribų, be šaligatvių, be apšvietimo... deja pasiūlius savivaldybei spręsti šią probleminę vietą atsakoma, jog tam artimiausiu metu nėra numatyta lėšų ir nėra jokių planų ką nors keisti. Graudu. O jūs dar svajojate apie tokias utopijas kaip Ozo gatvės pratęsimas...  
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Butent, vaziavau siandien per Azuolyno g. ir ta pati galvojau... Vargsas dviratininkas vingiavo tarp purvo balu kelkrastyje, nera nei pesciuju taku, nieko.. Gatve vaziuoja VT, auto srautas toks kad neimanoma issukt is arenos. Eina DESIMTMECIAI, isaugo mano tevai, isaugau as, tuoj jau mano vaikai isaugs. Atsirado Mada, paskui Akropolis.. trafikas isaugo simtus kartu. O su keliu nepadaryta per ta laika visiskai NIEKO. Ir net nesiruosiama nei zmogiskai uzbaigt Virsuliskiu g., nei uzbaigti Ozo g. iki Laisves pr.
 Bet jeigu mineti projektai reikalauja kazkiek pajudinti valdininku uzpakali, tai nesutvarkyti saligatviu tokioje nedidele atkarpoje kaip Azuolyno g. yra tiesiog nepagarba miestieciams. Mums yra spjaunama i veida. "Nera pinigu" yra klasikine valdziazmogiu atmazke Matushkoj Rusijoj.
 
 Aj, dar po kokiu 10 metu uzsuksiu i Pavilnioniu gatve apsiziuret, kas ten pasikeite.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sovietiniais laikais protestavo ir prieš Vakarinį.Parašė SPX Rodyti pranešimąIstorija ta pati kaip ir prieš 12 metų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Po 12 metų
 Šiaurinės gatvės planai 1965 - 1974 - 1998 - 2006 - 2018 - ???
 
 Vilniaus genplano schema 1965
  
 
 Vilniaus genplanas 1974
  
 XX A. VILNIAUS MIESTO ARCHITEKTŪRA
 http://www.archyvai.lt/lt/vaa_virtua...iaus-42r9.html
 
 Šiaurinė gatvė buvo ir 1998 m. bendrajame plane
 Teritorijos, kur numatyti infrastruktūros koridoriai (2005)
 
 
 Foto 2006.11
 DP-2006 ekspozicija Vilniaus savivaldybėje
  
 
 DP -2018
  
 http://www.vilnius.lt/index.php?1461910300
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Palyginkime, kokia milžiniška miestų planavimo minties pažanga padaryta nuo 32-ųjų iki 44-ųjų Šiaurinės gatvės metų
 Metai skaičiuojami nuo Šiaurinės gatvės trasos patvirtinimo 1974 metais. 
 
 Šiaurinės gatvės detaliojo plano 2006 ir 2018 metais palyginimas
 
 1. Tarp Vakarinio aplinkkelio ir Justiniškių g
  
 
  
 
 
 2. Tarp Laisvės pr. ir Ukmergės g.
  
 
  
 
 
 3 Tarp Laisvės pr., Ukmergės g. ir Stanevičiaus g
  
 
  
 
 
 4. Tarp S.Stanevičiaus g. ir Geležinio Vilko g.
  
 
  
 
 
 5. Tarp Geležinio Vilko g. ir Kalvarijų g.
  
 
  
 
 
 6. Kalvarijų g. ir Žirmūnų- Kareivių g.
  
 
  
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar pora urbanistinės minties perliukų
 
 Kareivių - Žirmūnų gatvių mazgas (apie 1964 m.)
 Maketo iš buv. Architektūros muziejaus likučiai
  
 
 Baltupių užstatymo projektas (apie 1974-1975 m.).
 Matosi Šiaurinės gatvės sankryžos su Kalvarijų (tuomet Dzeržinskio) ir su Geležinio Vilko (tuomet Tarybų) gatvėmis
  
 Vilniaus miesto plėtros istorija archyvo žemėlapiuose
 http://www.archyvai.lt/lt/vaa_virtua...tros-shba.html
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sudervėlės gyvenamojo rajono užstatymo schema (Iš Sudervėlės gyv. rajono visuomeninio transporto schemos, parengė Miestų statybos ir projektavimo institutas)
 
  
 
 Ne Sudervėlė, ne Pilaitė, ir ne Pašilaičiai. Buvo keletas variantų ir kažkuriam iš jų 1990 m. buvo duota techninė projektavimo užduotis.
 
   
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ačiū už nuorodą.Parašė Mettal Rodyti pranešimąSudervėlės (dab. Pilaitės) troleibusų maršrutai, planuoti įvesti tarp 1992-1994 metų.
 
