Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A12] Ryga - Šiauliai - Tilžė / [E77] "Via Hanseatica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Bus projektuojamos dvi sankryžos Joniškyje.

    CVPP 2024.02.28 Pirkimas Nr. 710337
    Magistralinio kelio A12 Ryga-Šiauliai-Tauragė-Kaliningradas sankryžų, esančių 14,249 km ir 14,324 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir PVP

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2024-664956

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tauragės Vytauto Didžiojo tiltas per Jūros upę
    XX a. 4 dešimtm. Nuotraukos autorius nenurodytas

    https://welovelithuania.com/taurage-...jos-vingiuose/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    XIX a. pirmosios pusės plento Tauragė-Šiaulai pašto stočių žemėlapis nuo Prūsijos sienos ties taurage iki Šiaulių
    Plan indiquant les stations des postes et casernes des chaussees / : sur la nouvelle route, conduisant de la frontiere de Prusse par Taurogen á Szawle
    (paspaudus - didesnis žemėlapis)

    Mokslų akademijos Vrublevskių biblioteka
    https://elibrary.mab.lt/bitstream/ha...960/266841.pdf

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelias A12 Tauragės apskrityje nuo Griežpelkių iki Tauragės
    Foto 2023.08
    Griežpelkių kryžkelė


    Lauksargiai.
    Lėtėjimo salelės (gerai, kad ne mašinų laužymo kalneliai) yra prieš miestelį ir už jo.


    Miestelyje yra ir greičio ribojimo kalneliai




    Tiesut tiesutelė kelio trasa nutiesta dar XIX amžiuje




    Žiedinė sankryža su 199 keliu į Vainutą - Šilutę




    Greitis yra pagal traktorių


    Dar vienas traktorius




    Tiltas per Jūrą Tauragėje

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkur buvo nusimetęs straipsnis apie A12 Pietinį Tauragės aplinkeklį

    Tauragės žinios 2022.07.18
    Tauragės rajono politikai apsisprendė – tam, kad miesto centre sumažėtų intensyvus eismas ir spūstys, užteks ir trumpesnio aplinkkelio nei buvo planuojama iš pradžių.
    Tauragė A12 atžvilgiu santykinai nepatogiai išsiplėtus į šonus, reiktų gana ilgo aplinkkelio.

    Tai kartais pafantazuoju, kad Šiaulių kryptimi aplinkkelis eina atsišakojęs nuo esamo A12 palei geležinkelio liniją, kuri nors eitų miesto teritorija, bet izoliuotas nuo jau sukurto gatvių tinklo (+triukšmo sienutės) ir vėl įsilieja į A12 miške į šiaurės rytus nuo Tauragės. Tada gaunasi tiesesnis maršrutas ir pvz. ateityje būtų statomas E77 greitkelis Ryga-Karaliaučius-Gdanskas(-Berlynas) tada galbūt pavyktų įkišt ir greitkelį, galbūt geležinkelį paslepiant po žeme. Nereiktų tiesti daug naujos trasos, kai esamas A12 yra beveik tiesus kaip styga, mažai kerta gyvenviečių.

    Kas liečia planuojamą trasą, šiaip įdomu kas įrengs aplinkkelį, koks būtų jo statusas (krašto kelias, magistralinis). Manyčiau esamam variantui gal net nebūtinas magistralinio kelio statusas (būtų 147 ir 164 krašto kelių jungtis). Jeigu aplinkkelį rengtų LAKD, tai klausimas ar ne geriau prioritetas tranzitui Latvija-Lenkija ir Lietuva-Baltijos jūra, pvz. prioritetas Šiaulių šiaurės rytiniam aplinkkeliui, kol santykiai su Baltarusija, Rusija išlieka labai neapibrėžtais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkur buvo nusimetęs straipsnis apie A12 Pietinį Tauragės aplinkeklį

    Tauragės žinios 2022.07.18
    Tauragės rajono politikai apsisprendė – tam, kad miesto centre sumažėtų intensyvus eismas ir spūstys, užteks ir trumpesnio aplinkkelio nei buvo planuojama iš pradžių.
    Liepos 7-ąją Tauragės rajono tarybos nariai pritarė miesto bendrojo plano II koncepcijai, pagal kurią Tauragėje planuojamas tiesti aplinkkelis turėtų kiek sutrumpėti.

