Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fanas
    replied
    Rekonstruotas ruožas Kauno pusės link

    Įrenginėjami informaciniai ženklai



    Šioje kelio dalyje kelias išplatintas iki 3 eismo juostų, pirmoje juostoje galės važiuoti tik krovininis transportas, kurį galės stebėti muitininkai ir kaip suprantu šviesaforinės ar kitos įrangos pagalba galės būti nukreipiamas į patikros postą, esantį kitoje aumagistralės pusėje



    Nusukimas į muitinės patikros postą bei aviaeskadrilę



    Patikros postas



    rekonstruoto ruožo pabaiga

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Rekonstruoto ruožo atkarpa prieš Klaipėdą. Nuotraukos darytos Klaipėdos link. Visame rekonstruotame ruože įrengtas apšvietimas.



    Kelyje šiuo metu tvarkomi kelkraščiai ir braižomos linijos.



    Šioje vietoje kelias praplatės iki 3 eismo juostų su lėtėjimo ir greitėjimo juostomis į aviaeskadrilę ir krovininio transporto patikros postą.



    Krovininio transporto patikros postas





    Išvažiavimas iš patikros posto:



    Rekonstruotas tiltas:



    Klaipėdos riboženklis:



    Kitą dieną padarysiu nuotraukas Kauno pusės link

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2009-07-30
    Šventės pajūryje koreguoja eismą autostrada

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apribojimai dėl darbų keliuose 2009-07-10

    A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda
    nuo 111,5 iki 117,5 km remontuojama danga, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-20)
    nuo 161 iki 165,5 km frezuojama danga, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-15)
    nuo 165,5 iki 166,5 km viaduko pakloto keitimas, eismas kreipiamas į dešinę kelio pusę ir visą parą apribotas greitis iki 50 km/val. (iki 08-01)
    nuo 170 iki 175 km remontuojama danga, dešinėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą 70 km/val. (iki 09-01)
    nuo 181,5 iki 182,09 km dangos remontas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-15)
    nuo 204,5 iki 204,9 km dangos remontas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-15)
    230,5 km dešinėje pusėje požeminio perėjimo įrengimas, Eismas kreipiamas į kairę kelio pusę, greitis visą parą apribotas 50 km/val. (iki 08-25)
    nuo 241,35 iki 244,2 km dangos stiprinimo darbai, eismas kreipiamas į kairę kelio pusę ir visą parą apribotas greitis iki 50 km/val. (iki 07-17)
    nuo 301,5 iki 303,7 km dangos platinimas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-13)


    http://www.lra.lt/lt.php/eismo_infor..._keliuose/1335
    Iš viso nuo Kauno iki Klaipėdos tvarkomi 9 ruožai, tame skaičiuje o iki Kryžkalnio - 6 ruožai (bendras ilgis17,5 km)

    Vienas straipsnis šia tema:
    "Vilniaus diena" 2009-07-10, 10:46
    „Automagistralė”: šį savaitgalį greitkelyje tokių spūsčių nebus
    Lietuvos kelių arterija - magistralė Vilnius-Kaunas-Klaipėda - vasaromis neretai užsikemša dėl atliekamų remonto darbų. Kelininkai sako dirbantys savo darbą, o vairuotojai juos keikia.

    Spūstyje nelaikė nervai
    Pirmadienį po ilgojo savaitgalio nuo pajūrio Kauno ir Vilniaus link traukę žmonės prakeikė kelininkus, policininkus, vieni kitus ir likimą. Iš Palangos į Vilnių automobiliu su šeima važiavęs Darius M. pasakojo įveikęs pusiaukelę net nepagalvojęs, kad apie kelionę pažįstamiems turės ką pasakoti mažiausiai savaitę. Maždaug apie 17 val. ties Raseiniais Dariaus M. „VW Passat“ įklimpo į poros dešimčių kilometrų ilgio spūstį, kuri susidarė dėl atliekamų magistralės remonto darbų atsiradusio važiuojamosios dalies susiaurėjimo.
    „Mačiau, kad už mūsų automobilių eilė tik didėjo. Girdėjau, kad kai kurie vairuotojai protingai padarė ir ties Raseiniais pasuko į Žemaičių plentą, o mes pirmojoje spūstyje praleidome apie valandą“, - pasakojo vilnietis.

