Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A12] Ryga - Šiauliai - Tilžė / [E77] "Via Hanseatica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Tiltas/pralaida iš šono.





    Iš čia gerai matosi dabartinio 2106 pylimas.



    Važiuojame toliau



    Nebenaudojama atkarpa ir senasis Kelmės plentas 2106 viename kadre nuo kelio per Ventos - Dubysos kanalą. Kanalo nuotraukos Kurtuvėnų regioninio parko temoje

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 17:44.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Išlikę kuoliukai.









    Po tiltu teka upelis.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 17:44.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Žvilgsnis atgal link Bubių.



    Važiuojame toliau



    Žvilgsnis atgal link Bubių.



    Nedidelis tiltas/prailada. (Jis vos matosi, pačioje nuotraukos apačioje)



    Atgal link Bubių

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 17:44.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Nuotraukos iš dar vienos nebenaudojamos Via Hanseatica'os atkarpos einančios šalia Ventos - Dubysos kanalo ir dabartinio kelio 2106 Kelmė - Bubiai

    Žemėlapis (maps.lt)



    Palyginus šių dienų žemėlapį su Romo įmestu žemėlapiu matosi, kad dabar posūkis prieš sankryžą su keliu 215 Bubiai - Ramučiai netoli Bubių yra kur kas švelnesnis. Anksčiau toje vietoje buvo aštrus posūkis. Negaliu pasakyti tiksliai, bet atrodo, kad šis kampas buvo "nukąstas" apie 1975-1980 metus.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Übersichtskarte von Mitteleuropa 1:300 000
    Lapas S56 Schaulen (1944 m.)

    Žemėlapis iš www.mapywig.org
    Iš karto turiu pasakyti, kad kelios ganėtinai svarbios nuotraukos "nuplaukė", nes jas sugadino fotoaparatas (raudono linijos, gali būti, kad jo tarnavimo laikas jau eina į pabaigą)

    Taigi.

    Dabartinis 2106 link Kelmės



    Senoji dalis (atsiprašau už raudonas linijas)



    Štai kas slepiasi po asfaltu.

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 17:43.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ačiū už senojo tilto ir plento likučių nuotraukas
    Būtų įdomu pamatyti ir senojo Šiaulių - Kelmės plento (dab. rajoninis kelias 2106) nuotraukas.
    Senasis Kelmės plentas gali būti labai pasikeitęs, nes eismoinfo.lt vis pasirodydavo eilutės "medžių kirtimas kelio šalikelėse" būtent senajame Kelmės plente. Gal kada reikės pasižvalgyti .

    Visgi, gaila, kad neišliko tiltas per Ventos - Dubysos kanalą.

    Nuotraukos iš "Lietuvos tiltai senose nuotraukose' temos.

    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Tiltas ir kanalas netoli Bubių, prie Šiaulių. 1891 m. Autorius Lancrenon, Paul (photographe, 1857-1922)



    http://www.culture.gouv.fr/public/mi...REL_SPECIFIC=3



    epaveldas.lt

    Kuri čia vieta tiksliai, ar tebėra šis tiltas?
    Jei senasis Šiauliai - Bubiai plentas iki pat susikirtimo su senuoju Kelmės plentu ėjo tiesia trajektorija (atrodo, kad taip ir buvo) jis turėjo būti kažkur čia:

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.06, 22:27.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Kadangi temos "seni keliai naujose nuotraukose" nėra nuotraukas įdėsiu čia .
    Nuotraukos iš išlikusio senojo Šiauliai - Bubiai kelio.
    Žemėlapis.
    Atvaizdas
    Ačiū už senojo tilto ir plento likučių nuotraukas
    Būtų įdomu pamatyti ir senojo Šiaulių - Kelmės plento (dab. rajoninis kelias 2106) nuotraukas.

    Susidomėjęs pažiūrėjau senus žemėlapius. Pasirodo, senasis kelias ir iki naujo plento nutiesimo ties Bubiais darė posūkį į kairę palei Ventos - Dubysos kanalą link Kelmės.
    Übersichtskarte von Mitteleuropa 1:300 000
    Lapas S56 Schaulen (1944 m.)

    Žemėlapis iš www.mapywig.org

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Kadangi visos nuotraukos susijusios su "naujuoju" Kelmės plentu įdedu ir kelias netoli senojo kelio atkarpos esančio viaduko nuotraukas.

    Viršuje A12, Kairėje Šiauliai, dešinėje Kelmė, "naujasis" plentas.