    Kaip pažymima bendrajame plane, šiuo metu magistralinis kelias A12, kertantis Tauragės miestą, turi neigiamos įtakos – jis driekiasi per miesto centrą ir visą miesto teritoriją, todėl čia vyksta intensyvus eismas, piko metu susidaro spūstys.
    Nors numatytas pietinis aplinkkelis dar nepradėtas tiesti, bendrajame plane nurodyta, kad siekiant pagerinti susisiekimo padėtį ir sumažinti tranzitinių automobilių eismą Tauragės mieste aplinkkelį nutiesti kone būtina. Tikimasi, kad Naująja gatve pavadintas aplinkkelis šiaurės rytinėje miesto dalyje nukreiptų tranzitinį eismą nuo centrinės dalies – Dariaus ir Girėno gatvės.

    Patvirtinus miesto bendrojo plano II koncepciją paaiškėjo ir tai, kokio ilgio turėtų būti naujasis aplinkkelis.
    Planuojama, kad jis prasidėtų ties Joniškės kaimu, bet būtų trumpesnis nei planuota anksčiau ir įsijungtų į magistralinį kelią A12. Nors iš pradžių buvo skelbiama, kad aplinkkelis turėtų būti 20
    kilometrų, apsispręsta, kad jis trumpės ir tęsis 15 kilometrų.

    I ir II alternatyvos

    https://taurageszinios.lt/naujienos/...planuota-17228

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Linas Broga (1925 - 2005)

    Kelias Ryga - Tilžė (Sovietskas)
    KER 124 eismo reguliavimas ožiukais po sumaišymo 1955 m.

    https://www.facebook.com/photo/?fbid...10.-2207520000


    Kryžkalnio viadukas 1956

    https://www.facebook.com/photo/?fbid...10.-2207520000

    FB Dusetų kultūros fondas 2020.07.01

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiaulių r. savivaldybė 2022.05.30
    Informacija apie Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A18 Šiaulių aplinkkelio (šiaurės – rytų krypties) tiesimo specialiojo plano keitimo (Plano) parengtą strateginio pasekmių aplinkai vertinimo (SPAV) atrankos dokumentą ir priimtą sprendimą

    Probleminė Šiaulių aplinkkelio A18 sankryža su keliu A12 ties Šapnagiais
    Žemėlapis iš www.mapy.cz


    Ankstesni sprendiniai


    Patikslinti sprendiniai


    https://www.siauliuraj.lt/informacij...sprendima/3649

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tilžės (Sovietsko) - Šiaulių plentas. Kryžkalnis, vaizdas link Kelmės - Šiaulių.
    Apie 1958-1965 m.

    Užraše klaidingai nurodytas kelias - Žemaičių plentas ėjo (ir tebeeina) viaduku viršuje.
    http://www.dirst.lt/2020/05/19/senjo...28-2020-05-19/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Šiemet turėtų tvarkyti Šiauliai-Kryžių kalnas atkarpą. Gal ir gerai, nes A12 atkarpa tarp Šiaulių ir Latvijos sienos turi šiek tiek didesnę tranzitinę reikšmę nei Šiauliai-Rusijos siena. Kryžių kalnas-Joniškis šiek tiek pakenčiamesnė. Reik tikėtis, kad imsis ir Bubiai-Kelmė.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.08, 17:18.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelias A12 yra Lietuvos kelininkų gėda, kurį jau seniai reikėjo sutvarkyti.
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
    Šiek tiek keista, kodėl pasirinkta remontui ilga senojo kelio Kelmė – Bubiai atkarpa. (...)Dabar tuo senuoju plentu galima smagiau lėkti nei naujuoju.
    Seną kelią RK2106 Bubiai - Kelmė sutvarkyti yra racijos.
    Gal bus kaip su keliu KK150 Šiauliai-Pakruojis, kurį sutvarkė prieš tvarkydami kelią A9 Šiauliai - Radviliškis.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
    Šiek tiek keista, kodėl pasirinkta remontui ilga senojo kelio Kelmė – Bubiai atkarpa. Kelio būklė buvo tikrai prasta, tačiau ir srautas ten minimalus. Dabar tuo senuoju plentu galima smagiau lėkti nei naujuoju.
    Gal artimiausiais metais pagaliau atliks A12 Bubiai-Kelmė ruožo rekonstrukciją. Nukreips srautą į senąjį kelią.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Šiek tiek keista, kodėl pasirinkta remontui ilga senojo kelio Kelmė – Bubiai atkarpa. Kelio būklė buvo tikrai prasta, tačiau ir srautas ten minimalus. Dabar tuo senuoju plentu galima smagiau lėkti nei naujuoju.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lietuvos automobilių kelių direkcija atnaujino 2020 m. darbų valstybiniuose keliuose žemėlapius