  
 Didesnis vaizdas >>
 Apie 1991-1992 m. buvo planuota Ozo (Šešuolių) dviejų lygių sankryža su Vakariniu aplinkkeliu
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad jau šitaip, tai galima kitą mano pranešimą iš Pilaitės temos čia atkelti ar nukopijuoti: https://www.miestai.net/forumas/foru...74#post1762874 Jis labiau tiktų šiai temai, negu dabartinė iškarpa. Ir beje, dėl sankryžos įvedimo 1991-1992 m. gali būti ne visai tiesa. Pažiūrėsiu, ar pirminiame šaltinyje yra kokių tikslesnių datų, mat kiekvienai Pilaitės gatvei tos datos tikrai buvo surašytos.Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už nuorodą.
 Apie 1991-1992 m. buvo planuota Ozo (Šešuolių) dviejų lygių sankryža su Vakariniu aplinkkeliuPaskutinis taisė Mettal; 2019.11.27, 18:57.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne visai taip. Pilaitė-Sudervėlė yra pirmoje nuotraukoje. Antroji nuotrauka yra Ąžuolynė (dar vadinta "Gilužių kompleksu") - visiškai atskiras mikrorajonas, kuris turėjo būti statomas Papiškių / Geležių / Zujūnų laukuose.Parašė Romas Rodyti pranešimąsu Pilaitės-Sudervėlės vizijomis
 
 Kaip žadėjau, nurodau planuotus pagrindinių gatvių įvedimo metus (neskaitant vidinių "numerinių" Pilaitės gatvių).
 1989-90- Ozo g. nuo Justiniškių g. iki Vakarinio aplinkkelio (tuomet - Vakarinė apvažiuojamoji magistralė)
- Vakarinis aplinkkelis tarp Viršuliškių skg. / Sidaronių g. ir Ozo g.
- Pilaitės pr. (Žiugždos g.) tarp senojo kelio į Pilaitę (dabartinė Senosios Pilaitės kelio ir Pilaitės pr. sankryža) ir Papilėnų g.
 - Kelias nuo Vakarinio aplinkkelio ir Viršuliškių skg. sankryžos iki Pilaitės pr. ir Senosios Pilaitės kelio sankryžos. Dalis šio kelio turėjo tapti dobilo lapo sankryžos dalimi (nuovaža šiaurė > vakarai), bet jau šiais laikais tiesiant Vakarinį aplinkkelį, apsieita mažesnio ploto sankryža.
 
 Toliau eina jau neįgyvendinti objektai:
 1991-92 - vietinių šiaurinės ir vakarinės Pilaitės dalies gatvių statyba.
 1992-93- Gilužio (Pietinė) g. 1-a (pietinė) eismo juosta nuo Papilėnų g. iki maždaug dabartinės Angelavos g.
- Pilaitės pr. nuo Papilėnų iki Tolminkiemio g.
- Vakarinis aplinkkelis nuo Lazdynų mazgo iki Ozo g. su 2 lygių T. Narbuto g. sankryža.
- Ozo g. nuo Vakarinio aplinkkelio (dalinis 2 lygių sankryžos įrengimas) iki Buivydiškių (atkartojant dabartinės Sidaronių g. trasą iki autobusų stotelės "Buivydiškės"), kartu su troleibusų traukos pastotęs įrengimu tarp Ilmenos ir Tvenkinių g.
- Karoliniškių g. viadukas per T. Narbuto g. (taip, tas pats, kur dabar yra naujas pėsčiųjų tiltas)
 - Pilaitės pr. nuo Tolminkiemio g. iki susikirtimo su "gatve nr. 13" šiuo metu neužstatytuose laukuose.
- Žiedinė Pilaitės pr. ir Karaliaučiaus g. sankryža (maždaug ties dabartinių Karaliaučiaus g. ir M. Mažvydo g. tęsinių sankirta laukuose)
- Gilužio g. 2-a (šiaurinė) eismo juosta.
- Šiaurinė gatvė - pietinis Zujūnų pakraštys, šiaurinė Pilaitės riba. Atkarpos nuo Zujūnų-Pilaitės link Justiniškių įvedimo data nenurodyta.
- Vakarinis aplinkkelis nuo Ozo g. (užbaigiama formuoti sankryža) iki Santariškių (taip parašyta  ) )
- Pilaitės pr. nuo Vakarinio aplinkkelio iki T. Narbuto g. - Laisvės pr.
 - 2 lygių Laisvės pr. - T. Narbuto g. - Pilaitės pr. sankryža. Vėlyvas įvedimas akcentuojamas tuo, kad ten kils didžiausių sunkumų (ypač dėl troleibusų eismo) ir būtina turėti alternatyvius pravažiavimus (aplinkkelis Lazdynus, Karoliniškių g. viadukas bei Ozo g. per Viršuliškes)
 Paskutinis taisė Mettal; 2019.12.08, 14:27.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tačiau Taurupės g. vis gi buvo pradėta formuoti.Parašė Mettal Rodyti pranešimąApie Pietinės (Taurupės) g. tiesimą nuo Papilėnų g. iki Karoliniškių nėra užsimenama.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taurupės gatvės trasa buvo matoma 1991 m. išleistame Vilniaus plane
 Parašė Almis Rodyti pranešimą
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano mintis buvo ta, kad kažkodėl nėra jokių datų prie šios ir Šiaurinės gatvių už Pilaitės mikrorajono ribų. Užtat minimas Karoliniškių g. viadukas bei Vakarinis aplinkkelis nuo Pilaitės pr. iki Lazdynų, kurie su Pilaite siejasi netiesiogiai.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Tačiau Taurupės g. vis gi buvo pradėta formuoti.
 Comment










Comment