Ieškojau žemelapyje vieną vietą, tai apart jos radau aibę įrodymų, kad musų automagistralei iki autobahno dar toli toli. Raudonais taškeliais pažymėtos vietos kur yra įvažiavimai/išvažiavimai be jokiu greitėjimo/lėtėjimo juostų:
Vilkikų vairuotojai, bandantys išvengti valstybės institucijų kontrolės, tapo tikru galvos skausmu Klaipėdos ir Kretingos rajonų gyventojams.
Nuo šių metų pavasario Valstybinė kelių transporto inspekcija, Lietuvos automobilių kelių direkcija bei valstybės įmonė "Klaipėdos regiono keliai“ gauna daug Klaipėdos rajono miestelių gyventojų nusiskundimų dėl padidėjusio sunkiojo transporto eismo. Endriejavo, Veiviržėnų, Pėžaičių, Girininkų, Macuičių, Dovilų, Jokūbavo, Smilgynų, Paukštininkų gyventojai skundžiasi sunkiasvorių automobilių dienomis ir naktimis keliamu triukšmu bei padidėjusiu pavojumi važiuojant gana siauriais rajoniniais bei vietiniais keliais.
jau šiemet Klaipėdos prieigose (294–299-tas km) leistinas greitis buvo padidintas iki 130 km/h. Prieš Jakų žiedą leistinas greitis lengviesiems automobiliams padidintas iki 90 km/h. Kitų metų balandį, apribojus pėsčiųjų vaikščiojimą, maksimaliu 130 km/h greičiu bus galima važiuoti ties Babtais (119–122-as km). Greičio ribojimas dings 183–184-tame bei 192–193-ame kilometruose. 2012 m. 130 km/h greičiu bus galima pravažiuoti kelio ruožą ties Cinkiškėmis (126–128-tas km).
o mums teko pastovėti 15 dieną 12 nakties kelių kilometrų kamštyje, likus apie 10km iki cinkiškių įspūdingai atrodo tokiu laiku iiiilga raudonų švieselių virtinė vidury nakties
įtariu, savaitgaliniai poilsiautojai susigrūdo važiuodami namo
sunku išvengti bandos jausmo (daryti taip, kaip daro dauguma), bet įmanoma, iš pajūrio yra ir kitų kelių... geriau važiuoti lėtai negu greitai stovėti
o mums teko pastovėti 15 dieną 12 nakties kelių kilometrų kamštyje, likus apie 10km iki cinkiškių įspūdingai atrodo tokiu laiku iiiilga raudonų švieselių virtinė vidury nakties
O tai geriau kai uždaro vieną juostą, lėtinti pradedi už dviejų šimtų metrų, automatiškai gaunasi kamštis, o darbininkas kokį kupstą krapšto ant kelio? Autostrada nėra labai apkrauta toje vietoje, ir gal tik perėjo per kelią, nes taisė kokį kelio ženklą ar dar kanors. O šone stovi autobusiukas su įjungtais oranžinės spalvos švyturėliais. Nieko aš nematau blogo, išskyrus tai kad daugelis vairuotojų nekreipia dėmesio į oranžinės spalvos švyturėlius. Oranžinis švirturėlis perspėja apie galimus pavojus (kelių eismo taisyklės XXIV dalis, 231). Taip kad nereik lėkti kaip akis išdegus ir spoksoti į kelią jame nieko nematant. O paskui rėkti, kad blogai žmonės dirba.
Šioje konstrukcijoje matau tik vieną pliusą, tai, kad padaryta juosta surinkti eismui, kuri atskirta barjeru, čia geras sprendimas, nes magistralėse manau tai turėtų būti gan dažnas reiškinys. Kažkaip pas mus tai dar nėra labai praktikuojama. Tačiau greitėjimo juostos neįrengimas mažina gerumą šio sprendimo.
Ką daro ženklas "50" automagistralėje ? Vėl kažkam gerai suveikė protas. Ar čia jau ta atkarpa kur baigiasi automagistralė? Bet kokiu atveju ženklas dėl nieko, tai nestebina, kad jo ir nesilaikoma būtų.
Toks apribojimas tai tikrai ne vietoje. Tačiau kadangi tame ruože projektinis greitis gaunasi 50, todėl ekonominiais sumetimais ir projektuojamos tam tikro ilgio ir kampo įvažos/letėjimo juostos.
Dar neprivažiavus šios vietos, šiek tiek arčiau tilto ties Dauparais yra ženklas 70 skirtas vien tik sunkvežimiams. (Čia šiaip prie visos informacijos apie ženklus)
Ką daro ženklas "50" automagistralėje ? Vėl kažkam gerai suveikė protas. Ar čia jau ta atkarpa kur baigiasi automagistralė? Bet kokiu atveju ženklas dėl nieko, tai nestebina, kad jo ir nesilaikoma būtų.
Ačiū už nuotraukas. Nesuprantu kodėl nepadaryta normali lėtėjimo juosta. Dabar sotvi lėtėjimo juostoje ženklas 30, tai "fūra" turės jau pirmoje juostoje važiuodama nemenkai pristabdyti, tai stabdydama už savęs važiuojančius automobilius.
Tai, kad toje vietoje įkaltas 50 ženklas stovi, skirtas visiem.
Ačiū už nuotraukas. Nesuprantu kodėl nepadaryta normali lėtėjimo juosta. Dabar sotvi lėtėjimo juostoje ženklas 30, tai "fūra" turės jau pirmoje juostoje važiuodama nemenkai pristabdyti, tai stabdydama už savęs važiuojančius automobilius.
O kokia maksimali masės norma norint važiuoti greitkeliu ?
Ir kas atsitinka jei viršijama leistina sunkvežimio masė ? Iš karto bauda ? Ar nuvažiuojama į postą, iškraunami nereikalingi kroviniai ir sunkvežimis važiuoja toliau, o kroviniai laukia muitinėje, kol atvažiuos kitas firmos automobilis jų pasiimti?
Šiaip tai aš nesu prieš šią naujovę. Transporto masę būtinai reikia kontroliuoti, nes kartais būtent dėl jos pertekliaus gadunami keliai.
Idėja kaip suprantu, pasisemta iš Amerikos
Komentuoti: