Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lencas
    Keistai suplanuota ta Ozo g. Nesuprantu to jos užsukimo Pilaitės pr. link.
    Toks variantas būtų daug logiškesnis: https://mapsengine.google.com/map/ed...A.knZX_TPus27s

    Tada neliktų tokių akligatvių, kurie veda veda ir neaišku į kur atveda, o Vakariniame aplinkkelyje būtų galima išlaikyti 1 km atstumą tarp svarbių sankryžų.

    Aišku, šaukštai po pietų. Kažin ar ir suplanuota gatvė kada nors bus užbaigta.
    Tokiam gatvių tiesimui reikia daug politinės galios, tiek daug, kad tikiuosi niekas niekada Lietuvoje jos tiek neturės.

    Jūsų pasiūlytas variantas kerta kapines.

    Comment


      Aš tai manau, kad be didelių griovimų galima būtų padaryti iš esamų gatvių normalų kelią.

      https://mapsengine.google.com/map/ed...A.k-nD6RrYTnjo

      Ozo g. sujungiam su Buivydiškių g., pastatom dviejų lygių sankryžą su Laisvės pr., ir kiek įmanoma praplatinam Rygos g., pratęsiant iki Vakarinio aplinkkelio.

      Comment


        Tai, kad nėra svarbu, ar gatvė eitų per kapines, ar ji eitų per laukus, bet maža tikimybė, kad tokios gatvės apskritai bus tiesiamos, nes esamų nesugebama patvarkyti. Nes standartinis atsakymas - "nėra lėšų". Jei ne ES pinigai, tai juk ir aplinkelio nebūtų, aišku juo naudosis ir ES prekes gabenantys sunkvežimiai, tai jungtis svarbi, tad pateisinamos investicijos, o grynai miesto poreikius nepajėgs patenkinti praskolinta savivaldybė, ir biudžetas valstybės irgi nepadės.

        Taigi pagrindinis klausimas: ar apskritai bus tiesiamos naujos gatvės Vilniaus mieste vien tik vidiniais resursais?

        Nes tie neįgyvendinti infrastruktūros projektai juk turi būti įgyvendinami už kažkieno pinigus... pagalvokime - kieno jie gali būti? ES atkrenta. Praskolintos savivaldybės? Praskolinto valstybės biudžeto? Privataus verslo? Nebent koks UAB'as sutiks investuoti į projektus ir laukti savivaldybės kasmetinio mokėjimo. Bet, ar būdami to UAB'o akcininkais lengvai skolintumėte savivaldybei? Jei net milijonas jai yra didžiuliai pinigai, jei viskas kabo ant plauko, tai ką čia kalbėti apie kažkokias kapines, kur gal kažkur lape yra nubrėžtas kelias, o dar kur nors ir kitoks galimas kelias. Juk tai tik teorija, o praktika - "nėra lėšų, užtenka tik esamiems keliams palopyti". O gal reik kitokios savivaldybės? Čia prie variantų galimų galima prirašyti.

        Comment


          Parašė vėkas Rodyti pranešimą
          Tokiam gatvių tiesimui reikia daug politinės galios, tiek daug, kad tikiuosi niekas niekada Lietuvoje jos tiek neturės.

          Jūsų pasiūlytas variantas kerta kapines.
          Tai ir planuotas variantas kerta kapines. Jei ne jos, tai kelias jau būtų nutiestas. Ar pamiršote protestus maždaug prieš 25 metus?

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Tai ir planuotas variantas kerta kapines. Jei ne jos, tai kelias jau būtų nutiestas. Ar pamiršote protestus maždaug prieš 25 metus?
            Tai protestavo ten daugiabučių gyventojai šalia dab. Šaulių Sąjungos. Kiek man pasakojo ten jau vos ne technika buvo suvežta ar kažkas tokio.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Toje kapinių vietoje kur turėjo eiti gatvė kapų nėra, tik medžius reiktų iškirsti.

              Comment


                Technikos nebuvo, tiesiog buvo ruošiamasi gatvės ir viaduko statyboms ir keliose vietose buvo iškastos duobės ir įleisti į jas betoniniai stulpų pagrindai, kad galima būtų padaryti apvažiavimus su troleibusų linijomis

                Comment


                  Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                  Toje kapinių vietoje kur turėjo eiti gatvė kapų nėra, tik medžius reiktų iškirsti.
                  Tai žinoma, bet šaršalas įvyko ir dėl to. Bet kokiu atveju teritorija priklauso žydų kapinėms. Aš tik nežinau, ar yra leidimas ten įrengti naujas kapavietes. Pyktis su žydų bendruomene niekas nenorėjo ir nenorės, bet tartis galima, pvz.: solidžią kompensaciją skirti

                  Comment


                    Prieš 25 metus nebuvo dar tvoros tarp žydų ir katalikų kapų. Kapinių teritorijoje taip pat nebuvo daug kapų, tik pakraščiuose buvo daugiau laidojama dabartiniame žydų sektoriuje ir katalikų sektoriuje ties dabartiniais Ledo rūmais. Prieš 25 metus buvo visos sąlygos nepažeidžiant jokių interesų pratęsti Ozo gatvę paprastu mišku

                    Comment


                      Prieš 25 metus tai dar buvo tik Sąjūdžio pradžia, vaikai nešiodavo raudonus kaklaraiščius, o vyresni vaikai važiuodavo ginti Tėvynės kur nors į kitą mūsų draugiškos neaprėpiamos valstybės galą, ir politinės valios dar buvo pakankamai, tik resursų nebebuvo...