    Apačioje, tiesiai Kelmė, 2106 "senasis" Kelmės plentas. Priešinga kryptimi, link Kurtuvėnų, krašto kelias 215 Bubiai - Ramučiai.



    Apačioje



    Jei neklystų, šis viadukas nebuvo rekonstruotas prieš 10-11 metų tiesiant Šiauliai - Bubiai "greitkelį", t.y. 4-ių juostų kelią. Tiltas per Dubysą tada buvo rekonstruotas.



    Tai tiek .
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.06, 20:04.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Ir atkarpos pabaiga, toliau kelio nebėra. Beje, jei neklystų pradėjus tiesti "naująjį" Kelmės plentą kelias sukdavo kairėn (posūkis matomas kairėje) ir eidavo pro nedidelę gyvenvietę, vėliau grįždavo į "senojo" Kelmės plento trasą.



    Žvilgsnis atgal



    Pritraukus į kadrą telpa beveik visa atkarpa

    Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.07, 16:13.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied






    Du kadrai nuo naujojo tilto per Dubysą, A12. Pavasarį, kol medžiai dar nesužaliavo, sąlygos fotografuoti gerokai geresnės nei vasarą, kai medžiai užstoją vaizdą į tiltą.



    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    "Senojo" Šiauliai - Bubiai plento tiltas per Dubysą prie Bubių. Pagrindinis srautas jo, žinoma, nebenaudoja. Juo naudojasi tik kelių namų gyventojai ir dviratininkai, kurie nori paįvairinti maršrutą ir nekvėpuoti šalia pravažiuojančių automobilių išmetamosiomis dujomis. O tokių tikrai nedaug .



    Tilto vieta



    Vaizdas žemyn upe



    Ir aukštyn. Tai "naujasis" A12 tiltas per Dubysą.



    Šalia senojo tilto dar yra išlikę stulpeliai.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Čia dar išsilaikė asfaltas.



    Link Šiaulių.



    Į šoną link lentpjūvės. Atrodo, kad prasidėjus kelio rekonstrukcijai (pradėjus tiesti "naująjį" Kelmės plentą, dabartinį A12) kelias kurį laiką sukdavo pro ją.



    Kelmės kryptimi



    Link Šiaulių

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Kadangi temos "seni keliai naujose nuotraukose" nėra nuotraukas įdėsiu čia .

    Taigi,

    Nuotraukos iš išlikusio senojo Šiauliai - Bubiai kelio.

    Žemėlapis.



    Šioje atkarpoje liko tik toks keliukas.



    Link Šiaulių. Kairėje matosi dalis tunelinio viaduko po A12. Kad kelias ėjo tiesiai galima spėti iš senesnių medžių linijos dešinėje bei, panašu, dalinai išlikusios kelio sankasos, kraštas matosi dešinėje nuotraukos dalyje, kitoje kelio pusėje.



    Toliau. Kairėje gana status šlaitas, gal tai dalinai išlikęs kelio šlaitas.



    Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.06, 19:40.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Dar įdomu, kad greitkeliuose irgi galima projektuoti šviesoforines sankryžas. Ir kaip suprantu eismo intensyvumas nėra svarbus
    Jau geriau būčiau šito nežinojęs .

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Dar įdomu, kad greitkeliuose irgi galima projektuoti šviesoforines sankryžas. Ir kaip suprantu eismo intensyvumas nėra svarbus

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Automagistralę pėstiesiems kirsti draudžiama ir nesvarbu koks eismo intensyvumas. A2 kelyje tai vieta, kur labiausiai apsimoka statyti viaduką pėstiesiems: šalia Ukmergė, kitoj kelio pusėj - sodininkų bendrija ir gyvenvietė.
    Atrodytų, kad šalia Aukštelkės, kur eismo intensyvumas 11 777 per parą, vienoje pusėje bažnyčia su stotelėmis, kitoje miestelis, neapsimoka. Kaip ir sakiau, viską lemia AM statusas, tai, kad pastebimai daugiau automobilių pravažiuoja per A12 ties Aukštelke, panašu, nėra labai įdomu Kelių direkcijai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Tas puikiai suprantama. Ir tai, kad viadukas statomas automagistralėje, būtų puikiai suprantama, jei eismo intensyvumas tame kelyje būtų bent apylygis A12.
    Automagistralę pėstiesiems kirsti draudžiama ir nesvarbu koks eismo intensyvumas. A2 kelyje tai vieta, kur labiausiai apsimoka statyti viaduką pėstiesiems: šalia Ukmergė, kitoj kelio pusėj - sodininkų bendrija ir gyvenvietė.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Nori pasiekti saugumo rezultatų kaip įmanoma pigiau ir kiek leidžia tam standartai.
    Tas puikiai suprantama. Ir tai, kad viadukas statomas automagistralėje, būtų puikiai suprantama, jei eismo intensyvumas tame kelyje būtų bent apylygis A12.