    Kilometrus nusidriekusi automobilių kolona ne tik judėjo itin lėtai, bet neretai visiškai sustodavo. Gudresni už kitus norę pasirodyti vairuotojai pradėjo lėkti šalikėlėmis. Įsivyravo įtampa, kurios zonoje skraidė ne tik keiksmai, bet ir grasinimai. Antradienį žiniasklaidos priemones apskriejo vaizdo medžiaga, kurioje matyti, kaip „Volvo“ vairuotojas bando pristabdyti neleistinai šalikele skriejančius automobilius. Dėl to iš „Toyota“ automobilio su ramentu rankoje iššoko brandaus amžiaus moteris ir ginklu tapusiu ramentu pradėjo tvatinti per pro langą iškištą „Volvo“ vairuotojo ranką. Tądien spūstyje užstrigę žmonės pasakojo, kad tokių incidentų buvo ne vienas.

    Savaitgaliui nebuvo pasirengę
    Tris didžiuosius Lietuvos miestus jungiantį magistralinį kelią Vilnius-Kaunas-Klaipėda prižiūrinčios valstybinės įmonės „Automagistralė“ vadovas Vladislovas Molis teigė po ilgojo savaitgalio turėjęs priekaištų kelyje darbus atliekančių bendrovių atstovams.
    „Jau padaryti tam tikri pakeitimai, kurie garantuos, kad šį savaitgalį tokių didelių automobilių kamščių nebus“, - pažadėjo V.Molis.
    V.Molis teigė, kad magistralėje dirbę kelininkai neatsižvelgė, kad artėja ilgasis savaitgalis ir jam nepasirengė, tačiau pabrėžė, kad bene didžiausi susidariusio didelio automobilių kamščio kaltininkai - vairuotojai.
    „Kamščiai susidaro beveik visame pasaulyje, tačiau skirtumas toks, kad pas mus nėra vairuotojų kultūros. Jeigu vairuotojai būtų važiavę ten, kur leistina, eismo srautas būtų lėtas, bet judėtų, nesustotų“, - teigė V.Molis.
    „Automagistralės“ vadovas sakė, kad vis dažniau toli nuo susiaurėjimo vietos pradedami įrengti atitvarai, kurie priverstinai automobilius į vieną eilę sustumia, kol jie dar neprivažiavę susiaurėjimo.
    (...)
    Spūstyje pirmadienį užstrigę vairuotojai piktinosi, kad toli gražu ne visų tų ženklų reikėjo - jie atitvėrė važiavimui tinkamą vieną eismo juostą. Net ir darbo dienomis atitvertoje juostoje darbininkų nesimato, tačiau šie tvirtino, kad dirba pagal instrukcijas. Jie taip pat atmetė kaltinimus dėl per lėto darbo.
    (...)
    Vairuotojų manymu, didelių spūsčių problemą magistralėje išspręstų trečios eismo juostos įrengimas, tačiau V.Molis teigė, kad kol kas magistralės atkarpoje nuo Kauno iki Klaipėdos jos poreikio nėra. Tačiau jau senokai inžinieriai paskaičiavo, kad tokią juostą reikėtų įrengti prie Kauno ir Vilniaus. Labiausiai užkimšta magistralės vieta - nuo Biruliškių iki Sargėnų.
    (...)
    Šiais metais visus remonto ir statybos darbus magistralėje atlieka trys pagrindiniai rangovai: „Fegda“, „Lemminkainen Lietuva“, „Alkesta“. Iki lapkričio žadama sutvarkyti daugiau nei 43 km magistralės dangos, rekonstruoti devynis tiltus ir viadukas, įrengs atitvarus, požeminę perėją gyvūnams, statys tvorą nuo jų bei atlikti nemažai kitų darbų.
    http://vilniaus.diena.lt/naujienos/m...u-nebus-227637

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Yra reikalingesnių kelių.
    Geriau už tuos 60 mln. Lt padarytų normalią autostradą tarp Vilniaus ir Kauno
    Jei tu nevažiuoji Kaunas - Klaipėda atkarpa, o tik Kaunas - Vilnius, tai dar nereiškia, kad anot tavęs būtų kišamos lėšos į tą atkarpą. Tiesiog ir taip kasmet vos ne visos lėšos kišamos ten, tad laikas atnaujint ir kitą ruožą

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Yra reikalingesnių kelių.
    Geriau už tuos 60 mln. Lt padarytų normalią autostradą tarp Vilniaus ir Kauno
    Jau taip šimtai milijonų į šią atkarpą sukišta, tai siūlai dar kišt pinigus ir skaitysis efektyvesnis lėšų panaudojimas?