    https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Teko važiuoti dviračiu atkarpa Šiauliai – Joniškis. Turbūt blogiausia patirtis Šiaulių apskrityje. Provėžose galima bulves sodinti, kelkraščio nėra... Latvijos pusėje kelias dabar daug geresnis.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

    Atkarpoms nuo Kelmės iki Šiaulių ir nuo Šiaulių iki Joniškio numatytas paprastasis provėžų šalinimo remontas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    3 dalis
    Šiauliai - Kelmė

    Kelias nuo Šiaulių iki Bubių sankryžos yra 2*2 juostų ir pakenčiamos būklės




    Bubių sankryža. Tiltas per Dubysą ir posūkis į senąjį Kelmės kelią bei KK 159 link Ramučių - Užvenčio
    Baigiasi 2*2 juostų kelias


    Toliau kelio danga labai pavargusi.
    Lieka tik pritarti kolegos replikai
    Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
    Kada numatomas kelio remontas Šiauliai-Kelme? 70 km/h nesaugu tampa važiuoti




    Europos paramos ženklas


    Tik prieš pat Kelmę pora kilometrų yra naujai išasfaltuota


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiaulių aplinkkelio A18 atkarpa tarp A11 Palangos plento ir A12 plento link Kelmės - Kryžkalnio




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    2 dalis
    Joniškis- Šiauliai






    Provėžos atkarpoje už Meškuičių




    Gležinkelio pervaža netoli Kryžių kalno


    Sankryža su keliu link Kryžių kalno. Vėl gilios provėžos




    Sankryža su A18 Šiaulių aplinkkeliu


    Gražu, kai Šiaulių katedra matosi iš toli


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Po ilgos pertraukos teko važiuoti keliu E77 iš Rygos į Šiaulius.
    2005 metais Latvijos pusėje buvo prasti keliai. Mini gazą, mašina barška, o spidometras terodo 80 km/ val.
    Pervažiavus Lietuvos sieną kelias lygus, atrodo, mašina stovi vietoje, o greitis, pasirodo jau viršija 100 km / val.

    Šiemet situacija pasikeitė.
    Latviai savo kelius pagal galimybes pasitvarkė, bent susitvarkė kelio dangas.

    Teoriškai kelias nuo kokio Kauno iki Rygos būtų net malonesnis, saugesnis ir nedaug ilgesnis per Šiaulius, nei grūstis ta pilna fūrų kolonų "Via Baltica" A8 nuo Sitkūnų iki Panevėžio ir A10 / latviška A7 nuo Panevėžio iki Rygos.

    Deja, pasirodo, Lietuvos pusėje kelias E77 dabar kur kas prastenis nei Latvijoje
    A12 Lietuvos pusėje nuo Latvijos sienos iki Šiaulių ir toliau iki Kelmės yra sudrožtas beveik visose atkarpose.

    Foto 2018.09
    1 dalis. LV / LT siena - Joniškis

    Latvijos- Lietuvos sienos punktas Eleja - Kalviai


    Apgailėtina, kad provėžuotame kelyje, kur pats mažiausias eismas (nuo sienos iki Joniškio) mūsų kelininkai - radarininkai įsigudrino atseit avaringoje vietoje įrengti sektorinį greičio matuoklį 3,5 km atkarpoje. Geriau tegul išlygina kelią, kad nebijant pamesti ratų būtų galima pasiekti leistinus 90 km/h.

    Joniškio prieigos


    Posūkis į KK 210 Joniškio aplinkkelį




    KK 210 ir KK 153 Joniškis - Žagarė - Naujoji Akmenė žiedinė sankryža






    KK 210 pabaiga į pietus nuo Joniškio. Žiedinė sankryža su keliu A12 Ryga - Šiauliai


    Linksmosios karvutės žiedinėje sankryžoje

    Komentuoti:

Working...
X