    Bet kadangi šių kelių eismo srautų intensyvumas ganėtinai žymiai skiriasi šis sprendimas atrodo labai abejotinai. Statyti šviesoforą tokio eismo intensyvumo kelyje....Trūksta žodžių.

    Beje, vardan konteksto, A9 tarp Šiaulių ir Radviliškio apie 8-9 tūkst. automobilių per parą, prie Šiaulių galbūt 12 tūkst. per parą, bet ten visur du lygiai. O čia pastatys šviesoforą.....Gražu.
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.26, 20:33.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Ties Aukštelke (netoli Šiaulių), ruože, kurio eismo intensyvumas pagal 2013 m. duomenis yra 11 777 automobilių per parą, bus įrengta šviesoforinė pėsčiųjų perėja.



    http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...pirkimus/19112

    Tuo tarpu A2 netoli Ukmergės, ruože, kurio eismo intensyvumas siekia 8588 bus pastatytas pėsčiųjų viadukas. Dvigubi standartai. Galima pridėti ir A11, kuriame bus įrengti net 5 šviesoforai, nors jo eismo intensyvumas taip pat didesnis nei minėtame A2 ruože.
    Nori pasiekti saugumo rezultatų kaip įmanoma pigiau ir kiek leidžia tam standartai.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Ties Aukštelke (netoli Šiaulių), ruože, kurio eismo intensyvumas pagal 2013 m. duomenis yra 11 777 automobilių per parą, bus įrengta šviesoforinė pėsčiųjų perėja.

    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr.A12 Ryga-Šiauliai-Tauragė-Kaliningradas 62,5 km esančios pėsčiųjų perėjos projektavimas ir rekonstravimas į šviesoforu reguliuojamą
    http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...pirkimus/19112

    Tuo tarpu A2 netoli Ukmergės, ruože, kurio eismo intensyvumas siekia 8588 bus pastatytas pėsčiųjų viadukas. Dvigubi standartai. Galima pridėti ir A11, kuriame bus įrengti net 5 šviesoforai, nors jo eismo intensyvumas taip pat didesnis nei minėtame A2 ruože.
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.26, 20:22.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Tų permainų dar teks gerokai palaukti.....

    Viename iš pagrindinių Lietuvos kelių - permainos

    Transporto infrastruktūros projektavimo bendrovė „Kelprojektas“ įgyvendins beveik 6 milijonų vertės magistralinio kelio Ryga‒Šiauliai‒Tauragė‒Kaliningradas (A12) ruožų rekonstrukcijos projektą.

    Projektavimo darbai apims 50,22 km bendro kelio ilgio.

    „Magistralinis kelias A12 priklauso tarptautiniam transporto koridoriui ir yra europinės reikšmės, todėl šio kelio būklė ir techniniai parametrai turi atitikti tarptautiniams keliams keliamus reikalavimus. Šiuo metu šio kelio ruožai Lietuvoje yra provėžuoti, jų danga nusidėvėjusi“, – sakė bendrovės „Kelprojektas“ generalinis direktorius Algimantas Medžiaušis.

    Kelio ruožuose planuoja parengti rekonstrukcijos projektus daugiau nei pusantro šimto kelio statinių: 70 nuovažoms, 22 sankryžoms, 36 autobusų sustojimo aikštelėms, 30 pralaidų, 4 tiltams ir 5 viadukams ir kt. Be to, siekiant pagerinti eismo saugumą, kelio ruožuose bus suprojektuotos saugumo salelės.

    Be įprastų kelio atnaujinimo ir platinimo bei jo dalių rekonstrukcijos projektų, magistralinio kelio A12 ruožams bus rengiami inžinerinių tinklų, elektros perdavimo linijos ir apšvietimo sistemos atnaujinimo projektai.

    Projektavimo darbus planuojama užbaigti 2015 m. rugsėjį.
    http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz38rb0Z36I

    Komentuoti:

Working...
X