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Po kiekvienų metų rekonstrukcijos A1 Vilniaus - Kauno ruože, atnaujintame kelyje galima vis lėčiau (70-80 km/h greičiu) važiuoti...

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Yra reikalingesnių kelių.
    Geriau už tuos 60 mln. Lt padarytų normalią autostradą tarp Vilniaus ir Kauno
    Tai kad Vilniaus-Kauno autostradai nemazai demesio buvo skirta. Kiek jau kelio ruozo atnaujinta, irengtos uztvaros zverims, yra net pora vairuotoju informavymo svieslenciu. Reikia nepamirsti ir kito ruozo, nuo Kauno. Juk sis ruozas irgi kencia nemaza masinu srauta. Nors tiesa sakant ir Kauno-Vilniaus autostradoje dar reikia daug ka atlikti ir tobulinti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Yra reikalingesnių kelių.
    Geriau už tuos 60 mln. Lt padarytų normalią autostradą tarp Vilniaus ir Kauno

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Saunu, nes Klaipedos-Kauno atkarpoje yra nemazai tokiu vietu, kur asfalto sluoksnis gan stipriai susidevejes. Kaip matau tai daug darbu ruosiamasi atlikti.

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Rekonstruos dalį Kaunas-Klaipėda magistralės

    Jau eiliniu tampantis pranešimas apie kelio A1 atskirų ruožų dangos stiprinimą, pralaidų žvėrims statymą ir pan. Tačiau, kad būtų ruošiamasi viadukus Grigiškėse/Vievyje statyti, ar padidinti eismo greitį rekonstruotuose į 80 km/val ruožuose - nežinia kada sulauksime...

    info iš: http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...1-c871142eef39

    UAB "Fegda" ir jos partnerės keliuose magistralės Kaunas-Klaipėda ruožuose rekonstruos 43,53 km ilgio kelią. Projekto vertė - 60,56 mln. Lt., iš jų 40,1 mln. Lt sudaro ES lėšos.
    Pagrindiniai darbai bus atliekami A1 magistralės ruože Kaunas–Klaipėda: 11-koje kelio ruožų, kurių bendras ilgis 43,53 km, bus sustiprinta kelio danga, praplatintas 1,71 km kelio ruožas. Skiriamojoje juostoje atskiruose 20-yje kelio ruožų žadama įrengti apsauginius atitvarus, kurių bendras ilgis sieks 68 km. Be to, pagal sutartį bus rekonstruoti 2 tiltai ir 7 viadukai, įrengta požeminė perėja gyvūnams ir 30 km tinklo tvoros.

    Darbus numatoma pradėti kovą, o baigti iki lapkričio pabaigos, praneša Lietuvos automobilių kelių direkcija.
    Paskutinis taisė Romas; 2009.02.24, 20:36. Priežastis: Pilna nuoroda

    Komentuoti:


  • mamamia
    replied
    Kaunas-Klaipėda 176km. Fantastiška namo spalva
    Paskutinis taisė digital; 2022.11.07, 16:23. Priežastis: atkurta foto

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    Parašė M.Karolis Rodyti pranešimą
    Greitis ribojamas tikriausiai dėl to, kad prie pat automagistralės gyvena žmonės ir jie aišku trumpina kelia eidami tiesiai per automagistrale. Savaitgali gryžes į Viduklę sužinojau, kad žmogelis lygtais išgėres važiuodamas dviračiu žuvo automagistralėj, tik kurioje tiksliai vietoje nežinau.
    Hm, o tai 110 km/h vietoj 130km/h kazka keicia? Kodel tuomet mieste greitis ribojamas iki 50 km/h. Ir idomu, ka prie kitu automagistrales vietu zmones negyvena?

