Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal kas galėtų paaiškinti ką reiškia tie smėlėti kelkraščiai? Ar tai nereiškia kad ta dalis taip pat turėjo būti išasfaltuota arba užpilta juodžemiu ir pasodinta žolė, bet vietoj to sutaupyta?

    Niekur Europoje man neteko matyti nutiesto naujo kelio su smėlio ar žvyro kelkraščiais išskyrus Latviją. Čia gal kaip pietiečiai tarp dykumų stengiasi visur kur tik įmanoma smėlį pakeisti žaluma, o mes gyvendami tokioj žalioj klimato juostoj visur paliekame smėlį ir dulkes

    Comment


      #22
      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
      Gal kas galėtų paaiškinti ką reiškia tie smėlėti kelkraščiai? Ar tai nereiškia kad ta dalis taip pat turėjo būti išasfaltuota arba užpilta juodžemiu ir pasodinta žolė, bet vietoj to sutaupyta?

      Niekur Europoje man neteko matyti nutiesto naujo kelio su smėlio ar žvyro kelkraščiais išskyrus Latviją. Čia gal kaip pietiečiai tarp dykumų stengiasi visur kur tik įmanoma smėlį pakeisti žaluma, o mes gyvendami tokioj žalioj klimato juostoj visur paliekame smėlį ir dulkes
      Šiaip, iš tikrųjų, ta meilė žvyrui nepaaiškinamas reiškinys. Tik į Lenkiją įvažiavus visur žolytė auga palei kelią.

      Comment


        #23
        Gal kelkraštis reikalingas tam, kad būtų galima kur sostoti sugedus ar kitai bėdai nutikus? Ant žvyro praktiškiau nei ant pievos.
        Flickr

        Comment


          #24
          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Gal kelkraštis reikalingas tam, kad būtų galima kur sostoti sugedus ar kitai bėdai nutikus? Ant žvyro praktiškiau nei ant pievos.
          Kame praktiškumas? Kaip tik visas išsipurvintum, jei padangą reiktų keisti ar po mašiną palisti...
          Man atrodo, kad tiesiog deda todėl, kad žemės geros gaila, o žemės ir smėlio mišinį lietus išplauna greičiau nei žolė pradeda augti. Nebent toks paaiškinimas būtų...

          Comment


            #25
            Tilto per Nerį kelio Nr.102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai 21,86 km rekonstravimas

            Tilto per Nerį kelio Nr.102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai 21,86 km rekonstravimas
            paskelbta: 2009-06-24 „Informaciniai pranešimai“ Nr. 49. Pirkimo numeris: 76793
            Komisijos posėdžio, kuriame bus atplėšiami vokai su pasiūlymais data, laikas ir vieta. Data: 2009-07-15
            http://www.lra.lt/lt.php/pirkimai/ti...stravimas/6155

            Comment


              #26
              Klausimas iš Kelių direkcijos tinklapio:

              Ar planuojama išplatinti iki keturių juostų kelio ruožą nuo Vilniaus iki Nemenčinės? Jei planuojama - kada?
              Eismo intensyvumas šiame ruože ypač didelis savaitgaliais ir švenčių dienomis, susidaro kamščiai.
              ( 2009-06-28 )

              >> Šio ruožo projektas yra parengtas, bet dėl finansų trūkumo atidėtas.

              http://www.lra.lt/lt.php/klausimai/129#

              Comment


                #27
                Pabradė - Pavoverė

                Ryte važiavau tuo keliu, vakare grįžau. Keliose vietose, kur vyksta kelio rekonstrukcija (tilto statyba, II pervaža, Zalavas) fotografuota daugiau. Nuotraukos iš pradžių į vieną pusę, po to atgal.

                Foto 2009 07
                Bus nemažai nuotraukų

                Pabradė


                Tiltas per Žeimeną


                Iki Pavoverės anksčiau šalia ėjo Pabradės-Adutiškio geležinkelis, dabar - dviračių takas




                Pavoverė


                Anksčiau šioje vietoje buvo I pervaža ir Pavoverės stotelė. Dar galima įžiūrėti geležinkelio likučius
                .
                Paskutinis taisė Romas; 2015.04.04, 12:34.

                Comment


                  #28
                  Pavoverė - II pervaža

                  Už Pavoverės, nuo 55 km, prasideda kelio rekonstrukcija








                  Į dešinę - nauja atkarpa su tiltu per Merą




                  Dešinėje - naujo tilto statyba


                  Už tilto - staigus posūkis, kur greitis ribojamas iki 40 km/h


                  Iki II pervažos kelias jau prapaltintas
                  Paskutinis taisė Romas; 2015.04.04, 12:35.

                  Comment


                    #29
                    II pervaža

                    Anksčiau kelias trijose vietose kirto Pabradės- Adutiškio geležinkelį - Pavoverėje, už Baliulių ir Zalave.
                    Antroji pervaža iš pradžių ėjo įkypai, po to padaryta statmenai, o dabar neliko jokių pervažos pėdsakų


                    II pervaža 2008 m. gruodžio mėn.


                    Foto 2009 m. liepos mėn.