                      Kiek pamenu, tai prieš kokius 23 metus Viršuliškių moksleiviai protestavo, nes kelias eitų šalia mokyklos. Tai dabar jie jau užaugo, ir tie, kurie niekur neišsikraustė, dabar sėdi rytais kamščiuose vos išvažiavę iš kiemo. O, beje, tais laikais pats buvau vaikas, ir po visų Sąjūdžio mitingų ir Roko maršų per Lietuvą buvo toks kažkoks vyraujantys supratimas, kad protestuotojai visada teisūs.

                      Comment


                        Kadangi man pačiam teko dalyvauti tame proteste 1988 rudenį arba 1989 pavasarį - tai raudoni kaklaraiščiai jau buvo suplėšyti!!!

                        Comment


                          Parašė lencas
                          Nieko nesiūlau. Rašau, jog nesuprantu tokio Ozo g. suplanavimo, ją privedant taip arti Pilaitės pr. Tačiau rajonas, gatvių tinklas suplanuotas ir pastatytas, tad nieko jau nebepadarysi.
                          Pilaitės-Gilužio mikrorajonų gyventojų skaičius turėjo būti virš 100 tūkst. gyventojų. Todėl buvo palikti rezervai (ta pati Taurupės g. ir išorinis išvažiavimas link Grigiškių).

                          Comment


                            Kadangi gyvenu labai arti šios vietos, tai tikrai šis gatvių sujungimas labai padėtų. O kažin tokiam projektui negalima panaudoti ES lėšų (jeigu jų dar liks po aplinkelio ir šiaurinės g.[jai irgi galimas finansavimas iš ES?])?

                            Comment


                              Parašė lencas
                              Nieko nesiūlau. Rašau, jog nesuprantu tokio Ozo g. suplanavimo, ją privedant taip arti Pilaitės pr.
                              Kai planavo Ozo g., tai Pilaitės prospekto dar planuose nebuvo.

                              Comment


                                Parašė B-2 Rodyti pranešimą
                                Manau, verta prisiminti dar vieną neįgyvendintą infrastruktūros projektą, kuris, baigus aplinkkelio antrą etapą, tampa ypač aktualus. Tai būtų Šešuolių gatvės jungtis su Ozo gatve, kuri būtų leidųsi greitesnį, patogesnį ir paprastesnį susisiekimą tarp aplinkkelio ir Šeškinės ar Žirmūnų rajonų. Be to, įrengus dviejų lygių sankryžą su Laisvės prospektu, jame būtų galima panaikinti iki 3 šviesoforinių sankryžų.

                                Atvaizdas
                                Nebėra tikslo daryti atostrados iš Laisvės pr., kai yra Vakarinis aplinkkelis. Gal tik po A juostą galėtų išasfaltuoti. Sankryžos ten reikalingos, kad būtų kaip išvažiuoti iš gyvenamųjų kvartalų, taip pat pėstiesiems.
                                Taip, dabar yra kamščiai Rygos, Buvydiškių, Viršuliškių gatvėse, bet šią problemą išspręs Šiaurinė gatvė.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                  Kai planavo Ozo g., tai Pilaitės prospekto dar planuose nebuvo.
                                  Bent jau 1978 metų generaliniame plane buvo. Ir netgi tramvajus kursuojantis juo.
                                  Ozo g. tęsinys turėjo išlįsti tarp Pilaitės (Sudervėlės) ir naujo Zujūnų mikrorajono.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Bent jau 1978 metų generaliniame plane buvo. Ir netgi tramvajus kursuojantis juo.
                                    Ozo g. tęsinys turėjo išlįsti tarp Pilaitės (Sudervėlės) ir naujo Zujūnų mikrorajono.
                                    Taigi juk pati Pilaitė buvo projektuojama su keliais šimtais tūkstančių gyventojų, nieko keisto, kad ir infrastrukūrą atitinkamą į ją planavo.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Bent jau 1978 metų generaliniame plane buvo. Ir netgi tramvajus kursuojantis juo.
                                      Ozo g. tęsinys turėjo išlįsti tarp Pilaitės (Sudervėlės) ir naujo Zujūnų mikrorajono.
                                      O kada Viršuliškes planavo?

                                      Comment


                                        Kažkoks neaiškus ginčas. Kame objektas iš esmės ir tiksliai?
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                          O kada Viršuliškes planavo?
                                          1967 m. generaliniame plane yra. O šiaip jau vakarinių gyvenamųjų rajonų plėtra numatyta dar anksčiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X