    Komentuoti:


  • M.Karolis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kelios nuotraukos nuo Kauno iki Klaipėdos

    Tarp Raseinių ir Kryžkalnio
    Nesuprantama, kodėl beveik visame tiesiame ruože iki Viduklės geležinkelio viaduko čia greitis ribojamas iki 110 km/h
    Greitis ribojamas tikriausiai dėl to, kad prie pat automagistralės gyvena žmonės ir jie aišku trumpina kelia eidami tiesiai per automagistrale. Savaitgali gryžes į Viduklę sužinojau, kad žmogelis lygtais išgėres važiuodamas dviračiu žuvo automagistralėj, tik kurioje tiksliai vietoje nežinau.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Jooo... reikia nepražiopsoti 3 posūkiu i Kauną... užtenka vienos klaidos ir nuvažiuosi kitur... gerai kad TomTom'as žino kur sukti...

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Tai kad pries...
    Jau bus pora metų kaip neteko ten važiuoti, bet jei viską gerai pamenu seka tokia:

    1. Važiuoji nuo Kelmės.
    2. Pasistengi nepataikyti į 196 kelią (Žemaičių plentą).
    3. Pravažiavęs viaduką po Žemaičių plentu pamatai kelio ženklą atkakliai tvirtinantį, kad į Kauną ir į Klaipėdą reikia važiuot į tą pačią pusę ir tą patį atstumą.
    4. Jei per tą sekundę, kurią turi informacijai suvirškinti ir manevrui pradėti (ženklai ten pastatyti labai arti sankryžos) susiorientuoji teisingai, pasuki į dešinę.
    5. Kildamas aukštyn pamatai kelio ženklą, kuris tau siūlo sukti ne (tik) į Kauną, bet į Tauragę. Iš kur reiktų važiuoti į Tauragę, kad atsidurti ties tuo ženklu sugalvoti nepavyko. Tiesa, nepamenu, ar yra nuoroda į Kauną, ar tik į Tauragę.
    6. Pravažiavęs po autostrada dar turi nepražiopsoti posūkio į kairę. Nuvažiavęs tiesiai nubildėsi būtent į tą Tauragę.
    7. Ten pasukęs į kairę jau gali nusiraminti - pataikei ten kur reikia.

    Projektuotojo su fantazija būta...

    Komentuoti:


  • qwerty_
    replied
    Nors ir įrengtos užtvaros gyvūnams, bet vis tiek reikia labai stebėti, ar kas neišlėks į kelią...

    Užtvaros briedžių nesustabdo (Kauno diena, 2008-08-07)
    http://www.kaunodiena.lt/naujienos/t...ustabdo-106992

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ...Žinojau, kad posūkis į Kauną yra už autostrados viaduko...
    Tai kad pries...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Smulkūs remontai nelabai trukdo eismui.
    Kai kur įrengiami atitvarai, kai kur - drenažas (iš pradžių atrodė panašu į apšvietimą)
    Foto 2008 07

    Tiltas per Miniją ties Gargždais


    Antkoptis, 30 km nuo Klaipėdos




    Ties Raseiniais




    Ties pusiaukele (Verėduva - Rasčiai)






    Ta pati vieta iš kitos pusės
    Mėgstamiausioje vietoje policija stabdo ir kitoje pusėje viršijančius greitį

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apribojimai dėl darbų keliuose 2008-08-06
    A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda
    (...)
    - 138 km remontuojama danga, kairėje kelio pusėje greitis apribotas darbo metu 70 km/val. (iki 08-07)
    - nuo 161 iki 164 km drenažo įrengimas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas darbo metu 70 km/val., po darbo 110 km/val. (iki 08-12)
    - nuo 161 iki 164 km drenažo įrengimas, dešinėje kelio pusėje greitis apribotas darbo metu 70 km/val., po darbo 110 km/val. (iki 08-12)
    - nuo 169,6 iki 171,8 km drenažo įrengimas, abejose kelio pusėse greitis apribotas iki 16 val. 70 km/val. (iki 08-11)
    - 252 km apsauginių atitvarų keitimas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas darbo metu 70 km/val. (iki 08-07)
    - 274,4 km požeminės gyvūnų perėjos įrengimas, eismas kreipiamas į kairę kelio pusę ir visą parą apribotas greitis iki 50 km/val. (iki 08-14)
    - nuo 295,3 iki 297,34 km drenažo įrengimas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas darbo metu 70 km/val. (iki 08-09)
    http://www.lra.lt/lt.php/eismo_infor...del_darbu/1335

    Komentuoti:

Working...
X