                    Anksčiau kelias ėjo kairėje

                    Comment


                      #30
                      II pervaža - Zalavas

                      Atkarpa nuo Meros upės iki Zalavo anksčiau buvo pati bjauriausia


                      Kairėje anksčiau buvo kelias


                      60,0 km Posūkis į Zalavo dvarą




                      Kelias prieš Zalavą anksčiau buvo apsodintas medžiais
                      Foto 2008.11


                      Dabar medžiai iškirsti, eismą reguliuoje šviesoforas




                      Dešinėje - Zalavo dvaras, kuriame gimė J.Pilsudskis






                      Nauja kelio trasa nusuka link buv. Pabradės - Adutiškio geležinkelio pylimo
                      Paskutinis taisė Romas; 2009.08.08, 00:10.

                      Comment


                        #31
                        Zalavas

                        Zalave kelias kerta kampą iki buv. geležinkelio pylimo

                        Žemėlapis iš: http://beta.maps.lt

                        Vaizdas nuo geležinkelio sankasos


                        Kairėje dar matomi pylimo likučiai




                        Žvilgsnis į Vilniaus pusę.


                        Buv. geležinkelis nueina į dešinę




                        Vėl vaizdas į Švenčionių pusę. Ten, kur buvo III pervaža ir Zalavo stotelė, kelias grįžta į seną trasą.


                        Zalavo pervaža (dab. sankryža) 2008 m. gruodžio mėn.


                        Foto 2009.07




                        Sankryža nuo Zalavo pusės




                        Tie kuoliukai ir skirtukai visai įdomiai žiūrisi


                        Senasis kelias


                        Vaizdas nuo sankryžos į dulkantį naują kelią


                        Paskutinis taisė Romas; 2009.08.08, 13:45.

                        Comment


                          #32
                          Kelios nuotraukos atkarpoje iki Švenčionių
                          66 km, poilsio aikštelė




                          70 km, Šutai


                          Comment


                            #33
                            Zalavas

                            Nuo Švenčionių į Vilniaus pusę








                            Prieš Zalavą dar vyksta kelio rekonstrukcija








                            Sukame į senajį kelią pro Zalavą. Tie, kas nenori dulkėti, irgi važiuoja pro gyvenvietę




                            Žvilgsnis atgal




                            Kairėje matosi naujas kelias










                            Comment


                              #34
                              Zalavas - II pervaža



















                              Šioje vietoje kelias ėjo dešine puse
                              Foto 2008.12


                              Dabar seno kelio žymės beveik neliko


                              II pervaža


                              Kairėje - nukastas buv. Pabradės - Adutiškio geležinkelio pylimas


                              Paskutinis taisė Romas; 2009.08.08, 13:46.

                              Comment


                                #35
                                II pervaža - Pabradė





                                Atsišakoja nauja kelio trasa


                                Šioje vietoje statomas naujas tiltas per Merą


                                Kelio susiaurėjimas. Anksčiau visas kelias tarp Pavoverės ir Zalavo buvo tokio pločio


                                Artėja tas staigus posūkis. 60 km/h


                                40 km/h






                                Mera




                                Žvilgsnis į statomą tiltą






                                Tarp Pavoverės ir Pabradės


                                Pabradės geležinkelio viadukas


                                Ačiū už kantrybę

                                Comment


                                  #36
                                  Ačiū už puikų ir detalų reportažą

                                  Comment


                                    #37
                                    Tilto per Merą statyba



                                    Foto 2009 07
                                    Nuotraukos Pabradės - Švenčionių kryptimi








                                    Šone - senasis kelias










                                    Paskutinis taisė Romas; 2009.09.26, 10:50. Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų

                                    Comment


                                      #38
                                      Tilto per Merą statyba

                                      Nuotraukos Švenčionių - Pabradės - Vilniaus kryptimi
















                                      Comment


                                        #39
                                        Laikinai uždaromas eismas tiltu per Nerį

                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=25519027
                                        Nuo lapkričio 11 d. iki 2010 m. liepos 30 d., dėl tilto per Neries upę rekonstrukcijos kelyje Nr.102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai 21,86 km bus uždarytas eismas, praneša Automobilių kelių direkcija.

                                        Darbų laikotarpiu transporto eismas bus nukreiptas per Nemenčinės gyvenvietę.Visų vairuotojų, ypač sunkiasvorių transporto priemonių, kurie dėl tam tikrų priežasčių negali važiuoti apylanka, prašoma pasirinkti kitą, iš anksto numatytą, apvažiavimo maršrutą.
                                        Iš komentarų:
                                        „Šį tiltą jau rementuos trečią kartą per penkerius metus, beje antrasis buvo kapitalinis remontas.“

                                        „Babkiu plovimas. Praejusiais metais atliko jo pilna rekonstrukcija - nauji atskyrimai pestiesiems ir dviraciams, nauji apsvietimo stulpai etc. Dabar is naujo rekonstruos. Problema, kad pernykscio remonto metu buvo "neapskaiciuota", kad beveik simtas tonu papildomo betono - neatlaikoma nasta tiltui. Ten viska dare kazkokie savamoksliai, net ne vidutinio lygio inzinieriai. Ir runkeliui aisku, kad tokio ilgio tiltas yra labai jautrus bet kokiam papildomam svoriui, nekalbant apie tokius kiekius. Konkretus lesu svaistymas ir grobstymas: pirma padarom lievai, tada tvarkysime is naujo. Trojano variantas - o tai neuzskaitoma rimtu nusikaltimu?“
                                        Paskutinis taisė digital; 2009.11.10, 01:22.

                                        Comment


                                          #40

                                          Comment

                                          Working...
                                          X